Het is maar een voorbeeld natuurlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef Selestha het volgende:
[..]
Klinkt ook als een goede tip, dankjeMet brood moet ik wel iets spaarzamer omgaan, dit 100% glutenvrije speltbrood is duur (al is glutenvrij algemeen brood nog duurder).
Ja precies ik ga er eens mee goochelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het is maar een voorbeeld natuurlijk.
Helemaal in te vullen naar jou behoefte... probeer eens een standaardlijstje voor jezelf te verzinnen en te plaatsen.
Het geeft een heleboel minder gepieker en nadenken.
En standaard hoeft helemaal niet saai te zijn, je kan wisselen met fruit, broodsoorten, beleg, groente (veel lekkere salades te maken)
Helemaal eens met deze tips. Ik eet elke dag sowieso de volgende dingen:quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom jezelf zo moeilijk maken?
Maak voor jezelf een basislijst.
Lijst wat je sowieso die dag gaat eten, standaard.
Die lijst bevat zo'n 800-1000 kcal (b.v: 3 fruit, 4 boterhammen, beleg, 200 gr rauwe groente, 250 gr melkprodukt)
En de rest zelf in te vullen
Kijk naar de lijstjes van Tink.. die zijn mooi
Yup, maar dan wel zonder toegevoegde suiker.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,
Ik ben aan het kijken wat nou allemaal een goed ontbijt kan zijn. Valt Brinta daar onder?
Cruesli bevat vaak vooral suiker, lees je pak een keer goed, misschien valt het mee, maar er zijn gezondere alternatieven...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:07 schreef summer2bird het volgende:
Hoi, ik ga weer eens meedoen.
Morgen mij laten wegen, ik denk dat ik weer helemaal aan het begin van mijn dieet sta
Ik ben verhuist en moet nu zelf boodschappen doen, paar maand was het helemaal los, koekjes, chips.
Maar ik doe weer mee!
Vandaag ben ik begonnen met een kom cruesly, ik heb (verse) sapjes, fruit, de hele rambam.
Nu alleen nog mijzelf inbinden ivb met de snackbar
Weet ik, ik heb vanalles geprobeerd, meusli, muesli vermengt met cruesli, boterham, yoghurt, fruitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Cruesli bevat vaak vooral suiker, lees je pak een keer goed, misschien valt het mee, maar er zijn gezondere alternatieven...
Brinta? Crackers? Geroosterd brood? Havermout?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb vanalles geprobeerd, meusli, muesli vermengt met cruesli, boterham, yoghurt, fruit
Ik word zo'n beetje overal misselijk van in de ochtend.
Brinta en havermout word ik ook overdag al misselijk van, crackers en geroosterd brood is nog wel een ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Brinta? Crackers? Geroosterd brood? Havermout?
Waarom niet? Smoothie ook nog een optie btw, vooral in de zomer...quote:
Dat is wel vervelend ja... 1 klein dingetje, let wel op met vruchtensappen. Lijkt gezond maar de gezonde dingen van fruit zitten vaak in de schil (vezels, anti-oxidanten enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb vanalles geprobeerd, meusli, muesli vermengt met cruesli, boterham, yoghurt, fruit
Ik word zo'n beetje overal misselijk van in de ochtend.
Heb ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom niet? Smoothie ook nog een optie btw, vooral in de zomer...
Ik heb met de dientiste overlegt, en die zei mij dat ik beter verse sappen kan drinken in de ochtend, wegens de suikersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja... 1 klein dingetje, let wel op met vruchtensappen. Lijkt gezond maar de gezonde dingen van fruit zitten vaak in de schil (vezels, anti-oxidanten enzo).
Van de AH? Waarom maak je die niet gewoon zelf... Wat doosjes diepvriesfruit of vers fruit en verder alles wat je lekker vindt in de blender gooien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb ik
Van de AH
Vraagje, ontbijtsappen waarin al je ontbijt zit, is dat goed?
Ik heb geen blender hier, ook geen pureer ding oidquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Van de AH? Waarom maak je die niet gewoon zelf... Wat doosjes diepvriesfruit of vers fruit en verder alles wat je lekker vindt in de blender gooien.
En die vind ik heel erg vies en bovendien zit er vaak ook zuivel in, dus mag ik sowieso niet
Je kunt ook wraps bestellen, die zijn best te doen en beter dan t brood (met name voor lactoseintolerante mensen, er zit geen melk in) en dan idd kalkoenfilet ofzo erop en veeeeel groente. De vraag is natuurlijk of je niet liever af en toe, als ultieme traktatie, je favoriete sub neemt en er dan van geniet en de consequenties voor lief neemt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef summer2bird het volgende:
Trouwens, subway, is dat heel ongezond?
(met kip en veel groenten?)
Nevermind:
http://www.aankomen-afval(...)oor-gewichtsverlies/
Wat voor mij doorslaggevend was is dat ik elke dag na de lunch gewoon zo'n ongelofelijke trek in zoet kreeg. En op de afdeling is altijd wel wat te snaaien: dropjes vooral. Maar na een salade (alleen groente en een eiwitbron) heb ik er helemaal geen last van!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het idee dat koolhydraten, en dan met name die uit brood/broodjes, voor mij niet heel goed zijn. Dan heb ik ook meer last van mijn darmen, opgeblazen gevoel enzo. Dus als ik op deze manier mijn koolhydraatinname kan beperken en tegelijkertijd een gezondere en toch smakelijke lunch kan eten, vind ik dat wel fijn.
Bijkomend voordeel: mijn dochter ziet ook dat er andere lunchmogelijkheden zijn dan alleen brood. Ze heeft gisteren 'stiekem' mee zitten pikken van mijn bord
Ja, dat is voor mij ook wel een bijkomend argument, hoor. Eens kijken of ik daar nu minder last van heb.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat voor mij doorslaggevend was is dat ik elke dag na de lunch gewoon zo'n ongelofelijke trek in zoet kreeg. En op de afdeling is altijd wel wat te snaaien: dropjes vooral. Maar na een salade (alleen groente en een eiwitbron) heb ik er helemaal geen last van!
In vers sap zou nog wat van vezels kunnen zitten en het is puurder, want onbewerkt. In sap uit pak zit vaak nog extra suiker toegevoegd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:14 schreef Aventura het volgende:
Als je op je gewicht let, zou ik me niet onwijs tegoed doen aan sappen. Ook niet aan teveel aan verse. Snap trouwens niet waarom die dietiste vers sap aanraadt boven sap uit een pak. Alsof in vers sap geen suikers zitten.
Ik gooi gewoon de restvezels uit mijn persding terug in mijn sap. Zo heb je het beste van beiden. Tip uit het boek 'de voedselzandloper'.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:47 schreef Zeester het volgende:
Bij de Weightwatchers leggen ze altijd uit dat als je een sinaasappel eet, je door de vezels en het feit dat je lichaam het ding langzaam aan verwerkt, de suikers in fases opneemt,terwijl als je het drinkt, dan krijg je de suikers meteen binnen. Hierdoor heb je een piek in je bloedsuiker, waardoor je meer honger hebt. Bovendien, als je fruit eet vs drinkt hebt je een vollere maag dus sowieso al minder een honger gevoel.
Ik drink soms weleens een sapje, want soms heb ik er gewoon achterlijk veel zin in. Maar fruit eten vs drinken heeft voor mij wel echt goede gevolgen denk ik.
Ik ben van de vla naar de Brinta overgestapt. En ik doe er wel een klein lepeltje honing in. Maar anders vind ik het zo viesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:30 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Yup, maar dan wel zonder toegevoegde suiker.
(Ik eet het bijna elke ochtend, en dan zonder suiker/honing/zoetstof. Was even wennen, net als koffie gaan drinken zonder suiker.)
Ik heb mijzelf voorlopig genoeg getrakteerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je kunt ook wraps bestellen, die zijn best te doen en beter dan t brood (met name voor lactoseintolerante mensen, er zit geen melk in) en dan idd kalkoenfilet ofzo erop en veeeeel groente. De vraag is natuurlijk of je niet liever af en toe, als ultieme traktatie, je favoriete sub neemt en er dan van geniet en de consequenties voor lief neemt.
Helemaal niets er in is erg wennen inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben van de vla naar de Brinta overgestapt. En ik doe er wel een klein lepeltje honing in. Maar anders vind ik het zo viesmisschien dat ik daar ooit nog van af stap. Maar ik val iedere week netjes af dus zal wel iets goed doen ^^ ( goed ipv een pak koekjes gewoon normaal ontbijten en lunchen zal vast het verschil maken )
![]()
Thanx iig
Daar ben ik het mee eens, daarom kwam ik ook om tips vragenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:18 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Overigens vind ik je ontbijt magertjes, veel suiker (crispies, mango) en weinig eiwitten.
Ik heb het ook rechtstreeks van de imker inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:05 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Helemaal niets er in is erg wennen inderdaad.
Met honing heb ik ook een poos gedaan. Wel biologische, anders zit er weer suikerwater doorheen gemengd.
Voor je verjaardag zeker een net lijstje lijkt me zoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:27 schreef Barreltje het volgende:
lijstje voor vandaag:
o: 2 bth (pompoen brood) met rosbief
t: 1 stukje chocolade mouse taart van de AH op je eigenverjaardag mag je toch best een stukje taart??![]()
L: salade met 1 bth met boter , een bakje yoghurt met meusli
t: 2 dropjes
t: 1 appel + 1 kiwi
D: pasta met gehakt en 2 ons groenten
S: volleybal wedstrijd.. we zijn met z'n 6en dus dat wordt bikkelen![]()
al met al een netjes lijstje lijkt me
nog even over de sapjes..
als je door de fruitsapjes gronte heen gooit ( spinazie, sellerie, boerenkool, brocolli, bloemkool) dan is dat toch beter qua opnemen van de suikers etc
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:27 schreef Barreltje het volgende:
lijstje voor vandaag:
o: 2 bth (pompoen brood) met rosbief
t: 1 stukje chocolade mouse taart van de AH op je eigenverjaardag mag je toch best een stukje taart??![]()
L: salade met 1 bth met boter , een bakje yoghurt met meusli
t: 2 dropjes
t: 1 appel + 1 kiwi
D: pasta met gehakt en 2 ons groenten
S: volleybal wedstrijd.. we zijn met z'n 6en dus dat wordt bikkelen![]()
al met al een netjes lijstje lijkt me
nog even over de sapjes..
als je door de fruitsapjes gronte heen gooit ( spinazie, sellerie, boerenkool, brocolli, bloemkool) dan is dat toch beter qua opnemen van de suikers etc
Oef, sterkte.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:35 schreef RandomMoron het volgende:
migraine komt eraanalle waarschuwingen al gejad. Trek in snoep ( genegeerd ), trek in soja saus ( zout! niets daarvan! ) en net mijn eerste uitval in mijn zicht. positief punt : vast de komende week geen honger
Groente en fruit is duurder waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:56 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben nu bezig met StraightAway, een soort cambridge. Opzich gaat dit mij echt prima af om te doen. Weinig honger gevoel en erg handig.
Alleen vroeg ik mij af of het niet goedkoper/gezonder/beter was om de hele dag groenten en fruit te eten, of ga je dan dingen missen? Of krijg je dan juist dat je niet meer in de ketose raakt? Of? Iemand?
Ik ben alles wat ik in de zomer eraf heb gebeuld, weer kwijtquote:
Stomme sukkel!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ben alles wat ik in de zomer eraf heb gebeuld, weer kwijt
BeebEyes!quote:
technisch gezien ben je het niet kwijt maar heb je het weer terugquote:Op zondag 27 januari 2013 14:37 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ik ben alles wat ik in de zomer eraf heb gebeuld, weer kwijt
Oi! Doe 's niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stomme sukkel!
Ik heb een normale/acceptabele jojo-marge tussen de -20 en -25... Nu heb ik mezelf teruggevroten naar -17)))))))))))))
en 'm zelf maken in plaats van bestellen? Niks lekkerder dan zelfgemaakte pizzaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:50 schreef Zeester het volgende:
Tuurlijk mag ik weleens een pizza, maar ik wilde er een beetje een evenement van maken om er nog wat meer van te genieten, in plaats van in m'n eentje op een depri moment een pizza te bestellen en soldaat te maken voor ik ervan had genoten. Want dat is het hele patroon wat ik probeer af te leren. Maar goed, dat zat er dus niet in omdat iedereen in m'n omgeving wat beters te doen had. Dat is ok, maar het was gewoon eventjes kut. Zo van 'dan probeer je het een positieve wending te geven en dan het universum tegen je'. Wat natuurlijk ook overdreven is, maar zo voelde het eventjes.
^^quote:Op zondag 27 januari 2013 16:46 schreef Zeester het volgende:
Heel veel mensen zeggen dat, maar ik vind echte super-dunne korst pizza van een goede Italiaan toch echt vele malen lekkerder dan zelfgemaakte pizza. Zelfgemaakte pizza is ook echt super en heerlijk, maar verliest het toch van de echte Italiaan.
Ja, hé, niet je eigen prestaties gaan bagatelliserenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
Zo hup, meteen maar 'even' 5km gelopen!
Niks ivgl m wat moblo vandaag weggelopen heeft maar vooruit, it's a start.
En damn wat voelt dat lekker zeg!
Nee, doe ik ook niet hoor. Ik zie ze in verhouding.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, hé, niet je eigen prestaties gaan bagatelliseren![]()
Lekker toch, die 5km?Goed bezig
Nee, het ging overquote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet hoor. Ik zie ze in verhouding.![]()
![]()
Maar ik moest even grinniken dat ik helemaalkwam doen over die 5 terwijl jij de laatste postster was hier, ook al ging het daar niet over.
Nu zometeen meteen maar even een mindfulness-oefening doen, dat heb ik ook al vreselijk laten versloffen. BE moet maar gewoon weer eens het gareel in.![]()
Ja, legio,maar jij doet toch een speciaal dieet? Wat mag wel en wat niet dan? Anders kunnen we geen tips geven.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hebben jullie misschien tips voor enorm gezonde Dinners? Vandaag bij schoon familie gegeten en dat was weer eens veel te vet.
Nee hoor doe m'n eigen dieet. Gezond eten, Geen frisdrank zo min mogelijk suiker en eens per week wat lekkers. Maar ben enorm door m'n inspiratie heen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, legio,maar jij doet toch een speciaal dieet? Wat mag wel en wat niet dan? Anders kunnen we geen tips geven.
Oh, dan ben ik in de war.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee hoor doe m'n eigen dieet. Gezond eten, Geen frisdrank zo min mogelijk suiker en eens per week wat lekkers. Maar ben enorm door m'n inspiratie heen.
koop het boek *Snel en Slank* van Ainsley Harriot!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hebben jullie misschien tips voor enorm gezonde Dinners? Vandaag bij schoon familie gegeten en dat was weer eens veel te vet.
Thanx hier kan ik wel wat meequote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in de war.
Mijn avondeten deze week
- Zelfgemaakte kipburgers
- Italiaanse stoofpot
- Cajunkip m zoete aardappel (voedingscentrum)
- multicultistamppot (voedingscentrum)
- spruiten stamppot (Kayotic Kitchen)
- witvis m pesto uit de oven
- macaroni met groentegehaktsaus
Andere suggesties:
Vegetarische enchilada
Chili met quinoa en zoete aardappel (even googelen voor het recept, echt een aanrader! Vegetarisch ook btw)
Lazy sunday casserole (kayotic kitchen)
Broccoli stamppot
(Vegetarische) Curry m kikkererwten
Bietjestaart (Recept v MoBlo)
Boerenkool
Kipwraps a la Ainsley Harriot
Visstoofpotje
En dit kookboek kopen: http://www.icob.nl/boek/9781445449074/vegetarisch-koken.html
Echt spotgoedkoop voor een heel mooi kookboek met echt superlekkere recepten. De vegetarische enchilada's komen oa hieruit, maar ook heerlijke curry's, soepen en heel veel meer.
Thanx voor de tip zal naar die twee kookboeken eens even op zoek gaanquote:Op maandag 28 januari 2013 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
koop het boek *Snel en Slank* van Ainsley Harriot!
quote:Op maandag 28 januari 2013 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
koop het boek *Snel en Slank* van Ainsley Harriot!
Appel snijden, beetje kaneel, minuutjes in de magnetron. Lekker warm, soort appeltaart zonder korstquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:53 schreef miss_sly het volgende:
Tink, appeltje uit de magnetron? Wat stel ik me daarbij voor?
SPOILER: wat kleding in de aanbiedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga vanmiddag als oma weg is maar shoppen![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef douche-eendje het volgende:
74.1
SPOILER: wat kleding in de aanbiedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga vanmiddag als oma weg is maar shoppen![]()
En ik heb teveel op de plank voor shirtjes maat 40.... broeken passen bijna, maar in m'n jurkjes van Steps heb ik de 44 echt nodig...K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ow...quote:Op maandag 28 januari 2013 10:12 schreef RandomMoron het volgende:
bij steps jurkjes krijg ik een rare bobbelkont :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ow...
Ik heb een beetje zo`n zelfde model jurk van de Steps. Kleuren zijn precies omgedraaid, dus stof is grijs en die banden zwart en die van mij lopen de banden dan door tot in m`n nek en aan de achterkant gekruist. Geen mouwen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die staat ook bij mij ook erg charmant! Fijn model is het
Ik ben vandaag ziekjes, dus zit thuis een beetje te leren. Heb ineens zo`n zin in gevulde eieren!
My salvation lies in your love..
Bepaalde strakke kleding kan ik ook nog aan.... Maar broeken bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 januari 2013 12:16 schreef Zeester het volgende:
Ik heb nog nooit wat gekocht bij Steps. Ik raak inmiddels wel een beeeetje gefrustreerd dat 16,4 kilo later ALLES nog past. Waren mijn kleren dan altijd zo banaal strak? Zelfs m'n bh's zitten nog prima! Ik zie wel dat ik slanker ben, maar in m'n kleren blijkt het gewoon nog niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was trouwens altijd de bedoeling zo origineel mogelijk naar het gala te komenWij hebben de krant gehaald met ons vervoermiddel haha, zwaar was het wel op hakken van 10 cm haha!
[ Bericht 16% gewijzigd door BananaPancake op 28-01-2013 15:32:23 ]My salvation lies in your love..
Ik draag zelden broeken, dat helpt natuurlijk mee met alles nog passen. Ik heb er ook maar 2. Een daarvan werkte ik altijd in (zit nu ff zonder werk) en die is wel echt een beetje ruim en het model werkt niet meer. En een spijkerbroek die me veel beter staat nu hij een stuk baggier zit. Ik heb ook nog een korte broek maar die ligt nu in een zomerdoos en die ga ik pas weer passen als het echt warm wordt, in de hoop dat hij dan meteen de zak voor het Leger in kanquote:Op maandag 28 januari 2013 12:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bepaalde strakke kleding kan ik ook nog aan.... Maar broeken bijvoorbeeldVan jeansmaat 34 naar 29/30, aan bh's van 85D naar 80F
.
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:22 schreef BananaPancake het volgende:
Deze foto is van inmiddels... 4? jaar geleden.
Pas de jurk nog steeds wel en heb 'm pas ook nog aangehad, maar hij zit toch een stuk strakker en voel me er ook niet zo lekker in als toen.Super leuk jurkje! En als hij je staat zoals op deze foto als je straks weer slanker bent, zou ik hem lekker vaak aantrekken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewelquote:Op maandag 28 januari 2013 12:28 schreef Zeester het volgende:
[..]
Super leuk jurkje! En als hij je staat zoals op deze foto als je straks weer slanker bent, zou ik hem lekker vaak aantrekken!
Hij is eerder zwart dan blauw btwquote:Op maandag 28 januari 2013 12:56 schreef BananaPancake het volgende:
Ik vind dat blauw- witgestipte tuniekje trouwens erg leuk, maar weet niet of ik erin pas :p
Oh..quote:Op maandag 28 januari 2013 13:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij is eerder zwart dan blauw btwRaar effect op de foto.
Ik ook, wat meer Minnie Mouse ofzo...quote:Op maandag 28 januari 2013 13:18 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Oh..dan vind ik m wel minder leuk moet ik zeggen
Je hebt je er redelijk uit weten te redden, maar zorg dus ook voor een goed gevulde vriezer.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef Zeester het volgende:
Ik wilde nog groentes halen voor bij m'n gekookte aardappels en lamsworstjes die ik nog in huis had, maar door de aankondiging van het aftreden vd koningin was ik aan de bank gebonden (want hele grote royalty liefhebber).
Ik was dus 'gedwongen' om in m'n voorraadkast te kijken naar iets groente achtigs, en het werden reuze witte bonen. Heb de aardappels gekookt, de lamsworstjes in stukjes gebakken met tomaten passata en een blikje tomaten blokjes, bonen erdoor en de aardappels erdoor. Daar een flinke greep uit het kruidenkastje bij gedaan om het wat smaakvoller te maken en ik kan zeggen, dat was zeker niet slecht!
Vond het best knap, aangezien er maar 2 soorten groente-in-pot beschikbaar waren (het was dit of bietjes).
Idd, en nog veel verser ook!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je hebt je er redelijk uit weten te redden, maar zorg dus ook voor een goed gevulde vriezer.![]()
De bonduelle groenten zijn regelmatig in de aanbieding, maar je kunt natuurlijk ook zelf groenten invriezen. Ingevroren groenten zijn veel lekkerder dan groenten uit pot of blik.
Ooh, goed plan, olijfolie en balsamico! Die ga ik ook eens doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben tegenwoordig ook helemaal verslaafd aan salades met wat olijfolie en een flinke scheut balsamico.![]()
![]()
Wat spannend dat jullie huis te koop staat miss_sly! Maar het is ook zo vreselijk mooi, ik geloof nooit dat het lang gaat duren voor jullie het kwijt zijn.
Fris, beetje kwarkachtig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe smaakt cottage cheese?
Lijstje van vandaag
O Brinta met Beetje honing
T appel
L beetje sla smaakte me niet weggegooid toen yoghurt met banaan gepakt
T glas optimel (voelde me niet zo lekker
D kom maaltijdsoep tomaat meergranenbroodje en een boterham met Philadelphia en rosbief
Sport anderhalf uur gezwommen in het 50m bad.
Ja het zou wel handig zijn als het in een kwarkachtig bakje met deksel zou zittenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef Zeester het volgende:
Cottage Cheese is echt super lekker en super makkelijk! Enige wat ik stom vind is dat die potjes van Danone geen dekseltje hebben en dat folietje altijd krombuigt!
Och ik geloof niet dat een glaasje alle verschil maakt hoor. Wel in stemming en zieligheid, niet in afvalsuccesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:58 schreef Sjeen het volgende:
Mooi Feebs, ik zit ook alweer een tijdje in het 3-3 schema en maar één keer opscheppen bij het avondeten. Alleen vanavond voel ik me zielig, dus hang ik op de bank met een glas wijn. Terwijl ik eigenlijk niet meer drink door de week.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:49 schreef Zeester het volgende:
Cottage Cheese is echt super lekker en super makkelijk! Enige wat ik stom vind is dat die potjes van Danone geen dekseltje hebben en dat folietje altijd krombuigt!
*Lurker meldt zich*quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja het zou wel handig zijn als het in een kwarkachtig bakje met deksel zou zittenMaar zo lekker
. Had van het weekend nog wat tonijnvervanger over, samen met wat cottage cheese en fijngesneden augurk zo op brood gedaan.
Dat is echt een top-top tip, ik heb hem meteen besteld!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
[..]
*Lurker meldt zich*
Ik heb toevallig gisteren een dekseltje besteld voor de hüttenkäse. Hüttenkäse![]()
.
Ow tof, gelijk besteld!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:20 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
[..]
*Lurker meldt zich*
Ik heb toevallig gisteren een dekseltje besteld voor de hüttenkäse. Hüttenkäse![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het beperkte aanbod bij de V&D wel jammer, als ik op de website kijk zijn er nog zoveel andere toffe bakjesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:19 schreef Vlierbloesem het volgende:
Die onderste saladebak heb ik ook! Heel handig.
Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat ik hem al weken niet gebruikt heb. Binnenkort maar weer eens doen!
Ja, leuk spul! Misschien kun je het ergens bestellen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind het beperkte aanbod bij de V&D wel jammer, als ik op de website kijk zijn er nog zoveel andere toffe bakjes
Waarom in 3 maanden? Wat doe je er aan om af te vallen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:21 schreef seasushi het volgende:
Hopen dat ik door meelezen hier mijn motivatie weer terugkrijg. Een maand geleden zei de HA dat ik in 3 maanden 10 kilo moest afvallen, maar sinds die tijd zit er al 2 kilo bij
Wegens een te hoge bloeddruk. anders zet hij me op bloeddrukverlagers.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom in 3 maanden? Wat doe je er aan om af te vallen?
Hopelijk vind je snel de motivatie!
De hond is sinds 2 maanden aanwezig, maar heeft binnen 24 uur hier, haar kniebanden gescheurd, dus in plaats van flink wandelen is het nu 4 keer een rondje om het blok en 6 ! minuten fietsen per dagquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Seasushi, en anderen, bekijk dit filmpje maar eens:
Je kunt ook wandelend boodschappen gaan doen. Of na het eten een stukje wandelen. Of via een omweg ergens naar toe fietsen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:59 schreef seasushi het volgende:
[..]
De hond is sinds 2 maanden aanwezig, maar heeft binnen 24 uur hier, haar kniebanden gescheurd, dus in plaats van flink wandelen is het nu 4 keer een rondje om het blok en 6 ! minuten fietsen per dag
Pak dit als een extra motivatie... toen ik bij de gyn was voor hormonale problemen die door een polycysteus ovarium bleek te komen, gaf ze mij een complimentje dat ik al zelf wat was afgevallen en dat het fijn zou zijn dat ik dat vol wist te houden, ook i.v.m. kinderwens voor later.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:21 schreef seasushi het volgende:
Hopen dat ik door meelezen hier mijn motivatie weer terugkrijg. Een maand geleden zei de HA dat ik in 3 maanden 10 kilo moest afvallen, maar sinds die tijd zit er al 2 kilo bij
Goed (en leuk) filmpje. Ik pak vandaag weer het waggelen op, na alle sneeuw en verstandskiespijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Seasushi, en anderen, bekijk dit filmpje maar eens:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |