abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zondag 27 januari 2013 @ 17:43:59 #251
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_122121839
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:42 schreef greavy het volgende:
Bus 135 (richting Den Helder)
Vervoerder: Connexxion
Vertrek: 10:31 Bushalte Station, Hoorn
Aankomst: 11:42 Bushalte Station, Den Helder

Een heel goed alternatief :-)
of als je in Alkmaar staat met lijn 350 naar Den Oever en daar overstappen op bus 135 _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 27 januari 2013 @ 17:45:36 #252
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_122121896
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

of als je in Alkmaar staat met lijn 350 naar Den Oever en daar overstappen op bus 135 _O-
Of vanuit Leeuwarden met de bus en overstappen in Den Oever op de 135.
Genoeg mogelijkheden, maar niet met de trein.
  zondag 27 januari 2013 @ 17:45:52 #253
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_122121906
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:08 schreef greavy het volgende:
Nachtelijke excursie:
Amersfoort 20.20/20.26 stop trein 61300
20.30-22.00 146 km (1:30) via A28
Emmen 22.31 aankomst tr 63404
Emmen 23.54 vertrek tr 63480
23.45-00.02 10 km (0:17) via Nieuw Amsterdamsestraat
Nieuw-Amsterdam 00.03/00.07 stop tr 63480
00.10-1.22 78 km (1:03) via N36 of 73 km (1:12) via N343
Hengelo 01.11/01.58 stop tr 63480
01.45-02.18 30 km (0:33) via N346
Lochem 02.23/02.30 stop tr 63480
Lochem 02.25/02.35 stop tr 63840
02.40-03.13 30 km (0:33) via N346
Hengelo 03.08/03.35 stop tr 63840
03.40-04.20 50 km (0:40) via A1
Deventer 04.40/04.43 stop tr 48570

04.50-05.50 80 km (0:55) via A1
Hilversum(iemand afzetten) en dan door naar Zwijndrecht

Ja, ik weet 't. Ik ben volgens een aantal vast en zeker gestoord :')
als je t ff voortaan in 1 keer normaal op kan schrijven, dankje. Je weet de policy hier toch?
  zondag 27 januari 2013 @ 17:59:48 #254
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_122122579
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

als je t ff voortaan in 1 keer normaal op kan schrijven, dankje. Je weet de policy hier toch?
Zie mijn bericht iets eronder. Daar heb ik de treinnummertjes ook verklaard.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 27 januari 2013 @ 18:02:40 #255
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_122122696
quote:
12s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:45 schreef greavy het volgende:

[..]

Of vanuit Leeuwarden met de bus en overstappen in Den Oever op de 135.
Genoeg mogelijkheden, maar niet met de trein.
is het voor jou een idee om met de bus een rondje Nederland te gaan doen? :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 27 januari 2013 @ 18:03:22 #256
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_122122731
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

is het voor jou een idee om met de bus een rondje Nederland te gaan doen? :P
Nee, helaas. Ik neem alleen de bus als het echt moet. En naar Den Helder moet dat, tenzij vervangend mat. in de IC.
pi_122122847
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:03 schreef greavy het volgende:

[..]

Nee, helaas. Ik neem alleen de bus als het echt moet. En naar Den Helder moet dat, tenzij vervangend mat. in de IC.
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:08 schreef greavy het volgende:

Ja, ik weet 't. Ik ben volgens een aantal vast en zeker gestoord :')
'Als het echt moet' Alleen om 1 treinsoort te mijden.. Dat is m.i. echt gestoord jah :P
dag
pi_122122850
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:33 schreef greavy het volgende:
Den Helder ben ik al een tijdje niet meer geweest. Totaal onbereikbaar op een verdwaald Sprintertje na op onmogelijke tijden.
Nee, overnachten is geen optie.
pi_122122962
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:03 schreef greavy het volgende:

[..]

Nee, helaas. Ik neem alleen de bus als het echt moet. En naar Den Helder moet dat, tenzij vervangend mat. in de IC.
Waarom ben je eigenlijk zo anti-VIRM? Zo slecht is het mat helemaal niet :P
pi_122123124
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Waarom ben je eigenlijk zo anti-VIRM? Zo slecht is het mat helemaal niet :P
Ik zat wel prima gisteren, 3,5 uur in de VIRM-4 serie :)
pi_122123125
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Waarom ben je eigenlijk zo anti-VIRM? Zo slecht is het mat helemaal niet :P
idd. Het is niet de beste trein maar SGMm is in mijn optiek nog veel slechter.
pi_122123144
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:03 schreef greavy het volgende:

[..]

Nee, helaas. Ik neem alleen de bus als het echt moet. En naar Den Helder moet dat, tenzij vervangend mat. in de IC.
Ben jij gek genoeg om, indien je naar Sittard, Roermond, Maastricht of Heerlen moet, om te reizen via Venlo zodat je het (inmiddels VIRM-only) traject tussen Roermond en Weert kan skippen?
pi_122123215
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:03 schreef greavy het volgende:

[..]

Nee, helaas. Ik neem alleen de bus als het echt moet. En naar Den Helder moet dat, tenzij vervangend mat. in de IC.
Een bus zit nog veel slechter. :')
pi_122123344
Vooral die Mercedes Citaro's die ze in Noord- Holland Noord worden in gezet (stadsbussen) en nog wel eens op die lijn 135 terecht komen..
Bij twijfel: gebruik beton.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:17:18 #265
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_122123458
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef J.B. het volgende:

[..]

Ben jij gek genoeg om, indien je naar Sittard, Roermond, Maastricht of Heerlen moet, om te reizen via Venlo zodat je het (inmiddels VIRM-only) traject tussen Roermond en Weert kan skippen?
Ja. Naar Maastricht Dordrecht-Venlo-Roermond en dan de boemel verder
  Redactie Sport zondag 27 januari 2013 @ 18:19:49 #266
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_122123584
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:42 schreef greavy het volgende:
Bus 135 (richting Den Helder)
Vervoerder: Connexxion
Vertrek: 10:31 Bushalte Station, Hoorn
Aankomst: 11:42 Bushalte Station, Den Helder

Een heel goed alternatief :-) Rijdt 1x/u en in Hoorn is heel goed te komen zonder zeewaardig materieel. Haarlem-Hoorn met een DDAR bijvoorbeeld, of Amsterdam-Hoorn met ICM, of de Sprinter Hoofddorp-Hoorn Kersenboogerd met SGM
Nee, vijf kwartier in een Amba, daar wordt je vrolijk van :N
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_122123854
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef remcoP het volgende:

[..]

idd. Het is niet de beste trein maar SGMm is in mijn optiek nog veel slechter.
SGMm is een nachtmerrie voor zowel reizigers als machinisten :P

quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef b2py het volgende:

[..]

Ik zat wel prima gisteren, 3,5 uur in de VIRM-4 serie :)
Ja ze zitten best goed :) ik moet er dagelijks ruim 2,5 uur in spenderen dus ik moet er wel vrede mee hebben. Zou een zware tijd hebben als ik er zo'n hekel aan had als greavy :P
  zondag 27 januari 2013 @ 18:27:02 #268
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_122123964
Maar heus, IRM neem ik wel als dat wel moet oid, ik ken iemand die nog erger is (die kent b2 ook wel)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122124117
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:17 schreef greavy het volgende:

[..]

Ja. Naar Maastricht Dordrecht-Venlo-Roermond en dan de boemel verder
Allemachtig :P VIRM is ook niet mijn favoriet (ICMm, ICRm en ICK <3 daarentegen...) maar dit is wel heel extreem. Waarom heb in je godsnaam zo'n hekel aan dat ding dat het dergelijke... epische proporties aanneemt?
pi_122124142
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef remcoP het volgende:

[..]

idd. Het is niet de beste trein maar SGMm is in mijn optiek nog veel slechter.
Dat dus. Ik heb een keer SGMm als vervangend materieel tussen Amsterdam-Zuid en Eindhoven gehad. :'( Dan veel liever het standaard VIRM. Het vervangende materieel in de omgekeerde richting was toen overigens ICMm met een overgangskaartje voor de 1e klas. Dat is natuurlijk nog beter dan VIRM. *O*
  zondag 27 januari 2013 @ 18:33:07 #271
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_122124223
quote:
11s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:30 schreef J.B. het volgende:

[..]

Allemachtig :P VIRM is ook niet mijn favoriet (ICMm, ICRm en ICK <3 daarentegen...) maar dit is wel heel extreem. Waarom heb in je godsnaam zo'n hekel aan dat ding dat het dergelijke... epische proporties aanneemt?
Ik vind het gewoon baggermeuk, oa de stoelen, het zeeziek worden :r
Oh, en in IRM kan ik geen tukkie doen als het vroeg/laat is en ik nog een lange tijd moet reizen. In ander mat. lukt mij dat wel *O*

En ik ben nog niet eens het ergste hoor.
pi_122124349
quote:
4s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef greavy het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon baggermeuk, oa de stoelen, het zeeziek worden :r
Oh, en in IRM kan ik geen tukkie doen als het vroeg/laat is en ik nog een lange tijd moet reizen. In ander mat. lukt mij dat wel *O*

En ik ben nog niet eens het ergste hoor.
Virm IV vind ik gewoon fijn zitten hoor. De oude stoeltjew met de plastic hoezen (of wat het ook moge zijn) zijn verschrikkelijk. Zeeziek worden heb ik ook boven geen ervaring mee en lijkt me ook heel overdreven.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:36:48 #273
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_122124400
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef greavy het volgende:

[..]

Zie mijn bericht iets eronder. Daar heb ik de treinnummertjes ook verklaard.
misschien word het eens tijd om een lesje _begrijpend_ lezen te nemen.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:39:01 #274
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_122124500
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

misschien word het eens tijd om een lesje _begrijpend_ lezen te nemen.
Je had je post ge-edit. Ik zat nog met de oude tekst in gedachte :P
pi_122124667
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:24 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

SGMm is een nachtmerrie voor zowel reizigers als machinisten :P
Heb je eigenlijk al ervaring opgedaan met het rijden van ICMm? Daarvan zou ik namelijk ook graag een keer foto's van de cabine zien. De foto's die je hier eerder hebt geplaatst van VIRM en de 1700 loc waren al erg gaaf! :Y ^O^
  Redactie Frontpage / Sport zondag 27 januari 2013 @ 18:55:15 #276
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_122125375
quote:
7s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:03 schreef greavy het volgende:

[..]

Nee, helaas. Ik neem alleen de bus als het echt moet. En naar Den Helder moet dat, tenzij vervangend mat. in de IC.
je hebt wel één voordeel en dat is dat je niet met schommelboten hoeft te reizen :+
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 27 januari 2013 @ 18:56:53 #277
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_122125468
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:19 schreef dennistd het volgende:

[..]

Nee, vijf kwartier in een Amba, daar wordt je vrolijk van :N
jij moet er straks wel aan geloven _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 27 januari 2013 @ 19:11:30 #278
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_122126215
quote:
10s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

jij moet er straks wel aan geloven _O-
Amba's zijn boven de 70 km/h echt niet comfortabel. Zelfs mat'64 rijdt beter.
pi_122126438
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk al ervaring opgedaan met het rijden van ICMm? Daarvan zou ik namelijk ook graag een keer foto's van de cabine zien. De foto's die je hier eerder hebt geplaatst van VIRM en de 1700 loc waren al erg gaaf! :Y ^O^
Van de 1700 waren erg veel foto's mislukt dus daar komt misschien nog een keer een vervolg van. De komende dagen hoor ik met welk materieel ik tijdens mijn volgende stagedag meega, dus zou inderdaad zomaar de ICMm kunnen zijn :) Ik heb er eigenlijk op ingezet om van al het NS-materieel een dergelijk verslag te maken omdat ik het ook zelf wil gaan gebruiken voor mijn portfolio op school.

Helaas komt alleen niet al het materieel evenveel voor in mijn regio, dus bepaalde soorten zullen wat langer op zich laten wachten...

Ik kan je wel alvast een sneak-preview geven, want heb nog een verdwaalde ICMm-cabine pic op mn telefoon staan :P

  zondag 27 januari 2013 @ 19:20:25 #280
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_122126678
Brussel - Amsterdam in slechts 3u29, boek nu!

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
Van maandag 28 januari t.e.m. vrijdag 1 februari

In de richting België - Nederland
Brussel-Z -> Antwerpen     Antwerpen -> Roosendaal    Roosendaal -> Amsterdam
 5:33   6:24                6:38   7:07                7:13   9:02
 7:33   8:24                8:38   9:07                9:13  11:02
 9:33  10:24               10:38  11:07               11:13  13:02
11:33  12:24               12:38  13:07               13:13  15:02
13:33  14:24               14:38  15:07               15:13  17:02
15:33  16:24               16:38  17:07               17:13  19:02
17:33  18:24               18:38  19:07               19:13  21:02
19:31  20:35               20:38  21:07               21:13  23:02
 

In de richting Nederland - België
Vertrek
Amsterdam -> Roosendaal    Roosendaal -> Antwerpen    Antwerpen -> Brussel-Z
 5:59   7:48                7:53   8:21                8:36   9:28 
 7:59   9:48                9:53  10:21               10:36  11:28 
 9:59  11:48               11:53  12:21               12:36  13:28 
11:59  13:48               13:53  14:21               14:36  15:28 
13:59  15:48               15:53  16:21               16:36  17:28 
15:59  17:48               17:53  18:21               18:36  19:28 
17:59  19:48               19:53  20:21               20:36  21:28 
19:59  21:48               21:53  22:21               22:25  23:42

De typetoelating die de V250 had voor België was overigens slechts van tijdelijke aard, namelijk t/m 31 januari 2013. Hadden de winterproblemen niet zoveel roet in het eten gegooid, dan was de kans aanwezig dat de V250 op 1 februari van de sporen zou zijn gehaald als bepaalde wijzigingen niet zouden zijn doorgevoerd (zie ook de ES64F4).
pi_122126950
Wat een ninja-edits, 't was net alsof ik het live getikt zag worden :P
pi_122127083
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:20 schreef James1988 het volgende:
Brussel - Amsterdam in slechts 3u29, boek nu!
[ code verwijderd ]

De typetoelating die de V250 had voor België was overigens slechts van tijdelijke aard, namelijk t/m 31 januari 2013. Hadden de winterproblemen niet zoveel roet in het eten gegooid, dan was de kans aanwezig dat de V250 op 1 februari van de sporen zou zijn gehaald als bepaalde wijzigingen niet zouden zijn doorgevoerd (zie ook de ES64F4).
Wat een aanbod :D
Wat zijn de prijzen? Zelfde als wat wij betaald hebben gisteren? (Ongeveer)
  zondag 27 januari 2013 @ 19:28:58 #283
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_122127188
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef b2py het volgende:

[..]

Wat zijn de prijzen?
Een jongere (student bijvoorbeeld) kan voor ¤ 8,50 naar Brussel. Nederland: Studenten-OV-kaart, grenskaartje Roosendaal - Essen, en dan Go Pass 1. Als je vaker in België bent is een Go Pass 10 (¤ 50) nog interessanter. Een dagretourtje komt dan op ¤ 14. :s)
pi_122127226
Tijdens het nieuwjaarsrondje van gisteren heb ik tussen Brecht/Noorderkempen en vlak voor Antwerpen Luchtbal een kort cabinefilmpje gemaakt met uitzicht op de baan.

pi_122127276
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef James1988 het volgende:

[..]

Een jongere (student bijvoorbeeld) kan voor ¤ 8,50 naar Brussel. Nederland: Studenten-OV-kaart, grenskaartje Roosendaal - Essen, en dan Go Pass 1. Als je vaker in België bent is een Go Pass 10 (¤ 50) nog interessanter. Een dagretourtje komt dan op ¤ 14. :s)
Dat is een stuk minder dan b-europe me voorschrijft. Die geeft me gewoon ¤16 voor een enkeltje.
Trein naar Antwerpen is trouwens maar 20 minuten langzamer vanaf Rotterdam.
  zondag 27 januari 2013 @ 19:30:32 #286
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_122127280
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Bitlord het volgende:
Tijdens het nieuwjaarsrondje van gisteren heb ik tussen Brecht/Noorderkempen en vlak voor Antwerpen Luchtbal een kort cabinefilmpje gemaakt met uitzicht op de baan.

Het is echt een piseindje van niks hè?
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef b2py het volgende:

[..]

Dat is een stuk minder dan b-europe me voorschrijft. Die geeft me gewoon ¤16 voor een enkeltje.
Trein naar Antwerpen is trouwens maar 20 minuten langzamer vanaf Rotterdam.
NMBS Europe houdt geen rekening met tarieven zoals de Go Pass (interessant voor jongeren) maar verkoopt je een normaal enkeltje.
pi_122127524
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Bitlord het volgende:
Tijdens het nieuwjaarsrondje van gisteren heb ik tussen Brecht/Noorderkempen en vlak voor Antwerpen Luchtbal een kort cabinefilmpje gemaakt met uitzicht op de baan.

Bijzonder dat ze een ontspoortong hebben ingebouwd op dat perronspoor, met werkende wisselverwarming! :7
Gaaf om te zien :)

(Ook even inzoomen op datum, tijd en treinnummer :P, mooie schermpjes :D)
  zondag 27 januari 2013 @ 19:37:56 #288
391360 KnightSolaire
Praise the Sun
pi_122127697
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 14:13 schreef greavy het volgende:

[..]

De OBIS-schermen in de trein kunnen niet vanuit de trein worden beïnvloedt. Alleen de koersborden. OBIS-schermen gebeurt aan de hand van materiële omlopen. Wanneer het treinstel bijgestuurd wordt, kan het voorkomen dat er verkeerde informatie getoond wordt, tenzij het goed aangepast is in de systemen op de wal.
Het komt nog te vaak voor dat de schermen "Nu gratis internet, straks actuele reisinformatie" weergeven. Dan heb ik echt zoiets van: als er internet is, moet die actuele reisinformatie toch ook werken? :')

Dank voor de toelichting trouwens, beiden.
  zondag 27 januari 2013 @ 19:38:22 #289
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_122127720
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:34 schreef b2py het volgende:

[..]

Bijzonder dat ze een ontspoortong hebben ingebouwd op dat perronspoor, met werkende wisselverwarming! :7
Gaaf om te zien :)

(Ook even inzoomen op datum, tijd en treinnummer :P, mooie schermpjes :D)
Het is een compleet wissel. Maar in Duitsland zijn er bij Limburg Süd ook veiligheidskopjes. (Korte kopspoortjes aansluitend op het eiswissel vlak voor de aansluiting op de hoofdbaan.)
pi_122127902
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Het is een compleet wissel. Maar in Duitsland zijn er bij Limburg Süd ook veiligheidskopjes. (Korte kopspoortjes aansluitend op het eiswissel vlak voor de aansluiting op de hoofdbaan.)
80 ampere (en 27,5 kV). Ik denk dat het verstandig is om de bovenleiding daar niet aan te raken...
pi_122128419
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Het is een compleet wissel. Maar in Duitsland zijn er bij Limburg Süd ook veiligheidskopjes. (Korte kopspoortjes aansluitend op het eiswissel vlak voor de aansluiting op de hoofdbaan.)
Je hebt helemaal gelijk ;)
  zondag 27 januari 2013 @ 19:49:42 #292
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_122128457
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:41 schreef Bitlord het volgende:

[..]

80 ampere (en 27,5 kV). Ik denk dat het verstandig is om de bovenleiding daar niet aan te raken...
Waar reageer je eigenlijk op? Ik snap het niet!
  zondag 27 januari 2013 @ 19:52:21 #293
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_122128641
Op korte termijn gaan er opnieuw 3 stammen Prio-rijtuigen naar de Binckhorst voor de treindienst Den Haag HS-Brussel. Stammen gaan volgens de huidige plannen uit 7 rijtuigen bestaan.
pi_122128680
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef greavy het volgende:
Op korte termijn gaan er opnieuw 3 stammen Prio-rijtuigen naar de Binckhorst voor de treindienst Den Haag HS-Brussel. Stammen gaan volgens de huidige plannen uit 7 rijtuigen bestaan.
Korte termijn..
1 week? 2 weken? 1 maand? half jaar?
pi_122128712
Die oudere treinen zijn toch echt veel gezelliger hoor. Zachtere banken en veel meer ruimte.
pi_122128735
quote:
11s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:49 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Waar reageer je eigenlijk op? Ik snap het niet!
Logisch. Een still uit mijn filmpje waar de status van de trein wordt weergegeven.
  zondag 27 januari 2013 @ 19:54:27 #297
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_122128765
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef b2py het volgende:

[..]

Korte termijn..
1 week? 2 weken? 1 maand? half jaar?
Binnen nu en 2 weken. Doel is om 1 maart de vervangende trein gereed te hebben.
  zondag 27 januari 2013 @ 19:56:42 #298
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_122128894
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:39 schreef greavy het volgende:

[..]

Je had je post ge-edit. Ik zat nog met de oude tekst in gedachte :P
Sorry dan :P
  zondag 27 januari 2013 @ 19:57:24 #299
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_122128931
Ik ben 4 Kopstations afgejakkerd, Nergens een 2 Miljardfeestje. -O-
pi_122128960
quote:
6s.gif Op zondag 27 januari 2013 19:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik ben 4 Kopstations afgejakkerd, Nergens een 2 Miljardfeestje. -O-
Ging beter dan het ludieke rondje van gisteren? :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')