Splinter, balk enzoquote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Veltman komt uit de eigen jeugd, dus is sowieso een geweldenaar. Niks tegen in te brengen!
Daarom heeft PSV minder tegendoelpunten jaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef Class het volgende:
[..]
Ehh? Veltman > de complete PSV verdediging
Lukoki is zelfs beter dan Boerrigter, alleen lukoki gaat nooit duels aanquote:
Die Bazoer zit bij Ajax A1 amper bij de wedstrijdselectie manquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax heeft Bazoer gelukkig nog in de jeugd rondlopen. Ajax leidt zoveel spelers op dat er altijd wel een alternatief rondloopt.
Aan de bal is het ook niet veel hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was een fout maar hij speelde verder aardig hoor
Ja hoe zou dat nou komenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Die Bazoer zit bij Ajax A1 amper bij de wedstrijdselectie man
Hij komt van Psv... zo moeilijk was het niet hoor...quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
10 11: Sulejmani, Ebezilio.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef CaasS het volgende:
Het zou prettig zijn als we volgend seizoen functionerende buitenspelers hebben.
Aan de bal was ie prima. Verdedigend ook, op die 2? fouten na.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aan de bal is het ook niet veel hoor
En een geweldige opbouwquote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom heeft PSV minder tegendoelpunten ja
Matige troll, 3/10
Step 1: Apply cold water to the burned areaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom heeft PSV minder tegendoelpunten ja
Matige troll, 3/10
Prima aan de bal. Stuk beter dan Marcelo, Derijck en Zanka in ieder geval.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aan de bal is het ook niet veel hoor
Perfect voorbeeld.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Real begon 12:00 en wonnen met 4-0.
Faalquote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
quote:
Jong Ajax en hij mag pas in de zomer spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
En dit jaar dus weer....Alleen Fischer potentieel, de rest echt niet. Weer door selecteren?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef tammepiet het volgende:
[..]
10 11: Sulejmani, Ebezilio.
11 12: Aissati, Ozbiliz
Zegt genoeg. Structureel probleem.
Oke dan. Maar zoals ik al zei, elke speler uit de eigen jeugd is een geweldenaarquote:Op zondag 27 januari 2013 14:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Prima aan de bal. Stuk beter dan Marcelo, Derijck en Zanka in ieder geval.
Wel grappig dat jullie die 12:30 reden nonsense vinden maar zelf geen eigen verklaring hebben anders dan die opportunistische opmerkingen als: "Spelers X, Y en Z kunnen er helemaal niets van, terwijl ik ze vorige week nog de hemel in prees"quote:
Noem namen en quote ze dan!?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie die 12:30 reden nonsense vinden maar zelf geen eigen verklaring hebben anders dan die opportunistische opmerkingen als: "Spelers X, Y en Z kunnen er helemaal niets van, terwijl ik ze vorige week nog de hemel in prees"
Dat mag jij vinden ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke dan. Maar zoals ik al zei, elke speler uit de eigen jeugd is een geweldenaar
Het zou geen reden moeten zijn , maar het is het blijkbaar wel altijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wel grappig dat jullie die 12:30 reden nonsense vinden maar zelf geen eigen verklaring hebben anders dan die opportunistische opmerkingen als: "Spelers X, Y en Z kunnen er helemaal niets van, terwijl ik ze vorige week nog de hemel in prees"
Ajax is gewoon slecht.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ik kan me niet vorstellen dat iemand ooit heeft gezegd dat Ebecilio/Ozbiliz een geweldenaar is.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke dan. Maar zoals ik al zei, elke speler uit de eigen jeugd is een geweldenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |