25 man x 8 trappen tegen het hoofd onder het mom van een vechtpartijtje, ik zie mogelijkheden voor gelegaliseerde moord op straattuigquote:Op maandag 28 januari 2013 09:56 schreef Chahna het volgende:
gelukkig komen er steeds meer berichten dat de jongens nog wel zullen worden aangepakt op straat, kroeg of sportschool.
mensen schamen zich en staan dit niet toe.
eigen rechter spelen
zolang ze die gasten gewoon keihard tegen het hoofd trappen, herhaaldelijk, is er niets aan de hand.
volgens sommigen hier is dit niet eens zware mishandeling dus tja......
Volgens die acht beesten die in Eindhoven bezig waren wel, ja.quote:
nah, ik voreg me af wat het belang zou zijn om te vragen om wat de afkomst zou moeten zijn... lijkt me dat hij graag wil dat het geen belg had geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben je weer aan het vissen om iemand in een hokje te kunnen stoppen of probeer je slachtofferig te doen?
je zou maar op zo'n gast lijken huh... en als daar dan weer videobeelden van gemaakt worden, mogen we die dan ook half dood trappen... met z'n allen, dan moet je dan weer niet een look alike zijn van een van die daders, dan word je alsnog in elkaar getrapt en mag er weer een klopjacht komen... met videoquote:Op maandag 28 januari 2013 09:56 schreef Chahna het volgende:
gelukkig komen er steeds meer berichten dat de jongens nog wel zullen worden aangepakt op straat, kroeg of sportschool.
mensen schamen zich en staan dit niet toe.
eigen rechter spelen
zolang ze die gasten gewoon keihard tegen het hoofd trappen, herhaaldelijk, is er niets aan de hand.
volgens sommigen hier is dit niet eens zware mishandeling dus tja......
Volgens de mensen die toejuichen dat deze gasten kapot worden gemaakt ook.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:20 schreef Jareth het volgende:
[..]
Volgens die acht beesten die in Eindhoven bezig waren wel, ja.
Eigenlijk verdienen ze dezelfde behandeling als dat ze anderen hebben behandeld, weten ze meteen hoe dat voelt.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens de mensen die toejuichen dat deze gasten kapot worden gemaakt ook.
Ah, je wilt je vooroordeel keihard bevestigd zien. Oké.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:20 schreef Re het volgende:
[..]
nah, ik voreg me af wat het belang zou zijn om te vragen om wat de afkomst zou moeten zijn... lijkt me dat hij graag wil dat het geen belg had geweest.
nou ja, voordat ik iemand in een hokje wil stoppen moet ik eerst zijn mening weten.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah, je wilt je vooroordeel keihard bevestigd zien. Oké.
ach een beetje stoeien kan geen kwaad toch?quote:
nou doe jij het overkomen alsof er zware mishandeling gaande was.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:22 schreef Re het volgende:
[..]
je zou maar op zo'n gast lijken huh... en als daar dan weer videobeelden van gemaakt worden, mogen we die dan ook half dood trappen... met z'n allen, dan moet je dan weer niet een look alike zijn van een van die daders, dan word je alsnog in elkaar getrapt en mag er weer een klopjacht komen... met video
Veldhuizenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:18 schreef einschtein het volgende:
http://www.fchoofdschoppers.nl/2013/01/hoofdschopperij-ede/
Hem word geen straf opgelegd....?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)op+vrije+voeten.aspx
Nog niet, nee, net zoals de rest van de verdachten. Hij wordt alleen niet verdacht van het actief deelnemen aan de schoppartij. Waar hij wel van wordt verdacht, wil het OM niet zeggen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hem word geen straf opgelegd....?
Ja, die kan 'k nie zienquote:Op maandag 28 januari 2013 18:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nu op BureauBrabant weer beelden van nieuwe 'hoofdschoppers' (UPC 712)
Was nauwelijks wat te zienquote:
Heeft er echt iemand de illusie dat die gasten worden aangepakt?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nog niet, nee, net zoals de rest van de verdachten. Hij wordt alleen niet verdacht van het actief deelnemen aan de schoppartij. Waar hij wel van wordt verdacht, wil het OM niet zeggen.
Hoe willen ze daar een stokje voor steken?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:23 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Heeft er echt iemand de illusie dat die gasten worden aangepakt?
Daar zullen de rijke ouders nog wel een stokje voor steken.
Klassenjustitie! Zo gaat dat!quote:Op maandag 28 januari 2013 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
Hoe willen ze daar een stokje voor steken?
Ging goed, geen blijvende verwondingen, maar hij wilde geen aandacht van pers/ouders/social media, geloof ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef MouzurX het volgende:
Zeg hoe gaat het nou eigenlijk met het slachtoffer? Daar hoor ik eigenlijk niks over.
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef SEMTEX het volgende:
Dat lijken dan weer wél 'Noord-Afrikanen' (Opsporing verzocht termen) .
Dat zijn het ook, dat kon ik me nog wel herinneren. Goed, mijn woorden waren marokkanen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef SEMTEX het volgende:
Dat lijken dan weer wél 'Noord-Afrikanen' (Opsporing verzocht termen) .
Ik hecht waarde aan mijn levenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Dat zijn het ook, dat kon ik me nog wel herinneren. Goed, mijn woorden waren marokkanen.
uitlevering tegenhouden? god wat ben je eenvoudig, dit is al 10x op tv geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
wat is 'dit land', ..Belgie of Nederland?quote:
Handjeklap, alleen al het feit dat deze lui in staat zijn uitlevering van het tuig tegen te houden zegt genoeg.quote:Op maandag 28 januari 2013 18:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe kan je nou voor deze actie een week de gevangenis in moeten terwijl deze zaak http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=157204 120 uur werkstraf oplevert.quote:OM_Amsterdam @OM_Amsterdam
Man kruipt in statiegeldautomaat om krat te pakken en in te leveren.Via supersnelrecht veroordeeld: 2 wkn gevangenisstraf waarvan 1 vw. #ZSM
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:25 schreef Ambipur het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ijkt_bekende_va.html
Die Danny toch...
quote:Vorig jaar nam Conny, 43, als eerste lesbienne deel aan het vtm-programma Boer Zoekt Man (Vrouw). Ingeschreven door enkele vriendinnen ging de boerin van de mestkalfjes op zoek naar een vriendin.
Voor dat Conny deelnam aan het programma had ze al een relatie van zeventien jaar met een vrouw achter de rug. Uit die relatie kwamen drie kinderen. Conny is de meemoeder van een tweeling van zestien, Brett en Phoebe, en een dochter van veertien, Rhoe. Er is co-ouderschap de ene week wonen ze bij hun biologische mama de volgende bij Conny.
In het programma koos Conny voor Ingrid. Maar omdat er in de liefde niets te forceren valt werd het al snel duidelijk dat de twee toch niet voor elkaar gemaakt zijn. Ingrid liet het zich niet aan het hart komen en stelde korte tijd later in Dag Allemaal haar nieuwe vriendin voor. En nu is het aan Conny:
Sinds kort heeft Conny opnieuw dé liefde gevonden en beleefd ze magische momenten met de 31-jarige Sara van Elven, een fotomodel afkomstig uit Peer. Conny en Sara hebben wél tal van overeenkomsten, ze houden allebei van de natuur, van dieren en gezellige momenten samen en dus ook cocoonen.
Op haar faceboek pagina windt Sara er geen doekjes rond. Conny is dé vrouw van haar leven. 'I Love her so much! She's a magical woman' schrijft ze. oftewel: 'Ik hou zoveel van haar! Zij is een magische vrouw!' En deze amoureuze boodschap wordt vergezeld van een hele groep hartjes.
En hij mist fatsoen en weet niet wat journalistiek inhoudt. Dit is grappig, leedvermaak, maar qua niveau bijzonder laag.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef stoeltafel het volgende:
DannyMooie vent. Hij is al 35 jaar las ik laatst in de NRC. Geboren in Libanon. Dit verklaart een beetje zijn opvliegende karakter en hij is nergens bang voor. Hij heeft daar voor hetere vuren staan zei hij in de NRC.
Hoezo? Puur onderzoeksjournalistiek, de man probeert gewoon de waarheid te achterhalen. Hij vraagt immers aan de verdachte: "waarom heb je het gedaan joh?"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dit is wel het schoolvoorbeeld van de teloorgang daarvan, ja.
Ja, en hoe oliedom en naiëf ben je dan als je verwacht dat zo'n verdachte wel even voor jou op straat de tijd neemt om je dat te vertellen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hoezo? Puur onderzoeksjournalistiek, de man probeert gewoon de waarheid te achterhalen. Hij vraagt immers aan de verdachte: "waarom heb je het gedaan joh?"
Die journalist is geen rechter of commissaris van de politie, as far as I know.quote:Is gewoon een normale vraag, de verdachte kan toch gewoon ontkennen dat hij het gedaan heeft? Of bekennen en zijn kant van het verhaal vertellen?
Nooit geschoten....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef Xa1pt het volgende:
Ja, en hoe oliedom en naiëf ben je dan als je verwacht dat zo'n verdachte wel even voor jou op straat de tijd neemt om je dat te vertellen?
Vragen staat vrijquote:Die journalist is geen rechter of commissaris van de politie, as far as I know.
Aah.... het claimen van de autoriteitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef Copycat het volgende:
Onderzoeksjournalistiek.
Riooljournalistiek is nog een te flatteuze term.
Was getekend,
een afgestudeerd journalist.
Over zijn motieven kunnen we slechts gissenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:31 schreef Xa1pt het volgende:
De naïviteit en arrogantie om te denken dat een verdachte een journalist - die niet uit is op 'de waarheid', maar op een pakkende kop - een verklaring schuldig is._!
Was meer een reactie hierop:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:31 schreef xenobinol het volgende:
Aah.... het claimen van de autoriteit![]()
It's true because we say so
Dit is geen journalistiek, die is goedkoop winstbejag.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef stoeltafel het volgende:
Gelukkig weet jij wel wat journalistiek inhoudt
Elke vorm van journalistiek draait om winstbejag, hoe gaat de journalist anders zijn rekeningen betalenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef Copycat het volgende:
Dit is geen journalistiek, die is goedkoop winstbejag.
Juist ...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef xenobinol het volgende:
Elke vorm van journalistiek draait om winstbejag, hoe gaat de journalist anders zijn rekeningen betalen
laat gaan joh, je weet toch wie het zegt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hoezo? Puur onderzoeksjournalistiek, de man probeert gewoon de waarheid te achterhalen. Hij vraagt immers aan de verdachte: "waarom heb je het gedaan joh?"
Is gewoon een normale vraag, de verdachte kan toch gewoon ontkennen dat hij het gedaan heeft? Of bekennen en zijn kant van het verhaal vertellen?
Je doet het 'schattig' wel eer aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:56 schreef Chahna het volgende:
[..]
laat gaan joh, je weet toch wie het zegt.
meneertje heeft het nooit zo op het achterhalen van daders maar spreekt wel vaak over 'rechten' en wat niet meer.
iemand die dit niet schaart onder zware mishandeling (want er is geen blijvend letsel) moet je niet serieus nemen in dit soort zaken.
het is overigens wachten tot de 'socialen' zelf eens te maken krijgen met dit soort gedrag.
De praktijk wijst uit, dat meningen dan ineens radicaal kunnen wijzigen, kortom, ... we wachten af.
Mag dus toegepast worden op dit soort rattenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef Copycat het volgende:
Onderzoeksjournalistiek.
Riooljournalistiek is nog een te flatteuze term.
Da's knap aangezien er niemand dood is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:34 schreef desiredbard het volgende:
Ik dacht dat het topic dood was dus nu hier maar effe:
de uitleverings procedure van die andere eikels is geloof ik gestart.
Echter het vlaamse nieuws bericht dat de 3 al gearresteerde gasten vast zitten wegens doodslag, (Niet Poging tot)
Is 8 schoppen tegen je hoofd dan toch genoeg?
http://www.dumpert.nl/embed/6525999/c17f489d/
De verdachte is 'm geen verklaring schuldig, zeker niet, door het niet geven van een verklaring overtreedt hij geen regel!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:31 schreef Xa1pt het volgende:
De naïviteit en arrogantie om te denken dat een verdachte een journalist - die niet uit is op 'de waarheid', maar op een pakkende kop - een verklaring schuldig is._!
Neuh, maar ik blijf het laagbijdegrondse riooljournalistiek vinden. Het dient namelijk geen enkel doel en levert niks op, behalve wat smullende gezichten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
De verdachte is 'm geen verklaring schuldig, zeker niet, door het niet geven van een verklaring overtreedt hij geen regel!
Danny overtreedt ook geen regel door die verklaring wel dringend te vragen, hij wil spraakmakende TV inderdaad, schuldig, maar daarmee overtreedt hij nogmaals ook geen regels!
Veel journalisten zijn, zeker met de huidige media concurrentie uit op snelle scoops en al rent men over het algemeen niet zo opzichtig achter verdachten aan, men is hiervoor bereid om ver te gaan, reken maar. Over het algemeen genomen vind ik dat irritant en onbeschoft, in het geval van deze viespeuk(jes) heb ik er totaal geen moeite mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |