Ik vrees het ook, al vind ik hem niet de schuldige vandaag, dat waren ze allemaal zo'n beetje, Moisander vond ik wel goedquote:Op zondag 27 januari 2013 14:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter gaat echt niet beter worden.
Ajax - Willem IIquote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef PeeJie_ het volgende:
AZ - Ajax en Willem II - Ajax om 12.30 volgens mij
Enige twee nog dit seizoen?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef PeeJie_ het volgende:
1e pot is naar 14:30 gegaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef PeeJie_ het volgende:
De Sa < Lukokiquote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef Syntix het volgende:
Sana en Boerrigter hebben dus het niveau niet en Lukoki is nog niet goed genoeg? Wat komt eraan uit de jeugd? De Sa?
Ook niet goed genoeg. Andersen is geen krijtvreter en in de A loopt verder niets bijzonders.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef Syntix het volgende:
Sana en Boerrigter hebben dus het niveau niet en Lukoki is nog niet goed genoeg? Wat komt eraan uit de jeugd? De Sa?
AZ verplaatst een Willem II Ajax is al geweest.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef PeeJie_ het volgende:
Hij kleunde er vandaag toch een paar keer goed in, angstig lijkt hij niet. Maar hij lijkt geen idee meer te hebben wat te moeten doen met de bal, zijn snelheid is compleet weg en waar hij vorig jaar best vaak gevaarlijk voor het doel opdook komt hij nu zelden meer in scoringspositie, en als dat zo is schrikt hij ervan ofzo.quote:
Alleen Ajax-Willem II volgens Ajax netwerk. Dus voor de rest alles winnen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef PeeJie_ het volgende:
Dus Ajax speelt helemaal geen wedstrijd meer om 12:30 dit seizoen?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
AZ verplaatst een Willem II Ajax is al geweest.
Worden we toch nog kampioenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus Ajax speelt helemaal geen wedstrijd meer om 12:30 dit seizoen?
bevrijdingsdag.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus Ajax speelt helemaal geen wedstrijd meer om 12:30 dit seizoen?
Alsof hij het verleerd is ofzo. Hij doet nu ook 9 van de 10 keer een balletje terug i.p.v. er langs te gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hij kleunde er vandaag toch een paar keer goed in, angstig lijkt hij niet. Maar hij lijkt geen idee meer te hebben wat te moeten doen met de bal, zijn snelheid is compleet weg en waar hij vorig jaar best vaak gevaarlijk voor het doel opdook komt hij nu zelden meer in scoringspositie, en als dat zo is schrikt hij ervan ofzo.
Speelronde 33.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen Ajax-Willem II volgens Ajax netwerk. Dus voor de rest alles winnen.
Het enige wat het voor mij aantoont is een bevestiging dat Ajax om 12:30 een totaal andere ploeg is.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:51 schreef Wessiej het volgende:
Uiteraard is deze pot niet schadelijk op de lange termijn, maar toont wel de rotte appels.
Volgende week VVV, daarna Roda thuis, daarna RKC uit, daarna ADO thuisquote:Op zondag 27 januari 2013 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
En Willem II speelt g-voetbal dus vanaf nu verliezen we dus geen wedstrijd meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |