quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef D. het volgende:
Ja, f*ck, zo houd ik het ook niet droog he
Tja, vroegah was All You Need 100% verhalen over liefde, nu is het krap 40% liefde en de rest drama/reunie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:33 schreef Disana het volgende:
En deze mama gaat ook dood. Hoog tijd om dat op tv te delen.
Ik vind dat niet zo erg, maar sommige mensen snap ik gewoon niet omdat ik daarbij denk 'dit is toch zo gevoelig dat het privé is?'.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, vroegah was All You Need 100% verhalen over liefde, nu is het krap 40% liefde en de rest drama/reunie.
Sinds ik vorig (?) seizoen een kerel zag die een kind verwekte bij een ander, tijdens zijn huwelijk, en dat geheel in geuren en kleuren zat te vertellen... niks is te gekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo erg, maar sommige mensen snap ik gewoon niet omdat ik daarbij denk 'dit is toch zo gevoelig dat het privé is?'.
Oh lekker. Dat dit programma zich daarvoor leent.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sinds ik vorig (?) seizoen een kerel zag die een kind verwekte bij een ander, tijdens zijn huwelijk, en dat geheel in geuren en kleuren zat te vertellen... niks is te gek
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef D. het volgende:
Het is wel de avond van de moeilijke gebitten geloof ik
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef D. het volgende:
Het is wel de avond van de moeilijke gebitten geloof ik
niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:42 schreef patat het volgende:
[..]kan niet allemaal sprookjesachtig zijn!
Ik vind het wel een sprookjesachtig. Twee trollen en een hobbit!quote:
Zo had ik het nog niet bekeken inderdaadquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het wel een sprookjesachtig. Twee trollen en een hobbit!
dit jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:47 schreef D. het volgende:
Hij heeft gewoon af en toe gezelschap nodig, maar vindt haar te lelijk
Best wel sneu.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze staan niet in de rij gok ik, dus de lat ligt laag
ik zie een awkward momentje aankomenquote:
Alweer eentjequote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zie een awkward momentje aankomen
Volgens mij moet hij haar niet maar is hij te slap om het te zeggen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eerder andersom, god wat een tanden
Dat schaatsgedoe?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zapte eigenlijk naar SBS. Maar daar was reclame.
Kusjesdag
ok dank jequote:
zaterdag is pulptvdagquote:
Dat zingen is wel echt het meest beschamende wat ik ooit in dit programma heb gezienquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou het vreselijk vinden als mijn partner iets via dat programma zou flikken trouwens
Ik ook inderdaad niet omdat ik het niet lief of stoer vind van hem maar omdat ik niet met mn kop op tv wilquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:59 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou het vreselijk vinden als mijn partner iets via dat programma zou flikken trouwens
ik denk dat ik net zo twijfelachtig zou kijken als die blonde deernequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:00 schreef patat het volgende:
[..]
Dat zingen is wel echt het meest beschamende wat ik ooit in dit programma heb gezien
variant op gizmoquote:
Waarom zit dat in je hoofd dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zit denk ik met Deadmeau in mn hoofd!
Wel bijzonder dat ie dan in All You Need is Love gaat zitten. Maar dat zal wel een vooroordeel van me zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft een ieder geval de opleiding gedaan (of doet ie nog)
Dat vooroordeel heb ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ie dan in All You Need is Love gaat zitten. Maar dat zal wel een vooroordeel van me zijn.
Weer een vooroordeel die je kan schrappen dus.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ie dan in All You Need is Love gaat zitten. Maar dat zal wel een vooroordeel van me zijn.
Hij heeft normaal een witte jas aan hequote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
hij ziet er helemaal niet uit als een chirug
Onee, dat was niet mijn vooroordeelquote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je denkt toch dat zo iemand dat niet nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |