SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik zou je board nooit in je zaakje steken. Maar misschien weet Oognip er wel raad mee, die heeft al ogen met spijkers behandeld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ZOLANG JE HEM NIET IN MIJN ZAAKJE STEEKT KAN HET ME HELEMAAL NIX SCHELEN JA!
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou je board nooit in je zaakje steken. Maar misschien weet Oognip er wel raad mee, die heeft al ogen met spijkers behandeld.
geen spijkers in mijn baby!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou je board nooit in je zaakje steken. Maar misschien weet Oognip er wel raad mee, die heeft al ogen met spijkers behandeld.
Mijn eerste keus qua hobby zou het ook niet zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:13 schreef Jareth het volgende:
Spijkers in ogen slaan...dan ben je pas echt een masochist.
Je tweede of derde dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn eerste keus qua hobby zou het ook niet zijn.
Ik dm je Cat dr nulzesje even, dat mag vast welquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:15 schreef Cee het volgende:
Ik ga zo ook maar m'n mandje opzoeken. Zeg, Greys, als ik Cat niet meer te pakken krijg (ik heb geen nummer of volledige naam), kan ik jou dan bellen (ik weet waar je telefoonnummer woont) als ik bij het hotel ben anders ga ik van totale onwennigheid misschien wel van de zenuwen in m'n broek plassen.
Die jongen duwde met zijn hoofd in plaats van met zijn handen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
Mijn vader bouwde als kind met een ander jochie een hut.
Pa moest ff wat vastspijkeren op het dak van die hut en vroeg aan dat vriendje of ie binnenin de hut ff tegen kon duwen, zodat pa goed hard op die spijker kon rammen. Hop, zo zijn hoofd inHet liep goed af, uiteindelijk. Nou ja, goed naar omstandigheden
Nee maar het was een vrij kleine hut, jongen zat op zijn knieën in de hut en duwde wel met zijn handen maar zijn hoofd zat ook tegen het dak aanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:17 schreef Jareth het volgende:
[..]
Die jongen duwde met zijn hoofd in plaats van met zijn handen?
mijn vader moest een keer een hutje bouwen voor de Floriade, hij vond het good parenting als zijn zonen dat deden terwijl hij thuis tv ging kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
Pa moest ff wat vastspijkeren op het dak van die hut en vroeg aan dat vriendje of ie binnenin de hut ff tegen kon duwen, zodat pa goed hard op die spijker kon rammen. Hop, zo zijn hoofd inHet liep goed af, uiteindelijk. Nou ja, goed naar omstandigheden
Bwahahaha, faalhazenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn vader moest een keer een hutje bouwen voor de Floriade, hij vond het good parenting als zijn zonen dat deden terwijl hij thuis tv ging kijken
het lukte ons niet
toen moest hij het zelf s'nachts doen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn vader moest een keer een hutje bouwen voor de Floriade, hij vond het good parenting als zijn zonen dat deden terwijl hij thuis tv ging kijken
het lukte ons niet
toen moest hij het zelf s'nachts doen
Net als Frankenstein!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
Laat me raden: jij las de tekening?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:24 schreef sp3c het volgende:
ik snap eigenlijk niet waarom het ons niet gelukt is, ik zal 13 of 14 jaar geweest zijn, broer anderhalf jaar ouder en het was niet zo'n ingewikkeld hutje
had toch een koud kunstje moeten zijn ... misschien had hij ons beiden ons eigen hutje moeten laten bouwen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Laat me raden: jij las de tekening?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:33 schreef Greys het volgende:
Hondenwandel- en bedtijd
Tot morgennnnstraks!
Oh en Yns zit weer in het vorige topic te posten
Komt helemaal in ordequote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:38 schreef bork het volgende:
Klinkt goed, via een U-bocht hier terecht gekomen, veel plezier morgen allemaal![]()
![]()
tekening?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Laat me raden: jij las de tekening?![]()
![]()
Met die leeftijd?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
tekening?
we hadden een spijkerpistool!
eten voor maandag op t werkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Liefjennn, we zitten alweer in een nieuw topic
En welke boodschappen?
Proost!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 01:08 schreef sp3c het volgende:
proost!
jij Die Hard 5 al gezien?
ik keek onlangs deel 4 en ik vond het tof
Hotelmeettijd ongeveer 13:00quote:Op zaterdag 26 januari 2013 02:45 schreef MissBliss het volgende:
Hallo hallo, ik weet wat ik aandoe morgen
Hoe laat begint het eigenlijk?
Mijn hond kwam net langs. Ik hoop zo van 8 tot uiterlijk 10:45 nog te kunnen meepakkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 07:43 schreef Ole het volgende:
Ja ben ook al tijdje wakker. Lag er wel vroeg in want strontverkouden. Gelukkig is dat nu minder. Alleen nu hebben de katten mijn bed tot speelplek gebombardeerd
Dat is inderdaad jammer jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:26 schreef sp3c het volgende:
mijn hoofd begon alvast aan de kater van morgen ... vind ik persoonlijk wel een beetje jammer
Hoe meer Oognip hoe beterquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:07 schreef Oognip het volgende:
Mijn hoofd heeft speciaal voor vandaag extra puistjes ontwikkeld
Blij dat jij zo'n stabiel persoon bent in deze mayhemquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:48 schreef Cee het volgende:
Net alles wat ik qua kleding mee wil nemen op m'n bed gegooid. Gillend de slaapkamer uit gerend.
Koffie.
Same. Kan mijn zwarte shirt niet vinden niequote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:45 schreef Puala het volgende:
Wist ik eindelijk wat ik aan ging doen.. kan ik het niet vinden in mijn kast
Ik heb hem gevonden ondertussen. Jij ook?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same. Kan mijn zwarte shirt niet vinden nie
Nee want ik lig in bedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden ondertussen. Jij ook?
Ik moet nog ontbijten, vitdrankje voor muizel maken, tas inpakken en muziek op de iphone kwakken. Ooh en aankledenquote:
Kan allemaal makkelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet nog ontbijten, vitdrankje voor muizel maken, tas inpakken en muziek op de iphone kwakken. Ooh en aankledenen over 1:15 moet ik weg
. HONT!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:08 schreef Cee het volgende:
Deze meneer/mevrouw is er ook klaar voor.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:12 schreef Cee het volgende:
Ik heb 'm verteld dat ie voor de deur van de mannen mag kakken!
Schande! Zeg er wat van!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:13 schreef Oognip het volgende:
Ik zit al in de treinzit in en stiltecoupe dus allemaal mensen aan het bellen
Kwam Steve nu naar jou toe?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks nog even ontbijten en dan wachten op Steve, Cat en Ynske in de limousynske.
Ja, die is hier tussen 11 en half 12 als het goed is.quote:
Ik mis je nu alquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Veel plezier allemaal vanmiddag/avond/nacht en sterkte morgenochtend
top! Het hotel wacht wel op ons.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:16 schreef Ynske het volgende:
schatten ik heb iets vertraging, iets met paniek bij de buren, is nu opgelost
nog ff zooi in auto smijten en dan ben ik onderweg
Waarom kom jij niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Veel plezier allemaal vanmiddag/avond/nacht en sterkte morgenochtend
Geen probleem lijkt me.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:16 schreef Ynske het volgende:
schatten ik heb iets vertraging, iets met paniek bij de buren, is nu opgelost
nog ff zooi in auto smijten en dan ben ik onderweg
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die is hier tussen 11 en half 12 als het goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |