ik ben dol op vulpennen, ik moest trouwens gewoon ff op kladblaadje vies flink krassen. Zat waarschijnlijk was vies tussenquote:
Je weet best wat er wordt bedoeld.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad alle fiscale arresten.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad alle fiscale arresten.
Nee hoor. Er is geen belastingrechtspraak in Nederland. Alles staat in de wed.quote:
Bedweder.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee hoor. Er is geen belastingrechtspraak in Nederland. Alles staat in de wed.
Ligt eraan wat er voorgeschreven is en wat het onderwerp is (verandert daar veel of weinig?). Ik neem aan dat de meesten gewoon de huidige druk gebruiken (inclusief docenten), dus dat lijkt me geen probleem. Daarom zou ik gewoon de huidige druk halen; scheelt ook weer eventuele startproblemen wat betreft levering etc. van de nieuwe druk. Kan misschien wel weken duren voordat je hem eindelijk hebt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:04 schreef solo020 het volgende:
Ik moet weer twee boeken bestellen. De colleges beginnen voor mij 11 februari weer. Op een site staat dat van één van de boeken de nieuwe druk 10 februari verwacht wordt. Zouden jullie mij aanraden nu gewoon de nieuwste druk bestellen bij de studievereniging met 10% korting, vandaag is de laatste dag dat ik daar kan bestellen. Of gewoon wachten tot 10 februari en dan nog eens kijken of er inderdaad een nieuwe druk is?
Vanaf 1 april meen ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef Boterbartje het volgende:
wanneer mag je eigenlijk aangifte doen? belastingaangifte?
Wanneer je wil.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef Boterbartje het volgende:
Doorgaans ervoor, wil je voor 1 juli bericht hebben.quote:
Geld afdragen aan de stad mag altijdquote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef Boterbartje het volgende:
Die heeft hier meegelezen over het aantal kerstpakketten.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef eriksd het volgende:
Of heeft Bartje een uitnodiging van de inspecteur ontvangen.
Ja, ik wil dus zo snel mogelijk mijn centjes hebbenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wanneer je wil.
[..]
Doorgaans ervoor, wil je voor 1 juli bericht hebben.
Terug baby, terugquote:
Maakt geen drol uit, als je het maar voor 1 april doet.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ik wil dus zo snel mogelijk mijn centjes hebben
M'n spaarrekening flink spekken
Nope, maar is die kans aanwezig? Ik heb wel afgelopen jaar 40 uren contract gehad en vorig jaar ook ruim 1000 euro teruggekregenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef eriksd het volgende:
Of heeft Bartje een uitnodiging van de inspecteur ontvangen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Is dat de sequel van Gone Baby, Gone ?
Ik heb werkelijk geen idee wat je nou met deze zin bedoelt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope, maar is die kans aanwezig? Ik heb wel afgelopen jaar 40 uren contract gehad en vorig jaar ook ruim 1000 euro teruggekregen
De kans dat je 3x achter elkaar 6 gooit met een dobbelsteen?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nope, maar is die kans aanwezig? Ik heb wel afgelopen jaar 40 uren contract gehad en vorig jaar ook ruim 1000 euro teruggekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |