quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha zag net een kratje bier staan onder zo'n halfhoge schuttinggewoon mee gepakt uiteraard. Bier
Toch maar ff gaan kijken denk ik pik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
Wat de kanker gebeurt hier allemaal. Hoor mijn vriendin in de slaapkamer ineens "Guidettiiiii" uitschreeuwen.
En nu weer "ollieeeee".
schutting is 2 meter man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha zag net een kratje bier staan onder zo'n halfhoge schuttinggewoon mee gepakt uiteraard. Bier
ga je nog naar de winkel mien jongquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
schutting is 2 meter man.Poort zat ook dicht en metertje of 12 lopen, gvd geen bier nu.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk om 'chanant' te typen in FB gesprekken en dan te wachten op de reactie.
Dan is het je broertje of je vader.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
schutting is 2 meter man.Poort zat ook dicht en metertje of 12 lopen, gvd geen bier nu.
Ik ben in 2020 FC Groningen uit de degradatiezone aan het helpen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
ook dit nog
[ afbeelding ]
wat een kut avond, nu al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |