Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 26-01-2013 18:52:31 ]Fuck the EBU.![]()
Ik ga hier niet meer posten tot ik weer een joint opsteek, zal ergens volgend weekend zijn.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Vaarwelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Studeur het volgende:
Ik ga hier niet meer posten tot ik weer een joint opsteek, zal ergens volgend weekend zijn.
Fuck the EBU.![]()
Het is toch niet verplicht om te blowenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Studeur het volgende:
Ik ga hier niet meer posten tot ik weer een joint opsteek, zal ergens volgend weekend zijn.![]()
![]()
We komen soms bij users die posten in dit topic een bloedproef afnemen als ze het niet verwachtenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is toch niet verplicht om te blowenMijn nieuwe ondertitel![]()
Maar thc blijft lang genoeg in bloed toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
We komen soms bij users die posten in dit topic een bloedproef afnemen als ze het niet verwachten![]()
Zei ik bloedproef? Ik bedoelde met een wattenstaafje aan de binnenkant van je mond roerenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar thc blijft lang genoeg in bloed toch?Mijn nieuwe ondertitel![]()
ah, bestaat zoiets nou ook al, oh ja was iets met speeksel..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zei ik bloedproef? Ik bedoelde met een wattenstaafje aan de binnenkant van je mond roeren
Naja is toch makkelijk, als er geen speeksel te vinden is weet je genoeg xD![]()
Lekker blijven posten, ik steek ook pas volgend weekend weer een jointje op!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:56 schreef Studeur het volgende:
Ik ga hier niet meer posten tot ik weer een joint opsteek, zal ergens volgend weekend zijn.![]()
![]()
Tadaa
heb dimens er maar niet in gezet omdat hij zei dat hij er gister eentje rookte en verder tot de zomer niet meer, dus dan komtie in de zomer er wel in
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:02 schreef Moira. het volgende:
Tadaa
heb dimens er maar niet in gezet omdat hij zei dat hij er gister eentje rookte en verder tot de zomer niet meer, dus dan komtie in de zomer er wel in![]()
![]()
Tellen regelmatige overdosissen aan pillen ook mee?Yellow markers, biro pen...
Crayon, two chalk kits - blue pigment![]()
BTW ik snap niet waarom sommige icons niet meer vierkant maar platgedrukt zijn zegmaar als je ze in de OP zet, terwijl ik gewoon de afbeeldingslocatie kopiëer en ze in de UI wel vierkant zijn??Fuck the EBU.![]()
Niet als stoner, maar genoeg mdma gebruikers hier geloof ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef SpacyColours het volgende:
Tellen regelmatige overdosissen aan pillen ook mee?
Fuck the EBU.![]()
1 leven per persoonquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef SpacyColours het volgende:
Tellen regelmatige overdosissen aan pillen ook mee?
Mijn nieuwe ondertitel![]()
Iets met pixels van het bestandje geloof ikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:04 schreef Moira. het volgende:
BTW ik snap niet waarom sommige icons niet meer vierkant maar platgedrukt zijn zegmaar als je ze in de OP zet, terwijl ik gewoon de afbeeldingslocatie kopiëer en ze in de UI wel vierkant zijn??![]()
![]()
gayquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Iets met pixels van het bestandje geloof ikFuck the EBU.![]()
Lijkt me wel tof op zich maar OV begin ik niet aan en wrs is dit zo'n meeting waar je helemaal naar de klote bentquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hopelijk enigszins centraal in het land
Mijn nieuwe ondertitel![]()
Valt wel mee, ik reed van de nachtbagger meet ook beetje stoned naar huis..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof op zich maar OV begin ik niet aan en wrs is dit zo'n meeting waar je helemaal naar de klote bent
daar was nestalgie ook![]()
![]()
Ik kijk het nog even aan dan, heb m'n rijbewijs en verzekering wel altijd nodigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik reed van de nachtbagger meet ook beetje stoned naar huis..
daar was nestalgie ookIs toch pas over 50 topics heheheh
Mijn nieuwe ondertitel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: