Je begint te stinken?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:31 schreef Ambipur het volgende:
Het wordt tijd dat ik een nieuwe username krijg.
* Miniem spuit Ambipur onder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: wel goed, op wat pc problemen na![]()
Geen wonderquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef FAUSTINO het volgende:
Voel mij goed. Iets geprobeerd waarvan ik voor mijzelf duidelijkheid in wilde hebben. Toen ik zojuist [alweer] werd aangehouden door de politie schoot er een idee door mijn hoofd.Thuis kwam gelijk een enkeltje Zwitserland geboekt waarna ik door vlieg naar Bulgarije...
Na 2 jaar van rottigheid gaat het roer om. Ik ga naar huis toe waar ik echt thuis hoor orde aldaar op zaken stelen. En zoals je raad een nieuw leventje beginnen kan niet wachten want over een paar weekjes is het zover![]()
Niemand buitenom jullie Fokkertjes die het weet, al zal een deel best blij zijn dat ik eindelijk opzoutAl was het overgrote deel van jullie best wel lief voor mij. Ik heb hier niets meer en dat is heel jammer maar in plaats van door te kloten moet je op een punt een keuze maken.
Voel mij dus goed dat ik in een ander pad insla
haha, ik hield me al in om dit te typen. Wel in leuk typefoutje in deze post.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:35 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Geen wonder
Maar ben je dan zo vaak de klos bij de politie?
Derde keer deze week. Het moet gewoon anders en dat ga ik ook doen ook nogquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:35 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Geen wonder
Maar ben je dan zo vaak de klos bij de politie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |