Bla bla..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:03 schreef Xa1pt het volgende:
En verder is het wachten op een serieus incident waarbij onschuldigen om het leven komen door een hetze.
Dat wil ik niet heel erg graag weten, het is gewoon een vraag die ik stel. Ik volg het meeste nieuws in deze zaak en iedereen had het de hele tijd over de identiteit/ achtergrond van de daders. Of het nou ging om diegene die de Marokkanen van alles beschuldigden of diegene die net zo hard juichten toen ze hoorden dat het Belgen/Nederlanders waren. Dat er nog niemand naar de nationaliteit van die laatste verdachte gevraagd heeft verbaasd mij.quote:Op zondag 27 januari 2013 11:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten?
Dat is niet waar, ik heb een aantal topics terug een linkje gepost ja, dat werd gek genoeg compleet genegeerdquote:Op zondag 27 januari 2013 14:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Of het nou ging om diegene die de Marokkanen van alles beschuldigden of diegene die net zo hard juichten toen ze hoorden dat het Belgen/Nederlanders waren. Dat er nog niemand naar de nationaliteit van die laatste verdachte gevraagd heeft verbaasd mij.
Ah, niet gelezen toen. We zijn inmiddels ook al bij deeltje #14.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik heb een aantal topics terug een linkje gepost ja, dat werd gek genoeg compleet genegeerd
Dat is ook de reden dat ik vind dat de families best veel last mogen hebben van de daden van hun prinsjes.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:41 schreef Nielsch het volgende:
ja wat zijn dat voor een kankerouders dat ze hun zoontjes zo thuis houden? mijn zoon had ik persoonlijk op het bureau afgezet.
De buren en de groenteman ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 07:41 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik vind dat de families best veel last mogen hebben van de daden van hun prinsjes.
Patsers die uitwijken naar Belgie?quote:Op maandag 28 januari 2013 07:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zullen wel PvdA stemmen met zijn allen.
Ben je weer aan het vissen om iemand in een hokje te kunnen stoppen of probeer je slachtofferig te doen?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:41 schreef Re het volgende:
[..]
belg, of wilde je dat het een marokkaan was?
Nog meer zinloos geweld.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:56 schreef Chahna het volgende:
gelukkig komen er steeds meer berichten dat de jongens nog wel zullen worden aangepakt op straat, kroeg of sportschool.
25 man x 8 trappen tegen het hoofd onder het mom van een vechtpartijtje, ik zie mogelijkheden voor gelegaliseerde moord op straattuigquote:Op maandag 28 januari 2013 09:56 schreef Chahna het volgende:
gelukkig komen er steeds meer berichten dat de jongens nog wel zullen worden aangepakt op straat, kroeg of sportschool.
mensen schamen zich en staan dit niet toe.
eigen rechter spelen
zolang ze die gasten gewoon keihard tegen het hoofd trappen, herhaaldelijk, is er niets aan de hand.
volgens sommigen hier is dit niet eens zware mishandeling dus tja......
Volgens die acht beesten die in Eindhoven bezig waren wel, ja.quote:
nah, ik voreg me af wat het belang zou zijn om te vragen om wat de afkomst zou moeten zijn... lijkt me dat hij graag wil dat het geen belg had geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je weer aan het vissen om iemand in een hokje te kunnen stoppen of probeer je slachtofferig te doen?
je zou maar op zo'n gast lijken huh... en als daar dan weer videobeelden van gemaakt worden, mogen we die dan ook half dood trappen... met z'n allen, dan moet je dan weer niet een look alike zijn van een van die daders, dan word je alsnog in elkaar getrapt en mag er weer een klopjacht komen... met videoquote:Op maandag 28 januari 2013 09:56 schreef Chahna het volgende:
mensen schamen zich en staan dit niet toe.
eigen rechter spelen
zolang ze die gasten gewoon keihard tegen het hoofd trappen, herhaaldelijk, is er niets aan de hand.
volgens sommigen hier is dit niet eens zware mishandeling dus tja......
Volgens de mensen die toejuichen dat deze gasten kapot worden gemaakt ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:20 schreef Jareth het volgende:
[..]
Volgens die acht beesten die in Eindhoven bezig waren wel, ja.
Eigenlijk verdienen ze dezelfde behandeling als dat ze anderen hebben behandeld, weten ze meteen hoe dat voelt.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens de mensen die toejuichen dat deze gasten kapot worden gemaakt ook.
Ah, je wilt je vooroordeel keihard bevestigd zien. Oké.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:20 schreef Re het volgende:
[..]
nah, ik voreg me af wat het belang zou zijn om te vragen om wat de afkomst zou moeten zijn... lijkt me dat hij graag wil dat het geen belg had geweest.
nou ja, voordat ik iemand in een hokje wil stoppen moet ik eerst zijn mening weten.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah, je wilt je vooroordeel keihard bevestigd zien. Oké.
ach een beetje stoeien kan geen kwaad toch?quote:
nou doe jij het overkomen alsof er zware mishandeling gaande was.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:22 schreef Re het volgende:
[..]
je zou maar op zo'n gast lijken huh... en als daar dan weer videobeelden van gemaakt worden, mogen we die dan ook half dood trappen... met z'n allen, dan moet je dan weer niet een look alike zijn van een van die daders, dan word je alsnog in elkaar getrapt en mag er weer een klopjacht komen... met video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |