Kon Ruud Geels niet ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:24 schreef tong80 het volgende:
Maandag Martin van Geel bij Pauw & Witteman.
Moest spelen met oud-oranje.quote:
Is Ron Groenewoud daar de coach van ?quote:
Jan Zwartkruis dacht ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is Ron Groenewoud daar de coach van ?
Zwartkijker.quote:
Krantenwijk zat er op. Dus ga je even ontspannen. Met tennisen en Fok!ken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:44 schreef Adames het volgende:
ik ben blij dat tong op zijn zaterdagochtend nog even wat tijd kon vrijmaken voor dit topic
Elke ochtend is voor tong zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:44 schreef Adames het volgende:
ik ben blij dat tong op zijn zaterdagochtend nog even wat tijd kon vrijmaken voor dit topic
Hij zal vast geen wajong meer krijgen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:00 schreef Cara het volgende:
En dit soort dingen mensen krijgen dus een uitkering. Eigelijk zou je tegen jezelf in bescherming moeten worden genomen.
Eerst ff pissen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:00 schreef Cara het volgende:
En dit soort dingen mensen krijgen dus een uitkering. Eigelijk zou je tegen jezelf in bescherming moeten worden genomen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
Weet je Tong. Ik las vandaag een reactie van jou in een Jan Mulder topic (aan wie ik echt een scheithekel heb by the way). Je reactie was ZO onderbouwt en leuk geschreven dat ik dacht: godverdomme, die tong80 heeft gewoon een punt. Hoewel ik Jan Mulder niet mag en hem een vervelende blaaskaak vind, heeft de man ook zo zijn mooie kanten.
NET op het moment dat jij met zo'n "kantelpunt" komt, krijg ik weer oogkanker van je (zoals dit topic). Waarom focus jij je niet gewoon op 3 goede posts per dag, dat lijkt me een veel grotere uitdaging voor je. Kan je ondertussen ook een fatsoenlijke baan zoeken in plaats van vreten uit de staatsruif, smeerlap.
Zie je mij zoiets ooit posten ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
Weet je........oogkanker van je smeerlap.
En dan een nieuwe belastingadviseur nemen ?quote:
Kanker veranderd in aids, voor de rest klopt de inhoud van mijn post aardig.quote:
Doe ik ook. Net als met de Paus. Er is altijd wel iets positiefs te vinden als ie iets zegt. Al is het over aids.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker veranderd in aids, voor de rest klopt de inhoud van mijn post aardig.
Nee maar serieus. Waarom probeer je deze kritiek (waar zelfs complimenten in zitten) niet ten positieve op je leven toe te passen?
Een leven zou ook handig zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan een nieuwe belastingadviseur nemen ?
Iets minder negatief posten verbreedt je wereldbeeld ook.quote:
Ruim twaalf jaar lang gemiddeld 113 posts per dag? De Tering. Hoewel, zo te zien praat je ook met jezelf, dus eigenlijk begrijp ik het wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iets minder negatief posten verbreedt je wereldbeeld ook.
Ach ironie is niet iedereen gegeven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ruim twaalf jaar lang gemiddeld 113 posts per dag? De Tering. Hoewel, zo te zien praat je ook met jezelf, dus eigenlijk begrijp ik het wel.
Deze postquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
Weet je Tong. Ik las vandaag een reactie van jou in een Jan Mulder topic (aan wie ik echt een scheithekel heb by the way). Je reactie was ZO onderbouwt en leuk geschreven dat ik dacht: godverdomme, die tong80 heeft gewoon een punt. Hoewel ik Jan Mulder niet mag en hem een vervelende blaaskaak vind, heeft de man ook zo zijn mooie kanten.
NET op het moment dat jij met zo'n "kantelpunt" komt, krijg ik weer oogaids van je (zoals dit topic). Waarom focus jij je niet gewoon op 3 goede posts per dag, dat lijkt me een veel grotere uitdaging voor je. Kan je ondertussen ook een fatsoenlijke baan zoeken in plaats van vreten uit de staatsruif, smeerlap.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kon er nog niet om glimlachen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ironie is niet iedereen gegeven.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ironiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kon er nog niet om glimlachen.
Verpest het nou nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:47 schreef Stiggie het volgende:
Ik vond dit topic best grappig eigenlijk
Een baan ook niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als jij nog energie moet stoppen in het reageren op mij red je het nooit qua arbeidsverleden van Tong.quote:
Tijdverdrijf op de sociale werkplaats is natuurlijk nauwelijks een arbeidsverleden te noemen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als jij nog energie moet stoppen in het reageren op mij red je het nooit qua arbeidsverleden van Tong.
Heeft ie bij Feijenoord gevoetbald ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:09 schreef Marius95 het volgende:
Waarom is er nog nergens Frans Adelaar genoemd?
Nee niet dat ik weet maar ik dacht dat je zoveel mogelijk dieren te voorschijn haalde onafhankelijk of ze bij Feyenoord hebben gespeeld. Het is wel een Hagenees geloof ik en die hebben tegenwoordig een behoorlijke link met Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft ie bij Feijenoord gevoetbald ?
Ja er zijn wel eens tijden geweest dat die steden honderden kilometers uit elkaar lagen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:27 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet maar ik dacht dat je zoveel mogelijk dieren te voorschijn haalde onafhankelijk of ze bij Feyenoord hebben gespeeld. Het is wel een Hagenees geloof ik en die hebben tegenwoordig een behoorlijke link met Feyenoord.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja er zijn wel eens tijden geweest dat die steden honderden kilometers uit elkaar lagen.
hee leuk dat je er weer bent hmfquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
NET op het moment dat jij met zo'n "kantelpunt" komt, krijg ik weer oogaids van je (zoals dit topic). Waarom focus jij je niet gewoon op 3 goede posts per dag, dat lijkt me een veel grotere uitdaging voor je. Kan je ondertussen ook een fatsoenlijke baan zoeken in plaats van vreten uit de staatsruif, smeerlap.
24/7 werk man, forum niet bij te houden zo, goed dat je unbanned benquote:
De enige ironie die ik hier tegenkom is dat er over werk word gepraat in je topic.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat lief, iemand mist mequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:34 schreef Mr.Smokey het volgende:
waar de fuck is karina in deze topic
ik ga er op letten karinaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:41 schreef Karina het volgende:
Oh en het is Karina met een hoofdletter trouwens, gaarne de volgende keer goed schrijven.
Vergeet Clemens Zwijnenberg, Tim Vincken en Hans Kraay niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:01 schreef drWho het volgende:
Eerste reactie ever op een Tong80 post van me![]()
Thomas Buffel
René Bot
Ferry de Haan
Patrick Paauwe
Henk Vos
Hardop lachtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:09 schreef artelligence het volgende:
Kwaliteitstopic! En vergeet de geuzennaam niet: Kakkerlakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |