SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best for last hoop ik dan maar.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Tegen RKC ook al.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, maar zoiets gebeurt normaal gesproken niet vaker dan 1 keer.![]()
Ik denk het ook niet, tenminste ik denk niet dat ADO de slimheid heeft dat Zwolle wel hadquote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, maar zoiets gebeurt normaal gesproken niet vaker dan 1 keer.![]()
NEC - Groningen![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Uh, ok.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en Ajax kon niet winnen van Heracles.![]()
JAAAAAAAAAAAAA LALALALALA VITEEEES ARNHEMOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Messi tegen Osasuna vanavond nog even kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer gehad voor vandaag![]()
Dan weer wel jaquote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Messi tegen Osasuna vanavond nog even kijken.![]()
![]()
Waardeloze dag tot nu toe.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer gehad voor vandaagOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Heerlijk inderdaad.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hup NEC
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
hier wacht ik al de hele middag opquote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Niemand zit te wachten op NEC - Groningen, denk ik.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
quote:quote:Op zondag 27 januari 2013 16:47 schreef sjeppert het volgende:
[..]
hier wacht ik al de hele middag op
kijk maar in vitesse topic of op voorpagina van geenstijl.quote:
blote lul van bony."Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Maaskant met zijn overacting![]()
![]()
Pff come on NEC even de 2e er inprikken!- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Het zal ook eens niet...- I'm buttwalking... is that a crime? -
NEC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FC MAASKANT![]()
![]()
![]()
![]()
REX!!!!
- I'm buttwalking... is that a crime? -
Groningen in degradatiezorgen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Texeire: Miskoop
Schet: Miskoop
Kirm: Miskoop
Ajilore: Miskoop
Lindgren: Bakt er nog niet veel van
Vast nog wat vergeten...
Waar is die super scoutingsapparaat van Groningen toch???
Wat een slechte prestatie alweer! In elk geval waren ze qua spel wel beter dan NEC das dan het enige positieve. Maar slecht verdedigt, veel kansen gehad maar slechte afwerking.
Schet met een hele domme rode kaart, maar ach die missen we toch niet.![]()
Rood voor Zomer buiten strafschop gebied.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Rood voor Zoet vna RKC en penalty HeerenveenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
kuch zeebuikquote:Op zondag 27 januari 2013 18:58 schreef bianconeri het volgende:
Texeire: Miskoop
Schet: Miskoop
Kirm: Miskoop
Ajilore: Miskoop
Lindgren: Bakt er nog niet veel van
Vast nog wat vergeten...
Waar is die super scoutingsapparaat van Groningen toch???
Wat een slechte prestatie alweer! In elk geval waren ze qua spel wel beter dan NEC das dan het enige positieve. Maar slecht verdedigt, veel kansen gehad maar slechte afwerking.
Schet met een hele domme rode kaart, maar ach die missen we toch niet.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Moet echt diep in mijn geheugen graven om te herinneren wanneer dat voor het laatst was.quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ik weet ook niet meer wanneer het wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Moet echt diep in mijn geheugen graven om te herinneren wanneer dat voor het laatst was.
know'm sayin?
word? word.![]()
za 22/12 SC Heerenveen Vitesse 2-1 Eredivisiequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wanneer het was
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Ohja na de bekerwedstrijd was dat, toen hoopte ik nog dat het lek boven wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
za 22/12 SC Heerenveen Vitesse 2-1 Eredivisie
know'm sayin?
word? word.![]()
Zaterdag 2 februari
18.45 uur: AZ-FC Groningen, commentaar: Leo Driessen
19.45 uur: NAC Breda-PEC Zwolle, commentaar: Michiel Teeling
19.45 uur: Roda JC-Heracles Almelo, commentaar: Mark van Rijswijk
20.45 uur: PSV-ADO Den Haag, commentaar: Evert ten Napel
Zondag 3 februari
12.30 uur: NEC-Vitesse, commentaar: Ron de Rijk
14.30 uur: FC Twente-FC Utrecht, commentaar: Michiel Teeling
14.30 uur: VVV-Venlo-Ajax, commentaar: Mark van Rijswijk
16.30 uur: Willem II-Feyenoord, commentaar: Leo Driessen
Evert bij PSV.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
http://eredivisielive.nl/(...)stelling-van-az.html
Interessante analyse over het luxeprobleem bij AZ.
Ik vrees trouwens dat FC Groningen weer een vette opdoffer krijgt.
[ Bericht 13% gewijzigd door HarryVonZwichell op 02-02-2013 18:33:45 ]![]()
AZ![]()
![]()
![]()
Maaskant![]()
![]()
FC Groningen lijkt me kansloos vandaag. Sowieso verbaast het me dat ze nog niet onder de beruchte streep staan.![]()
Hij mist omdat ik hem gisteren weer in mijn team heb gezetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
Die had Altidore wel mogen maken zeg
Ze staan er niet ver vandaan, met een beetje geluk wordt het nacompetitie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef HarryVonZwichell het volgende:
FC Groningen lijkt me kansloos vandaag. Sowieso verbaast het me dat ze nog niet onder de beruchte streep staan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gaat er vandaag nog wel een paar maken hoor, Groningen kan er niks van.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij mist omdat ik hem gisteren weer in mijn team heb gezet![]()
Oe oe oe oe oequote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
Die had Altidore wel mogen maken zeg
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ja nuquote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:57 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Is FC Groningen al vlakbij de 16 van de tegenstander gekomen?![]()
Zeefuik dikke padOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:
xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
-dubbel-quote:xboxlive: dnova79
Ok. Ik blijf AZ kijken en daarna natuurlijk PSVquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
PEC Zwolle vind ik een interessante club om te volgen.![]()
![]()
is een bug, heb ik ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:35 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Hoe kan dit? Ik quote Tompsv18 maar na de post staat mijn post er nog een keer?![]()
Ik stap wel in bij PSV na de tweede helft.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ok. Ik blijf AZ kijken en daarna natuurlijk PSV![]()
Sigthorsson zal niet in de basis starten, ze zullen hem rustig brengen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Morgen ons aller Ajax
Kan niet wachten, hopelijk lekker Siggy in de basis, gelijk 0-5![]()
Malki
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Terecht. Stomme aap. Krijgt nog een waarschuwing en gaat nog ff lekker door.quote:
En dan met veel misbaar: (als de camera in de buurt is) waarom dan, waarom dan???Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
![]()
Normaal altijd livestreams te vinden. Wil je az een x in de trein zien zijn alle kanalen off. Als iemand een linkje weet via DM, graag
Edit: via sopcast that is.![]()
-verkeerd topic.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
En dadelijk duurt de wedstrijd zelf ook oh zo lang.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:59 schreef tompsv18 het volgende:
Wat duren die wedstrijden toch altijd lang als je op PSV zit te wachten![]()
![]()
Okequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:01 schreef blup het volgende:
[..]
En dadelijk duurt de wedstrijd zelf ook oh zo lang.
[ afbeelding ]![]()
AZ verkloot het weer aardig, wat een prutsers.
Maaskant![]()
![]()
AZ-Groningen is een stuk spannender en interessanter. Dat PSV thuis van ADO gaat winnen dat weet je toch allang, de vraag is alleen met hoeveel. Totaal geen spanning in die wedstrijd dus.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:59 schreef tompsv18 het volgende:
Wat duren die wedstrijden toch altijd lang als je op PSV zit te wachtenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Elm slaat niet eens door een glasplaat heen, wat een amateur.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik bedoel meer dat je op je favoriete club zit te wachten, dan maakt het geen bal uit tegen wie ze moeten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
AZ-Groningen is een stuk spannender en interessanter. Dat PSV thuis van ADO gaat winnen dat weet je toch allang, de vraag is alleen met hoeveel. Totaal geen spanning in die wedstrijd dus.![]()
0 minuten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel minuten gaat Depay vandaag invallen?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat hij Maaskant wegstuurde was wel een goede zet van hem.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:22 schreef Adebisi het volgende:
Jesus wat een scheids zeg bij Az-Gro..Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
PSV wint wel met 4-0 vandaag denk ik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Jep, maar ADO is ook wel heel zwak tegenwoordig hèquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
PSV wint wel met 4-0 vandaag denk ik.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat wel. Maar hij geeft veel te makkelijk gele kaarten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij Maaskant wegstuurde was wel een goede zet van hem.
Nog even en we gaan richting![]()
Malki weer eerste minuut doelpunt gemaakt.
Het is duidelijk te merken dat ik Altidore net in mijn team heb gezet![]()
![]()
en Maaskant![]()
![]()
![]()
Ik het Buijs in mijn team. Dit wilde ik even met jullie mededelen. Ik weet hoeveel leed mijn slechte uitslagen jullie heeft toegebracht de afgelopen speelrondes.![]()
haha apenkop, lekker voor jequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
Het is duidelijk te merken dat ik Altidore net in mijn team heb gezet![]()
![]()
en Maaskant![]()
![]()
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Successuppers bij uitstek. Echt van die mensen die normaal gesproken voor Ajax juichen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
Groningen heeft weer eens een keer gewonnen. Gelijk weer Groningen-supporters in dit topic.![]()
Klopt ja. Heel zielig is het.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Successuppers bij uitstek. Echt van die mensen die normaal gesproken voor Ajax juichen.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
Evert weetmooiste stadion van Nederland
![]()
![]()
![]()
1 van de...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
![]()
okéquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:45 schreef Syntix het volgende:
wat een kutclub is dat psv ook he
lelijk stadion.
geen supporters hebben
geen voetbalidentiteit.![]()
Dat is de Kuip. Hands down.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ah nice, zal ik voortaan doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort posts mag je gewoon verwijderen voortaan.![]()
Apart dat een moderator dit zegt tegen een mede-moderator.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort posts mag je gewoon verwijderen voortaan.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
Groningen heeft weer eens een keer gewonnen. Gelijk weer Groningen-supporters in dit topic.Ik ben hier geregeld anders
![]()
Nee, zonder Toornsta is er heel veel creativiteit uit het elftal. En de verdediging blijft erg kwetsbaar, maar hopen kan altijd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in het vat zit voor ADO.![]()
Even wennen héquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hij is pas nieuw, vandaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Apart dat een moderator dit zegt tegen een mede-moderator.![]()
![]()
Donder op man, ik heb een seizoenskaart. Kan ik over jullie niet zeggen, die hier elke zondag de wedstrijd van Ajax beschouwen, of het nou uit of thuis is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Successuppers bij uitstek. Echt van die mensen die normaal gesproken voor Ajax juichen.![]()
mag?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het duurde even, mag je hapt toch nog.![]()
Ja sorryquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het duurde even, mag je hapt toch nog.![]()
![]()
Kom op, dit was duidelijk gericht aan Rickazio. Helaas hapt hij dan weer net niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Donder op man, ik heb een seizoenskaart. Kan ik over jullie niet zeggen, die hier elke zondag de wedstrijd van Ajax beschouwen, of het nou uit of thuis is.![]()
quote:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Donder op man, ik heb een seizoenskaart. Kan ik over jullie niet zeggen, die hier elke zondag de wedstrijd van Ajax beschouwen, of het nou uit of thuis is.![]()
![]()
![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet wat als je het iq van een zeester hebt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jalalalaaaalaaa jalalalalaaaa
Jalalalaa jajaaalalaajaaa
PEE ES VEE
Diepe teksten![]()
Ik ben voor iedere tegenstander van PSVquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij ADO supporter?
waarom?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben voor iedere tegenstander van PSV![]()
Omdat ik PSV een kut-club vindquote:
Patrick.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
je moet wat als je een iq van een zeester hebt.![]()
wat een kutclub is dat psv ook hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Waarom vind je PSV een kutclub?
lelijk stadion.
geen supporters hebben
Hé kijk eens, daar hebben we onze vriend Syntix. Waarom heeft PSV geen supporters?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
lelijk stadion.
geen supporters hebben
Maar wel haters hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
lelijk stadion.
geen supporters hebben
geen voetbalidentiteit.Toch knap dan.
![]()
Aad is ooit trainer van PSV geweest.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
lelijk stadion.
geen supporters hebben
geen voetbalidentiteit."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Omdat ze saai voetbal spelen denk ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Hé kijk eens, daar hebben we onze vriend Syntix. Waarom heeft PSV geen supporters?![]()
Aad is wel een heldquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aad is ooit trainer van PSV geweest.![]()
![]()
Evert.Lijkt alsof ik aan het fifa en ben.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Ze hebben dit seizoen al bijna 100 goals gemaakt. Onmogelijk dat het dan 'saai' is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze saai voetbal spelen denk ik.![]()
Het aantrekkelijkste voetbal van de eredivisie dit jaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze saai voetbal spelen denk ik.
De goals vliegen je om de oren.![]()
![]()
o.a.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze saai voetbal spelen denk ik.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het aantrekkelijkste voetbal van de eredivisie dit jaar.
De goals vliegen je om de oren.![]()
![]()
Al dik 100 goals dit seizoen, kan je moeilijk saai vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze saai voetbal spelen denk ik.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Goals maken betekent niet dat het spannend of mooi is, voor mij althans.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ze hebben dit seizoen al bijna 100 goals gemaakt. Onmogelijk dat het dan 'saai' is.![]()
![]()
Eindhoven is een lelijke kut-stad, vieze koopclub, idiote supporters en zijn de afgelopen 10 jaar iets te vaak kampioen geworden met afschuwelijk voetbal.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Waarom vind je PSV een kutclub?
Voor de rest heb ik niks tegen PSVWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
nigga what?!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nigga welke deinterlacer gebruik je, ziet er echt slecht uit![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eindhoven is een lelijke kut-stad, vieze koopclub, idiote supporters en zijn de afgelopen 10 jaar iets te vaak kampioen geworden met afschuwelijk voetbal.![]()
Dat Eindhoven een lelijke kutstad is, hoort eigenlijk niet bij de beoordeling over de club PSV. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eindhoven is een lelijke kut-stad, vieze koopclub, idiote supporters en zijn de afgelopen 10 jaar iets te vaak kampioen geworden met afschuwelijk voetbal.
Voor de rest heb ik niks tegen PSV![]()
Davy, antwoord dan gewoon normaal tegen CCYH.
Eindhoven is de beste binnenstad van Nederland.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
terecht sowieso al niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi al die afgunst omdat PSV terecht bovenaan staat
Ajax2 keer kampioen afgelopen 2 jaar en jullie?
![]()
Ik lig er niet wakker van eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
deinterlacer
[ afbeelding ]
Beeld ziet er niet scherp uit.![]()
Wijnaldum speelt steeds beter.
- Dearest (UI)![]()
whutquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
terecht sowieso al niet natuurlijk.
![]()
![]()
Wie er bovenaan staat, heeft dat terecht klaargespeeld.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
terecht sowieso al niet natuurlijk.
![]()
WijnalgodOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Toen was het stil.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Jij was toch Twente fan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV onoverwinnelijk![]()
![]()
alleen PEC en Barcelona kunnen aan ons tippen![]()
![]()
avondje nacquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:00 schreef HarryVonZwichell het volgende:
De helden van Zwolle staan helaas met 0-2 achter.![]()
![]()
Nee, nooit geweest.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij was toch Twente fan?![]()
PEC staat nu op basis van doelsaldo net boven de degradatiestreep. Onbegrijpelijk hoe dicht het bij elkaar ligt.quote:![]()
Toen ze kampioen werden idd. Nu PSV boven ze staat is hij opeens weer voor PSV. Beetje raar als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij was toch Twente fan?![]()
Vuilen leugenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ze kampioen werden idd. Nu PSV boven ze staat is hij opeens weer voor PSV. Beetje raar als je het mij vraagt.![]()
Soort mannelijke versie van Jojoortje dus? Die was voor PSV, daarna Twente toen ze kampioen werden en nu Ajax.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ze kampioen werden idd. Nu PSV boven ze staat is hij opeens weer voor PSV. Beetje raar als je het mij vraagt.![]()
Blijven oefenen
Ik zag Marcelo al twijfelen.
Als Cherry niet egoïstisch ging doen, dan was het sowieso een doelpunt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zeker niet. Jammerlijke is dat het ook makkelijk 10 goals meer hadden kunnen zijn.quote:
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Volgende week Vitesse uit, dus mag wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer krijgt Van Bommel eens geel. Het wachten erop begint saai te worden."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Staat nu op 10 goals. 3 meer dan Siem en 4 meer dan Eriksenquote:En ook nog minder minuten waarschijnlijk.
![]()
Waarom weer vergelijken met Ajacieden? Wordt beetje zielig dit.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Staat nu op 10 goals. 3 meer dan Siem en 4 meer dan EriksenEn ook nog minder minuten waarschijnlijk.
2 meer dan Tadic en 3 meer dan Chadliquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom weer vergelijken met Ajacieden? Wordt beetje zielig dit.
happy?![]()
Weet ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja, die kun je ook van Immers maken.Ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 meer dan Tadic en 3 meer dan Chadli
happy?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
+ dat Ajax nog niet gespeeld heeft en dat er dus van alles nog mogelijk is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom weer vergelijken met Ajacieden? Wordt beetje zielig dit.![]()
Oei... even kijkenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je bent zó snel uit balans als je op die snelheid sprintI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef aight1 het volgende:
Je bent zó snel uit balans als je op die snelheid sprint![]()
![]()
Het was vrij duidelijk hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd de slechtste camera's herhalen he.![]()
Engelse commentator op mijn stream snapt er he-le-maal niks van dat Lens geel krijgt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Klote makkelie, was gewoon rood.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:59 schreef Keukendrol het volgende:
Ik voorspel een vroege rode kaart voor ADO.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
CCCCC COMBOBREAKER.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:14 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Klote makkelie, was gewoon rood.![]()
![]()
Objectiever dan dit krijg je niet.twitter:PSV twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 21:13:1126e minuut; Jeremain Lens krijgt een kaart voor een vermeende duik, maar het was toch echt Beugelsdijk die hem aantikte. #psvado reageer retweet
jojoortje toch geen psv? ik dacht alleen ajax, maar omdat ze uit twente kwam daarna ook voor twente toen die het goed deden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Soort mannelijke versie van Jojoortje dus? Die was voor PSV, daarna Twente toen ze kampioen werden en nu Ajax.![]()
Was super blij hier toen PSV kampioen werd met 1 doelpunt verschil.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:15 schreef Adames het volgende:
[..]
jojoortje toch geen psv? ik dacht alleen ajax, maar omdat ze uit twente kwam daarna ook voor twente toen die het goed deden.![]()
Sowieso degene die dit op Twitter zet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:14 schreef mrstylo het volgende:
Objectiever dan dit krijg je niet.twitter:PSV twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 21:13:1126e minuut; Jeremain Lens krijgt een kaart voor een vermeende duik, maar het was toch echt Beugelsdijk die hem aantikte. #psvado reageer retweet
- Dearest (UI)![]()
Mario vd Ende zal straks wel weer aandacht tekort hebben en er over moeten twitterenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:14 schreef mrstylo het volgende:
![]()
![]()
Marcelo repareert, maar niet goed.![]()
![]()
Is een vriend van mequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:16 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Sowieso degene die dit op Twitter zet.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Belachelijke gele kaart natuurlijk, maar Lensie kan het hebbenEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
wat een hoerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was super blij hier toen PSV kampioen werd met 1 doelpunt verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |