quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:25 schreef Njosnavelin het volgende:
MM tafelheerdaar had ik overheen gelezen.
Ja, Applequote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zit Alexander er nu weer ? Weer een sensationele ontwikkeling waar je vervolgens nooit meer iets van hoort ?
Dat gaan ze nu vertellen hè.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Waarom zit Alexander er nu weer ? Weer een sensationele ontwikkeling waar je vervolgens nooit meer iets van hoort ?
Heb jij er 1?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:35 schreef Tem het volgende:
Eens, die iPhone 5 is helemaal ruk en duf.
Nee ik heb geen iPhone 5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een nokkiaquote:
Ja, voor de nog minder besluitelozen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:38 schreef Tem het volgende:
iPad mini, helemaal een waardeloos product.
Ik ook, met een lampje erinquote:
Die iPhone 23 is al ontworpen maar die staat voor 2054.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:39 schreef starla het volgende:
Ze moeten gewoon de iphone6 overslaan en meteen naar 89 gaan, kunnen ze weer een paar jaar mee...
Beter dan de 'gewone' iPad imo. Alleen had er een Retina scherm in moeten zitten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:38 schreef Tem het volgende:
iPad mini, helemaal een waardeloos product.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Zit een lekker blond wijf achter Alexander.
Die ouwe taart?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Zo, even mijn tuinbroek uitdoen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Dat is Hexje.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Jezus ga es naar BNW mensquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
apple producten zijn ontwikkeld door de 'darpa' ... een fbi achtige organisatie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |