Palladium is een grondstof in het Mass Effect-universumquote:
Het is gewoon een bestaand element: http://chemistry.about.com/od/elementfacts/a/palladium.htmquote:Op zondag 3 februari 2013 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Palladium is een grondstof in het Mass Effect-universum
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:02 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso is die hele page "hartstocht in de trein" al klachtwaardig. Stel autisten. Maarja, besloot even een kijkje te nemen nadat een groep vrienden hem had geliked vandaag, tref ik deze hipster troep aan:
[ afbeelding ]
Starbucks koffie noemen.
Subway.
Mensen die denken hip te zijn als ze naar allerlei Amerikaanse ketens gaan.
Denken dat oogcontact iets betekent.
Hipsters met een sjaal en gestreepte shirts.
Wat een armoe.
Godverdommequote:Op zondag 3 februari 2013 00:02 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso is die hele page "hartstocht in de trein" al klachtwaardig. Stel autisten. Maarja, besloot even een kijkje te nemen nadat een groep vrienden hem had geliked vandaag, tref ik deze hipster troep aan:
[ afbeelding ]
Starbucks koffie noemen.
Subway.
Mensen die denken hip te zijn als ze naar allerlei Amerikaanse ketens gaan.
Denken dat oogcontact iets betekent.
Hipsters met een sjaal en gestreepte shirts.
Wat een armoe.
Mijn god wat een onzinnig gelul van diegene.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:12 schreef Cara het volgende:
2 van mijn ergernissen. Staan overigens niet bij mij in de lijst, maar de vriendin.
1:
[ afbeelding ]
Oke, wat bezielt je om zoiets online te zetten? en dan lekker meeleven met zn allen.
en vervolgens plaatst ze de dag erna dit nog;
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
OKE, ik weet dat je een kind hebt, CHRISTUS
Zonder grap gaan haar laatste 25 statusupdates over haar wanstaltelijke schijtkind, incluis foto's. Donder nou maar op en duw dat stukje hellspawn niet de hele tijd een camera onder haar neus.
Gebeurde mij ook een keer, dat mijn schoonzus allemaal cheesy familieportretten ging posten. Na enig speurwerk heb ik mijn instellingen toen meteen zo veranderd dat ik elk bericht waarin ik getagd word eerst zelf moet goedkeuren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:51 schreef Palomar het volgende:
Of dat je opeens allemaal genante familiefoto's voorbij ziet komen omdat een of andere bejaarde die er met status public op zet en ook netjes iedereen tagt
Hebben we dezelfde persoon als fb vriend....quote:Op zondag 3 februari 2013 21:23 schreef Captainp00face het volgende:
Voor de eerste keer op de WC gepoept..Dat MOET natuurlijk direct gedeeld worden.
Wat staat hier....quote:Op maandag 4 februari 2013 13:47 schreef Queens het volgende:
Echt....wat lul je in godsnaam:
[ afbeelding ]
Zijn dat medewerkers van een sociale werkplaats?quote:
Goeie vraag, ik meen me vaag te herinneren dat het een oude stripverhaalterm is, misschien lambiek of kapitein haddock.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:27 schreef YogaLove het volgende:
Mensen die "grmbl" typen.
Waar komt dat woord vandaan?
Wat een zeldzame debiel moet je zijn om zo te schrijven.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:47 schreef Queens het volgende:
Echt....wat lul je in godsnaam:
[ afbeelding ]
Het ergste vind ik nog dat hij blijkbaar kinderen heeft.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat een zeldzame debiel moet je zijn om zo te schrijven.
Deze mensen ken ik niet persoonlijk, ik heb een page geliked waar ze dus dit soort reacties posten.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn dat medewerkers van een sociale werkplaats?
grumble, oftewel mopper in het Engelsquote:Op maandag 4 februari 2013 13:27 schreef YogaLove het volgende:
Mensen die "grmbl" typen.
Waar komt dat woord vandaan?
Bedanktquote:Op maandag 4 februari 2013 13:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
grumble, oftewel mopper in het Engels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |