cos when a heart breaks no it don't breakeven eeeeven ohhhhquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
filmpjes op youtube kijken van gisteren
Die van Big Me is zo droogquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
cos when a heart breaks no it don't breakeven eeeeven ohhhh
what am i supposed to do when the best part of me was always youquote:
Ze hebben best veel clips die erg leuk zijnquote:
Bel hem op!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Faux. het volgende:
Oké jongens hier is de situatie. Een vriend van me negeert me terwijl ik nog vrij veel tegen hem te zeggen heb. Iemand enig idee hoe? Irl kan niet want hij woont in andere stad en laat niet met zich afspreken.
Brief sturen. of een mail. En als hij dan niet terugmailt heb je pech vrees ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Faux. het volgende:
Oké jongens hier is de situatie. Een vriend van me negeert me terwijl ik nog vrij veel tegen hem te zeggen heb. Iemand enig idee hoe? Irl kan niet want hij woont in andere stad.
Waarom negeert ie jou?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Faux. het volgende:
Oké jongens hier is de situatie. Een vriend van me negeert me terwijl ik nog vrij veel tegen hem te zeggen heb. Iemand enig idee hoe? Irl kan niet want hij woont in andere stad en laat niet met zich afspreken.
Hij negeert hem tochquote:
Nee mailen is effectief zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij negeert hem tochHeeft weinig zin
Ik snap je nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
what am i supposed to do when the best part of me was always you
wat me opvalt is dat in de tekst heel veel titels van popliedjes komen, zoals
Wide Awake - Katy Perry
Part Of Me - Katyp Perry
Falling To Pieces - Sia, David Guetta
haha ja die justin bieber bumber stickerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze hebben best veel clips die erg leuk zijn
Deze is ook al leuk PLUS een verwijzing op de kassa naar Nirvana
Ik snap me wel. Heel veel woorden in dat liedje Breakeven zijn titels van bekende liedjesquote:
Dan heb je meer kans dat hij het leest dan dat hij opneemt ja.quote:
Geen idee, dat is het irritante. Hij is stom bezig en ik ben z'n enige vriend op dit moment omdat iedereen een hekel aan m begint te krijgen.quote:
Ooh oke, ja kan wel op zichquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik snap me wel. Heel veel woorden in dat liedje Breakeven zijn titels van bekende liedjes![]()
Viel me gewoon op, moest het kwijt.
Forget about ik ok
Doe je voor als een gewillig smaatjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Faux. het volgende:
Nah, denk niet dat hij als je belt hij hem negeertquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je meer kans dat hij het leest dan dat hij opneemt ja.
ik ben ook 17 xdxdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moet ik hier zijn?
@JRRY
Nou ik ben 17 jaar en ik ben atheist. ik houd van veel muziek (deathcore normale metal, paganmetal etc etc trance rock hiphop (niet kutkop polska dat is zo'n sneuvelgeval) noem het maar op)
Woon bij mijn moeder samen met mijn zusje en soms mijn broertje, casual gamer en dat was het eigenlijk wel.
Jay-Z?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moet ik hier zijn?
@JRRY
Nou ik ben 17 jaar en ik ben atheist. ik houd van veel muziek hiphop
Kssj, af.quote:
Vind het moeilijk eigenlijk om zulke zaken door de telefoon te doen. Bovendien wil ik niet stalkerig overkomenquote:
quote:
Trouwens, je kan ook quoten, rechtsbovenaan de post waar je op wil reagerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moet ik hier zijn?
@JRRY
Nou ik ben 17 jaar en ik ben atheist. ik houd van veel muziek (deathcore normale metal, paganmetal etc etc trance rock hiphop (niet kutkop polska dat is zo'n sneuvelgeval) noem het maar op)
Woon bij mijn moeder samen met mijn zusje en soms mijn broertje, casual gamer en dat was het eigenlijk wel.
Waar ergens woon je (provincie?) En wat voor school doe je? En wanneer ben je jarigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moet ik hier zijn?
@JRRY
Hij checkt z'n mail niet en ik heb geen idee waar ie precies woontquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brief sturen. of een mail. En als hij dan niet terugmailt heb je pech vrees ik.
Daarom mailen. En vooral niet proberen te vragen of hij alsje alsjeblieft terugmailt. gewoon je verhaal doen. EN vertellen wat je te vertellen hebtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
Vind het moeilijk eigenlijk om zulke zaken door de telefoon te doen. Bovendien wil ik niet stalkerig overkomen
Als je gewoon vraagt of het wel goed gaat met hem, omdat je niks van hem hoortquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
Vind het moeilijk eigenlijk om zulke zaken door de telefoon te doen. Bovendien wil ik niet stalkerig overkomen
Hoi Faux.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moet ik hier zijn?
@JRRY
Daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
ik krijg altijd kippenvel van foo fighters.
Af en toe. meer MGK enzo de want intelectuelere rappersquote:
ik lees dat echt alsquote:
heb je trouwens die nieuwe sound city beluisterd? Die zijn ook best goedquote:
Ik ga het gewoon proberen in de hoop dat ie toch voor die ene keer z'n mail checkt. Even lekker uitrazenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom mailen. En vooral niet proberen te vragen of hij alsje alsjeblieft terugmailt. gewoon je verhaal doen. EN vertellen wat je te vertellen hebt
Ik laat het jou maar niet luisterenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees dat echt als
dertig seconde naar marszo rare naam
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heb je trouwens die nieuwe sound city beluisterd? Die zijn ook best goed
Ik doe een opleiding. maar ik zeg liever niet waar ik woon. ik ben in mei jarig dan word ik 18quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Waar ergens woon je (provincie?) En wat voor school doe je? En wanneer ben je jarigik bijna
Als je aan een scheld-tirade begint kan je het wel vergeten denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen in de hoop dat ie toch voor die ene keer z'n mail checkt. Even lekker uitrazen
ennee wat is mkg?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Af en toe. meer MGK enzo de want intelectuelere rappers
ik hou niet zo van die vmbo rappers die over billen enzo rappen
Als het mailen niet werkt laat ik wel iemand bellen, zelf bellen vind ik engquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je gewoon vraagt of het wel goed gaat met hem, omdat je niks van hem hoortDan is het niet stalkerig vind ik
Dave Grohl heeft een film gemaakt over die studio en heeft met paar mensen nummers gemaakt.quote:
Oke, maar noorden, zuiden, midden of randstad? Kan niet gevaarlijk of wat dan ook zijn om dat te zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding. maar ik zeg liever niet waar ik woon. ik ben in mei jarig dan word ik 18
londonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook dat mijn posts met mijn woonplaats worden aangepast
Nee is dat nou zo raar, kon ook niks op yt vinden ofzo ;squote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ken je die niet![]()
Wacht ik zal even een aantal nummers voor je zoeken
Randstad dat welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, maar noorden, zuiden, midden of randstad? Kan niet gevaarlijk of wat dan ook zijn om dat te zeggen.
Ja, lekker. Nu gaat iedereen mij dus stalken irlquote:
"Ik ben verdomme nog aan toe de enige die nog om je geeft in deze wereld, wees nou eens een keer verstandig en behandel me niet zo na alles wat ik voor je gedaan heb"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je aan een scheld-tirade begint kan je het wel vergeten denk ik
laptop op schoot betekent geen kindjes meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Verwarming aandoen, helpt opzich wel. Of gewoon in bed gaan liggen met laptop op schoot
Jatoch, morgen neem ik ticket naar London.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lekker. Nu gaat iedereen mij dus stalken irl
Nee, ik ben superzielig nuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Verwarming aandoen, helpt opzich wel. Of gewoon in bed gaan liggen met laptop op schoot
achjoh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
laptop op schoot betekent geen kindjes meer
Hm nee, dat kan nog wel. Dat geeft aan dat je om hem geeft dus dat moet hem wel goed doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
"Ik ben verdomme nog aan toe de enige die nog om je geeft in deze wereld, wees nou eens een keer verstandig en behandel me niet zo na alles wat ik voor je gedaan heb"
Te grof?
Perfect.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
"Ik ben verdomme nog aan toe de enige die nog om je geeft in deze wereld, wees nou eens een keer verstandig en behandel me niet zo na alles wat ik voor je gedaan heb"
Te grof?
Ik heb het verkeerd geschreven moest zijn MGK als in machine gun kellyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee is dat nou zo raar, kon ook niks op yt vinden ofzo ;s
Ik vrees voor mijn leven en anonimiteitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jatoch, morgen neem ik ticket naar London.
deze kende ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd geschreven moest zijn MGK als in machine gun kelly
quote:
Wacht, ik maak m nog iets krachtiger en zal 'm daarna hier postenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, dat kan nog wel. Dat geeft aan dat je om hem geeft dus dat moet hem wel goed doen.
Afgrijselijkquote:
Dat is wel een van zijn bekenste (als niet zijn bekenste) nummerquote:
hahaquote:
Luister je ook naar Meek Mill en Rick Ross enzo?quote:
Tof nummer tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat is wel een van zijn bekenste (als niet zijn bekenste) nummer
somsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Luister je ook naar Meek Mill en Rick Ross enzo?
Droog? Nou ja, als het jou maar smaaktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef Dientje12 het volgende:
ik eet een broodje, gewoon droog maar is fkin lekker
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
ik ben naar rick ross in de melkweg geweest twee jaar terug, als een echte gangster
Ik vind rick ross niet echt watquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
ik ben naar rick ross in de melkweg geweest twee jaar terug, als een echte gangster
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik vind rick ross niet echt wat![]()
Maar aiky (aka fritz bricks aka nederlandse rick ross) is wel geinig
Ja, zo'n verhard bolletje xDquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Droog? Nou ja, als het jou maar smaakt
Waarom geen beleg?quote:
Maar die zijn apart verpakt jij milieu onbewuste klootzakquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in Kipling cakes dus die ga ik ook gewoon pakken
quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar die zijn apart verpakt jij milieu onbewuste klootzak
[ afbeelding ]
okequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laat het jou maar niet luisteren
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh is niet erg hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding. maar ik zeg liever niet waar ik woon. ik ben in mei jarig dan word ik 18
ah nee joh, watjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als het mailen niet werkt laat ik wel iemand bellen, zelf bellen vind ik eng
ICT met serversquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh is niet erg hoor
Welke opleiding doe je?!
Ik heb teveel gedronken om dit te kunnen begrijpen denk ik. Misschien ben ik wel gewoon te oudquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
Handjes in de lucht als een overval, kerel dit is geen modebal
aaawh dientjequote:
neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Luistert er hier iemand iets in de tak van metal?
Mn broertje welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Luistert er hier iemand iets in de tak van metal?
Nederlandse rapquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb teveel gedronken om dit te kunnen begrijpen denk ik. Misschien ben ik wel gewoon te oud
Ooooh! Nou, dat soort troep hoef ik niet te kennenquote:
Ik heb geen ideequote:
Ja rotzakquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou huilen gquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:10 schreef Faux. het volgende:
"Ik had nooit verwacht dat het ooit zo ver zal komen als dit vorig jaar. Waarom the fuck negeer je me? Wat heb ik misdaan? Ik heb altijd alles voor je gedaan en willen doen, ik stond altijd voor je klaar en ben de enige die je nog nooit verraden heeft. Ik heb veel van je door de vingers gezien en zelfs voor je opgekomen, maar dit pik ik niet. Hoe haal je het in je botte hoofd om me te negeren. Ik ben de enige op deze wereld die om jou geeft en niet om je wiet, dus wees voor deze ene keer verstandig. Anders wil ik straks ook niets meer met je te maken hebben, en geloof me, dat zal je merken. Ik hou fucking veel van je en zit al maanden te wachten op het moment waarop je weer normaal gaat doen. Dit verdien je niet, maar nog belangrijker: dit verdien ik niet. Dus open nu als de bliksem je WhatsApp en kom met een excuses en reden waarom je dit doet. Anders zet ik, met pijn in mn hart, een streep door al onze herinneringen en verlaat ik je net zo makkelijk als alle anderen je verlieten. Groetjes"
Zo goed genoeg?
en, je bent 15? toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:10 schreef Faux. het volgende:
"Ik had nooit verwacht dat het ooit zo ver zal komen als dit vorig jaar. Waarom the fuck negeer je me? Wat heb ik misdaan? Ik heb altijd alles voor je gedaan en willen doen, ik stond altijd voor je klaar en ben de enige die je nog nooit verraden heeft. Ik heb veel van je door de vingers gezien en zelfs voor je opgekomen, maar dit pik ik niet. Hoe haal je het in je botte hoofd om me te negeren. Ik ben de enige op deze wereld die om jou geeft en niet om je wiet, dus wees voor deze ene keer verstandig. Anders wil ik straks ook niets meer met je te maken hebben, en geloof me, dat zal je merken. Ik hou fucking veel van je en zit al maanden te wachten op het moment waarop je weer normaal gaat doen. Dit verdien je niet, maar nog belangrijker: dit verdien ik niet. Dus open nu als de bliksem je WhatsApp en kom met een excuses en reden waarom je dit doet. Anders zet ik, met pijn in mn hart, een streep door al onze herinneringen en verlaat ik je net zo makkelijk als alle anderen je verlieten. Groetjes"
Zo goed genoeg?
Laat aan duidelijkheid niets te wensen overquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:10 schreef Faux. het volgende:
Zo goed genoeg?
Aah okeequote:
Uhm ja.. alleen een beetje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:10 schreef Faux. het volgende:
Zo goed genoeg?
Jupsquote:
Is dit naar je relatie of naar een "vriend"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:10 schreef Faux. het volgende:
Zo goed genoeg?
Zo voelt het ook. We waren echt goede vriendenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm ja.. alleen een beetje.
Ja ik weet niet. Het komt een beetje over als iemand die net is verlaten door zijn geliefde zonder briefje
Dan zou ik hem zo laten. Als het zo voor je voelt mag hij dat wel wetenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zo voelt het ook. We waren echt goede vrienden
Nee. Maar overdrijven maakt zo'n brief krachtigerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
vind het erg dramatisch voor een 15-jarige eerlijk gezegd.
is het zo erg allemaal dan?
Vind ik ook. Dan krijg je of een reactie of niet. Zo is het wel duidelijk straks of het een vriend is of nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee. Maar overdrijven maakt zo'n brief krachtiger
Ja, ik weet niet hoe hij is, maar hij kan ook jou een aanstelster gaan vinden ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee. Maar overdrijven maakt zo'n brief krachtiger
Ik vind het nogal aanvallend, ik zou me dan echt te rot voelen om dan nog te reagerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:10 schreef Faux. het volgende:
Zo goed genoeg?
Toch terecht als het zo'n lul is (geweest)? De fluwelen handschoen periode is nu wel voorbij wat ik zo leesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het nogal aanvallend, ik zou me dan echt te rot voelen om dan nog te reagerenMisschien heeft hij gewoon geen tijd, of is hij nu ergens? Ik weet niet hoe lang hij je negeert natuurlijk.
Denk er wel over na hoe hij het kan opvatten in zijn situatie enzo.
aaah, ga ik bed liggen danquote:
GURL, YOU IGNORING ME!? I HOPE YOU STEP ON A LEGO BRICK AND DIE.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
Krijg nu allemaal de kutziekte, lik nu maar aan mijn ballen
Krijg nu allemaal malaria, alles wat je wil
Krijg nu allemaal maar Hiv, Hiv, schurft op je bil, biatch
Zo komt het bij mij ook een beetje over ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar ik zou zo'n mail in de prullenbak gooien, ik hoef geen vrienden die dramaqueens zijn
Niet lullig bedoeld verder
Inderdaad. Beetje naief als je nu nog lief gaat doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch terecht als het zo'n lul is (geweest)? De fluwelen handschoen periode is nu wel voorbij wat ik zo lees
Huh waar negeer ik je?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GURL, YOU IGNORING ME!? I HOPE YOU STEP ON A LEGO BRICK AND DIE.
gr gr
pass the jointquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet smoken en dan muziek luisteren
Die gast heeft verder geen vrienden en moet maar eens wakker worden of kan het lazerus krijgenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar ik zou zo'n mail in de prullenbak gooien, ik hoef geen vrienden die dramaqueens zijn
Niet lullig bedoeld verder
quote:
quote:
Naja, ik denk wel na hoe dingen over kunnen komen op andere mensen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch terecht als het zo'n lul is (geweest)? De fluwelen handschoen periode is nu wel voorbij wat ik zo lees
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die gast heeft verder geen vrienden en moet maar eens wakker worden of kan het lazerus krijgen
Dat aanvallende vind ik wel terecht eigenlijk, wat hij doet is namelijk zo ondankbaarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het nogal aanvallend, ik zou me dan echt te rot voelen om dan nog te reagerenMisschien heeft hij gewoon geen tijd, of is hij nu ergens? Ik weet niet hoe lang hij je negeert natuurlijk.
Denk er wel over na hoe hij het kan opvatten in zijn situatie enzo.
Ja maar het is wel een beetje naief hoor. dit is waarschijnlijk iemand die hem al langer negeert en blijkbaar ook niet laat weten waar hij woont nu? Hoef je echt niet lief te doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja, ik denk wel na hoe dingen over kunnen komen op andere mensen.
wat nou?quote:
Dat doet hij blijkbaar andersom nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja, ik denk wel na hoe dingen over kunnen komen op andere mensen.
Maar, misschien heeft hij daar wel voor gekozenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat aanvallende vind ik wel terecht eigenlijk, wat hij doet is namelijk zo ondankbaar
Je kan je ook richten op vrienden die wel ook 'aandacht' besteden aan jou, en niet alleen maar eenrichtingsverkeer snap jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat aanvallende vind ik wel terecht eigenlijk, wat hij doet is namelijk zo ondankbaar
Ah. Dat gaat er als P.S. in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die gast heeft verder geen vrienden en moet maar eens wakker worden of kan het lazerus krijgen
Niks niks, ga maar skaffa worden G jwt.quote:
Nou ik zou dan niet zoiets sturen hoor. Alsof hij daar wel op reageert trouwens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is wel een beetje naief hoor. dit is waarschijnlijk iemand die hem al langer negeert en blijkbaar ook niet laat weten waar hij woont nu? Hoef je echt niet lief te doen.
skaffa worden met dino #swagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks niks, ga maar skaffa worden G jwt.
Nou, is toch goed? Kan Faux het ook naast zich neerleggen als hij geen reactie krijgt en zich richten op andere mensenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik zou dan niet zoiets sturen hoor. Alsof hij daar wel op reageert trouwens.
NU reageren anders dan heb je niemand meer.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
Maar Faux, je wist niet waar ie woonde toch?
Wat voor soort vriend is het dan?
Ja idd, misschien negeert hij wel iedereen om zich heen, omdat hij zich niet goed voelt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef Hypocriet het volgende:
Faux is er geen reden voor dat gedrag? Stel hij voelt zich gewoon enorm kut of zo.
kom jij danquote:
watquote:
ik pakte me vloe met wiet en tabak erop om te rollen en toen boog de vloei om en ligt de helft in het toetsenbord -.-quote:
10 seconden is genoeg hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
Even een minuut aandacht voor onze medemens die buiten moet slapen vannacht svp
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik pakte me vloe met wiet en tabak erop om te rollen en toen boog de vloei om en ligt de helft in het toetsenbord -.-
Dagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
Slaap lekker schatjes. Ik ga jullie nu al verlaten![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
Naja, de gein is dus dat het verkeer eerst andersom was. Hij wilde echt heel graag mijn beste vriend worden (idk why, zo leuk ben ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kan je ook richten op vrienden die wel ook 'aandacht' besteden aan jou, en niet alleen maar eenrichtingsverkeer snap je
Als ie je mist komt ie maar met heel veel spijt terug ofzo ;p
Hij kwam altijd naar mij omdat hij buiten de stad woont.quote:
Niet ik was typenquote:
Ja maar heb je hem dan nooit gevraagd waar hij woont?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hij kwam altijd naar mij omdat hij buiten de stad woont.
Wat een sneu typequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Naja, de gein is dus dat het verkeer eerst andersom was. Hij wilde echt heel graag mijn beste vriend worden (idk why, zo leuk ben ik niet) maar omdat hij zo'n wietmannetje was hoefde ik hem niet zo. Later zijn we wel goede vrienden geworden, maar bleef hij wel de afhankelijke zeg maar. Ik kon prima zonder hem, hij niet zonder mij. Toen ik op vakantie was heeft hij serieus gehuild en toen ik ooit een avondje visite had en niet reageerde op mn mobiel heeft ie 23 berichtjes gestuurd met waar ik bleef en of ik hem negeerde. Ook had hij er een hekel aan als ik met anderen omging dan met hem, wat op zich begrijpelijk is aangezien hij bang was zijn enige echte vriend te verliezen. Maar sinds december of zo en hij uit mijn klas ging doet ie raar en negeert ie me.
Dan wil ik hem helpen, daar ben ik voorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef Hypocriet het volgende:
Faux is er geen reden voor dat gedrag? Stel hij voelt zich gewoon enorm kut of zo.
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar heb je hem dan nooit gevraagd waar hij woont?
Ditch hem gewoon dan, aan zo'n gozer heb je niks en hij zal als hij blowt vast wel nieuwe vriendjes vindenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Naja, de gein is dus dat het verkeer eerst andersom was. Hij wilde echt heel graag mijn beste vriend worden (idk why, zo leuk ben ik niet) maar omdat hij zo'n wietmannetje was hoefde ik hem niet zo. Later zijn we wel goede vrienden geworden, maar bleef hij wel de afhankelijke zeg maar. Ik kon prima zonder hem, hij niet zonder mij. Toen ik op vakantie was heeft hij serieus gehuild en toen ik ooit een avondje visite had en niet reageerde op mn mobiel heeft ie 23 berichtjes gestuurd met waar ik bleef en of ik hem negeerde. Ook had hij er een hekel aan als ik met anderen omging dan met hem, wat op zich begrijpelijk is aangezien hij bang was zijn enige echte vriend te verliezen. Maar sinds december of zo en hij uit mijn klas ging doet ie raar en negeert ie me.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Minder agressief schrijven dan. Als ik dit zou lezen zou ik me kapot schrikken en nooit meer iets van me laten horen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan wil ik hem helpen, daar ben ik voor
Ben jij turks?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Faux wat heb je toch rare vrienden
Jup. Maar ik mocht hem wel. En hij mij ook. Dus nu wil ik m terug en snel ook.quote:
Iemand kan best een (school)vriend zijn als je niet weet van elkaars woonlocatie zeg maar, maar dan ben je geen zielsvrienden ofzo of bestiesquote:
quote:
Ja gayim word mijn enige normale vriendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Faux wat heb je toch rare vrienden
Godquote:
Ja. Maar verwacht dan wel dramabrieven als je me negeert.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Faux. mag ik je beste vriendin zijn?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja gayim word mijn enige normale vriend
Ik heb Fok! niet nodigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet zonder, ik heb echt niet genoeg aan alleen FOK!
Is goedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja. Maar verwacht dan wel dramabrieven als je me negeert.
quote:
ah een israelierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De zoveelste.. mwah nee, google m'n naam, kijk m'n ui en sig
De schrikreactie doe ik het voor. Even laten weten dat je mij zo niet behandeltquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Minder agressief schrijven dan. Als ik dit zou lezen zou ik me kapot schrikken en nooit meer iets van me laten horen.
ik heb geen weedquote:
Ik heb me geregistreerd op FOK! omdat ik me verveelde begin van de vakantie (iedereen op vakantiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Fok! niet nodig
Daarom ben ik hier ook niet altijd. Ik ben bijna 3 jaar helemaal niet geweest
Natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook
Maar wij zijn toch je vrienden?
Kun je niet draaien?quote:
Ik ben een vriend van je, wats dezequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook
Maar wij zijn toch je vrienden?
Ik kan makkelijk zonder. Ik heb echter mijn momenten dat ik geen zin heb om te lezenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb me geregistreerd op FOK! omdat ik me verveelde begin van de vakantie (iedereen op vakantie) en nu kan ik niet meer zonder
Is erg leuk als je enorm depressief bent om te lezen lijkt me ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
De schrikreactie doe ik het voor. Even laten weten dat je mij zo niet behandelt
Rokenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
wiet![]()
Waterpijproken 1 x gedaan![]()
Verder niet enzo
We waren geen besties. Bewust, vanaf mijn kant, omdat hij te afhankelijk was. Er was geen balans in ons vriendschap, maar desondanks waren we wel echt goede vrienden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iemand kan best een (school)vriend zijn als je niet weet van elkaars woonlocatie zeg maar, maar dan ben je geen zielsvrienden ofzo of besties
Ik wel, plantages zo groot dat je een machette nodig hebt om je erdoorheen te manouvrerenquote:
Waterpijp is opzich wel chill. Alleen heb je gelijk 3 maanden last van je longen daarna.quote:
Ik waarschijnlijk 30 jaar danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waterpijp is opzich wel chill. Alleen heb je gelijk 3 maanden last van je longen daarna.
Heb jij een piemeltjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een vriend van je, wats deze
neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wel, plantages zo groot dat je een machette nodig hebt om je erdoorheen te manouvreren
Je weet wel welk woordje
quote:
ik weet niet waar faux woont maar hij is toch mijn beste vriendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
We waren geen besties. Bewust, vanaf mijn kant, omdat hij te afhankelijk was. Er was geen balans in ons vriendschap, maar desondanks waren we wel echt goede vrienden.
Maar waarom kan je geen beste vrienden zijn als je niet weet waar iemand woont?
nou, beste vrienden komen bij elkaar over de vloer. mijn minder goede vrienden komen hier zelfs regelmatig en ik bij hen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
We waren geen besties. Bewust, vanaf mijn kant, omdat hij te afhankelijk was. Er was geen balans in ons vriendschap, maar desondanks waren we wel echt goede vrienden.
Maar waarom kan je geen beste vrienden zijn als je niet weet waar iemand woont?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik weet niet waar faux woont maar hij is toch mijn beste vriend
ik ook wel redelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel aardig doorgepost vandaag geloof ik
Dat zijn we wel gewendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
ben jij postbezorgerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
oke okequote:
Gelukkig maar. Dan valt het niet opquote:
Hij kwam regelmatig bij mij. Ik niet bij hem want ik haat ver fietsenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
nou, beste vrienden komen bij elkaar over de vloer. mijn minder goede vrienden komen hier zelfs regelmatig en ik bij hen.
mijn beste vriendin is hier bijna elke dag wel even of ik bij haar. maar das makkelijk want ze is (bij mijn paas huis) mijn buurmeisje
oh hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hij kwam regelmatig bij mij. Ik niet bij hem want ik haat ver fietsen
er is iets mis met mequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
ik beveel jullie allemaal dit concert aan
er is iets mis met je als je dit slecht vind.
Gesloten mensen zijn leuk. De voldoening die je krijgt als je ze kraaktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh haha![]()
Maar ik heb op school ook nog wel n heel goede vriend, die is alleen heel gesloten dus daar kom ik eigenlijk ook niet, hij soms bij mij.
quote:
Gekraakt worden is fantastischquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gesloten mensen zijn leuk. De voldoening die je krijgt als je ze kraakt
fok-it weet hiervanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen van binnen als ik vanuit school langs de starbucks loop en al die zielige verschijnselen zie zitten met hun koffie en raybanquote:
ik kraak ze niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Of die mensen die bij de plus die starbucks kopen omdat het starbucks isquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen van binnen als ik vanuit school langs de starbucks loop en al die zielige verschijnselen zie zitten met hun koffie en rayban
Heul niiquote:
liegerdquote:
Plusquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Of die mensen die bij de plus die starbucks kopen omdat het starbucks is__
Ik ben een open boek.quote:
ik vind t lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:41 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Of die mensen die bij de plus die starbucks kopen omdat het starbucks is__
Hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:42 schreef Monsieursander het volgende:
Ik luister al een week lang carnavalsmuziek om een cultuurshock te voorkomen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:42 schreef Monsieursander het volgende:
ik nietquote:
Ik vind het altijd wel leuk om een fictieve naam te geven daarquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:42 schreef Monsieursander het volgende:
Ik heb je dan ook nog niet gekraakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |