Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 26-01-2013 18:52:31 ]Fuck the EBU.![]()
Ik ga hier niet meer posten tot ik weer een joint opsteek, zal ergens volgend weekend zijn.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Vaarwelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Studeur het volgende:
Ik ga hier niet meer posten tot ik weer een joint opsteek, zal ergens volgend weekend zijn.
Fuck the EBU.![]()
Het is toch niet verplicht om te blowenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Studeur het volgende:
Ik ga hier niet meer posten tot ik weer een joint opsteek, zal ergens volgend weekend zijn.![]()
![]()
We komen soms bij users die posten in dit topic een bloedproef afnemen als ze het niet verwachtenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is toch niet verplicht om te blowenMijn nieuwe ondertitel![]()
Maar thc blijft lang genoeg in bloed toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
We komen soms bij users die posten in dit topic een bloedproef afnemen als ze het niet verwachten![]()
Zei ik bloedproef? Ik bedoelde met een wattenstaafje aan de binnenkant van je mond roerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar thc blijft lang genoeg in bloed toch?Mijn nieuwe ondertitel![]()
ah, bestaat zoiets nou ook al, oh ja was iets met speeksel..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zei ik bloedproef? Ik bedoelde met een wattenstaafje aan de binnenkant van je mond roeren
Naja is toch makkelijk, als er geen speeksel te vinden is weet je genoeg xD![]()
Lekker blijven posten, ik steek ook pas volgend weekend weer een jointje op!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Studeur het volgende:
Ik ga hier niet meer posten tot ik weer een joint opsteek, zal ergens volgend weekend zijn.![]()
![]()
Tadaa
heb dimens er maar niet in gezet omdat hij zei dat hij er gister eentje rookte en verder tot de zomer niet meer, dus dan komtie in de zomer er wel in
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:02 schreef Moira. het volgende:
Tadaa
heb dimens er maar niet in gezet omdat hij zei dat hij er gister eentje rookte en verder tot de zomer niet meer, dus dan komtie in de zomer er wel in![]()
![]()
Tellen regelmatige overdosissen aan pillen ook mee?Yellow markers, biro pen...
Crayon, two chalk kits - blue pigment![]()
BTW ik snap niet waarom sommige icons niet meer vierkant maar platgedrukt zijn zegmaar als je ze in de OP zet, terwijl ik gewoon de afbeeldingslocatie kopiëer en ze in de UI wel vierkant zijn??Fuck the EBU.![]()
Niet als stoner, maar genoeg mdma gebruikers hier geloof ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef SpacyColours het volgende:
Tellen regelmatige overdosissen aan pillen ook mee?
Fuck the EBU.![]()
1 leven per persoonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef SpacyColours het volgende:
Tellen regelmatige overdosissen aan pillen ook mee?
Mijn nieuwe ondertitel![]()
Iets met pixels van het bestandje geloof ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef Moira. het volgende:
BTW ik snap niet waarom sommige icons niet meer vierkant maar platgedrukt zijn zegmaar als je ze in de OP zet, terwijl ik gewoon de afbeeldingslocatie kopiëer en ze in de UI wel vierkant zijn??![]()
![]()
gayquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Iets met pixels van het bestandje geloof ikFuck the EBU.![]()
Lijkt me wel tof op zich maar OV begin ik niet aan en wrs is dit zo'n meeting waar je helemaal naar de klote bentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hopelijk enigszins centraal in het land
Valt wel mee, ik reed van de nachtbagger meet ook beetje stoned naar huis..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof op zich maar OV begin ik niet aan en wrs is dit zo'n meeting waar je helemaal naar de klote bent
daar was nestalgie ook![]()
![]()
Ik kijk het nog even aan dan, heb m'n rijbewijs en verzekering wel altijd nodigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik reed van de nachtbagger meet ook beetje stoned naar huis..
daar was nestalgie ookIs toch pas over 50 topics heheheh
Ja ik heb ook altijd nodigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan dan, heb m'n rijbewijs en verzekering wel altijd nodigIs toch pas over 50 topics heheheh
![]()
Heuj ik zie nu pas dat ik met dit account meer posts heb dan met mijn oude account
En bijna 4 jaar op FOK! zit
En nog een ongelezen adoratietopic van m'n oude account heb (die na 3 posts sloot) en eentje waarbij dezelfde TS ging verkondigen dat ik anaal vernederd was en 16 was (toen was ik 18 maargoed) omdat ik ergens had gezegd dat anale seks best lekker kan zijn
Fuck the EBU.![]()
Wanneer rijden auto's nou uit zichzelf dat je gewoon zo'n bank rondom hebt en keihard kan chillen terwijl je door het hele land automatisch rijdtquote:Mijn nieuwe ondertitel![]()
Wat was je vorige account dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:18 schreef Moira. het volgende:
Heuj ik zie nu pas dat ik met dit account meer posts heb dan met mijn oude account
En nog een ongelezen adoratietopic van m'n oude account heb (die na 3 posts sloot) en eentje waarbij dezelfde TS ging verkondigen dat ik anaal vernederd was en 16 was (toen was ik 18 maargoed) omdat ik ergens had gezegd dat anale seks best lekker kan zijn
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:18 schreef Moira. het volgende:
![]()
Dat wordt een slachtveld om jou op de meetMijn nieuwe ondertitel![]()
Preciesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wanneer rijden auto's nou uit zichzelf dat je gewoon zo'n bank rondom hebt en keihard kan chillen terwijl je door het hele land automatisch rijdtgod mag het weten, het is al een heel avontuur als je verdwaald met je auto en je zit te spacen
![]()
![]()
Oh nee dat heb ik niet zo zeer ik kan fucking goed rijden dan al helemaal maar gewoon voor controles en zo of stel je zit in een ongeluk terwijl je stoned bent is toch ergquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Preciesgod mag het weten, het is al een heel avontuur als je verdwaald met je auto en je zit te spacen
Suusje-Vquote:
Destijds een (nu niet meer zo anonieme) kloon gemaakt omdat toen een stel KLB'ers achter allemaal persoonlijke gegevens van me kwamen en mij en vrienden (en mn toenmalige vriend) privé gingen lastigvallen. Allemaal bans voor uitgedeeld enzo. Vriendjelief boos, en die ging dan checken of ik er nog online was want dat wou hij niettherefore: kloon.
Maar ga 't maar niet rondbazuinen ofzo, niet iedereen leest dit, en dat hoeft ook nietJust in case, hihi.
ONZ / Ik ben verliefd op Suusje-V
KLB / Suusje-V die anaal is vernederd + ze is 16 + topicbewijs
Deze had ik dus niet gezienMaar toen zat ik ook al niet meer op dat account.
Fuck the EBU.![]()
Haha hoezo?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:20 schreef sinepedraap het volgende:
[..]![]()
Dat wordt een slachtveld om jou op de meet
Fuck the EBU.![]()
Ik vind 't altijd chiller om met die boys te chillen die willen chillen dan wanneer ze iets van me willenquote:
Als we eenmaal chill hebben gechilld zien we wel weer verdermaar ik hou niet van verwachtingen
Fuck the EBU.![]()
Nee moet je allemaal niet aan beginnen lijkt mij ook als je eenmaal makkelijk bent kan je niet eens meet rustig naar je auto lopen of weet ik veel wat allemaalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind 't altijd chiller om met die boys te chillen die willen chillen dan wanneer ze iets van me willen
Als we eenmaal chill hebben gechilld zien we wel weer verdermaar ik hou niet van verwachtingen
Ik vind het altijd moeilijk om mensen af te wijzen als zij iets van jou willen maar wat jij ze niet kan/wil geven, brengt ook altijd awkward situaties met zich mee enzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee moet je allemaal niet aan beginnen lijkt mij ook als je eenmaal makkelijk bent kan je niet eens meet rustig naar je auto lopen of weet ik veel wat allemaal
Heb altijd liever dat ze me dan in eerste instantie als een guy-friend met tieten zien, en als het dan klikt ofzo kun je later altijd nog zien of je wilt daten.
Fuck the EBU.![]()
Als op een datingssite bijvoorbeeld of wat bedoel jequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind het altijd moeilijk om mensen af te wijzen als zij iets van jou willen maar wat jij ze niet kan/wil geven, brengt ook altijd awkward situaties met zich mee enzo.
Heb altijd liever dat ze me dan in eerste instantie als een guy-friend met tieten zien, en als het dan klikt ofzo kun je later altijd nog zien of je wilt daten.Mijn nieuwe ondertitel![]()
Haha nee daar doe ik niet aanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als op een datingssite bijvoorbeeld of wat bedoel jeMaar vooral gewoon in real life als je naderhand nog afspreekt met iemand uit de kroeg ofzo.
En hier op FOK! spreken ze je ook altijd gelijk aan dat ze met je willen afspreken enzo als blijkt dat je geen dikke lelijke vetzeug met puistenkop bentEn dan ga je naar hun fobo, en dan zijn zij wel een dikke lelijke vetzeug met puistenkop
Fuck the EBU.![]()
wtfquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee daar doe ik niet aanMaar vooral gewoon in real life als je naderhand nog afspreekt met iemand uit de kroeg ofzo.
En hier op FOK! spreken ze je ook altijd gelijk aan dat ze met je willen afspreken enzo als blijkt dat je geen dikke lelijke vetzeug met puistenkop bentEn dan ga je naar hun fobo, en dan zijn zij wel een dikke lelijke vetzeug met puistenkop
[ afbeelding ]Dus als iemand jou versiert of zo durf je hem niet af te wijzen omdat hij iets van jou wil?
Nouja ik vind het zo lullig om te zeggen "Nee. Je bent heel aardig hoor, maar tantoe lelijk. Dus nee, bedankt."quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
wtfDus als iemand jou versiert of zo durf je hem niet af te wijzen omdat hij iets van jou wil?
Ik wijs ze dan wel af, maar dat doe ik soms net iets te subtiel waardoor ze dat niet oppikken en door blijven vragen om aandacht
Chill contact, prima. Maar ga niet lopen drammen of constant nutteloos contact blijven zoeken
Overigens wijs ik tegenwoordig ook lekkertjes afBen nog veul te verliefd op m'n mattie om shit met anderen te doen
Trekt wel bij
Fuck the EBU.![]()
Ja dan wel, maar ik in een gedeelte kom wat ik niet ken dan zit je van, oh fuckquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik niet zo zeer ik kan fucking goed rijden dan al helemaal maar gewoon voor controles en zo of stel je zit in een ongeluk terwijl je stoned bent is toch erg![]()
![]()
Haha, oke dan..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Suusje-V
Destijds een (nu niet meer zo anonieme) kloon gemaakt omdat toen een stel KLB'ers achter allemaal persoonlijke gegevens van me kwamen en mij en vrienden (en mn toenmalige vriend) privé gingen lastigvallen. Allemaal bans voor uitgedeeld enzo. Vriendjelief boos, en die ging dan checken of ik er nog online was want dat wou hij niettherefore: kloon.
Maar ga 't maar niet rondbazuinen ofzo, niet iedereen leest dit, en dat hoeft ook nietJust in case, hihi.
ONZ / Ik ben verliefd op Suusje-V
KLB / Suusje-V die anaal is vernederd + ze is 16 + topicbewijs
Deze had ik dus niet gezienMaar toen zat ik ook al niet meer op dat account.
Wat een gedoe om een fok accountlol
![]()
Is dit een SC?
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Ja joh, treurnis alom.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, oke dan..
Wat een gedoe om een fok accountlol
Maar tegenwoordig heb ik overal iets meer schijt aan. Ook gewoon weer foto in fobo gepost
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee daar doe ik niet aanMaar vooral gewoon in real life als je naderhand nog afspreekt met iemand uit de kroeg ofzo.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ach, als je zelf maar je ding kan doen daar gaat het om..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja joh, treurnis alom.
Maar tegenwoordig heb ik overal iets meer schijt aan. Ook gewoon weer foto in fobo gepost![]()
Ik ga zo eten koken, dus jointje lijkt me geen goed idee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen als je hier regelmatig slowchat onder het genot van een jointje
Heet water etc.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: