Ah nice, zal ik voortaan doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort posts mag je gewoon verwijderen voortaan.
Apart dat een moderator dit zegt tegen een mede-moderator.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat soort posts mag je gewoon verwijderen voortaan.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
Groningen heeft weer eens een keer gewonnen. Gelijk weer Groningen-supporters in dit topic.
Nee, zonder Toornsta is er heel veel creativiteit uit het elftal. En de verdediging blijft erg kwetsbaar, maar hopen kan altijd.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:46 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in het vat zit voor ADO.
Even wennen héquote:
Hij is pas nieuw, vandaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Apart dat een moderator dit zegt tegen een mede-moderator.
Donder op man, ik heb een seizoenskaart. Kan ik over jullie niet zeggen, die hier elke zondag de wedstrijd van Ajax beschouwen, of het nou uit of thuis is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Successuppers bij uitstek. Echt van die mensen die normaal gesproken voor Ajax juichen.
mag?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het duurde even, mag je hapt toch nog.
Ja sorryquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het duurde even, mag je hapt toch nog.
Kom op, dit was duidelijk gericht aan Rickazio. Helaas hapt hij dan weer net niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Donder op man, ik heb een seizoenskaart. Kan ik over jullie niet zeggen, die hier elke zondag de wedstrijd van Ajax beschouwen, of het nou uit of thuis is.
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Donder op man, ik heb een seizoenskaart. Kan ik over jullie niet zeggen, die hier elke zondag de wedstrijd van Ajax beschouwen, of het nou uit of thuis is.
Mee eens.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet wat als je het iq van een zeester hebt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jalalalaaaalaaa jalalalalaaaa
Jalalalaa jajaaalalaajaaa
PEE ES VEE
Diepe teksten
Ik ben voor iedere tegenstander van PSVquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij ADO supporter?
waarom?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben voor iedere tegenstander van PSV
Omdat ik PSV een kut-club vindquote:
Patrick.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
je moet wat als je een iq van een zeester hebt.
wat een kutclub is dat psv ook hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Waarom vind je PSV een kutclub?
Hé kijk eens, daar hebben we onze vriend Syntix. Waarom heeft PSV geen supporters?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
wat een kutclub is dat psv ook he
lelijk stadion.
geen supporters hebben
geen voetbalidentiteit.
Maar wel haters hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
lelijk stadion.
geen supporters hebben
geen voetbalidentiteit.
Aad is ooit trainer van PSV geweest.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
lelijk stadion.
geen supporters hebben
geen voetbalidentiteit.
Omdat ze saai voetbal spelen denk ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Hé kijk eens, daar hebben we onze vriend Syntix. Waarom heeft PSV geen supporters?
Aad is wel een heldquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aad is ooit trainer van PSV geweest.
Ze hebben dit seizoen al bijna 100 goals gemaakt. Onmogelijk dat het dan 'saai' is.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ze saai voetbal spelen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |