quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef D. het volgende:
Ja, f*ck, zo houd ik het ook niet droog he
Tja, vroegah was All You Need 100% verhalen over liefde, nu is het krap 40% liefde en de rest drama/reunie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef Disana het volgende:
En deze mama gaat ook dood. Hoog tijd om dat op tv te delen.
Ik vind dat niet zo erg, maar sommige mensen snap ik gewoon niet omdat ik daarbij denk 'dit is toch zo gevoelig dat het privé is?'.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, vroegah was All You Need 100% verhalen over liefde, nu is het krap 40% liefde en de rest drama/reunie.
Sinds ik vorig (?) seizoen een kerel zag die een kind verwekte bij een ander, tijdens zijn huwelijk, en dat geheel in geuren en kleuren zat te vertellen... niks is te gekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo erg, maar sommige mensen snap ik gewoon niet omdat ik daarbij denk 'dit is toch zo gevoelig dat het privé is?'.
Oh lekker. Dat dit programma zich daarvoor leent.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds ik vorig (?) seizoen een kerel zag die een kind verwekte bij een ander, tijdens zijn huwelijk, en dat geheel in geuren en kleuren zat te vertellen... niks is te gek
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef D. het volgende:
Het is wel de avond van de moeilijke gebitten geloof ik
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef D. het volgende:
Het is wel de avond van de moeilijke gebitten geloof ik
niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef patat het volgende:
[..]kan niet allemaal sprookjesachtig zijn!
Ik vind het wel een sprookjesachtig. Twee trollen en een hobbit!quote:
Zo had ik het nog niet bekeken inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het wel een sprookjesachtig. Twee trollen en een hobbit!
dit jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef D. het volgende:
Hij heeft gewoon af en toe gezelschap nodig, maar vindt haar te lelijk
Best wel sneu.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze staan niet in de rij gok ik, dus de lat ligt laag
ik zie een awkward momentje aankomenquote:
Alweer eentjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zie een awkward momentje aankomen
Volgens mij moet hij haar niet maar is hij te slap om het te zeggen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerder andersom, god wat een tanden
Dat schaatsgedoe?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zapte eigenlijk naar SBS. Maar daar was reclame.
Kusjesdag
ok dank jequote:
zaterdag is pulptvdagquote:
Dat zingen is wel echt het meest beschamende wat ik ooit in dit programma heb gezienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou het vreselijk vinden als mijn partner iets via dat programma zou flikken trouwens
Ik ook inderdaad niet omdat ik het niet lief of stoer vind van hem maar omdat ik niet met mn kop op tv wilquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou het vreselijk vinden als mijn partner iets via dat programma zou flikken trouwens
ik denk dat ik net zo twijfelachtig zou kijken als die blonde deernequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:00 schreef patat het volgende:
[..]
Dat zingen is wel echt het meest beschamende wat ik ooit in dit programma heb gezien
variant op gizmoquote:
Waarom zit dat in je hoofd dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zit denk ik met Deadmeau in mn hoofd!
Wel bijzonder dat ie dan in All You Need is Love gaat zitten. Maar dat zal wel een vooroordeel van me zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft een ieder geval de opleiding gedaan (of doet ie nog)
Dat vooroordeel heb ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ie dan in All You Need is Love gaat zitten. Maar dat zal wel een vooroordeel van me zijn.
Weer een vooroordeel die je kan schrappen dus.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ie dan in All You Need is Love gaat zitten. Maar dat zal wel een vooroordeel van me zijn.
Hij heeft normaal een witte jas aan hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
hij ziet er helemaal niet uit als een chirug
Onee, dat was niet mijn vooroordeelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch dat zo iemand dat niet nodig heeft.
die ene dag dat het niet doorging door beatrix!quote:
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:19 schreef Starlie het volgende:
Vast een dvd die die vriendin erin heeft gedaan!
Nee was alleen bij hun zei Robert..quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Dit is niet op tv geweest? Ik kijk GTST nooit.
nee was alleen speciaal voor haar. Ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben trouwens. Die vriendin zal wel in het complot hebben gezeten denk ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Dit is niet op tv geweest? Ik kijk GTST nooit.
Dat moet haast wel. Anders dan zat ze misschien NET op de wc. Of toch een DVD misschien?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee was alleen speciaal voor haar. Ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben trouwens. Die vriendin zal wel in het complot hebben gezeten denk ik.
Ja duh, die cameraatjes hangen er ook niet opeens.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee was alleen speciaal voor haar. Ben benieuwd hoe ze dat gedaan hebben trouwens. Die vriendin zal wel in het complot hebben gezeten denk ik.
Maar wel een mooie jongen die Jeffrey. Al kijk ik ook nooit naar gtstquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:34 schreef MissJ het volgende:
Heb een stuk gemist... wat was er dan gebeurd?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:34 schreef MissJ het volgende:
Heb een stuk gemist... wat was er dan gebeurd?
héél véél en vroeger ookquote:
ditquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Hebben ze het eigenlijk wel verteld wat er precies was gebeurd? Niemand hier schijnt het te weten
Ik zat even bij darts, dus heb het niet gezienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Hebben ze het eigenlijk wel verteld wat er precies was gebeurd? Niemand hier schijnt het te weten
Nee niet dat ik weet!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Jawel. Iets met Oudjaarsdag en een telefoontje en iets wat niet goed overkwam ofzo.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Ja, zoiets, dat begreep ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel. Iets met Oudjaarsdag en een telefoontje en iets wat niet goed overkwam ofzo.
Toen flipte die gast en ging ie dus ruzie maken.
Zoiets.
Gelukkig hebben we jou nogquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet meer opletten.
Aan dat vage verhaal van jou hebben we ook nietsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet meer opletten.
Is dat niet Henk Westbroek?quote:
Misschien is ie omgebouwd?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het een lesbisch paar was
quote:
Beter iets dan niets.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
Aan dat vage verhaal van jou hebben we ook niets
Als ie niet lacht zou ie ook een man kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie weet. Vooral en profiel is het net een vrouw.
Ja dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Jouw verhaal haalde ik ook uit zijn excuses, ik zocht het ontbrekende stukje
Behalve vorige week met Annequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Die buitenlandse items vind ik niet leuk.
de ergste zijn die met de berghutten en skieënd met een fakkel van een berg afquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Die buitenlandse items vind ik niet leuk.
helaas welquote:
Ik zat echt met plaatsvervangende schaamte, al is het ergens ook wel lief als iemand dat voor je doetquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:41 schreef MissJ het volgende:
dat kapsel van die gozer![]()
Hij houdt zijn hoofd ook de hele tijd beetje schuin zodat het in model kan blijven
Die vriend natuurlijkquote:
Als hij nou ook die zin nog uitspreekt dat zij dit zo graag wil, als inleiding voor het aanzoek, dan is er toch geen lol meer aan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:53 schreef Starlie het volgende:
Beetje dubbel dat aanzoek aan de ene kant super lief dat hij haar vraagt omdat ze zo graag wil maar ik zou niet willen dat mijn vriend het alleen zou doen omdat IK het zo graag wil... Nu heeft mijn vriend de mazzel dat ik niet wil trouwen maar toch
Ja dat ook inderdaad! Echt een beetje van nou je bent braaf geweest dus als beloning gaan we trouwen!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als hij nou ook die zin nog uitspreekt dat zij dit zo graag wil, als inleiding voor het aanzoek, dan is er toch geen lol meer aan?
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat ook inderdaad! Echt een beetje van nou je bent braaf geweest dus als beloning gaan we trouwen!
servettendansquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:58 schreef amaranta het volgende:
'ik ga trouwen'
'ik heb al een datum'
'ik heb al bijna alles rond'
Joahquote:
quote:
ditquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:02 schreef Disana het volgende:
Ik snap niet dat je met zoiets op de tv wil.
Nu weten +1.5mln kijkers dat zie gast vreemd is gegaanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:02 schreef Disana het volgende:
Precies.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu weten +1.5mln kijkers dat zie gast vreemd is gegaan
Hoeveel zullen we erop inzetten?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:02 schreef MissJ het volgende:
vanuit Dallas. Ok, die komt dus zometeen binnen gelopen
ik zou dit ook niet op tv willenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:02 schreef Disana het volgende:
hmm hij is er nog nietquote:
Hij wilde dat ook niet, maar zij wilde dat heel NL het wistquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:02 schreef Disana het volgende:
Je vertelt toch alleen aan de hele wereld dat ie vreemd is gegaan als je hem niet meer moet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik zou dit ook niet op tv willen
Jij bent slim.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hij wilde dat ook niet, maar zij wilde dat heel NL het wist
Maar dan vraag ik me toch af wat zo'n puberjoch bij All you need doet...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hij wilde dat ook niet, maar zij wilde dat heel NL het wist
ik zegt het verkeerd maar ik zal niet willen dat als mij zoiets overkomt dat mijn man op tv zou vertellen!!! Zuchttttquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:05 schreef Disana het volgende:
Je vertelt toch alleen aan de hele wereld dat ie vreemd is gegaan als je hem niet meer moet?
Na 14 jaar is dat niet meer zo moeilijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:09 schreef Starlie het volgende:
Hoe irritant het ook kan zijn ik vind het wel knap dat ze altijd zo goed in haar rol blijft!
Die komt volgende week uitquote:
Daar heb je een punt!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na 14 jaar is dat niet meer zo moeilijk.
Ik snapte je wel. Lijkt me ook echt niet fijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik zegt het verkeerd maar ik zal niet willen dat als mij zoiets overkomt dat mijn man op tv zou vertellen!!! Zuchtttt
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:11 schreef zoem het volgende:
Het duurde even, maar je hebt gelijk MissJ
Ik ga ook even gezond doen, een fruitsalade etenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:14 schreef Starlie het volgende:
Goed.... Ik laat mn M&M's maar ff staan... Na het Obese stukje....
Ik ga zo een stokbrood naar binnen werkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:14 schreef Starlie het volgende:
Goed.... Ik laat mn M&M's maar ff staan... Na het Obese stukje....
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga zo een stokbrood naar binnen werken
quote:
Tja, All you need heeft het programma veranderd, helaas.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:28 schreef Disana het volgende:
Nog zoiets waarvan ik niet snap dat het in zo'n programma moet.
Echt hè. Jammer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, All you need heeft het programma veranderd, helaas.
Nee dat begrijp ik ook niet... Heel sneu allemaal echt, maar waarom moet dat op tv??!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:28 schreef Disana het volgende:
Nog zoiets waarvan ik niet snap dat het in zo'n programma moet.
Ik denk dat het anders niet meer scoort...quote:
Ik vind de gewone liefdesdingen toch het leukst.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders niet meer scoort...
't Is een rare vorm van exhibiotionisme.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik ook niet... Heel sneu allemaal echt, maar waarom moet dat op tv??!
Ik ook, draait om liefde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de gewone liefdesdingen toch het leukst.
En nu weer een half uur lang Australië uitkauwen.
ik doe met je mee!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:32 schreef Disana het volgende:
Ik zap ook. Staartje van Sterren dansen op het ijs.
Datquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:32 schreef Disana het volgende:
Ik zap ook. Staartje van Sterren dansen op het ijs.
Hahaha ik ook, al heb ik die chagrijnige k*t al wel een keer voorbij zien komen... (die van de jury)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:32 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik doe met je mee!
Kijk nu voor het eerst naar dit seizoen van Sterren dansen op het ijs
Ja:quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:35 schreef MissJ het volgende:
is er geen topic van Sterren dansen op het ijs?
Neeh tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |