Ik vrees het ook, al vind ik hem niet de schuldige vandaag, dat waren ze allemaal zo'n beetje, Moisander vond ik wel goedquote:Op zondag 27 januari 2013 14:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Boerrigter gaat echt niet beter worden.
Ajax - Willem IIquote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef PeeJie_ het volgende:
AZ - Ajax en Willem II - Ajax om 12.30 volgens mij
Enige twee nog dit seizoen?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef PeeJie_ het volgende:
1e pot is naar 14:30 gegaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef PeeJie_ het volgende:
De Sa < Lukokiquote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef Syntix het volgende:
Sana en Boerrigter hebben dus het niveau niet en Lukoki is nog niet goed genoeg? Wat komt eraan uit de jeugd? De Sa?
Ook niet goed genoeg. Andersen is geen krijtvreter en in de A loopt verder niets bijzonders.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef Syntix het volgende:
Sana en Boerrigter hebben dus het niveau niet en Lukoki is nog niet goed genoeg? Wat komt eraan uit de jeugd? De Sa?
AZ verplaatst een Willem II Ajax is al geweest.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef PeeJie_ het volgende:
Hij kleunde er vandaag toch een paar keer goed in, angstig lijkt hij niet. Maar hij lijkt geen idee meer te hebben wat te moeten doen met de bal, zijn snelheid is compleet weg en waar hij vorig jaar best vaak gevaarlijk voor het doel opdook komt hij nu zelden meer in scoringspositie, en als dat zo is schrikt hij ervan ofzo.quote:
Alleen Ajax-Willem II volgens Ajax netwerk. Dus voor de rest alles winnen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:49 schreef PeeJie_ het volgende:
Dus Ajax speelt helemaal geen wedstrijd meer om 12:30 dit seizoen?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
AZ verplaatst een Willem II Ajax is al geweest.
Worden we toch nog kampioenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus Ajax speelt helemaal geen wedstrijd meer om 12:30 dit seizoen?
bevrijdingsdag.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus Ajax speelt helemaal geen wedstrijd meer om 12:30 dit seizoen?
Alsof hij het verleerd is ofzo. Hij doet nu ook 9 van de 10 keer een balletje terug i.p.v. er langs te gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Hij kleunde er vandaag toch een paar keer goed in, angstig lijkt hij niet. Maar hij lijkt geen idee meer te hebben wat te moeten doen met de bal, zijn snelheid is compleet weg en waar hij vorig jaar best vaak gevaarlijk voor het doel opdook komt hij nu zelden meer in scoringspositie, en als dat zo is schrikt hij ervan ofzo.
Speelronde 33.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen Ajax-Willem II volgens Ajax netwerk. Dus voor de rest alles winnen.
Het enige wat het voor mij aantoont is een bevestiging dat Ajax om 12:30 een totaal andere ploeg is.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:51 schreef Wessiej het volgende:
Uiteraard is deze pot niet schadelijk op de lange termijn, maar toont wel de rotte appels.
Volgende week VVV, daarna Roda thuis, daarna RKC uit, daarna ADO thuisquote:Op zondag 27 januari 2013 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
En Willem II speelt g-voetbal dus vanaf nu verliezen we dus geen wedstrijd meer
Hoe vaak wil je dat nog herhalen, we hebben dat nu allemaal wel 100 keer gelezenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het enige wat het voor mij aantoont is een bevestiging dat Ajax om 12:30 een totaal andere ploeg is.
Opmerkingen als Veltman, Fischer, Sana, etc. kunnen er niets van deel ik niet. En na Boerrigters blessureleed is hij niet meer de speler die hij was en zal hij die ook nooit meer worden.
Per direct 4-5-1.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef CaasS het volgende:
Iemand ideeën voor een rechtsbuiten?![]()
In de jeugd zit niks, a-selectie ook niet, eredivisie niet. Hoop dat er wat op een scouting lijst staat.
F.George schijnt in nederland te zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef CaasS het volgende:
In de jeugd zit niks, a-selectie ook niet, eredivisie niet. Hoop dat er wat op een scouting lijst staat.
De B1?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:51 schreef Syntix het volgende:
Er waren toch wat jongens die vorig jaar in de B zaten? Becker of zo?
Eriksen of Andersen hangend op rechtsquote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef CaasS het volgende:
Van Rhijn?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef CaasS het volgende:
Juist daarom zijn dit best dure punten. Een heel matig Ajax vandaag, maar dan nog hadden ze hier met gemak overeind kunnen blijven na een 0-2 voorsprong. Eeuwig zonde. Met dit programma voor de boeg en dan in punten gelijk staan geeft toch een prettiger gevoel dan met dit programma weer in de achtervolging moeten.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week VVV, daarna Roda thuis, daarna RKC uit, daarna ADO thuis
Challenge accepted.
Narsinghquote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef CaasS het volgende:
Over buitenspeler gesproken, na hem nooit meer een betere geweestquote:Op zondag 27 januari 2013 14:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
F.George schijnt in nederland te zijn.
Tja, elk jaar hetzelfde verhaal. Gewoon een matige pot.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:56 schreef Fargo het volgende:
[..]
Juist daarom zijn dit best dure punten. Een heel matig Ajax vandaag, maar dan nog hadden ze hier met gemak overeind kunnen blijven na een 0-2 voorsprong. Eeuwig zonde. Met dit programma voor de boeg en dan in punten gelijk staan geeft toch een prettiger gevoel dan met dit programma weer in de achtervolging moeten.
Die heb je wel eens nu moet Frank ze weer op scherp zetten en dan rollen we weer door naar nummertje 32.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, elk jaar hetzelfde verhaal. Gewoon een matige pot.
Belangrijkste is imo Champions League. Minimaal tweede.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die heb je wel eens nu moet Frank ze weer op scherp zetten en dan rollen we weer door naar nummertje 32.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef CaasS het volgende:
Van Rhijn, verdedigen doet hij op momenten toch al liever niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:54 schreef CaasS het volgende:
We staan 3 punten achter op PSV en 4 op Twente als ze winnen dus we hebben nog alle kans ik neem geen genoegen met een 2de plekquote:Op zondag 27 januari 2013 15:00 schreef CaasS het volgende:
[..]
Belangrijkste is imo Champions League. Minimaal tweede.
Ik denk toch nog steeds dat PSV het wordt. Die scoren zo makkelijk. Gister ook weer tegen Heracles, mooie doelpunten ook. En dat zonder Toivonen en Narsingh.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Nummertje 32 komt er sowieso wel.
PSV laat altijd wel een karrevracht aan punten liggen in de tweede seizoenshelft
Twente speelt simpelweg alleen gericht op Chadli en Tadic. Is geen collectief
Feyenoord simpelweg te veel leunend op Pelle.
Mooie goals?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ik denk toch nog steeds dat PSV het wordt. Die scoren zo makkelijk. Gister ook weer tegen Heracles, mooie doelpunten ook. En dat zonder Toivonen en Narsingh.
Als je 2-0 zo makkelijk weggeeft komt die 32e er niet, maar vooralsnog was dit een incident, Feyenoord is al kandidaat af maar Twente en PSV zijn dat ook gewoon nogquote:Op zondag 27 januari 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Nummertje 32 komt er sowieso wel.
PSV laat altijd wel een karrevracht aan punten liggen in de tweede seizoenshelft
Twente speelt simpelweg alleen gericht op Chadli en Tadic. Is geen collectief
Feyenoord simpelweg te veel leunend op Pelle.
Mwah, Ik kan me nog Utrecht - Ajax herinneren...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 2-0 zo makkelijk weggeeft komt die 32e er niet, maar vooralsnog was dit een incident, Feyenoord is al kandidaat af maar Twente en PSV zijn dat ook gewoon nog
Zuurkool.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooie goals?
PSV kon alleen profiteren van geschutter van Heracles
Narsingh kan er ook geen bout van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |