quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha zag net een kratje bier staan onder zo'n halfhoge schuttinggewoon mee gepakt uiteraard. Bier
Toch maar ff gaan kijken denk ik pik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
Wat de kanker gebeurt hier allemaal. Hoor mijn vriendin in de slaapkamer ineens "Guidettiiiii" uitschreeuwen.
En nu weer "ollieeeee".
schutting is 2 meter man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha zag net een kratje bier staan onder zo'n halfhoge schuttinggewoon mee gepakt uiteraard. Bier
ga je nog naar de winkel mien jongquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
schutting is 2 meter man.Poort zat ook dicht en metertje of 12 lopen, gvd geen bier nu.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk om 'chanant' te typen in FB gesprekken en dan te wachten op de reactie.
Dan is het je broertje of je vader.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
schutting is 2 meter man.Poort zat ook dicht en metertje of 12 lopen, gvd geen bier nu.
Ik ben in 2020 FC Groningen uit de degradatiezone aan het helpen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
ook dit nog
[ afbeelding ]
wat een kut avond, nu al
Wat heb je in huis?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben echt inspiratieloos.Geen nasi of bami iig.
Erwtensoep is echt zo bazig he.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nasi met pindasaus op.
Morgen erwtensoep
En zooooo simpel. Minder dan 10 minuten ben je er mee bezig maar is wel een restaurantwaardige maaltijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij begrijpen.Heerlijk met wat bier koken.
Heerlijk man, tijdje dat ik dat op heb. Moet alleen nog op smaak komen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Erwtensoep is echt zo bazig he.
Was de lunchquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Erwtensoep is echt zo bazig he.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En zooooo simpel. Minder dan 10 minuten ben je er mee bezig maar is wel een restaurantwaardige maaltijd.
Het is al een paar weken hartje winter en dan nog geen erwtensoep op hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
eerlijk man, tijdje dat ik dat op heb. Moet alleen nog op smaak komen.
Miep miep miep.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is al een paar weken hartje winter en dan nog geen erwtensoep op hebben
Ik heb de afgelopen 3 weken denk ik zeker 12 keer erwtensoep gegeten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is al een paar weken hartje winter en dan nog geen erwtensoep op hebben
Joh, ik eet genoeg dingen die ik lekker ivnd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
Wat een kutouders heb jij Stijn. Dat ze jou zo pesten.
M'n moeder heeft met O&N twee grote pannen gemaakt, de eerste keer met kutkoteletjes dus stukkies bot erinquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 weken denk ik zeker 12 keer erwtensoep gegeten.
Half 5 eten op tafel is simpelweg kindermishandelingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:21 schreef Caland het volgende:
Wat een kutouders heb jij Stijn. Dat ze jou zo pesten.
Ik denk ik de helft van dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 weken denk ik zeker 12 keer erwtensoep gegeten.
Meestal eet ik op eigen houtje maar dan wordt er rond 17:45 geroepen dat ik moet komen eten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half 5 eten op tafel is simpelweg kindermishandeling
Ik was laatst bij een lunchtentje waar ze erwtensoep met van die brokken vlees erin hadden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:22 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n moeder heeft met O&N twee grote pannen gemaakt, de eerste keer met kutkoteletjes dus stukkies bot erin
Alles gekregen
Bij mij thuis ook meestal 5 uur half 6. Dat was er vrij snel uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half 5 eten op tafel is simpelweg kindermishandeling
De enige manier man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een lunchtentje waar ze erwtensoep met van die brokken vlees erin hadden.Man dat was echt zo goed he.
huh? Jij at om half 5 toch alquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal eet ik op eigen houtje maar dan wordt er rond 17:45 geroepen dat ik moet komen eten.
hard leven.
ik kon wel later eten maar nasi is verleidelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
huh? Jij at om half 5 toch al
Soldaatjesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef Saind het volgende:
[..]
De enige manier man.
Lekkerste is met soldaatjes, stukkies brood bakken met veel boter in de pan
kankerlekkah
Ja, maar jij eet standaard toch met je ouders om half 5?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kon wel later eten maar nasi is verleidelijk.
Ligt er aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar jij eet standaard toch met je ouders om half 5?
Ik snap dat echt nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij thuis ook meestal 5 uur half 6. Dat was er vrij snel uit.
Eet eigenlijk nooit zachtgekookte eieren, sunny side up of scrambled is the only way to goquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
SoldaatjesOok voor bij je zachtgekookte ei man.
Moet zeggen dat ik nu wel honger begin te krijgen tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nietook toen ik vroeger nog op vakantie ging in zuid Frankrijk, op de camping, van die Nederlanders die per se om 5 uur aan tafel moesten
terwijl het nog 35 graden was en iedereen op t strand lag. Kansloos.
Is denk ik gewoon nog oldskool. De vrouw die een pot eten op tafel heeft staan als haar man binnenkomt van werk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nietook toen ik vroeger nog op vakantie ging in zuid Frankrijk, op de camping, van die Nederlanders die per se om 5 uur aan tafel moesten
Autistisch gedrag waar ik nooit wat van begrepen heb idd. Ik had vroeger een vriendinnetje en daar werd werkelijk elke dag om stipt half 6 gegeten. Er werd ook gestresst als het iets later werd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan zachtgekookt met soldaatjes van toast met boter. Beetje zout in je ei en doppen maar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Eet eigenlijk nooit zachtgekookte eieren, sunny side up of scrambled is the only way to go
Zal 't volgende week 's proberenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan zachtgekookt met soldaatjes van toast met boter. Beetje zout in je ei en doppen maar.
Je had rond 5 uur klein hapje moeten pakken. Timing in Portugal vind ik t tofst. Rond 5 uur borrel en pas rond 10-en aan tafelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik nu wel honger begin te krijgen toch
Dat zou echt mijn manier ook zijn man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je had rond 5 uur klein hapje moeten pakken. Timing in Portugal vind ik t tofst. Rond 5 uur borrel en pas rond 10-en aan tafel
Oh ja, jij ging zo uitgebreid eten he.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef Saind het volgende:
Ik ga 's kijken of m'n 4 gangen dinertje op wil schieten, toch wel relaxed zo in het weekend thuis zijn
Ken de mensen die op bezoek zijn alleen amper, lekker saai etentje dus
Snap ik ook niet. Hier bij ons is het wat soepeler. .quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
oh he bedankt voor die dm manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Hier bij ons is het wat soepeler. .
Zijn Koerden net zo gastvrij als Turken wat eten betreft?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat eten koerden?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen mag hier mee eten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn Koerden net zo gastvrij als Turken wat eten betreft?
Moet ik hele lijst maken?quote:
Das wel relaxed. Ik ging op de basisschool veel met Turken om en daar werd je thuis gewoon helemaal volgestouwd met vreten man, niet normaal. Als je beleefd weigerde (een raar iets dat je als Nederlander aangeleerd wordt) waren ze zwaar beledigd.quote:
quote:
Ja man had ik ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die besturing is wel wennen man, wou na 2 levels al die ipad de tering in slaan.
Dit jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Das wel relaxed. Ik ging op de basisschool veel met Turken om en daar werd je thuis gewoon helemaal volgestouwd met vreten man, niet normaal. Als je beleefd weigerde (een raar iets dat je als Nederlander aangeleerd wordt) waren ze zwaar beledigd.
Level 9 ben ik nu volgens mij, met die eilandjes en teleport. Dat klote beest is niet makkelijk, moet je wegrennen en snel omdraaien en wat groene shit op de grond schieten.quote:
Ik moet die zoete troep nooit zo, maar heb me in Marokko enorm volgevreten met die heerlijke salades, brood en olijven die ze daar hadden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Das wel relaxed. Ik ging op de basisschool veel met Turken om en daar werd je thuis gewoon helemaal volgestouwd met vreten man, niet normaal. Als je beleefd weigerde (een raar iets dat je als Nederlander aangeleerd wordt) waren ze zwaar beledigd.
Ja dat weigeren is niet iets beleefd bij ons. Dan denken ze dat je zegt dat je het niet lekker vindt. Onze vrouwen zitten ook hele dag in de keuken, dus is klote om dan niet te eten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Kabab.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, 3 van je favoriete gerechten.
Heb niet zoveel gespeeld. Ben pas bij level 2.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Level 9 ben ik nu volgens mij, met die eilandjes en teleport. Dat klote beest is niet makkelijk, moet je wegrennen en snel omdraaien en wat groene shit op de grond schieten.
Daar kon je eigenlijk altijd wel van die linzensoep krijgen, ucking lekker. O Turkse pizza's, kleine broodjes of inderdaad zoete meuk. Altijd wel goed te doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet die zoete troep nooit zo, maar heb me in Marokko enorm volgevreten met die heerlijke salades, brood en olijven die ze daar hadden.
Het is eigenlijk ook raar dat het hier als beleefd wordt gezien natuurlijk. Maar wij zijn nou eenmaal een schuchter, totaal niet gastvrij volk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat weigeren is niet iets beleefd bij ons. Dan denken ze dat je zegt dat je het niet lekker vindt. Onze vrouwen zitten ook hele dag in de keuken, dus is klote om dan niet te eten.
[..]
Kabab.
Kifta.
Fasolia (soep).
Veel Marokkanen gedragen zich ook niet normaal. Op die dingen doelt geert misschienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook raar dat het hier als beleefd wordt gezien natuurlijk. Maar wij zijn nou eenmaal een schuchter, totaal niet gastvrij volk.
Waar de neuk heb jij het opeens over.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel Marokkanen gedragen zich ook niet normaal. Op die dingen doelt geert misschien
Dat weet jij heel goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij het opeens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |