Dat komt over alsof ze interesse toont.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Wat zit Isolde irritant naar voren te buigen. En te gebaren.
Dat ja. Of Freek Vonk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef remcoP het volgende:
Op dit soort momenten verlang je naar Walter Lewin.
Hitler zou een warm gevoel hebben gekregen van dat filmpje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zielig voor die rups dat die sluipwespen hem helemaal uitwonen.
Of Robert Dijkgraaf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:38 schreef remcoP het volgende:
[..]
Of Robert Dijkgraaf.Of die andere nerd, met dat zwarte haar, die is wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isolde beeldt uit dat een sluipwesp dood kan gaan.quote:
Geen idee wie je bedoeld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Of die andere nerd, met dat zwarte haar, die is wel leuk.
Ik vond haar als jakhals wel leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef OProg het volgende:
Wel fascinerend eigenlijk. Iemand die in mijn optiek zowel niet kan presenteren als interviewen zit wel gewoon aan tafel in dit programma en kan al jaren zo nu en dan op nationale tv een poging doen.
Niet onaardig maar ook niet echt bijzonder.quote:
Ik vind hem een soort Diederik Jekel. Een enorme kennis, maar kwa uitstraling een kwal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Serieus? Waarom? Hij komt vrij sympathiek over vind ik.
Alexander kan ik nog wel hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
OK dat kan.
Ik vind Alexander ook altijd wel leuk, terwijl de meeste mensen hem wel kunnen schietenIk zal wel rare smaak hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |