Oja klopt artikel 13 Uitv.besch. OBquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat staat toch in de uitvoeringsbeschikking of niet?
Que?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:45 schreef Actaeon het volgende:
Bua enzo moet je ook niet vergeten trouwens.
Het Besluit Uitsluiting Aftrek (Omzetbelasting 1968) ofwel Bua.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:45 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Oja klopt artikel 13 Uitv.besch. OB
[..]
Que?
Misschien huisarts dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb nu al sinds eind oktober/november last van hoofdpijn. Gewoon 90% van de dagen, af en toe een dag/ochtend niet maar verder zowat elke dag en sommige dagen echt heel fors. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik mezelf zo kapot aan het maken was vanwege studeren + werken + op en neer reizen maar het blijft maar aanhouden
Tevens Avondsideshow. Is die al geinstalleerd?
Yup, maar morgen maar even zien wat het is. Nu geen zin meer in, pas net thuisquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens Avondsideshow. Is die al geinstalleerd?
Eenschquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
OB is leuk. Leuk.
Leuker dan Vpb en IB in ieder geval.
Nou loonheffing vind ik ook niks maar Sw en OB vind ik veel leuker dan Vpb en IB. IB is gewoonweg doodsaai. En Vpb is wel boeiend ergens maar trekt mij gewoon niet zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
EenschLekker overzichtelijk ook. Moet niks van IB/Vpb hebben
Doe mij maar Sw/Loonheffing/OB > IB/Vpb, elke keer weer. En oh @A-met-Romeinse-naam: gewoon rijtjes bij langs gaan, dan is elke vraag prima te doen. Heb je de antwoorden op nestor al gezien? Als je die manier van antwoorden volgt, haal je die her gewoon
Goed sfeertje voor PEC-begrippen. Wel jammer dat het niet uitverkocht was. San Marco de laan uit lijkt me?quote:
Wat een klucht. PSV de pan inhakken en dan punten verliezen tegen die amateurs uit Fryslan?quote:
Welkom in de wereld die voetbal heet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat een klucht. PSV de pan inhakken en dan punten verliezen tegen die amateurs uit Fryslan?
Ja denk erover om maandag te gaan en dan gewoon niet wachten op dat gezever van die man maar gewoon gelijk laten scannen en bloedprikken en hele circus. Mijn huisarts is wel aardig maar hij doet ook alles af als verkouden of 'komt door het weer'quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien huisarts dan?Lijkt me niet goed dit.
IB is kut jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nou loonheffing vind ik ook niks maar Sw en OB vind ik veel leuker dan Vpb en IB. IB is gewoonweg doodsaai. En Vpb is wel boeiend ergens maar trekt mij gewoon niet zo.
Aurelius heet de beste man.
Ja die antwoorden heb ik gezien, was ook naar de nabespreking geweestquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
EenschLekker overzichtelijk ook. Moet niks van IB/Vpb hebben
Doe mij maar Sw/Loonheffing/OB > IB/Vpb, elke keer weer. En oh @A-met-Romeinse-naam: gewoon rijtjes bij langs gaan, dan is elke vraag prima te doen. Heb je de antwoorden op nestor al gezien? Als je die manier van antwoorden volgt, haal je die her gewoon
Lijkt mij dat je inderdaad dan prima kan zeggen dat je je niet weer laat 'afschepen' met een dergelijke diagnose.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja denk erover om maandag te gaan en dan gewoon niet wachten op dat gezever van die man maar gewoon gelijk laten scannen en bloedprikken en hele circus. Mijn huisarts is wel aardig maar hij doet ook alles af als verkouden of 'komt door het weer'
Je moet eens het rijtje Cadbury Schweppes - FII - FII 2 lezen. Dat is echt boeiende materie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:53 schreef Speedy_T het volgende:
Schumacker-jurisprudentie.. echt genieten dit
Ja, ik weet het niet. Als het Van Basten niet was geweest was hij al lang vertrokken denk ik. Maar we gaan het zienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Goed sfeertje voor PEC-begrippen. Wel jammer dat het niet uitverkocht was. San Marco de laan uit lijkt me?
Late gelijkmaker, ik ben met één punt al blijquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat een klucht. PSV de pan inhakken en dan punten verliezen tegen die amateurs uit Fryslan?
Loonheffing is ook niks, maar heeft wel een duidelijke, te begrijpen structuur. En dat ie Aurelius heet, komt ook enkel omdat Blasius en Crassus in vergelijking nog idioter staat als usernamequote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nou loonheffing vind ik ook niks maar Sw en OB vind ik veel leuker dan Vpb en IB. IB is gewoonweg doodsaai. En Vpb is wel boeiend ergens maar trekt mij gewoon niet zo.
Aurelius heet de beste man.
Zo zijn ze vrijwel allemaal als ik de verhalen moet geloven. Flink doorzeiken werkt vast.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mijn huisarts is wel aardig maar hij doet ook alles af als verkouden of 'komt door het weer'
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je inderdaad dan prima kan zeggen dat je je niet weer laat 'afschepen' met een dergelijke diagnose.
FII 2 is zo aan de beurt. Ik beperk me vanwege tijdnood even tot de tentamenstofquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet eens het rijtje Cadbury Schweppes - FII - FII 2 lezen. Dat is echt boeiende materie.
Ben al blij als ze de na-competitie weten te vermijdenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Late gelijkmaker, ik ben met één punt al blij
Zijn ze ook snel mee. Arrest is in november gewezen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:55 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
FII 2 is zo aan de beurt. Ik beperk me vanwege tijdnood even tot de tentamenstof
Ik denk dat ze het wel gaan redden. Volgende week tegen NAC wordt wel erg belangrijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben al blij als ze de na-competitie weten te vermijdenEn dat moet ik eerst nog maar zien
IB is ook een hele duidelijke gestructureerde wet. Maar nog wel saai.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Loonheffing is ook niks, maar heeft wel een duidelijke, te begrijpen structuur. En dat ie Aurelius heet, komt ook enkel omdat Blasius en Crassus in vergelijking nog idioter staat als usernameAchja, kun je zien hoe ver de creativiteit reikt bij de sectie Romeins recht
Schrijf dan gewoon A/B/C, maar nee hoor: we doen wel Romeins recht hé
Weetje wat het is? Meer water dan vis.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:55 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zo zijn ze vrijwel allemaal als ik de verhalen moet geloven. Flink doorzeiken werkt vast.
Klopt. Het is alleen wel een lelijk gezicht als die losse tribunes leeg zijn, zoals dat vandaag het geval was. Mooiste is om de tribune te verlengen, net als Ajax dat onlangs heeft gedaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
En die sfeer, tsja. Het ging wel inderdaadIk vind dat ze de hele gracht moeten volzetten met tribunes zoals ze nu alleen aan Fred Patrick-kant hebben staan, daar knapt het stadion echt enorm van op.
Het is ook alleen tijdens het hoorcollege en de werkgroep aan bod gekomen. Kan me ook niet voorstellen dat er echt iets over gevraagd gaat worden, maar je weet het nooit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zijn ze ook snel mee. Arrest is in november gewezen.
+1, je kunt nog zo'n gestructureerde wet ontwerpen, inboeten aan saaiheid doet ie niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
IB is ook een hele duidelijke gestructureerde wet. Maar nog wel saai.
Kansloos allicht, wel zo simpelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja logisch toch? Sowieso A/B/C op een tentamen gebruiken in een casus is gewoon kansloos. Verzin in ieder geval een (leuke) naam. En bij Romeins recht uiteraard Romeinse namen.
Altijd lachen ditquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef Yreal het volgende:
KLB / Groupon WGR achtige taferelen in KLB
Is dat echt zo? Moet mezelf binnenkort ook eens gaan laten testen op iets erfelijks, maar lijkt me niet dat het een flinke smak extra geld kost.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
In chili kan je bijvoorbeeld genetisch onderzoek laten doen als iemand in je familie borstkanker heeft gehad, in Nederland doen ze dat niet tenzij je door al die rompslomp gaat en zelf een flinke smak bij gooit.
Apple verkeerde prioriteiten? Dacht dat die slechts één prioriteit hebben: zelf een goed appeltje voor de dorst aan hun handel overhoudenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef Boterbartje het volgende:
KLB / Apple heeft de verkeerde prioriteiten
is weer iemand aan het klagen in KLB
Ik moet het even lezen hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Even tussen 2 haakjes, ik kalk toch geen totale onzin neer?
Maar dat het simpel is wil niet zeggen dat je niet een beetje effort in een casus kan stekenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
+1, je kunt nog zo'n gestructureerde wet ontwerpen, inboeten aan saaiheid doet ie niet.
[..]
Kansloos allicht, wel zo simpelMaar ach, bij Romeins deden ze de moeite er nog voor. Bij menig burgerlijk recht vak is het al vanaf het begin A levert aan B, A levert aan C. Wie trekt er aan het langste end: B of C.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef Aurelius. het volgende:
Haha Yreal jij bent geen jurist dus klaarblijkelijk
Bepaalde dingen wel, bepaalde dingen niet. Heel selectief in Nederland.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Moet mezelf binnenkort ook eens gaan laten testen op iets erfelijks, maar lijkt me niet dat het een flinke smak extra geld kost.
Ik mag jou welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Apple verkeerde prioriteiten? Dacht dat die slechts één prioriteit hebben: zelf een goed appeltje voor de dorst aan hun handel overhouden
Jammer, het is echt heel verslavendquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yup, maar morgen maar even zien wat het is. Nu geen zin meer in, pas net thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |