ik ook wel redelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel aardig doorgepost vandaag geloof ik
Dat zijn we wel gewendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
ben jij postbezorgerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
oke okequote:
Gelukkig maar. Dan valt het niet opquote:
Hij kwam regelmatig bij mij. Ik niet bij hem want ik haat ver fietsenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
nou, beste vrienden komen bij elkaar over de vloer. mijn minder goede vrienden komen hier zelfs regelmatig en ik bij hen.
mijn beste vriendin is hier bijna elke dag wel even of ik bij haar. maar das makkelijk want ze is (bij mijn paas huis) mijn buurmeisje
oh hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Hij kwam regelmatig bij mij. Ik niet bij hem want ik haat ver fietsen
er is iets mis met mequote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
ik beveel jullie allemaal dit concert aan
er is iets mis met je als je dit slecht vind.
Gesloten mensen zijn leuk. De voldoening die je krijgt als je ze kraaktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
oh haha![]()
Maar ik heb op school ook nog wel n heel goede vriend, die is alleen heel gesloten dus daar kom ik eigenlijk ook niet, hij soms bij mij.
quote:
Gekraakt worden is fantastischquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gesloten mensen zijn leuk. De voldoening die je krijgt als je ze kraakt
fok-it weet hiervanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:40 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gesloten mensen zijn leuk. De voldoening die je krijgt als je ze kraakt
Ik moet altijd een beetje huilen van binnen als ik vanuit school langs de starbucks loop en al die zielige verschijnselen zie zitten met hun koffie en raybanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |