SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste voorbehoedsmiddel hiervoor zijn oordopjesquote:Op zondag 27 januari 2013 06:54 schreef Oognip het volgende:
Je druk maken om de snurkcapaciteit van je roomie is geen succes icm een kater
Wat denk je dat ik in had?quote:Op zondag 27 januari 2013 06:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Het beste voorbehoedsmiddel hiervoor zijn oordopjes
Nog een met hoofdpijn dus? Sterkte!
quote:Op zondag 27 januari 2013 09:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik in had?hoorde het er dwars doorheen
lezen lieverd, lezenquote:Op zondag 27 januari 2013 09:07 schreef indaha het volgende:
Snurkt Puala zo erg![]()
Wat fijn dat de meet zo goed verlopen is, ik had niet anders verwacht hoor![]()
Komt er volgend jaar weer een Bingomeet en is Joop al geboekt, zo ja wil ik me alvast opgeven voor het eten, de bingo,het hotel en de bitterballen
quote:Op zondag 27 januari 2013 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen, ik heb steve ook een beetje wakker gehouden met gesnurk maar die is te beleefd om het te zeggen.
Oke ik begrijp dat er geruild is ivm met vleselijke lusten ,ik heb alle kandidaten de revue laten passeren en of Oerbeer of Stephan5 is de snurker, dus nu de vraag wie van de tweequote:
Ik klink ook niet helemaal lekkerquote:
die had ik bij mequote:Op zondag 27 januari 2013 06:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Het beste voorbehoedsmiddel hiervoor zijn oordopjes
Nog een met hoofdpijn dus? Sterkte!
ik dusquote:Op zondag 27 januari 2013 09:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Oke ik begrijp dat er geruild is ivm met vleselijke lusten ,ik heb alle kandidaten de revue laten passeren en of Oerbeer of Stephan5 is de snurker, dus nu de vraag wie van de twee
gaat wat worden zometeen in de autoquote:Op zondag 27 januari 2013 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik klink ook niet helemaal lekker. Gebruik vast een verkeerde zangtechniek
.
Ik dacht de gsm-opbergplaats van Ynske?quote:Op zondag 27 januari 2013 02:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
wij 50 met z'n tweeën![]()
De openbaring van de avond was voor mij jouw username
quote:Op zondag 27 januari 2013 02:52 schreef Oognip het volgende:
OMG dar was gênantik moest 'mijn' kamer in om wat te pakken en mocht 5 minuten buiten wachten voor ze netjes onder de deken lagen
Is er dan geslapen door de +1?quote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 09:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht de gsm-opbergplaats van Ynske?
Ik een soort cockring en een koffiezerapparaatwaterkoker en een dashboardpoppetje van een dik hawaiiaans huladanseresje.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:18 schreef Bart het volgende:
Oh ja ik heb hier nog een bowlingbal liggen.
Met een prei op een plek waar de zon nooit schijntquote:Op zondag 27 januari 2013 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwehehe. Je werd wakker naast de groentenboer??
Mooie euhhhh... gsm heb je daar!quote:
Bij mij was het geen bingoprijs. Ik vond in plaats van een kanovinnie opeens een bowlingbal op de achterbank. Vreemde gewaarwording hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik een soort cockring en een koffiezerapparaatwaterkoker en een dashboardpoppetje van een dik hawaiiaans huladanseresje.
Bingoprijzen.
In je maag?quote:Op zondag 27 januari 2013 09:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met een prei op een plek waar de zon nooit schijnt
O dan ben ik op het verkeerde been gezet door een opmerking van Oognip over wachten tot er netjes onder de dekens gelegen werd.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik dusen niet onze vleselijke lusten
Ja, mijn oma zegt altijd dat ik gezond moet eten. Op de één of andere maniers zet ik beschonken sneller daad bij woord dus vandaarquote:
Vaak dronken worden dus, dan krijg je je vitamientjes wel binnenquote:Op zondag 27 januari 2013 09:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, mijn oma zegt altijd dat ik gezond moet eten. Op de één of andere maniers zet ik beschonken sneller daad bij woord dus vandaar
Vol goede ideeën die Bart.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Vaak dronken worden dus, dan krijg je je vitamientjes wel binnen.
Denk dat 2 mensen al gegeten hebben.quote:
Mijn PM staat openquote:Op zondag 27 januari 2013 09:34 schreef indaha het volgende:
Ik heb mijn vermoedens en daar hou ik het bij , alle details weten is misschien te veel van het goede
Vreemde zin dit.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:32 schreef Oognip het volgende:
voor jou zal het altijd een geheim plaatsen wat zij afgelopen nacht in het airport hotel heeft afgespeeld
Zijn kano is gevonden.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:38 schreef indaha het volgende:
Kanievindenie heeft in ieder geval iets gevonden
Een kale natte kano.quote:
Het was hont22quote:Op zondag 27 januari 2013 09:40 schreef Cat22 het volgende:
Cee heeft niet gesnurkt, hopelijk.ik ook niet.
het arme schaap was naar eigen zeggen wel al anderhalf uur wakker.
Ik kan er niet mee omgaanquote:
hadden ze die dan nodigquote:Op zondag 27 januari 2013 09:42 schreef Monopoly het volgende:
Zou Greys die tas met atributen nog hebben neer gelegd ?
Na een paar uurtjes flink doorneuken kan de verveling wel toeslaan. Hoe lang zijn ze bezig geweest?quote:
Waarom denk je dat ze überhaupt zijn opgehouden?quote:Op zondag 27 januari 2013 09:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Na een paar uurtjes flink doorneuken kan de verveling wel toeslaan. Hoe lang zijn ze bezig geweest?
Omdat het schraal werd?quote:Op zondag 27 januari 2013 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze überhaupt zijn opgehouden?
Gaat over het ontbijt he.quote:
we zullen ook maar eens (hihi) komen.quote:
Geen idee, maar ik snap niet wat er stom is aan een goed ontbijt.quote:
Nog 8 werd me ingefluisterd.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:57 schreef Ynske het volgende:
9 ontbijters gearriveerd.... Hoeveel missen we nog?
Doe de groeten aan de restquote:
quote:
Mietjequote:Op zondag 27 januari 2013 10:29 schreef Oerbeer het volgende:
Ohai. Mocht ik gisteravond nog enigszins vervelend zijn geweest dan heb ik mijn straf gehad in de vorm van flinke keelpijn. Ik draai mij nog even om. Gr gr.
aansteller!quote:Op zondag 27 januari 2013 10:29 schreef Oerbeer het volgende:
Ohai. Mocht ik gisteravond nog enigszins vervelend zijn geweest dan heb ik mijn straf gehad in de vorm van flinke keelpijn. Ik draai mij nog even om. Gr gr.
wilde afterparty was teveel voor je?quote:Op zondag 27 januari 2013 10:29 schreef Oerbeer het volgende:
dan ben jij op de verkeerde afterparty geweestquote:Op zondag 27 januari 2013 10:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zo wild was het anders niet. Jullie waren meer met elkaar aan het beppen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan ben jij op de verkeerde afterparty geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
dat maakt het wel voor een groot deel goed jaquote:
Ik lijk echt niet op HW!quote:Op zondag 27 januari 2013 09:25 schreef Monopoly het volgende:
En Paddy, de HW look-a-like was Duvel!
Heatwave denk ik.quote:
Ik ook, maar was t zeker waard!quote:Op zondag 27 januari 2013 12:07 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben schor maar het was het meer dan waard
Hela! Je gaat niet met mijn hormonen aan de haal heur!quote:
Ik vind dat jij er prachtig uit zag!quote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hela! Je gaat niet met mijn hormonen aan de haal heur!
Zo erg?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:43 schreef Oognip het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ik deze treinreis wakker ga blijven
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:43 schreef Oognip het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ik deze treinreis wakker ga blijven
Ik heb denk 2 uurtjes geslapenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo erg?wekkertje zetten en gaan tukken.
Dankjewelquote:Op zondag 27 januari 2013 12:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij er prachtig uit zag!
YOU TELL HIM!quote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hela! Je gaat niet met mijn hormonen aan de haal heur!
Cosetteketetquote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef Steve het volgende:
Nou, kozet uit lesbisch hoeft alleen nog maar een stukje trein.
In je hokquote:Op zondag 27 januari 2013 13:01 schreef Qwea het volgende:
De vraag die brand bij iedereen natuurlijk : Wordt het een jongen of meisje, Puala?
Absoluutquote:
\"Op welke naam mag de rekening?"quote:Op zondag 27 januari 2013 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Cosetteketet
En ook gewoon zo in die barcomputer staan he
Ja ik doe wel ff tt-changequote:Op zondag 27 januari 2013 13:11 schreef Greys het volgende:
Daarom, ze zijn nu wel genoeg gepest
Wat een ubertoffe meet
Wieeeeequote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het ook cute
En groot gelijk want hij kon schuifelen als een baas.
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het ook cute
En groot gelijk want hij kon schuifelen als een baas.
Ik ging toch aan die tafel zitten? Maar toen kwam mw Bart me halen om iets te laten zien ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Wie en wat stoorde je waar en waarom?
Oh jaquote:Op zondag 27 januari 2013 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ging toch aan die tafel zitten? Maar toen kwam mw Bart me halen om iets te laten zien ofzo.
Ben je je nest al uit?quote:
We hebben geen zinquote:Op zondag 27 januari 2013 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je je nest al uit?
Blijven jullie nou alsnog een extra dag? Of voel je je daar te klote voor?
Je had je niet echt klem gezopen volgens mij?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:23 schreef Oerbeer het volgende:
De volgende keer zal ik maar wat eerder de rem erop gooien. Dit is ook niks zo.
Ohja, die zat daar ook inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaIk kwam je eerst wegsleuren en Mw Bart ging tegelijkertijd op pad om je te halen
En daarna sisten we naar Miss_Dynastie 'haal je man daar wegggg!'![]()
Ik heb best een hoge tolerantie. Ik bedoel meer dat mijn dag naar de maan is doordat ik net tè veel op heb.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had je niet echt klem gezopen volgens mij?
Ik vond het sowieso wel prettig dat we niemand kotsend van straat hebben hoeven halen enzo
Jij probeerde ook een move te maken richting Puala he?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zij anders ook. En jij. Knappe FOK!ksters
Stiekem wel ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij probeerde ook een move te maken richting Puala he?
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:34 schreef Greys het volgende:
Vond het echt een heel leuke groep zo
En de newbie ESFjes pasten er goed tussen
WE MISTEN ER WEL EEN PAAR JAquote:
En jij wasquote:
Tsssssss volgens mij zat jij bij mij in de auto van la place naar NSFquote:
Ik denk dat ze bedoelt WAAR je wasquote:Op zondag 27 januari 2013 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tsssssss volgens mij zat jij bij mij in de auto van la place naar NSF
Het valt hier ook (nog) wel meequote:Op zondag 27 januari 2013 13:45 schreef Muis006 het volgende:
Allemaal moe of valt het mee?
Ik had een tukkie gedaan in de auto en ben nu weer semi-frips en fruitig .
Ik heb het helemaal door, je moet gewoon een grote, harde, kale bal hebben. Degene die die prijs meegenomen heeft, bedankt!quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal door, je moet gewoon een grote, harde, kale bal hebben. Degene die die prijs meegenomen heeft, bedankt!
Volgende keer, PatriQue, al moet ik je er aan de oren bij sleuren.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:49 schreef PatriQue89 het volgende:
IK had vanochtend wel een klein katertje. Omdat ik er niet bij kon zijn
Past mooi bij de bowlingpin, die ik al heb. Kan ik bowlen op het balkon.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:51 schreef Oerbeer het volgende:
Wel echt een ontzettend originele prijs.
Kano's bowlingbalkon.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Past mooi bij de bowlingpin, die ik al heb. Kan ik bowlen op het balkon.
De halve finale gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet lukkenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgende keer, PatriQue, al moet ik je er aan de oren bij sleuren.Hopelijk hebben jij en je
een leuke verjaardag gehad.
NOES!quote:Op zondag 27 januari 2013 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
De halve finale gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet lukken
NEE.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
De halve finale gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet lukken
Mjah... in die periode stage. Ma en Di school, wo t/m vr stage. En om 22 uur al weggaan is offcourse geen optie. Heb wel vrije dagen, dus even kijken hoe het looptquote:
Dat is wel een strakke planning jaquote:Op zondag 27 januari 2013 13:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah... in die periode stage. Ma en Di school, wo t/m vr stage. En om 22 uur al weggaan is offcourse geen optie. Heb wel vrije dagen, dus even kijken hoe het loopt
Echt welquote:
quote:
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Ik zit nu steeds te denken wie nu dan quea was
Slapen varieert van 3 uur tot half 5 tot 5 tot amper tot niet. En het was meer een aftersession. Qua kamers lagen we niet naast elkaar maar we konden elkaar toch horen als we hard genoeg praatten.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Hoe laat zijn de hotelslapers nu eigenlijk gaan slapen? Ik las nl ook nog iets over een afterparty. En qua kamernummers leken me de kamers nu ook niet echt dicht bij elkaar?
Ahum, Qwea dusquote:
Ik organiseer wel een sexy feest in de donkere grotten van delfzijl. Paar tenten in de voortuin, hoppaquote:
Waren er nog meer gasten?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Slapen varieert van 3 uur tot half 5 tot 5 tot amper tot niet. En het was meer een aftersession. Qua kamers lagen we niet naast elkaar maar we konden elkaar toch horen als we hard genoeg praatten.
quote:
HenkPietKlaasWim had die meequote:Op zondag 27 januari 2013 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal door, je moet gewoon een grote, harde, kale bal hebben. Degene die die prijs meegenomen heeft, bedankt!
Ik was jou in ene vet kwijt! Kwam elies, Miran, Ynske, Cat en Takke nog wel tegen. Maar jij was wegquote:Op zondag 27 januari 2013 14:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja! Ze heeft mij niet eens gedag gezegd
Nietquote:Op zondag 27 januari 2013 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was jou in ene vet kwijt! Kwam elies, Miran, Ynske, Cat en Takke nog wel tegen. Maar jij was weg
Voelde me meteen relaxed.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:34 schreef Greys het volgende:
Vond het echt een heel leuke groep zo
En de newbie ESFjes pasten er goed tussen
quote:Maar Marloes is op stage neem ik aan toch?
Daar valt wel mee te roeren
wtfquote:Op zondag 27 januari 2013 14:07 schreef Oognip het volgende:
Stomme autocorrect net via whatsapp![]()
[..]
Zat Puala nu op het allerlaatst buiten? Was dat dat blonde meisje? Ik probeer haar steeds te plaatsen omdat jullie het er doorlopend over hadden (uiteraard in positieve zin)quote:Op zondag 27 januari 2013 13:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij probeerde ook een move te maken richting Puala he?
Nee joh. Puala is alles behalve blondquote:Op zondag 27 januari 2013 14:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Zat Puala nu op het allerlaatst buiten? Was dat dat blonde meisje? Ik probeer haar steeds te plaatsen omdat jullie het er doorlopend over hadden (uiteraard in positieve zin)
Ahhh wat lief van jequote:Op zondag 27 januari 2013 14:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Voelde me meteen relaxed.
Jij bent echt een en al vrolijkheid
Voor mij was dit de leukste meet, en dat terwijl die andere meets ook gezellig waren, maar deze sprong eruit door het maffe gezelligheid. Heb enorm gelachen om de verhalen en acties
Ik denk dat je Goodbye bedoelt.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Zat Puala nu op het allerlaatst buiten? Was dat dat blonde meisje? Ik probeer haar steeds te plaatsen omdat jullie het er doorlopend over hadden (uiteraard in positieve zin)
quote:
Woei!!!!quote:
Dank je!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
Paddy, straks als ik de photobucket inlog PM geef ik je wel een nummer van een foto waarop je Goodbye en Puala kunt zien o.a.! En Qwea
En Peter achter de barquote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef yvonne het volgende:
Wat een avond
Mono's billen
De BazenBar
Oer
Steef en stefan en die hele lange en en en .
Ik heb zó gelachen.
Ik ben schor
Ik klink ook als een kraaisexy zwoelquote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef yvonne het volgende:
Wat een avond
Mono's billen
De BazenBar
Oer
Ik heb zó gelachen.
Ik ben schor
Ik zal de volgende keer wat minder lomp tegen je aan stoten met mijn bierhoofd.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef yvonne het volgende:
Wat een avond
Mono's billen
De BazenBar
Oer
Ik heb zó gelachen.
Ik ben schor
We napretten hier nog wel even en als er wat meer bekend is over 14 mei komt er een topicquote:Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef Cat22 het volgende:
Is het al bijna mei en wie opent een nieuwe reeks?![]()
Maar stel je voor he, stél je voor. Dat Anouk de finale haalt. Die is dan toch zaterdag?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
We napretten hier nog wel even en als er wat meer bekend is over 14 mei komt er een topic
Moeten nog even kijken hoe we dat doen, dat wordt ietsjes anders
Voor de schorre stem?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:17 schreef sararaats het volgende:
@yvonne: een glaasje Jägermeister zal je deugd doen.
Clairequote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef yvonne het volgende:
Jep Peter en Henk en het meisje achter de bar ik heb geen idee hoe ze heette, TOP!
En Joop is een FOK!ker in hart en nieren, alleen weetie dat zelf niet.
Joop is de BallenBaas
Film Vampquote:
Hoe kon ik mijn nieuwe vriend Joop nou vergetenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef yvonne het volgende:
Jep Peter en Henk en het meisje achter de bar ik heb geen idee hoe ze heette, TOP!
Joop is de BallenBaas
Lief meisjequote:
Duh we hadden stickers op!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:20 schreef liesje1979 het volgende:
Wat ik zo knap vond was dat je 1x je naam zegt aan de bar en dat ze het dan de rest van de avond weten. Ik bleef het er wel steeds bijzeggen voor de zekerheid maar ze wisten het gewoon. En er waren heel veel mensen.
Oh daar had ik niet aan gedacht maar je hebt een punt.quote:
Maar in een goede tent hoort het zo te gaan hoor! Vind dat ook altijd knapquote:Op zondag 27 januari 2013 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daar had ik niet aan gedacht maar je hebt een punt.Al kan ik het me van de vorige keer ook herinneren dat ze het onthielden maar toen waren er geen stickers.
Ik moest er meteen aan denken. Een echte FOKker iddquote:Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef yvonne het volgende:
Joop is de BallenBaas
Kleiner dan mij is bijna onmogelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 14:26 schreef sararaats het volgende:
moest ik ooit meeten, mij vergeet je niet snel dan
ik ben kleiner dan jullie hihi
Ik weet er wel eentje hoor!quote:
limoncello gemistquote:
Nee, niet meer tegengekomen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
limoncello gemist![]()
Maar nu wel aan de Toblerone![]()
![]()
Heb jij de vlaai met de onuitspreekbare naam nog mee naar huis genomen? Ja toch he?
Wat dan Kozet wordt.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:25 schreef Greys het volgende:
En zeker knap als ze de namen onthouden. Zeker als er drie heren hetzelfde heten en daarom eentje 'Maak er bij mij maar Cosette van' zegt
Jaaa bling dat.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:29 schreef Greys het volgende:
Yv met haar bazenglitterlaarsies
De foto's van Ynske komen allemaal nog, daar verheug ik me ook al op
Noooh!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, niet meer tegengekomen.
Smakelijk
Dat zei ik dus ook alquote:Op zondag 27 januari 2013 14:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat dan Kozet wordt.
Waarna het maar een kleine stap is naar Klozet
Waren er springende gekken?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef ElisaB het volgende:
@Q: die springende gekken heb ik niet gezien
Jawel! Ik heb met de meneer gedeeldquote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Noooh!![]()
Heb je nog geen stukje gehad! Dan moeten we maar eens afspreken, neem ik hem voor je mee.
Dat zou ik wel onthouden hebben toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zegt Q. Maar ik denk dat het niet waar is
Ik heb trouwens een heule goeien foto van jou! Zal ik die direct op FB zetten??quote:
En anders ik wel. Ik heb Q nooit echt vertrouwd met herinneringen, dus ik denk dat ze er naast zitquote:Op zondag 27 januari 2013 14:34 schreef Greys het volgende:
Dat zou ik wel onthouden hebben toch?
Denk ik...![]()
Dat is een overkwalificatie. Ik heb wel een leuke foto van jouquote:Jij hebt een heel leuke pic van yv met glitterlaarsjes volgens mij
Neequote:Op zondag 27 januari 2013 14:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een heule goeien foto van jou! Zal ik die direct op FB zetten??
gelukkig!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jawel! Ik heb met de meneer gedeeld
Ik kom nu die foto van Puala en kano tegen die tig keer opnieuw moest
Nou...!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef Greys het volgende:
Nee![]()
Ik weet al welke. Hij mag wel in de emmert. Mits ie daar blijft. Voor eeuwig en eeuwig. En de emmert nooit verlaat.
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef Muis006 het volgende:
Whehehe de choco popsfaal staat ertussen.
Heb je tenminste iets te doen vanmiddagquote:Op zondag 27 januari 2013 14:41 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb nog een tasje met een aantal chanante binkoot kadootjes.
Ik heb er wel een paar zien springen (en zien gabberdansenquote:
DM!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:44 schreef Steve het volgende:
Als iemand me pm't zal ik er zo ook nog wat inzetten..
Het is in elk geval een briljant leuke fotoquote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef robdriessen het volgende:
Ik zie er MET die bril nog 100x lekkerder uit dan zonder die bril.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Oerbeer het volgende:
Greys en yvonnne meeten waren wel mijn hoogtepunten van deze meet.
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:50 schreef Oerbeer het volgende:
Greys en yvonnne meeten waren wel mijn hoogtepunten van deze meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |