dubbeldik jaquote:
Hoelaat ga je weg morgen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 1 dagje werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan de lange latten onder
Chocomel met rum
Jagermeister
Bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de avond pasquote:
En terug met de gipsvlucht?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In de avond pasuurtje of 22:00
Ga je met de auto dus? Hele nacht rijden, kan je iig zaterdagochtend meteen skieenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In de avond pasuurtje of 22:00
Als ik teveel jagermeister drink kan ik best onderuit gaan in een apres skitent jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En terug met de gipsvlucht?
Jepquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je met de auto dus? Hele nacht rijden, kan je iig zaterdagochtend meteen skieen
Ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 1 dagje werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan de lange latten onder
Chocomel met rum
Jagermeister
Bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed plan!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet.
Morgen vrij![]()
Lange latten zijn slecht voor m'n knie![]()
Rum is stom![]()
Jagermeister en bier ook![]()
Ik blijf wel hier en pas wel op het topic, deal?
Of driedubbel, maar daar ben ik nog niet over uit...quote:
Nee, ik denk het niet... Ga zelf maar lekker aan de hosselquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed plan!
En als ik terugkom... heb je dan wat chickies voor me gehosseld???
Maar ik ben daar helemaal niet zo goed inquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet... Ga zelf maar lekker aan de hossel
Ik wed dat er in de apri-ski genoeg wanhopig chicks zijn die je wel willen. Mss kun je er eentje mee naar huis nemen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar ik ben daar helemaal niet zo goed in
Laatste keer was een uitzonderingmaar dat mag Pino niet weten, ik wil dat hij mij verafgod
met je ranzige boterham verhaal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Net echt een geniaal gesprek gehad met Rámon en Timur![]()
Nu kom ik écht in de uitzending dit weekend
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Gebruik deze vakantie dan om te oefenenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar ik ben daar helemaal niet zo goed in
Laatste keer was een uitzonderingmaar dat mag Pino niet weten, ik wil dat hij mij verafgod
Jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
met je ranzige boterham verhaal?
Tof!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Kan niet luisterenquote:
Linkje?quote:
Niet eens live dus?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mijn ervaring is dat dat heel erg meevaltquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wed dat er in de apri-ski genoeg wanhopig chicks zijn die je wel willen. Mss kun je er eentje mee naar huis nemen?
Op zich was het best een leuke meid ook qua karakter, alleen zij was duidelijk opzoek naar een avontuurtje en ik meer dan dat, bij haar dan... Tsja, als dat niet duidelijk gecommuniceerd wordt, is dat gewoon zondequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Gebruik deze vakantie dan om te oefenen![]()
En ik heb het nergens over, al was het wel een gruwelijk lekker wijf... Helaas zit daar vaak een naar karakter aan vast
Pics.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Gebruik deze vakantie dan om te oefenen![]()
En ik heb het nergens over, al was het wel een gruwelijk lekker wijf... Helaas zit daar vaak een naar karakter aan vast
Dan nog; kloten had ze niet...quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op zich was het best een leuke meid ook qua karakter, alleen zij was duidelijk opzoek naar een avontuurtje en ik meer dan dat, bij haar dan... Tsja, als dat niet duidelijk gecommuniceerd wordt, is dat gewoon zonde
Goede TT trouwensquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:39 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
TV / [3FM #3913] It’s Friday, Friday Gotta get down on Friday
Wel live, maar ze belden gewoon even om te vragen en te zeggen dat ze me standby wildequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet eens live dus?
Wanneer kom je in de uitzending?
Owh zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:44 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Wel live, maar ze belden gewoon even om te vragen en te zeggen dat ze me standby wildeDus ik ben gewoon live in de uitzending!
Omdat zaken die mij in vertrouwen worden verteld niet doorverteld hoeven te wordenquote:
Zij heeft em gebruikt dus oneens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat zaken die mij in vertrouwen worden verteld niet doorverteld hoeven te worden
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat zaken die mij in vertrouwen worden verteld niet doorverteld hoeven te worden
Ik moet ook gaan doen alsof ik ze nog niks verteld heb over mijn klacht enzo zeiden ze, haha, echt grappig was dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh zo. Tof, een eckte Fok!ker bij TOR
![]()
ik hoor het nog wel danquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Of driedubbel, maar daar ben ik nog niet over uit...
True, maar dan nog is het niet aan mij om dat bekend te makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zij heeft em gebruikt dus oneens.
ckerzzzzzzquote:
Mogelijk jong, mogelijk... Ik vind het een lastige materiequote:
als ik die foto's zo kijk loopt het water me in de mondquote:
Sowieso het over dingen hebben hier in het openbaar die de rest niet mag wetenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:50 schreef minthy het volgende:
[..]
True, maar dan nog is het niet aan mij om dat bekend te maken
ja inderdaad, dan kan je veel beter een DM sturen als je wat wil wetenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso het over dingen hebben hier in het openbaar die de rest niet mag weten
Ik heb het een paar weken terug voor het eerst gehad. Het valt als een blok beton, maar wat enorm lekker!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik die foto's zo kijk loopt het water me in de mond
Waarom?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:02 schreef Pino112 het volgende:
Mint, zal ik 'gênant' in jouw interviewdinges vervangen door 'chanant'?
Iddquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef alors het volgende:
Naaktfoto's van Doutzen Kroes5 jaar geleden belde.
Neequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ja maar je docent zit toch niet op Fok?
Wij krijgen geen aftrekpunten voor taalfouten! Docent stuurt dan eerst stuk terug met opmerking: "staan wel heel veel taalfouten in he? Hier heb je de verbeteringen en lever het dan nog maar een keer in". Of docent doet er niets mee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee
Dus ik doe het maar niet, levert aftrekpunten op ivm taalfout.
Het is voor het vak Communicatieve Vaardigheden, dus daar gaat wel op gelet worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij krijgen geen aftrekpunten voor taalfouten! Docent stuurt dan eerst stuk terug met opmerking: "staan wel heel veel taalfouten in he? Hier heb je de verbeteringen en lever het dan nog maar een keer in". Of docent doet er niets mee.
Gelukkig maar! Slecht voor m'n taalnazi-achtige reputatiequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee
Dus ik doe het maar niet, levert aftrekpunten op ivm taalfout.
Wij wel. Niet heel eerlijk, want de studiehandleidingen staan bol van de spelfoutenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij krijgen geen aftrekpunten voor taalfouten! Docent stuurt dan eerst stuk terug met opmerking: "staan wel heel veel taalfouten in he? Hier heb je de verbeteringen en lever het dan nog maar een keer in". Of docent doet er niets mee.
Op het hertentamen van gisteren ook jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij wel. Niet heel eerlijk, want de studiehandleidingen staan bol van de spelfouten!!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien en Coen zijn zeker bazen
Dacht dat je het niet zo op Domien had?
Nakijken, een punt geven, en dan inleverenquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij wel. Niet heel eerlijk, want de studiehandleidingen staan bol van de spelfouten!!
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nakijken, een punt geven, en dan inleveren
Dinsdag Maandag dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:34 schreef Piles het volgende:
Wanneer is Sander nou weer eens terug?
Jouw gedachtes kloppen niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef Evertjan het volgende:
zit net te bedenken dat ieniminimuis gewoon een kloon is van Pino
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef Evertjan het volgende:
zit net te bedenken dat ieniminimuis gewoon een kloon is van Pino
dat is slechts toeval.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jullie komen beide uit Sesamstraat
quote:De Frank en Vrijdagshow is vanaf morgen iedere week te zien op 538TV. De radio-uitzending is live te volgen van 18:00 tot 21:00 uur.
Luisteraars kunnen de uitzending ook bijwonen vanaf de studiotribune. 538TV is bij verschillende aanbieders van digitale televisie te ontvangen.
leuk!!!! Frankiequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)rijdagshow-op-538TV/
[..]
Wie is Vrijdag?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)rijdagshow-op-538TV/
[..]
Past wel bij zo'n schijt-djquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Ja sorry hoor, maar wat een kutnaam van z'n programma.
Kloptquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Past wel bij zo'n schijt-dj![]()
*duikt weg*
bek dichtquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Past wel bij zo'n schijt-dj![]()
*duikt weg*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |