Ik had dezelfde gedachte.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
knappe vrouw, en nog slim ook. vanavond geen uitzending ivm voetbal.
Jekel is ook altijd nerveus, heeft dus niks met man of vrouw zijn te maken blijkt wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:39 schreef OProg het volgende:
Daar krijg je het alweer. Mensen worden nerveus.
Diederik is wel een beetje een vrouw, met zijn hoge stemmetje.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Jekel is ook altijd nerveus, heeft dus niks met man of vrouw zijn te maken blijkt wel.
Deze twee bij elkaar is inderdaad voor de nerveusiteit niet de meest gelukkige combinatie.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Jekel is ook altijd nerveus, heeft dus niks met man of vrouw zijn te maken blijkt wel.
Ja goed puntquote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Diederik is wel een beetje een vrouw, met zijn hoge stemmetje.
Is het vrijwel nooit. Helaas.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
UG-tje maar doen of zou dat niet de moeite waard zijn?
Prof. André heeft er een modelletje omheen gebouwd en een apparaat waarmee je stenen kunt smelten.quote:
Jekel begint ook al hoopvol over Groningen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
Cool, ik hoop dat Groningen als eerste vergaat.
Hij werd er emotioneel van!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:37 schreef Disana het volgende:
'Vind je het moeilijk om over Groningen te praten.'
Ze hebben weer een nieuw gasveld om leeg te halen om het gebeuren een beetje te bespoedigen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
Cool, ik hoop dat Groningen als eerste vergaat.
Tsja, hij wil de mensen geen valse hoop geven dat er overlevingskansen zijn.quote:
Of dat het te voorkomen is.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, hij wil de mensen geen valse hoop geven dat er overlevingskansen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |