Snap ik ook niet. Hier bij ons is het wat soepeler. .quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nietook toen ik vroeger nog op vakantie ging in zuid Frankrijk, op de camping, van die Nederlanders die per se om 5 uur aan tafel moesten
terwijl het nog 35 graden was en iedereen op t strand lag. Kansloos.
oh he bedankt voor die dm manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Hier bij ons is het wat soepeler. .
Zijn Koerden net zo gastvrij als Turken wat eten betreft?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat eten koerden?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iedereen mag hier mee eten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn Koerden net zo gastvrij als Turken wat eten betreft?
Moet ik hele lijst maken?quote:
Das wel relaxed. Ik ging op de basisschool veel met Turken om en daar werd je thuis gewoon helemaal volgestouwd met vreten man, niet normaal. Als je beleefd weigerde (een raar iets dat je als Nederlander aangeleerd wordt) waren ze zwaar beledigd.quote:
quote:
Ja man had ik ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die besturing is wel wennen man, wou na 2 levels al die ipad de tering in slaan.
Dit jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Das wel relaxed. Ik ging op de basisschool veel met Turken om en daar werd je thuis gewoon helemaal volgestouwd met vreten man, niet normaal. Als je beleefd weigerde (een raar iets dat je als Nederlander aangeleerd wordt) waren ze zwaar beledigd.
Level 9 ben ik nu volgens mij, met die eilandjes en teleport. Dat klote beest is niet makkelijk, moet je wegrennen en snel omdraaien en wat groene shit op de grond schieten.quote:
Ik moet die zoete troep nooit zo, maar heb me in Marokko enorm volgevreten met die heerlijke salades, brood en olijven die ze daar hadden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Das wel relaxed. Ik ging op de basisschool veel met Turken om en daar werd je thuis gewoon helemaal volgestouwd met vreten man, niet normaal. Als je beleefd weigerde (een raar iets dat je als Nederlander aangeleerd wordt) waren ze zwaar beledigd.
Ja dat weigeren is niet iets beleefd bij ons. Dan denken ze dat je zegt dat je het niet lekker vindt. Onze vrouwen zitten ook hele dag in de keuken, dus is klote om dan niet te eten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Kabab.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, 3 van je favoriete gerechten.
Heb niet zoveel gespeeld. Ben pas bij level 2.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Level 9 ben ik nu volgens mij, met die eilandjes en teleport. Dat klote beest is niet makkelijk, moet je wegrennen en snel omdraaien en wat groene shit op de grond schieten.
Daar kon je eigenlijk altijd wel van die linzensoep krijgen, ucking lekker. O Turkse pizza's, kleine broodjes of inderdaad zoete meuk. Altijd wel goed te doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet die zoete troep nooit zo, maar heb me in Marokko enorm volgevreten met die heerlijke salades, brood en olijven die ze daar hadden.
Het is eigenlijk ook raar dat het hier als beleefd wordt gezien natuurlijk. Maar wij zijn nou eenmaal een schuchter, totaal niet gastvrij volk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat weigeren is niet iets beleefd bij ons. Dan denken ze dat je zegt dat je het niet lekker vindt. Onze vrouwen zitten ook hele dag in de keuken, dus is klote om dan niet te eten.
[..]
Kabab.
Kifta.
Fasolia (soep).
Veel Marokkanen gedragen zich ook niet normaal. Op die dingen doelt geert misschienquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook raar dat het hier als beleefd wordt gezien natuurlijk. Maar wij zijn nou eenmaal een schuchter, totaal niet gastvrij volk.
Waar de neuk heb jij het opeens over.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel Marokkanen gedragen zich ook niet normaal. Op die dingen doelt geert misschien
Dat weet jij heel goed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar de neuk heb jij het opeens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |