Mee eens.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Donder op man, ik heb een seizoenskaart. Kan ik over jullie niet zeggen, die hier elke zondag de wedstrijd van Ajax beschouwen, of het nou uit of thuis is.
je moet wat als je het iq van een zeester hebt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jalalalaaaalaaa jalalalalaaaa
Jalalalaa jajaaalalaajaaa
PEE ES VEE
Diepe teksten
Ik ben voor iedere tegenstander van PSVquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij ADO supporter?
waarom?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben voor iedere tegenstander van PSV
Omdat ik PSV een kut-club vindquote:
Patrick.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
je moet wat als je een iq van een zeester hebt.
wat een kutclub is dat psv ook hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Waarom vind je PSV een kutclub?
Hé kijk eens, daar hebben we onze vriend Syntix. Waarom heeft PSV geen supporters?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
wat een kutclub is dat psv ook he
lelijk stadion.
geen supporters hebben
geen voetbalidentiteit.
Maar wel haters hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
lelijk stadion.
geen supporters hebben
geen voetbalidentiteit.
Aad is ooit trainer van PSV geweest.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
lelijk stadion.
geen supporters hebben
geen voetbalidentiteit.
Omdat ze saai voetbal spelen denk ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Hé kijk eens, daar hebben we onze vriend Syntix. Waarom heeft PSV geen supporters?
Aad is wel een heldquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aad is ooit trainer van PSV geweest.
Ze hebben dit seizoen al bijna 100 goals gemaakt. Onmogelijk dat het dan 'saai' is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze saai voetbal spelen denk ik.
Het aantrekkelijkste voetbal van de eredivisie dit jaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
o.a.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het aantrekkelijkste voetbal van de eredivisie dit jaar.
De goals vliegen je om de oren.
Al dik 100 goals dit seizoen, kan je moeilijk saai vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |