Ok.quote:Hier hb k ut nou moeilijk mee.....maardat snap je toch niet..
Gereageerd dat up to ≠ op naar, maar ze heeft m'n comments verwijderd.quote:Poetsen, Chica uitlaten, douchen en up to opa en oma
Ik las chica's uitlatenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:25 schreef Champy het volgende:
Gistere dit pareltje in m'n feed
[..]
Gereageerd dat up to ≠ op naar, maar ze heeft m'n comments verwijderd.
Ik krijg het idee dat het mapje in een album van een dierenarts-pagina, die haar klantenkring/"patiënten" op deze manier wil inlichten, staat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
HAHA. Welke idioot zet zoiets op fb. Inclusief mapnaam: 'gebit van een dier'Muhahaha. Please, give us more.
Godverdomme, dit soort berichten zijn de aids van Facebook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:01 schreef EDMAN- het volgende:
Iemand die net meld dat hij met z'n dushi naar Preston Palace gaat voor het weekend (dat is al faal),
en 1 uur later een foto van hem post, poserend voor z'n auto bij een benzinestation. 'Onderweg! Almelo prepare)'
waarom.
Omdat mensen in real life en op facebook nog weleens kunnen verschillen. Waarbij ik de persoon 'irl' belangrijker vind. Maar wel lekker irriteren aan z'n facebook account en hem daarover uitlachen. (of haar uiteraard. vrouwen zijn irritanter)quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef Norrage het volgende:
Ik vraag me af: waarom hebben jullie dit soort mensen uberhaupt in je vriendenlijst? In mijn feed komen dit soort dingen echt zelden voor
pic's van zijn zusquote:Op vrijdag 1 februari 2013 06:51 schreef vraaghetnietaanmij het volgende:
Ik heb echt de meest walgelijke statusupdate ooit gezien.
Eerst zet die gast een paar weken geleden een foto van 1 of andere schurft aan zijn arm op facebook. Aandachtshoer dacht ik toen, maar kon me er niet zo druk om maken. Gewoon op verbergen gedrukt en lekker verder gescrolled. Maar wat hij gisteren heeft gepost slaat echt alles.
Blijkbaar is er een bult op zijn hoofd weggesneden, daar heeftie dan een foto van gemaakt met zijn hand er naast en voor nog meer aandacht op facebook gezet. Ook met de fijne titel " Eetsmakelijk"
Ik ben al 2 dagen misselijk van die walgelijke foto. Wat bezielt mensen om dat te doen![]()
Ik had niet verwacht dat mensen dat zouden liken, maar ja hoor er zijn zelfs likes en comments.![]()
Het eerste wat ik heb gedaan is hem uit mijn nieuwsfeed verwijderen![]()
gaat zijn zus er natuurlijk ook de hele tijd over posten
![]()
Wat een dieptepunt
Zo blijkt maar weer dat ordinaire reclame na 100 jaar en een internetrevolutie nog steeds het beste verdienmodel isquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:48 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Facebook in 2013. Echt elke fucking dag.
dit iddquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:48 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit last van. Je vrienden zijn mongolen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:48 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wel blijven volgen natuurlijk, dan wel vrienden blijven op FB, ondertussenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb iemand op mijn tijdlijn die dit soort dingen post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik krijg daar echt de neiging van om haar te slaan ofzo
ze is irl een vriendin, daar durft ze niks tegen mij hierover te zeggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:48 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar wel blijven volgen natuurlijk, dan wel vrienden blijven op FB, ondertussen
Krijg je dat weerquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze is irl een vriendin, daar durft ze niks tegen mij hierover te zeggen.
Heb haar inmiddels uit mn tijdlijn gehaald![]()
Maar dit is toch een topic voor ergernissen? Dan mag ik dit soort dingen dus melden, wist niet dat ik hier ook al zeikerds op mn dakmzou krijgen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:07 schreef delano.888 het volgende:
Iemand op facebook heeft in 1 dag 3 berichten gepost met het woord curses er in (cursus dus). Ondanks vele reacties heeft niemand hem gecorrigeerd. Ik heb echt ontzettend neiging om iets te zeggen als: "Misschien moet je ook eens op Nederlands CURSES?!!" Maar ik heb al zo weinig vrienden op fb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |