kom jij danquote:
watquote:
ik pakte me vloe met wiet en tabak erop om te rollen en toen boog de vloei om en ligt de helft in het toetsenbord -.-quote:
10 seconden is genoeg hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
Even een minuut aandacht voor onze medemens die buiten moet slapen vannacht svp
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik pakte me vloe met wiet en tabak erop om te rollen en toen boog de vloei om en ligt de helft in het toetsenbord -.-
Dagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
Slaap lekker schatjes. Ik ga jullie nu al verlaten![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
Naja, de gein is dus dat het verkeer eerst andersom was. Hij wilde echt heel graag mijn beste vriend worden (idk why, zo leuk ben ik nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kan je ook richten op vrienden die wel ook 'aandacht' besteden aan jou, en niet alleen maar eenrichtingsverkeer snap je
Als ie je mist komt ie maar met heel veel spijt terug ofzo ;p
Hij kwam altijd naar mij omdat hij buiten de stad woont.quote:
Niet ik was typenquote:
Ja maar heb je hem dan nooit gevraagd waar hij woont?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hij kwam altijd naar mij omdat hij buiten de stad woont.
Wat een sneu typequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Naja, de gein is dus dat het verkeer eerst andersom was. Hij wilde echt heel graag mijn beste vriend worden (idk why, zo leuk ben ik niet) maar omdat hij zo'n wietmannetje was hoefde ik hem niet zo. Later zijn we wel goede vrienden geworden, maar bleef hij wel de afhankelijke zeg maar. Ik kon prima zonder hem, hij niet zonder mij. Toen ik op vakantie was heeft hij serieus gehuild en toen ik ooit een avondje visite had en niet reageerde op mn mobiel heeft ie 23 berichtjes gestuurd met waar ik bleef en of ik hem negeerde. Ook had hij er een hekel aan als ik met anderen omging dan met hem, wat op zich begrijpelijk is aangezien hij bang was zijn enige echte vriend te verliezen. Maar sinds december of zo en hij uit mijn klas ging doet ie raar en negeert ie me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |