Goals maken betekent niet dat het spannend of mooi is, voor mij althans.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ze hebben dit seizoen al bijna 100 goals gemaakt. Onmogelijk dat het dan 'saai' is.
Eindhoven is een lelijke kut-stad, vieze koopclub, idiote supporters en zijn de afgelopen 10 jaar iets te vaak kampioen geworden met afschuwelijk voetbal.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Waarom vind je PSV een kutclub?
nigga what?!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nigga welke deinterlacer gebruik je, ziet er echt slecht uit
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eindhoven is een lelijke kut-stad, vieze koopclub, idiote supporters en zijn de afgelopen 10 jaar iets te vaak kampioen geworden met afschuwelijk voetbal.
Dat Eindhoven een lelijke kutstad is, hoort eigenlijk niet bij de beoordeling over de club PSV. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eindhoven is een lelijke kut-stad, vieze koopclub, idiote supporters en zijn de afgelopen 10 jaar iets te vaak kampioen geworden met afschuwelijk voetbal.
Voor de rest heb ik niks tegen PSV
terecht sowieso al niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi al die afgunst omdat PSV terecht bovenaan staat
Ik lig er niet wakker van eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
deinterlacer
[ afbeelding ]
Beeld ziet er niet scherp uit.
whutquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
terecht sowieso al niet natuurlijk.
Ajax2 keer kampioen afgelopen 2 jaar en jullie?
Wie er bovenaan staat, heeft dat terecht klaargespeeld.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
terecht sowieso al niet natuurlijk.
Ajax2 keer kampioen afgelopen 2 jaar en jullie?
Jij was toch Twente fan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
PSV onoverwinnelijk![]()
![]()
alleen PEC en Barcelona kunnen aan ons tippen
avondje nacquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:00 schreef HarryVonZwichell het volgende:
De helden van Zwolle staan helaas met 0-2 achter.
Nee, nooit geweest.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij was toch Twente fan?
PEC staat nu op basis van doelsaldo net boven de degradatiestreep. Onbegrijpelijk hoe dicht het bij elkaar ligt.quote:
Toen ze kampioen werden idd. Nu PSV boven ze staat is hij opeens weer voor PSV. Beetje raar als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij was toch Twente fan?
Vuilen leugenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ze kampioen werden idd. Nu PSV boven ze staat is hij opeens weer voor PSV. Beetje raar als je het mij vraagt.
Soort mannelijke versie van Jojoortje dus? Die was voor PSV, daarna Twente toen ze kampioen werden en nu Ajax.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ze kampioen werden idd. Nu PSV boven ze staat is hij opeens weer voor PSV. Beetje raar als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |