Ik denk ik de helft van dat.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 3 weken denk ik zeker 12 keer erwtensoep gegeten.
Meestal eet ik op eigen houtje maar dan wordt er rond 17:45 geroepen dat ik moet komen eten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half 5 eten op tafel is simpelweg kindermishandeling
Ik was laatst bij een lunchtentje waar ze erwtensoep met van die brokken vlees erin hadden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:22 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n moeder heeft met O&N twee grote pannen gemaakt, de eerste keer met kutkoteletjes dus stukkies bot erin
Alles gekregen
Bij mij thuis ook meestal 5 uur half 6. Dat was er vrij snel uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half 5 eten op tafel is simpelweg kindermishandeling
De enige manier man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een lunchtentje waar ze erwtensoep met van die brokken vlees erin hadden.Man dat was echt zo goed he.
huh? Jij at om half 5 toch alquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal eet ik op eigen houtje maar dan wordt er rond 17:45 geroepen dat ik moet komen eten.
hard leven.
ik kon wel later eten maar nasi is verleidelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
huh? Jij at om half 5 toch al
Soldaatjesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef Saind het volgende:
[..]
De enige manier man.
Lekkerste is met soldaatjes, stukkies brood bakken met veel boter in de pan
kankerlekkah
Ja, maar jij eet standaard toch met je ouders om half 5?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kon wel later eten maar nasi is verleidelijk.
Ligt er aan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar jij eet standaard toch met je ouders om half 5?
Ik snap dat echt nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij thuis ook meestal 5 uur half 6. Dat was er vrij snel uit.
Eet eigenlijk nooit zachtgekookte eieren, sunny side up of scrambled is the only way to goquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
SoldaatjesOok voor bij je zachtgekookte ei man.
Moet zeggen dat ik nu wel honger begin te krijgen tochquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nietook toen ik vroeger nog op vakantie ging in zuid Frankrijk, op de camping, van die Nederlanders die per se om 5 uur aan tafel moesten
terwijl het nog 35 graden was en iedereen op t strand lag. Kansloos.
Is denk ik gewoon nog oldskool. De vrouw die een pot eten op tafel heeft staan als haar man binnenkomt van werk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nietook toen ik vroeger nog op vakantie ging in zuid Frankrijk, op de camping, van die Nederlanders die per se om 5 uur aan tafel moesten
Autistisch gedrag waar ik nooit wat van begrepen heb idd. Ik had vroeger een vriendinnetje en daar werd werkelijk elke dag om stipt half 6 gegeten. Er werd ook gestresst als het iets later werd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan zachtgekookt met soldaatjes van toast met boter. Beetje zout in je ei en doppen maar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Eet eigenlijk nooit zachtgekookte eieren, sunny side up of scrambled is the only way to go
Zal 't volgende week 's proberenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan zachtgekookt met soldaatjes van toast met boter. Beetje zout in je ei en doppen maar.
Je had rond 5 uur klein hapje moeten pakken. Timing in Portugal vind ik t tofst. Rond 5 uur borrel en pas rond 10-en aan tafelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik nu wel honger begin te krijgen toch
Dat zou echt mijn manier ook zijn man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je had rond 5 uur klein hapje moeten pakken. Timing in Portugal vind ik t tofst. Rond 5 uur borrel en pas rond 10-en aan tafel
Oh ja, jij ging zo uitgebreid eten he.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:29 schreef Saind het volgende:
Ik ga 's kijken of m'n 4 gangen dinertje op wil schieten, toch wel relaxed zo in het weekend thuis zijn
Ken de mensen die op bezoek zijn alleen amper, lekker saai etentje dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |