dubbeldik jaquote:
Hoelaat ga je weg morgen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 1 dagje werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan de lange latten onder
Chocomel met rum
Jagermeister
Bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de avond pasquote:
En terug met de gipsvlucht?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In de avond pasuurtje of 22:00
Ga je met de auto dus? Hele nacht rijden, kan je iig zaterdagochtend meteen skieenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In de avond pasuurtje of 22:00
Als ik teveel jagermeister drink kan ik best onderuit gaan in een apres skitent jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En terug met de gipsvlucht?
Jepquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je met de auto dus? Hele nacht rijden, kan je iig zaterdagochtend meteen skieen
Ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 1 dagje werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan de lange latten onder
Chocomel met rum
Jagermeister
Bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed plan!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet.
Morgen vrij![]()
Lange latten zijn slecht voor m'n knie![]()
Rum is stom![]()
Jagermeister en bier ook![]()
Ik blijf wel hier en pas wel op het topic, deal?
Of driedubbel, maar daar ben ik nog niet over uit...quote:
Nee, ik denk het niet... Ga zelf maar lekker aan de hosselquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed plan!
En als ik terugkom... heb je dan wat chickies voor me gehosseld???
Maar ik ben daar helemaal niet zo goed inquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet... Ga zelf maar lekker aan de hossel
Ik wed dat er in de apri-ski genoeg wanhopig chicks zijn die je wel willen. Mss kun je er eentje mee naar huis nemen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar ik ben daar helemaal niet zo goed in
Laatste keer was een uitzonderingmaar dat mag Pino niet weten, ik wil dat hij mij verafgod
met je ranzige boterham verhaal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Net echt een geniaal gesprek gehad met Rámon en Timur![]()
Nu kom ik écht in de uitzending dit weekend
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Gebruik deze vakantie dan om te oefenenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar ik ben daar helemaal niet zo goed in
Laatste keer was een uitzonderingmaar dat mag Pino niet weten, ik wil dat hij mij verafgod
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
met je ranzige boterham verhaal?
Tof!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Kan niet luisterenquote:
Linkje?quote:
Niet eens live dus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mijn ervaring is dat dat heel erg meevaltquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wed dat er in de apri-ski genoeg wanhopig chicks zijn die je wel willen. Mss kun je er eentje mee naar huis nemen?
Op zich was het best een leuke meid ook qua karakter, alleen zij was duidelijk opzoek naar een avontuurtje en ik meer dan dat, bij haar dan... Tsja, als dat niet duidelijk gecommuniceerd wordt, is dat gewoon zondequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Gebruik deze vakantie dan om te oefenen![]()
En ik heb het nergens over, al was het wel een gruwelijk lekker wijf... Helaas zit daar vaak een naar karakter aan vast
Pics.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Gebruik deze vakantie dan om te oefenen![]()
En ik heb het nergens over, al was het wel een gruwelijk lekker wijf... Helaas zit daar vaak een naar karakter aan vast
Dan nog; kloten had ze niet...quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op zich was het best een leuke meid ook qua karakter, alleen zij was duidelijk opzoek naar een avontuurtje en ik meer dan dat, bij haar dan... Tsja, als dat niet duidelijk gecommuniceerd wordt, is dat gewoon zonde
Goede TT trouwensquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
TV / [3FM #3913] It’s Friday, Friday Gotta get down on Friday
Wel live, maar ze belden gewoon even om te vragen en te zeggen dat ze me standby wildequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet eens live dus?
Wanneer kom je in de uitzending?
Owh zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Wel live, maar ze belden gewoon even om te vragen en te zeggen dat ze me standby wildeDus ik ben gewoon live in de uitzending!
Omdat zaken die mij in vertrouwen worden verteld niet doorverteld hoeven te wordenquote:
Zij heeft em gebruikt dus oneens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat zaken die mij in vertrouwen worden verteld niet doorverteld hoeven te worden
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat zaken die mij in vertrouwen worden verteld niet doorverteld hoeven te worden
Ik moet ook gaan doen alsof ik ze nog niks verteld heb over mijn klacht enzo zeiden ze, haha, echt grappig was dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh zo. Tof, een eckte Fok!ker bij TOR
![]()
ik hoor het nog wel danquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Of driedubbel, maar daar ben ik nog niet over uit...
True, maar dan nog is het niet aan mij om dat bekend te makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zij heeft em gebruikt dus oneens.
ckerzzzzzzquote:
Mogelijk jong, mogelijk... Ik vind het een lastige materiequote:
als ik die foto's zo kijk loopt het water me in de mondquote:
Sowieso het over dingen hebben hier in het openbaar die de rest niet mag wetenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:50 schreef minthy het volgende:
[..]
True, maar dan nog is het niet aan mij om dat bekend te maken
ja inderdaad, dan kan je veel beter een DM sturen als je wat wil wetenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso het over dingen hebben hier in het openbaar die de rest niet mag weten
Ik heb het een paar weken terug voor het eerst gehad. Het valt als een blok beton, maar wat enorm lekker!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik die foto's zo kijk loopt het water me in de mond
Waarom?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:02 schreef Pino112 het volgende:
Mint, zal ik 'gênant' in jouw interviewdinges vervangen door 'chanant'?
Iddquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef alors het volgende:
Naaktfoto's van Doutzen Kroes5 jaar geleden belde.
Neequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ja maar je docent zit toch niet op Fok?
Wij krijgen geen aftrekpunten voor taalfouten! Docent stuurt dan eerst stuk terug met opmerking: "staan wel heel veel taalfouten in he? Hier heb je de verbeteringen en lever het dan nog maar een keer in". Of docent doet er niets mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee
Dus ik doe het maar niet, levert aftrekpunten op ivm taalfout.
Het is voor het vak Communicatieve Vaardigheden, dus daar gaat wel op gelet worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij krijgen geen aftrekpunten voor taalfouten! Docent stuurt dan eerst stuk terug met opmerking: "staan wel heel veel taalfouten in he? Hier heb je de verbeteringen en lever het dan nog maar een keer in". Of docent doet er niets mee.
Gelukkig maar! Slecht voor m'n taalnazi-achtige reputatiequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee
Dus ik doe het maar niet, levert aftrekpunten op ivm taalfout.
Wij wel. Niet heel eerlijk, want de studiehandleidingen staan bol van de spelfoutenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij krijgen geen aftrekpunten voor taalfouten! Docent stuurt dan eerst stuk terug met opmerking: "staan wel heel veel taalfouten in he? Hier heb je de verbeteringen en lever het dan nog maar een keer in". Of docent doet er niets mee.
Op het hertentamen van gisteren ook jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij wel. Niet heel eerlijk, want de studiehandleidingen staan bol van de spelfouten!!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien en Coen zijn zeker bazen
Dacht dat je het niet zo op Domien had?
Nakijken, een punt geven, en dan inleverenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij wel. Niet heel eerlijk, want de studiehandleidingen staan bol van de spelfouten!!
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nakijken, een punt geven, en dan inleveren
Dinsdag Maandag dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:34 schreef Piles het volgende:
Wanneer is Sander nou weer eens terug?
Jouw gedachtes kloppen niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef Evertjan het volgende:
zit net te bedenken dat ieniminimuis gewoon een kloon is van Pino
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef Evertjan het volgende:
zit net te bedenken dat ieniminimuis gewoon een kloon is van Pino
dat is slechts toeval.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jullie komen beide uit Sesamstraat
quote:De Frank en Vrijdagshow is vanaf morgen iedere week te zien op 538TV. De radio-uitzending is live te volgen van 18:00 tot 21:00 uur.
Luisteraars kunnen de uitzending ook bijwonen vanaf de studiotribune. 538TV is bij verschillende aanbieders van digitale televisie te ontvangen.
leuk!!!! Frankiequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)rijdagshow-op-538TV/
[..]
Wie is Vrijdag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)rijdagshow-op-538TV/
[..]
Past wel bij zo'n schijt-djquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Ja sorry hoor, maar wat een kutnaam van z'n programma.
Kloptquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Past wel bij zo'n schijt-dj![]()
*duikt weg*
bek dichtquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Past wel bij zo'n schijt-dj![]()
*duikt weg*
Straks weer, ik mag nu even wat afleiding van mezelfquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom klop je? Nu kan ik gaan open doen
Naar wijf vind ik dat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Dus diegene (Dieuwertje) die de regie/redactie voor Nachtegiel, B&W en PS Radio doet gaat vanaf 1 feb bij Q-Music werken.
Ik volgde haar net sinds vanmiddag op Twitter
Beetje een hipster ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Naar wijf vind ik dat.
Nu ze weg is kan dat zeggen, yolo.
Ik bedoelde meer in de omgang met mensen.quote:
Wel lekker een keer wat anders in de morgen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:17 schreef Pino112 het volgende:
Of Giel gaat naar Q, of Van Inkel gaat naar 3FM.
Zou niet weten waarom ze anders zoiets doen
True. Maar Nachtegiel is wel een bazenprogrammaquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel lekker een keer wat anders in de morgen.
Das hip dit dat alles.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:25 schreef alors het volgende:
Waarom staan ze op het filmfestival trouwens?
What the fuckquote:
Oh deze post zie ik nu pas. Eerst zien, dan geloven zeg ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef heloef het volgende:
Ik zie hier iets ontrafelen mensen, bij mijn nacht bij 3FM hoorde ik van iedereen daar dat Giel ging stoppen met de Freaknacht, nu gaat zijn producer naar Q-Music en is er op Q een of andere wisseltruuk.
Ik vind het een vreemde zaak.
Tuurlijk, dat altijd. Maar ik vind het alleen vreemd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh deze post zie ik nu pas. Eerst zien, dan geloven zeg ik.
Ja maar waarom dan nu nog een Mattie & Wietze reclameposter campagne voeren? Zonde van de poen! Het geld groeit Q niet op de rug schat ik zo in.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat altijd. Maar ik vind het alleen vreemd.
Leugens, Fokkers komen niet buitenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar ik zie overal buiten Mattie & Wietze reclame posters.
Jawel ik heb gisteren henkde_j nog in zijn billen geknepen op treinstation Delftquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Leugens, Fokkers komen niet buiten
Volgens mij zijn jullie elkaar net misgelopenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel ik heb gisteren henkde_j nog in zijn billen geknepen op treinstation Delft
Doodenge gedachte als ik em had tegengekomenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie elkaar net misgelopen
Misschien willen ze gokken met Giel op een ander tijdstip. We zien het vanzelf. Of juist niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan nu nog een Mattie & Wietze reclameposter campagne voeren? Zonde van de poen! Het geld groeit Q niet op de rug schat ik zo in.
Leuk grapje, niks meer dan dat.
Giel wil de ochtend niet kwijt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien willen ze gokken met Giel op een ander tijdstip. We zien het vanzelf. Of juist niet.
Ik kan het me voorstellenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doodenge gedachte als ik em had tegengekomen
Ik zou me kapotschamen alstie me met mijn gagba... fluitje had zien lopen
Maar toch knaagt het bij mij wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien willen ze gokken met Giel op een ander tijdstip. We zien het vanzelf. Of juist niet.
Dat vind ik toch een beetje jammer, niet omdat ik Giel niet mag. Maar ik zou hem graag iets anders zien doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Giel wil de ochtend niet kwijt.
Absoluut. Giel is een radio genie zonder twijfel. Nieuwe prikkels doen die gozer shinen als een mallequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een beetje jammer, niet omdat ik Giel niet mag. Maar ik zou hem graag iets anders zien doen.
Dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar toch knaagt het bij mij wel.
Het is TE opzichtig dit.
Hij moet niet naar Q-music, commerciële radio is denk ik niet zijn ding dan wordt hij Stenders 2.0 die telkens weer op de een of andere manier terugkomt bij 3FM. Maar als hij bijvoorbeeld carte blanche zou krijgen + een nog dikker salaris. Misschien dat hij dan toch gaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Absoluut. Giel is een radio genie zonder twijfel. Nieuwe prikkels doen die gozer shinen als een malle
Maar bij Q lijkt ie me eerder gecastreerd dan geinspireerd te worden. Maar wat weet ik ervan.
Ja een half uur las ik..quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef wolfrolf het volgende:
Giel heeft ook nog even radio gemaakt ook. Leipe shit
updatequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn trouwens dat FOK!ken zonder automatische updates5 jaar terug in de tijd
Hoi.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:29 schreef minthy het volgende:
Slaap lekker, iedereen die gaat pitten. Ik haal een nachtje door![]()
![]()
Geen idee, tot ik niet meer kan. Portfolio moet morgen ingeleverd worden en het lukt me niet om het klinkend als een klok te krijgen. Fuck perfectionisme!!11quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi.
Tot hoelaat ga je door en waarom?
Als het voldoet aan de eisen is het goed toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, tot ik niet meer kan. Portfolio moet morgen ingeleverd worden en het lukt me niet om het klinkend als een klok te krijgen. Fuck perfectionisme!!11![]()
format cquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, tot ik niet meer kan. Portfolio moet morgen ingeleverd worden en het lukt me niet om het klinkend als een klok te krijgen. Fuck perfectionisme!!11![]()
Ja, maar m'n eigen eisen zijn standaard te hoogquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het voldoet aan de eisen is het goed toch?
Daarvoor een nacht doorhalenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar m'n eigen eisen zijn standaard te hoog![]()
Nee joh, nog niet af! Moet nog een aantal verantwoordingen schrijven en een POP maken. Daarnaast nog een voorkantje en een inleiding, maar die kunnen als laatstequote:
Ik dacht dat ie onderhand wel terug was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:52 schreef Pino112 het volgende:
Ik hou van Sander's verhalen![]()
![]()
Blij dat ie er maandag weer is
Iets langere vakantiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie onderhand wel terug was.
Ik bekeek net de filmpjes waar Sander de voicemail van @Work insprakquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:11 schreef heloef het volgende:
Hoogtepuntje voor ons, dieptepunt voor Coen.
hoi! ik ben thuis! wat een vet concert, wat een rare terugreis. maar ik ben thuis!quote:
Ik las het ja. Waar die springer dan, ik kon er zo even niks over vinden..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi! ik ben thuis! wat een vet concert, wat een rare terugreis. maar ik ben thuis!
was bij Zuidhorn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik las het ja. Waar die springer dan, ik kon er zo even niks over vinden..
Heb je nog meegedaan aan moshpits?
Ohja, ik zie het;quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was bij Zuidhorn.
nee, niet meegedaan. oosterpoort heeft ook zitbanken. heerlijk gezeten
Nou, mooi dat het tof wasquote:22:12:51 24-01-13 GROUP-1 inzet zuidhorn
0420300 MKA Veiligheidsregio Groningen (Monitorcode OvD-G)
0420301 MKA Veiligheidsregio Groningen (OvD-G 1)
0420551 MKA Veiligheidsregio Groningen (OvD-G 1)
absoluut! en de terugreis leverde nog een babbeltje met een leuke meid tijdens het blauwbekken op station Buitenpost op. er waren 2 groepen mensen: de chagrijnen die in een hokje gingen zitten chagrijnen en de lui die dachten: ouwehoeren en lol hebben. rockie hoorde bij de laatste groepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, ik zie het;
[..]
Nou, mooi dat het tof was
Heb je geflirt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
absoluut! en de terugreis leverde nog een babbeltje met een leuke meid tijdens het blauwbekken op station Buitenpost op. er waren 2 groepen mensen: de chagrijnen die in een hokje gingen zitten chagrijnen en de lui die dachten: ouwehoeren en lol hebben. rockie hoorde bij de laatste groep
mwoah, heel groot woord. wel m&m's gegeven omdat ze busmisselijk werd en haar fiets in en uit een bus gesleept.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah, heel groot woord. wel m&m's gegeven omdat ze busmisselijk werd en haar fiets in en uit een bus gesleept.
en ik heb me ingehouden. ze zei nog: ik heb geen geld om m&m's terug te betalen. Toen had ik natuurlijk moeten zeggen: een kusje is ook goed hoormaar ja, dat doet Rockie dan weer niet. want Rockie heeft achteraf en/of online wel een grote bek, maar eigenlijk is hij een sociaal wrak
nee, dat had ik willen doen op station LWD. maar de bus stopte al eerder ergens en toen was ze er ineens uit.....en toen was ik te laat. ben nu dus een twitterzoekactie gestart. heb iig al 1 lwd-retweet dus wie weet heeft het zin.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]Held.
Je hebt haar nummer danwel naam toch wel? Of ook niet
Ohja ik zie die tweet nu pas. Zal em ff RT'enquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat had ik willen doen op station LWD. maar de bus stopte al eerder ergens en toen was ze er ineens uit.....en toen was ik te laat. ben nu dus een twitterzoekactie gestart. heb iig al 1 lwd-retweet dus wie weet heeft het zin.
en ik ga morgen Arriva mailen. 1 conducteur, woonachtig in Buitenpost, heeft van 22u, terwijl zijn dienst er al op zat, op dat station gestaan om mensen te woord te staan en achter bussen aan te bellen. een held is die man.
dank je. wie weet wil het via twitter. zie het ook meteen als een soort sociaal experiment. en we doen waarschijnlijk bij dezelfde supermarkt boodschappen dus wie weet...quote:
Hoi nachtbrakersquote:
Word lastig denk ik...moet iemand net de beschrijving lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dank je. wie weet wil het via twitter. zie het ook meteen als een soort sociaal experiment. en we doen waarschijnlijk bij dezelfde supermarkt boodschappen dus wie weet...
met de info op station Grunn anders wel. er stond alleen dat er geen treinen naar buitenpost reden. en verder zoek je het maar uit! er bleken bussen te gaan. we zouden in buitenpost overstappen in trein. in buitenpost stond er wel een trein, maar die ging naar Grunn. de bus waar we uitkwamen reed leeg terug want de chauffeuse was al sinds 7.30u in touw dus haar dienst zat er ook op. We moesten dus op nieuwe bus wachten en dat duurde bijna een uur. en al die tijd heeft die ene Arriveman zo'n 20-30 gestrande reizigers gezelschap gehouden. Ik had de kans niet meer die mand te bedanken dus dat ga ik morgen via de mail proberen. topgozer!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja ik zie die tweet nu pas. Zal em ff RT'en
Arriva is niks mis mee idd.
Moet watquote:
weet ik, maar hoe meer rt's, hoe groter de kansquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Word lastig denk ik...moet iemand net de beschrijving lezen
Ik steun je, met een retweet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet ik, maar hoe meer rt's, hoe groter de kans
Done!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weet ik, maar hoe meer rt's, hoe groter de kans
Ga je ons dan verlaten ja?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik hou van jullie!
en ik heb mijn twitterprofielpic aangepast in de vorige
en het is voor jullie ook beter dat ik een vrouw vind, zijn jullie van me af
Ik zie alleen een 3FM-logo en een tijdstip staan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:07 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien leuk voor sommigen, ik heb een pagina gemaakt die alleen 3FM muziek afspeelt
http://streams.selfip.com/xml/3fmplayyt.asp
(is een beetje experimenteel)
Als er een nummer op de radio begint start youtubequote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een 3FM-logo en een tijdstip staan?
Je hebt jezelf er net een volger bij geschooid. BAM!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
@hidiho
niet dat het veel zin heeft met 87 volgers, maar toch...
welnee joh. wellicht wat minder frequent, maar ik ben hier niet zomaar wegquote:
thnx! iedere volger is er 1quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
@hidiho
niet dat het veel zin heeft met 87 volgers, maar toch...
Ohja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als er een nummer op de radio begint start youtube
Ja....is nog een beetje experimenteel dus....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja.
Hoewel hij nu niet klopt, Jamie Lidell moet dat zijn.
doeiquote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doei
ik ga nl pitten. 9u gaat t wekkertje gelukkig pas. eerst nog wat lezen en dan hoop ik te kunnen pitten.
trusten allemaal
Slaap lekker, jong!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:19 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga pitten.
Mint succes nog even. Rock ook, mar dan anders.iedereen en
voor Mint
Lul. Ik ken nu ook zo'n gozer die voor het eerst een vriendin heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik hou van jullie!
Slok Sterke drank erin en je kan door. Doodt alle bacteriënquote:
Das mijn tactiek!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Slok Sterke drank erin en je kan door. Doodt alle bacteriën![]()
Beterschap
Mogguhquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:27 schreef 3rdRock het volgende:
iedereen bedankt voor het retweeten! inmiddels al 13 retweets, zelfs van mensen die ik totaal niet ken. een record voor een tweet van mij![]()
goedemorgen
17quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:27 schreef 3rdRock het volgende:
iedereen bedankt voor het retweeten! inmiddels al 13 retweets, zelfs van mensen die ik totaal niet ken. een record voor een tweet van mij![]()
goedemorgen
yep. zoveel interessants tweet ik niet toch?quote:
Er zitten er wel een paar bij met +1000 en +2000 followersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yep. zoveel interessants tweet ik niet toch?
en thnx rolf!
ik zag het ja. het record qua followers staat nog steeds een retweet van mijn tweet bestaande uit: LAGER LAGER LAGER x tig. werd geretweet door 3voor12radio met meer dan 10000followersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zitten er wel een paar bij met +1000 en +2000 followers
Ook maar even ge RT. Met m'n 9 followersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik hou van jullie!
Oh is dat hetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
It's a brand new day!
ik ben 1 van die trotse followersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook maar even ge RT. Met m'n 9 followers[ afbeelding ]
fapfapfapquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Aanrader voor de mannen op twittor
volg: @HottiesFTW![]()
![]()
![]()
Een exclusief gezelschap inderdaadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ben 1 van die trotse followers
tieten tieten tietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
gaat er mensen nog wat leuks doen dit weekend?
Leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ga morgen wandelen met mijn vriendinnen en onze hondjes!
Zondag ga ik mijn andere hobby uitvoeren: naaien! Kleding dan, he?
Zelf geen naaimachine hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuk
Kan je ook bekleding naaien van auto's?
Voor de rest, dat andere naaien is wel een hobby, maar je bent zo afhankelijk van anderen
Nee, daar is mijn naaimachine niet sterk genoeg voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuk
Kan je ook bekleding naaien van auto's?
Voor de rest, dat andere naaien is wel een hobby, maar je bent zo afhankelijk van anderen
Jammerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, daar is mijn naaimachine niet sterk genoeg voor.
Dan maar met de handquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, daar is mijn naaimachine niet sterk genoeg voor.
Wat een weekend, wat een weekend!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:10 schreef CindieY het volgende:
Ik heb zondag dezelfde plannen als Domien. Zaterdagavond stappen en naar een toneelstuk. En dat was m'n hele weekend wel
Thnxquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh jee the london blues??
Beterschap Roeltje
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Slok Sterke drank erin en je kan door. Doodt alle bacteriën![]()
Beterschap
hoi paul Giel gaatl naar Q hequote:
Wie zegt dat Roel niet in bed ligt? iPad dit datquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Hup bed in als je ziek bent!
Kopje thee erbij en bel je moeder of ze je komt verzorgen. Extra zielig doen!
Beterschap!
Dat wordt een botsingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee gevalletje synchroon schijten
iPhone ftw nu!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie zegt dat Roel niet in bed ligt? iPad dit dat
Dat nummer stond 25 jaar geleden op 1. Zal waarschijnlijk de reden zijn geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
dit is geen guilty pleasure, dit is gewoon leuke muziek!
geen fan van Claudia?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff zappen. Anders ga ik me niet beter voelen
Nicequote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff zappen. Anders ga ik me niet beter voelen
Kijk, en daarom is het nooit wat geworden tussen ons, hoe hard Roel ook zijn best heeft gedaanquote:
Jij hebt 2 big girls, da's heel wat andersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, en daarom is het nooit wat geworden tussen ons, hoe hard Roel ook zijn best heeft gedaan
Charmeurquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij hebt 2 big girls, da's heel wat anders
Oh ja, dan kijk je niet meer naar de rest zekerquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij hebt 2 big girls, da's heel wat anders
Oh je hebt meer lichaam nog?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, dan kijk je niet meer naar de rest zeker
Ja mijn eerlijkheid siert mequote:
Ik weet op welk type je valt en hou wijselijk m'n bekquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh je hebt meer lichaam nog?
Heb je ook een goede booty??![]()
![]()
You have no ideaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh je hebt meer lichaam nog?
Heb je ook een goede booty??![]()
![]()
Het heeft giga tieten en een giga kont?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet op welk type je valt en hou wijselijk m'n bek
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet op welk type je valt en hou wijselijk m'n bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |