Inderdaad. Beetje naief als je nu nog lief gaat doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch terecht als het zo'n lul is (geweest)? De fluwelen handschoen periode is nu wel voorbij wat ik zo lees
Huh waar negeer ik je?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
GURL, YOU IGNORING ME!? I HOPE YOU STEP ON A LEGO BRICK AND DIE.
gr gr
pass the jointquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet smoken en dan muziek luisteren
Die gast heeft verder geen vrienden en moet maar eens wakker worden of kan het lazerus krijgenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar ik zou zo'n mail in de prullenbak gooien, ik hoef geen vrienden die dramaqueens zijn
Niet lullig bedoeld verder
quote:
quote:
Naja, ik denk wel na hoe dingen over kunnen komen op andere mensen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch terecht als het zo'n lul is (geweest)? De fluwelen handschoen periode is nu wel voorbij wat ik zo lees
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die gast heeft verder geen vrienden en moet maar eens wakker worden of kan het lazerus krijgen
Dat aanvallende vind ik wel terecht eigenlijk, wat hij doet is namelijk zo ondankbaarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het nogal aanvallend, ik zou me dan echt te rot voelen om dan nog te reagerenMisschien heeft hij gewoon geen tijd, of is hij nu ergens? Ik weet niet hoe lang hij je negeert natuurlijk.
Denk er wel over na hoe hij het kan opvatten in zijn situatie enzo.
Ja maar het is wel een beetje naief hoor. dit is waarschijnlijk iemand die hem al langer negeert en blijkbaar ook niet laat weten waar hij woont nu? Hoef je echt niet lief te doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja, ik denk wel na hoe dingen over kunnen komen op andere mensen.
wat nou?quote:
Dat doet hij blijkbaar andersom nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja, ik denk wel na hoe dingen over kunnen komen op andere mensen.
Maar, misschien heeft hij daar wel voor gekozenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat aanvallende vind ik wel terecht eigenlijk, wat hij doet is namelijk zo ondankbaar
Je kan je ook richten op vrienden die wel ook 'aandacht' besteden aan jou, en niet alleen maar eenrichtingsverkeer snap jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat aanvallende vind ik wel terecht eigenlijk, wat hij doet is namelijk zo ondankbaar
Ah. Dat gaat er als P.S. in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die gast heeft verder geen vrienden en moet maar eens wakker worden of kan het lazerus krijgen
Niks niks, ga maar skaffa worden G jwt.quote:
Nou ik zou dan niet zoiets sturen hoor. Alsof hij daar wel op reageert trouwens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is wel een beetje naief hoor. dit is waarschijnlijk iemand die hem al langer negeert en blijkbaar ook niet laat weten waar hij woont nu? Hoef je echt niet lief te doen.
skaffa worden met dino #swagquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks niks, ga maar skaffa worden G jwt.
Nou, is toch goed? Kan Faux het ook naast zich neerleggen als hij geen reactie krijgt en zich richten op andere mensenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik zou dan niet zoiets sturen hoor. Alsof hij daar wel op reageert trouwens.
NU reageren anders dan heb je niemand meer.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
Maar Faux, je wist niet waar ie woonde toch?
Wat voor soort vriend is het dan?
Ja idd, misschien negeert hij wel iedereen om zich heen, omdat hij zich niet goed voelt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:20 schreef Hypocriet het volgende:
Faux is er geen reden voor dat gedrag? Stel hij voelt zich gewoon enorm kut of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |