Ik laat het jou maar niet luisterenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees dat echt als
dertig seconde naar marszo rare naam
Neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
heb je trouwens die nieuwe sound city beluisterd? Die zijn ook best goed
Ik doe een opleiding. maar ik zeg liever niet waar ik woon. ik ben in mei jarig dan word ik 18quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Waar ergens woon je (provincie?) En wat voor school doe je? En wanneer ben je jarigik bijna
Als je aan een scheld-tirade begint kan je het wel vergeten denk ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen in de hoop dat ie toch voor die ene keer z'n mail checkt. Even lekker uitrazen
ennee wat is mkg?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Af en toe. meer MGK enzo de want intelectuelere rappers
ik hou niet zo van die vmbo rappers die over billen enzo rappen
Als het mailen niet werkt laat ik wel iemand bellen, zelf bellen vind ik engquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je gewoon vraagt of het wel goed gaat met hem, omdat je niks van hem hoortDan is het niet stalkerig vind ik
Dave Grohl heeft een film gemaakt over die studio en heeft met paar mensen nummers gemaakt.quote:
Oke, maar noorden, zuiden, midden of randstad? Kan niet gevaarlijk of wat dan ook zijn om dat te zeggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding. maar ik zeg liever niet waar ik woon. ik ben in mei jarig dan word ik 18
londonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook dat mijn posts met mijn woonplaats worden aangepast
Nee is dat nou zo raar, kon ook niks op yt vinden ofzo ;squote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ken je die niet![]()
Wacht ik zal even een aantal nummers voor je zoeken
Randstad dat welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, maar noorden, zuiden, midden of randstad? Kan niet gevaarlijk of wat dan ook zijn om dat te zeggen.
Ja, lekker. Nu gaat iedereen mij dus stalken irlquote:
"Ik ben verdomme nog aan toe de enige die nog om je geeft in deze wereld, wees nou eens een keer verstandig en behandel me niet zo na alles wat ik voor je gedaan heb"quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je aan een scheld-tirade begint kan je het wel vergeten denk ik
laptop op schoot betekent geen kindjes meerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Verwarming aandoen, helpt opzich wel. Of gewoon in bed gaan liggen met laptop op schoot
Jatoch, morgen neem ik ticket naar London.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lekker. Nu gaat iedereen mij dus stalken irl
Nee, ik ben superzielig nuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Verwarming aandoen, helpt opzich wel. Of gewoon in bed gaan liggen met laptop op schoot
achjoh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
laptop op schoot betekent geen kindjes meer
Hm nee, dat kan nog wel. Dat geeft aan dat je om hem geeft dus dat moet hem wel goed doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
"Ik ben verdomme nog aan toe de enige die nog om je geeft in deze wereld, wees nou eens een keer verstandig en behandel me niet zo na alles wat ik voor je gedaan heb"
Te grof?
Perfect.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
"Ik ben verdomme nog aan toe de enige die nog om je geeft in deze wereld, wees nou eens een keer verstandig en behandel me niet zo na alles wat ik voor je gedaan heb"
Te grof?
Ik heb het verkeerd geschreven moest zijn MGK als in machine gun kellyquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee is dat nou zo raar, kon ook niks op yt vinden ofzo ;s
Ik vrees voor mijn leven en anonimiteitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jatoch, morgen neem ik ticket naar London.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |