Liggen ze daar allemaal achter het podium te flowen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef iBenny het volgende:
Wendy koppelt 11-jarigen.... How sad___!
het is een leuk joch, maar die stemquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:25 schreef livelink het volgende:
Leuke battle. Kim heeft mijn hart wel een beetje gestolen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker.... je piemol is deauf
Sowieso onzin het is the VOice, waren ze even vergeten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:28 schreef iBenny het volgende:
What the... Kim stond er het meest stijve van iedereen en hij krijgt een complimentje over zijn dansstijl?
Was gangnam stylequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:28 schreef iBenny het volgende:
What the... Kim stond er het meest stijve van iedereen en hij krijgt een complimentje over zijn dansstijl?
het gaat over zingen.. niet over 'pittig' en leuk'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
En die meisjes waren allebei zo pittig en leuk, eerste meisjes die mij weten te pakken in dit programma. Kiest ze een sullig jongetje.
Zin in pannenkoeken?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn het niet altijd eens, maar hier ben ik het volledig mee eens
Jep, en die rechtse vond ik het beste zingen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het gaat over zingen.. niet over 'pittig' en leuk'
Doet ook echt helemaal niets voor haar figuur hè, net een aardappelzakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Wat een stomme jurk heeft Angela eigenlijk aan. Die rode.
Gummiberen kun je nog in de wodka leggen, heb je er ten minste wat aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan is deze gummibeer het resultaat?
ja raar vormeloos ding.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doet ook echt helemaal niets voor haar figuur hè, net een aardappelzak
wat gebeurt er dan O.oquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gummiberen kun je nog in de wodka leggen, heb je er ten minste wat aan.
Hahaha, Bennyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan is deze gummibeer het resultaat?
Omdat het weeeerktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doet ook echt helemaal niets voor haar figuur hè, net een aardappelzak
Nou lekkere reclamequote:
Dank je Benny!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
Voor Pisces: Cheyenne (12), Dounia (13) en Emma (13)
gelukkig ben ik nog niet zo oud, alhoewel ik hier misschien wel de oudste benquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
River deep...dat is zelfs voor mijn tijd!!!
Nou dat denk ik niet dat jij de oudste bentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
gelukkig ben ik nog niet zo oud, alhoewel ik hier misschien wel de oudste ben
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
SoulHopelijk straks nog een disconummer
Dit is niet emmaloevenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
is dit emmaloeven of de andere emma?
emmaloeve is die uit ba 3quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
deze is nog niet eens afgelopenquote:
ik dacht dat je zeker 21 jaar ouder was dan 17quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeventien en ik ken hem welDit is een beetje basiskennis
Kennen we een naam, weten we niet welke het is! Maar weer terug naar links/rechts/midden dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeventien en ik ken hem welDit is een beetje basiskennis
dat dansprogramma? nee, ik hou daar niet vanquote:
Ah ben ik zo suf?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik dacht dat je zeker 21 jaar ouder was dan 17
Dat klinkt wel heel fout.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voices-update: wel dus, heb er nu eentje in m'n hand
Ik hier een Dinges die M&M's in mijn bakkes propt... niet veel beter kun je het hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb die chips naast me staan, maar dan de paprika
Een dinges, oe ik ben nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hier een Dinges die M&M's in mijn bakkes propt... niet veel beter kun je het hebben
Welke?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:41 schreef iBenny het volgende:
Deze reclame ziet eruit alsof het in scene is gezet en met een mobieltje is gefilmd. Ik gok een iPhone.
Ooh ja.. dat laatste shot met die hont is echt nep... Die hond is gewoon van een medewerker en hebben ze effe aan een boom gemaakt.quote:
Ik vind het wel 100 keer minder leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Toch kan ik me niet binden aan Voice Kids...
Vind het minder leuk dan de echte versie toch...
heb ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Al die talentenjachten doen me echt niks meer maar iets beters heb ik ook weer niet te doenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind beide eigenlijk niet zo leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:45 schreef Symphonic het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoor liever Emma gillen dan die twee hysterische meisjes
Nog even doorbijtenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie ook liever X-Factor of Idols.
Dat ja, met een paar van die hele slechte erbij is veel leuker.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb meer zin in X-Factor... ook weer van die lekker slechte audities hopelijk
Van die in de kroeg verzonnen uit de hand gelopen ideeen, die dan met een stalen gezicht knettervals zijn...heerlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb meer zin in X-Factor... ook weer van die lekker slechte audities hopelijk
Dat is hipquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Modepopje? Ze heeft een snelbinder om haar kop
Ik zou het eerder retro noemenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is hip![]()
En die veel-te-overdreven danspasjes krijg ik altijd jeuk van
jij bent niet hip meer.. het is 'swag' nuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is hip![]()
Ik kom weleens buiten, maar ik zie niemand met snelbinders lopenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is hip![]()
Hoe oud ben jij stickertje?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij bent niet hip meer.. het is 'swag' nu
Word een nieuwe trendquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kom weleens buiten, maar ik zie niemand met snelbinders lopen
Ohquote:
Whehehehehe ik nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
OMG en ik bedenk me net dat toen Stickertje geboren werd ik al 22 was
Ik ga mijn fluor beenwarmers met matching buttons even opzoeken dan....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooit wordt alles weer trend, tot die tijd....
en om je nog ouder te laten voelen voeg ik toe dat je toen al 1 jaar ouder was dan mijn moederquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
OMG en ik bedenk me net dat toen Stickertje geboren werd ik al 22 was
Fluor gaat ook lekker nuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga mijn fluor beenwarmers met matching buttons even opzoeken dan....
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en om je nog ouder te laten voelen voeg ik toe dat je toen al 1 jaar ouder was dan mijn moeder
Da's niet bij het officiele verkoopadres toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
¤99,- om de finale van The Voice Kids bij te wonen. Dafuq!
http://www.onlineticketshop.nl/the-voice-kids-kaarten
wtf ????? daarvoor kan je samen naar een echte artiestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
Neuhjquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's niet bij het officiele verkoopadres toch?
En dan is Simon er nog niet eens bij!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
Gedverdemme, dat fenomeen kwam ik pas tegen, ik heb nog nooit zoiets verschrikkelijks gezienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef vencodark het volgende:
Wow, dat meisje lijkt op een oudere Honey Boo Boo. Arm kind.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef vencodark het volgende:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
En dan is Simon er nog niet eens bij!
Voor ¤99 kun je in de popcorn zitten en kijkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef koekii het volgende:
Ik zit nog liever op de bank met popcorn dan zoveel te moeten betalen
Oeh, goed idee.... * miss_dynastie belt buuv met popcornmachinequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor ¤99 kun je in de popcorn zitten en kijken
Things that have been seen...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef patat het volgende:
[..]
Gedverdemme, dat fenomeen kwam ik pas tegen, ik heb nog nooit zoiets verschrikkelijks gezien
Ik moest zoeken op google, maar iddquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:54 schreef vencodark het volgende:
Niet de zoete hoor, dat plakt zoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oeh, goed idee.... * miss_dynastie belt buuv met popcornmachine
Ik ken het alleen van South Park.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef patat het volgende:
[..]
Gedverdemme, dat fenomeen kwam ik pas tegen, ik heb nog nooit zoiets verschrikkelijks gezien
Het liedje dat ze moeten zingen, alsmede hun tegenstanders wisten ze al meteen na de blind auditions. We hebben allemaal gezien dat Bente thuis haar battlelied al repeteerdequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
Wat is dit voor theater? Alsof hun bepalen wie wat zingt
Ik heb nu ineens beelden van mijzelf volledig met popcorn beplakt, michelinmannetje-stylequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die lust ik niet, dat wordt heel lang blijven zitten dan
Leken net flippo's.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
munten?
waren het niet gewone plastic schijfjes?
meer een boerendochteruiterlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:59 schreef Paxcon het volgende:
Ze heeft anders niet echt een atleet-uiterlijk
Half uurtje nog. We krijgen nog 5 optredens hiernaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang moeten we nog? Tot kwart voor 11?
eerst deze battle, daarna 5 sing-offs, daarna uitslagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang moeten we nog? Tot kwart voor 11?
eens!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Jurre zingt voor mij het beste, en qua uitstraling vind ik hem ook het leukst
+1quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb iets tegen hoeden geloof ik
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:01 schreef Pisces29 het volgende:
Jurre zingt voor mij het beste, en qua uitstraling vind ik hem ook het leukst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |