Liggen ze daar allemaal achter het podium te flowen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:22 schreef iBenny het volgende:
Wendy koppelt 11-jarigen.... How sad___!
het is een leuk joch, maar die stemquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:25 schreef livelink het volgende:
Leuke battle. Kim heeft mijn hart wel een beetje gestolen
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker.... je piemol is deauf
Sowieso onzin het is the VOice, waren ze even vergeten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:28 schreef iBenny het volgende:
What the... Kim stond er het meest stijve van iedereen en hij krijgt een complimentje over zijn dansstijl?
Was gangnam stylequote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:28 schreef iBenny het volgende:
What the... Kim stond er het meest stijve van iedereen en hij krijgt een complimentje over zijn dansstijl?
het gaat over zingen.. niet over 'pittig' en leuk'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
En die meisjes waren allebei zo pittig en leuk, eerste meisjes die mij weten te pakken in dit programma. Kiest ze een sullig jongetje.
Zin in pannenkoeken?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn het niet altijd eens, maar hier ben ik het volledig mee eens
Jep, en die rechtse vond ik het beste zingen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het gaat over zingen.. niet over 'pittig' en leuk'
Doet ook echt helemaal niets voor haar figuur hè, net een aardappelzakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Wat een stomme jurk heeft Angela eigenlijk aan. Die rode.
Gummiberen kun je nog in de wodka leggen, heb je er ten minste wat aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan is deze gummibeer het resultaat?
ja raar vormeloos ding.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doet ook echt helemaal niets voor haar figuur hè, net een aardappelzak
wat gebeurt er dan O.oquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gummiberen kun je nog in de wodka leggen, heb je er ten minste wat aan.
Hahaha, Bennyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan is deze gummibeer het resultaat?
Omdat het weeeerktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doet ook echt helemaal niets voor haar figuur hè, net een aardappelzak
Nou lekkere reclamequote:
Dank je Benny!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef iBenny het volgende:
Voor Pisces: Cheyenne (12), Dounia (13) en Emma (13)
gelukkig ben ik nog niet zo oud, alhoewel ik hier misschien wel de oudste benquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
River deep...dat is zelfs voor mijn tijd!!!
Nou dat denk ik niet dat jij de oudste bentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
gelukkig ben ik nog niet zo oud, alhoewel ik hier misschien wel de oudste ben
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
SoulHopelijk straks nog een disconummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |