Gewoon doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:07 schreef delano.888 het volgende:
Iemand op facebook heeft in 1 dag 3 berichten gepost met het woord curses er in (cursus dus). Ondanks vele reacties heeft niemand hem gecorrigeerd. Ik heb echt ontzettend neiging om iets te zeggen als: "Misschien moet je ook eens op Nederlands CURSES?!!" Maar ik heb al zo weinig vrienden op fb![]()
ik zou terug posten dat je wel werkt dat hij van jouw belasting geld dit soort berichten kan posten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb iemand op mijn tijdlijn die dit soort dingen post
[ afbeelding ]
Kun je makkelijk wegklikken (rechtsboven - verbergen/alles van deze pagina verbergen)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:48 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Facebook in 2013. Echt elke fucking dag.
Maar da's natuurlijk om je eens kennis te laten maken met andere muziek - mogelijk dat je dat leuk vindt en aldus je smaak verbreedt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
.... Alleen heeft Facebook nu weer iets nieuws bedacht wat ik níet kan wegklikken. Album suggesties van muziek die mijn muziek niet eens is
Ik heb aardig gedaan, en het via een bericht gestuurd. Vandaag postte hij weer wat, nu wel met cursusquote:
Dat doet last.fm al voor me en die geeft tenminste suggesties waar ik iets aan heb (gebaseerd op wat ik nu al luister)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar da's natuurlijk om je eens kennis te laten maken met andere muziek - mogelijk dat je dat leuk vindt en aldus je smaak verbreedt.
Ik word altijd zo moe van dat soort mensen. Alleen maar zoeken op Rutte, de politiek en nu weer dat "ons geld" naar de SNS en Cyprus gaat. Leef gewoon je leven en maak je niet druk over die onzin. En zet het al helemaal niet op Facebook.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb iemand op mijn tijdlijn die dit soort dingen post
[ afbeelding ]
Picsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:26 schreef DjinN het volgende:
Ik heb iemand in mijn lijst die al haar statusupdates in plaatjesvorm vertelt
ik heb een hekel aan mensen die reacties verwijderenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:25 schreef Champy het volgende:
Gisteren dit pareltje in m'n feed
[..]
Gereageerd dat up to ≠ op naar, maar ze heeft m'n comments verwijderd.
dat vind ik dan nog minder erg.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:26 schreef Jivis het volgende:
Ik heb ook een oom die dat soort shit post. "Wie verlost ons van dat dievengilde in Den Haag" en "Waarom laat Wilders niks meer van zich horen, dat soort snedige teksten.
mijn vader postte laatst 'lol'quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:08 schreef 2013 het volgende:
Irritantste aan Facebook: hoe veel 'oudere' mensen op statussen reageren.
Zo van: "Hoi Klaas, wat leuk! Ik wens je veel plezier." (en dan soms nog de naam er onder)
HET ZIJN GEEN BRIEVEN IN DE DONALD DUCK OFZO!
Sommige mensen posten alsof ze aan het bellen zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:08 schreef 2013 het volgende:
Zo van: "Hoi Klaas, wat leuk! Ik wens je veel plezier." (en dan soms nog de naam er onder)
quote:
quote:
En daar dan een foto van zetten op FB, met zo'n plaatje erbij. Wellicht helpt hetquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:11 schreef A.Jensen het volgende:
[..]![]()
Godsklere hier wordt je toch panisch van? Het liefst wil ik de knieschijven van dit soort mensen die dit posten bewerken met een klauwhamer, wat een nutteloze aids toch altijd die grafplaatjes
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:51 schreef vraaghetnietaanmij het volgende:
Ik heb echt de meest walgelijke statusupdate ooit gezien.
Eerst zet die gast een paar weken geleden een foto van 1 of andere schurft aan zijn arm op facebook. Aandachtshoer dacht ik toen, maar kon me er niet zo druk om maken. Gewoon op verbergen gedrukt en lekker verder gescrolled. Maar wat hij gisteren heeft gepost slaat echt alles.
Blijkbaar is er een bult op zijn hoofd weggesneden, daar heeftie dan een foto van gemaakt met zijn hand er naast en voor nog meer aandacht op facebook gezet. Ook met de fijne titel " Eetsmakelijk"
Ik ben al 2 dagen misselijk van die walgelijke foto. Wat bezielt mensen om dat te doen![]()
Ik had niet verwacht dat mensen dat zouden liken, maar ja hoor er zijn zelfs likes en comments.![]()
Het eerste wat ik heb gedaan is hem uit mijn nieuwsfeed verwijderen![]()
gaat zijn zus er natuurlijk ook de hele tijd over posten
![]()
Wat een dieptepunt
Hahaha. Dat heb ik nog niet gezien, maar dat is wel heel erg jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sommige mensen posten alsof ze aan het bellen zijn"Ja Hallo, met Harry.."
hehe idd... of dat ze gaan reageren op weken oude status updates met zo'n onbelangrijk berichtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:08 schreef 2013 het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 00:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
-Foute kroeg in Amsterdam
-Schoenmerk
-een Metaal
Ok ok, ik google voortaan welquote:Op zondag 3 februari 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
- Een overdekt winkelcentrum in Praag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |