Ditquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef AppleMartini het volgende:
Moe. En het lijkt wel alsof ik altijd moe ben als ik mezelf in deze reeks teruglees
gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef WasMachinator het volgende:
Zal ik wel even een positieve noot brengen![]()
Ik heb een kamer!
Ik heb een kamer!![]()
Ik voel me redelijk, maar de Beastie Boys is altijd okay natuurlijkquote:
quote:
Picsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:11 schreef Ambipur het volgende:
Damn. Mijn borsten zien er vandaag te lekker uit. Mag ook gezegd worden.
Wtf.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:11 schreef Ambipur het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:11 schreef Ambipur het volgende:
De eerste is op, tweede komt eraan!quote:
#theequote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:39 schreef minthy het volgende:
[..]
De eerste is op, tweede komt eraan!
Ook mee oppassen trouwens, m'n bloeddrukmeting was gisteren gevaarlijk hoog![]()
Eckte mannen drinken theequote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:41 schreef minthy het volgende:
[..]
#gay![]()
En nu kappen, tis hier verdomme geen sc
Terug naar 3FM dan, daar verderquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
Nee maar ik voel me zo eenzaam en het is hier zo gezellig
Je begint te stinken?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:31 schreef Ambipur het volgende:
Het wordt tijd dat ik een nieuwe username krijg.
* Miniem spuit Ambipur onder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: wel goed, op wat pc problemen na![]()
Geen wonderquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef FAUSTINO het volgende:
Voel mij goed. Iets geprobeerd waarvan ik voor mijzelf duidelijkheid in wilde hebben. Toen ik zojuist [alweer] werd aangehouden door de politie schoot er een idee door mijn hoofd.Thuis kwam gelijk een enkeltje Zwitserland geboekt waarna ik door vlieg naar Bulgarije...
Na 2 jaar van rottigheid gaat het roer om. Ik ga naar huis toe waar ik echt thuis hoor orde aldaar op zaken stelen. En zoals je raad een nieuw leventje beginnen kan niet wachten want over een paar weekjes is het zover![]()
Niemand buitenom jullie Fokkertjes die het weet, al zal een deel best blij zijn dat ik eindelijk opzoutAl was het overgrote deel van jullie best wel lief voor mij. Ik heb hier niets meer en dat is heel jammer maar in plaats van door te kloten moet je op een punt een keuze maken.
Voel mij dus goed dat ik in een ander pad insla
haha, ik hield me al in om dit te typen. Wel in leuk typefoutje in deze post.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:35 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Geen wonder
Maar ben je dan zo vaak de klos bij de politie?
Derde keer deze week. Het moet gewoon anders en dat ga ik ook doen ook nogquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:35 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Geen wonder
Maar ben je dan zo vaak de klos bij de politie?
Maar eigenlijk ontvlucht je dus de politie in dit land die jou standaard als verdacht aanmerkt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:38 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Derde keer deze week. Het moet gewoon anders en dat ga ik ook doen ook nog
Klopt, onopvallend politie auto houd je aan. Papieren laten zien ze maken een rondje om de auto heen. Je vraagt wat nu weer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:46 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ontvlucht je dus de politie in dit land die jou standaard als verdacht aanmerkt?
En waarom trouwens via Zwitserland naar Bulgarije?
Maar is er dan een specifieke reden dat de politie dat doet? Ik wens je veel geluk in Bulgarije iigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:00 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Klopt, onopvallend politie auto houd je aan. Papieren laten zien ze maken een rondje om de auto heen. Je vraagt wat nu weer?
Oh niks je mag doorrijden is het antwoord dan. Zelfs al ga ik op de fiets als ze de kans krijgen houden ze me nog aan... Ik ga via meerdere landen maar dat zijn landen waar ik tijdelijk even zal verblijven. Wat mijn echte doel is hoeft niemand te weten. De komende weken hard aan de bak alles opzeggen en verwijderen, damn Google
Vast alleen dat boeit mij niet meer. Deze user gaat letterlijk van de aardbodem verdwijnen dat vertel ik je welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:16 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Maar is er dan een specifieke reden dat de politie dat doet? Ik wens je veel geluk in Bulgarije iig![]()
OT: Goed
Ik wens je veel succes. Dat je maar mag vinden wat je zoekt, zullen we maar zeggen...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:29 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Vast alleen dat boeit mij niet meer. Deze user gaat letterlijk van de aardbodem verdwijnen dat vertel ik je welEn dank je.
Volgens mij is jouw levensverhaal er eentje die wel de moeite van het aanhoren waard is. Succes iig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef FAUSTINO het volgende:
Voel mij goed. Iets geprobeerd waarvan ik voor mijzelf duidelijkheid in wilde hebben. Toen ik zojuist [alweer] werd aangehouden door de politie schoot er een idee door mijn hoofd.Thuis kwam gelijk een enkeltje Zwitserland geboekt waarna ik door vlieg naar Bulgarije...
Na 2 jaar van rottigheid gaat het roer om. Ik ga naar huis toe waar ik echt thuis hoor orde aldaar op zaken stelen. En zoals je raad een nieuw leventje beginnen kan niet wachten want over een paar weekjes is het zover![]()
Niemand buitenom jullie Fokkertjes die het weet, al zal een deel best blij zijn dat ik eindelijk opzoutAl was het overgrote deel van jullie best wel lief voor mij. Ik heb hier niets meer en dat is heel jammer maar in plaats van door te kloten moet je op een punt een keuze maken.
Voel mij dus goed dat ik in een ander pad insla
Dat klinkt als een "routinecontrole", wat in de praktijk betekent dat mensen met een verdacht (=buitenlands) uiterlijk inspectie krijgen. Ik heb zelf wel eens van een agent gehoord dat dat het selectiecriterium is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:00 schreef FAUSTINO volgende:
[..]
Klopt, onopvallend politie auto houd je aan. Papieren laten zien ze maken een rondje om de auto heen. Je vraagt wat nu weer?
Oh niks je mag doorrijden is het antwoord dan. Zelfs al ga ik op de fiets als ze de kans krijgen houden ze me nog aan... Ik ga via meerdere landen maar dat zijn landen waar ik tijdelijk even zal verblijven. Wat mijn echte doel is hoeft niemand te weten. De komende weken hard aan de bak alles opzeggen en verwijderen, damn Google
Een routinecontrole is onzin en mag niet. Men moet een reden hebben om staande te houden, dus als het antwoord routine is, gewoon ajuu zeggen en doorrijden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:53 schreef lyolyrc het volgende:
Dat klinkt als een "routinecontrole", wat in de praktijk betekent dat mensen met een verdacht (=buitenlands) uiterlijk inspectie krijgen. Ik heb zelf wel eens van een agent gehoord dat dat het selectiecriterium is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |