Kon Ruud Geels niet ?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:24 schreef tong80 het volgende:
Maandag Martin van Geel bij Pauw & Witteman.
Moest spelen met oud-oranje.quote:
Is Ron Groenewoud daar de coach van ?quote:
Jan Zwartkruis dacht ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is Ron Groenewoud daar de coach van ?
Zwartkijker.quote:
Krantenwijk zat er op. Dus ga je even ontspannen. Met tennisen en Fok!ken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:44 schreef Adames het volgende:
ik ben blij dat tong op zijn zaterdagochtend nog even wat tijd kon vrijmaken voor dit topic
Elke ochtend is voor tong zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:44 schreef Adames het volgende:
ik ben blij dat tong op zijn zaterdagochtend nog even wat tijd kon vrijmaken voor dit topic
Hij zal vast geen wajong meer krijgen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:00 schreef Cara het volgende:
En dit soort dingen mensen krijgen dus een uitkering. Eigelijk zou je tegen jezelf in bescherming moeten worden genomen.
Eerst ff pissen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:00 schreef Cara het volgende:
En dit soort dingen mensen krijgen dus een uitkering. Eigelijk zou je tegen jezelf in bescherming moeten worden genomen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:57 schreef Helpmefok het volgende:
Weet je Tong. Ik las vandaag een reactie van jou in een Jan Mulder topic (aan wie ik echt een scheithekel heb by the way). Je reactie was ZO onderbouwt en leuk geschreven dat ik dacht: godverdomme, die tong80 heeft gewoon een punt. Hoewel ik Jan Mulder niet mag en hem een vervelende blaaskaak vind, heeft de man ook zo zijn mooie kanten.
NET op het moment dat jij met zo'n "kantelpunt" komt, krijg ik weer oogkanker van je (zoals dit topic). Waarom focus jij je niet gewoon op 3 goede posts per dag, dat lijkt me een veel grotere uitdaging voor je. Kan je ondertussen ook een fatsoenlijke baan zoeken in plaats van vreten uit de staatsruif, smeerlap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |