SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik zou je board nooit in je zaakje steken. Maar misschien weet Oognip er wel raad mee, die heeft al ogen met spijkers behandeld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ZOLANG JE HEM NIET IN MIJN ZAAKJE STEEKT KAN HET ME HELEMAAL NIX SCHELEN JA!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou je board nooit in je zaakje steken. Maar misschien weet Oognip er wel raad mee, die heeft al ogen met spijkers behandeld.
geen spijkers in mijn baby!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou je board nooit in je zaakje steken. Maar misschien weet Oognip er wel raad mee, die heeft al ogen met spijkers behandeld.
Mijn eerste keus qua hobby zou het ook niet zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:13 schreef Jareth het volgende:
Spijkers in ogen slaan...dan ben je pas echt een masochist.
Je tweede of derde dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn eerste keus qua hobby zou het ook niet zijn.
Ik dm je Cat dr nulzesje even, dat mag vast welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:15 schreef Cee het volgende:
Ik ga zo ook maar m'n mandje opzoeken. Zeg, Greys, als ik Cat niet meer te pakken krijg (ik heb geen nummer of volledige naam), kan ik jou dan bellen (ik weet waar je telefoonnummer woont) als ik bij het hotel ben anders ga ik van totale onwennigheid misschien wel van de zenuwen in m'n broek plassen.
Die jongen duwde met zijn hoofd in plaats van met zijn handen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
Mijn vader bouwde als kind met een ander jochie een hut.
Pa moest ff wat vastspijkeren op het dak van die hut en vroeg aan dat vriendje of ie binnenin de hut ff tegen kon duwen, zodat pa goed hard op die spijker kon rammen. Hop, zo zijn hoofd inHet liep goed af, uiteindelijk. Nou ja, goed naar omstandigheden
Nee maar het was een vrij kleine hut, jongen zat op zijn knieën in de hut en duwde wel met zijn handen maar zijn hoofd zat ook tegen het dak aanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:17 schreef Jareth het volgende:
[..]
Die jongen duwde met zijn hoofd in plaats van met zijn handen?
mijn vader moest een keer een hutje bouwen voor de Floriade, hij vond het good parenting als zijn zonen dat deden terwijl hij thuis tv ging kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
Pa moest ff wat vastspijkeren op het dak van die hut en vroeg aan dat vriendje of ie binnenin de hut ff tegen kon duwen, zodat pa goed hard op die spijker kon rammen. Hop, zo zijn hoofd inHet liep goed af, uiteindelijk. Nou ja, goed naar omstandigheden
Bwahahaha, faalhazenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn vader moest een keer een hutje bouwen voor de Floriade, hij vond het good parenting als zijn zonen dat deden terwijl hij thuis tv ging kijken
het lukte ons niet
toen moest hij het zelf s'nachts doen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn vader moest een keer een hutje bouwen voor de Floriade, hij vond het good parenting als zijn zonen dat deden terwijl hij thuis tv ging kijken
het lukte ons niet
toen moest hij het zelf s'nachts doen
Net als Frankenstein!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
Laat me raden: jij las de tekening?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:24 schreef sp3c het volgende:
ik snap eigenlijk niet waarom het ons niet gelukt is, ik zal 13 of 14 jaar geweest zijn, broer anderhalf jaar ouder en het was niet zo'n ingewikkeld hutje
had toch een koud kunstje moeten zijn ... misschien had hij ons beiden ons eigen hutje moeten laten bouwen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Laat me raden: jij las de tekening?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:33 schreef Greys het volgende:
Hondenwandel- en bedtijd
Tot morgennnnstraks!
Oh en Yns zit weer in het vorige topic te posten
Komt helemaal in ordequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:38 schreef bork het volgende:
Klinkt goed, via een U-bocht hier terecht gekomen, veel plezier morgen allemaal![]()
![]()
tekening?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Laat me raden: jij las de tekening?![]()
![]()
Met die leeftijd?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
tekening?
we hadden een spijkerpistool!
eten voor maandag op t werkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Liefjennn, we zitten alweer in een nieuw topic
En welke boodschappen?
Proost!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:08 schreef sp3c het volgende:
proost!
jij Die Hard 5 al gezien?
ik keek onlangs deel 4 en ik vond het tof
Hotelmeettijd ongeveer 13:00quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:45 schreef MissBliss het volgende:
Hallo hallo, ik weet wat ik aandoe morgen
Hoe laat begint het eigenlijk?
Mijn hond kwam net langs. Ik hoop zo van 8 tot uiterlijk 10:45 nog te kunnen meepakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 07:43 schreef Ole het volgende:
Ja ben ook al tijdje wakker. Lag er wel vroeg in want strontverkouden. Gelukkig is dat nu minder. Alleen nu hebben de katten mijn bed tot speelplek gebombardeerd
Dat is inderdaad jammer jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:26 schreef sp3c het volgende:
mijn hoofd begon alvast aan de kater van morgen ... vind ik persoonlijk wel een beetje jammer
Hoe meer Oognip hoe beterquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:07 schreef Oognip het volgende:
Mijn hoofd heeft speciaal voor vandaag extra puistjes ontwikkeld
Blij dat jij zo'n stabiel persoon bent in deze mayhemquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:48 schreef Cee het volgende:
Net alles wat ik qua kleding mee wil nemen op m'n bed gegooid. Gillend de slaapkamer uit gerend.
Koffie.
Same. Kan mijn zwarte shirt niet vinden niequote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:45 schreef Puala het volgende:
Wist ik eindelijk wat ik aan ging doen.. kan ik het niet vinden in mijn kast
Ik heb hem gevonden ondertussen. Jij ook?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. Kan mijn zwarte shirt niet vinden nie
Nee want ik lig in bedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden ondertussen. Jij ook?
Ik moet nog ontbijten, vitdrankje voor muizel maken, tas inpakken en muziek op de iphone kwakken. Ooh en aankledenquote:
Kan allemaal makkelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijten, vitdrankje voor muizel maken, tas inpakken en muziek op de iphone kwakken. Ooh en aankledenen over 1:15 moet ik weg
. HONT!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:08 schreef Cee het volgende:
Deze meneer/mevrouw is er ook klaar voor.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:12 schreef Cee het volgende:
Ik heb 'm verteld dat ie voor de deur van de mannen mag kakken!
Schande! Zeg er wat van!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:13 schreef Oognip het volgende:
Ik zit al in de treinzit in en stiltecoupe dus allemaal mensen aan het bellen
Kwam Steve nu naar jou toe?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks nog even ontbijten en dan wachten op Steve, Cat en Ynske in de limousynske.
Ja, die is hier tussen 11 en half 12 als het goed is.quote:
Ik mis je nu alquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Veel plezier allemaal vanmiddag/avond/nacht en sterkte morgenochtend
top! Het hotel wacht wel op ons.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:16 schreef Ynske het volgende:
schatten ik heb iets vertraging, iets met paniek bij de buren, is nu opgelost
nog ff zooi in auto smijten en dan ben ik onderweg
Waarom kom jij niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen probleem lijkt me.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:16 schreef Ynske het volgende:
schatten ik heb iets vertraging, iets met paniek bij de buren, is nu opgelost
nog ff zooi in auto smijten en dan ben ik onderweg
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die is hier tussen 11 en half 12 als het goed is.
Ik jou en je awesome verschijning ookquote:
Dubbele planning en nog ziek ookquote:
Ik was al wakkerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb Muis gewekt met kronselevlaai met sjoem
Half twaalf als het goed is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die is hier tussen 11 en half 12 als het goed is.
Je moet het maar even laten weten als ik je moet ophalen van de bushaltequote:
Dubbele planning is stom en ziek zijn is nog stommerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dubbele planning en nog ziek ook
. Chaos!quote:
Neeeeeeeequote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:36 schreef sp3c het volgende:
zul je zien dat de rampstadrail het er moeilijk mee heef strax
Hier zijn drie vlokken gevallen en nu weer opgehoudenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:25 schreef BrandX het volgende:
tis hier net onwijs gaan sneeuwen
dus dat wordt voorzichtig rijden richting het rotterdamse
BWHAHAHAHAAAAAquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:37 schreef Oognip het volgende:
Er zit een meneer naast me in de trein die komt uit Rotterdam en komt ook weleens in de kroeg bij Henk![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:37 schreef Oognip het volgende:
Er zit een meneer naast me in de trein die komt uit Rotterdam en komt ook weleens in de kroeg bij Henk![]()
Prachtigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:37 schreef Oognip het volgende:
Zit ie ook wel eens op fok?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:37 schreef Oognip het volgende:
Wat supertoevallig en leukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
ik zag hem in Almelo, hoe toevallig
Maar hij vindt het een leuke kroeg
Hoe heet ie danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
ik zag hem in Almelo, hoe toevallig
Maar hij vindt het een leuke kroeg
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:37 schreef Oognip het volgende:
Kans is vrij groot, zoveel negers zijn er nou ook weer niet in rotterdam en omstreken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is een donkere meneer. Zou het sp3c zijn?
Sp3c kennende zou hij, komende vanuit den haag best wel jouw route kunnen reizen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is een donkere meneer. Zou het sp3c zijn?
Henk is gewoon een bee-ennert, daar wil iedereen wel een keer geweest zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:37 schreef Oognip het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sp3c kennende zou hij, komende vanuit den haag best wel jouw route kunnen reizen.
Als het Franklin Brown is moet je je gaan schamenquote:
Even proberen of ik dat kanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag 'Kent Henk je? Moeten we de groeten van je doen?' ofzo
HAHAHAHAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als het Franklin Brown is moet je je gaan schamen
Je hebt een wildvreemde al gemeld dat je naar de kroeg gaat in Rotterdam, dus dat durf je welquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:44 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Geen knuffels voor jouquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben een beeeeetje verkouden geworden.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:48 schreef sp3c het volgende:
ja maak een foto!!
kunnen we zien of ik het ben want ik heb geen idee
ja maak een foto!!
quote:
. En de meet moet nog beginnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:48 schreef sp3c het volgende:
ja maak een foto!!
Ik heb het gevraagdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:48 schreef Greys het volgende:
Nip zit moed te verzamelen...
Of hem de photobucket van vorige keer te laten zien inmiddels
Kom maar schatje, ik ben ook verkouden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik dacht dat die me juist beter zouden maken
.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagdnu blijkt ie het toch niet te kennen
bummer! Heb hem een foto van Henk laten zien maar hij kent hem toch echt niet
Die maken we wel kapot met limoncelloquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:50 schreef Greys het volgende:
Erik ik ben niet bang voor een bacilletje of twee hoor!
Jamaarjamaar...moet ik ook verkouden worden dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik dacht dat die me juist beter zouden maken
.
ja maak een foto!!
Een soort van "kom je hier vaker?" maar dan "ik kom daar vaker"quote:
Zeker weten dat het geen Fok!ker is?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Met z'n vrouw in de stoel voor zich
Da's te veel in de richting.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jahij moet naar Nijmegen zegt ie.
Oh wacht. Dan kan het alsnog sp3c wel zijn
Ik doe mee! Heb er ook een paar te killenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die maken we wel kapot met limoncello.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagdnu blijkt ie het toch niet te kennen
bummer! Heb hem een foto van Henk laten zien maar hij kent hem toch echt niet
en jij schuift dan niet zodat het echtpaar samen kan zitten? Foei Nip!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Met z'n vrouw in de stoel voor zich
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jahij moet naar Nijmegen zegt ie.
Oh wacht. Dan kan het alsnog sp3c wel zijn
quote:
Doen jullie onderweg updaten hoe begaanbaar de weg is?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:57 schreef Cat22 het volgende:
In afwachting van de limosynske ben ik de planten maar water gaan geven
Als jij dat wil, uiteraard!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Doen jullie onderweg updaten hoe begaanbaar de weg is?
Ik zat in een tweezitter en een jongen voor mij ook. De meneer ging naast mij en zijn vrouw heeft de jongen voor mij gepaktquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
en jij schuift dan niet zodat het echtpaar samen kan zitten? Foei Nip!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:00 schreef sp3c het volgende:
toch zou ik het nog best kunnen zijn als ik naar die foto kijk
Dat klinkt heel raar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zat in een tweezitter en een jongen voor mij ook. De meneer ging naast mij en zijn vrouw heeft de jongen voor mij gepakt
In wat voor trein zit jij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zat in een tweezitter en een jongen voor mij ook. De meneer ging naast mij en zijn vrouw heeft de jongen voor mij gepakt
oh, dan kun je best een move richting hem makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
zijn vrouw heeft de jongen voor mij gepakt
die man vindt jou nu vast HEUL ENGquote:
Whehehequote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:04 schreef sp3c het volgende:
hahaaaaa want ik ben he wel!!!!
verrassing '*O*
trek maar aan mijn oor, het mag voor 1 keer
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:04 schreef sp3c het volgende:
hahaaaaa want ik ben he wel!!!!
verrassing '*O*
trek maar aan mijn oor, het mag voor 1 keer
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:21 schreef Cat22 het volgende:
Limosynske is gearriveerd en wij gaan op weg!
Zhe pressure!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, ik ging even sporten en kon gelijk 3 pagina's bijlezen.
Afijn, ik hoop dat alle prijzen zo episch cool zijn als die van mij iig, dan kan het alleen maar een toffe bingo worden.
En dat het ophoudt met sneeuwen, want dat rijdt kut.
Nice, was al bang dat het aan zou houden, dat zou het ritje toch wat minder comfortabel makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:34 schreef Greys het volgende:
Het sneeuwt hier nu vrij hard, maar als het goed is komt het daarna de hele dag niet meer terug en vanavond ook niet voor de terugrijders
Kijk maar op www.sneeuwradar.nlquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nice, was al bang dat het aan zou houden, dat zou het ritje toch wat minder comfortabel maken
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:40 schreef Oognip het volgende:
Is er een restaurantje op station Gouda met een wc? Dus niet zo'n roestvrijstaal geval maar een mooiere
Checkerdecheckquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk maar op www.sneeuwradar.nl
Het is één grote bui en daarna klaar. Het zou eigenlijk alleen in de ochtend zijn, tis iets later geworden. Ik denk dat je zonder sneeuw heen kunt rijden en terug zo te zien zeker
Anders ga ik het proberen nog langer op te houden. Beter had ik een katheter meegenomen van stage maar ja.quote:
en beneden bij de winkels is een wc dacht ikquote:
Yes! Wat een gelukquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
en beneden bij de winkels is een wc dacht ik
jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gouda centraaljij bent er 12:40 of zo he?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mooiik 12:18 dus dan heb ik 20 minuten om te plassen. Dat gaat lukken
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mooiik 12:18 dus dan heb ik 20 minuten om te plassen. Dat gaat lukken
Als een blokquote:
Goed zoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Als een blokDus ik ben topfit
En helemaal niet zenuwachtig, that's a first!
Dus we kunnen losssss!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Als een blokDus ik ben topfit
En helemaal niet zenuwachtig, that's a first!
valt mee achteraf!quote:
+1quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja.quote:
Ik ook. Maar dan op de MTBquote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:57 schreef BrandX het volgende:
Mogguh! Wat brak wakker van gisteravonddus zo nog ff een verfrissend wandelingetje maken en rond half 1 de auto in. Heb zin!
De sneeuw is bijna op en als je vanavond terugrijdt heb je sowieso geen last van sneeuwquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:13 schreef Oerbeer het volgende:
Zijn er nog belangrijke updates voor ik 5 pages aan SC moet doorlezen?
Dank dames Ingetje, Tombola en Indaha.quote:
Dit! Bedankt lieve meisjesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dank dames Ingetje, Tombola en Indaha.
In naam van jullie afwezigheid gaan we er iets van maken dat voor herhaling vatbaar is zodat jullie er de volgende keer ook bij zijn![]()
![]()
^^quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik liet net even de kat naar buiten maar jeetjetis toch wel erg koud voor mn jurkje [ afbeelding ]
/ twijfel
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik liet net even de kat naar buiten maar jeetjetis toch wel erg koud voor mn jurkje [ afbeelding ]
/ twijfel
Een dun vestje jaquote:
Dat zal, maar het is ijzig koud buiten!quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:18 schreef MissBliss het volgende:
/ twijfel
oeh, leen wat van Greys!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:21 schreef Greys het volgende:
Kan er een shirtje met mouwen onder je jurkie?
En anders toch maar wat anders aanIk heb van alles mee hihi.
Ik ga nu afsluiten en Gb zo ophalen
Ja dat wel, dus hevige twijfel hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:24 schreef Goodbye het volgende:
Maar bij Henk zelf zal het warm genoeg zijn!
Kom je met de auto? Dan zou ik het gewoon doen, ik heb ook een 'dun' jurkje aan!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dat wel, dus hevige twijfel hier.
Thanks, jammer dat je er niet bij bent!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Heel veel plezier vanavond allemaal
^^quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dank dames Ingetje, Tombola en Indaha.
In naam van jullie afwezigheid gaan we er iets van maken dat voor herhaling vatbaar is zodat jullie er de volgende keer ook bij zijn![]()
![]()
Dank je popjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Heel veel plezier vanavond allemaal
Ja, we komen met de auto, dus eigenlijk moet ik niet zeuren maar ik ben een koukleumquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kom je met de auto? Dan zou ik het gewoon doen, ik heb ook een 'dun' jurkje aan!
Nu bij goverwelle? Dan zitten we in dezelfde trein!quote:
Ja, mijn aapje is jarigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks, jammer dat je er niet bij bent!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, we komen met de auto, dus eigenlijk moet ik niet zeuren maar ik ben een koukleum
Oh ja dat is ook wel een goed ideequote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]jurkje en vestje aan! Mocht je het toch koud hebben bij Henk, dan lekker aan de thee ofzo!
Was ook mijn plan, dus anders heb je een mede-koukleum!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook wel een goed idee
Je hebt me overtuigdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was ook mijn plan, dus anders heb je een mede-koukleum!
Stilletjes want les mis staat opquote:
Misquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stilletjes want les mis staat op![]()
hard
Nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:45 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, nu komt mijn dillema. Scheren of niet scheren. Mijn baard welteverstaan.
Puala zegt kaal!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:45 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, nu komt mijn dillema. Scheren of niet scheren. Mijn baard welteverstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |