abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121979287
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:56 schreef Re het volgende:

[..]

en verder natuurlijk omdat er toevallig een video van gemaakt is
Je hamert zo op de gemaakte beelden en bijhorende volkswoede, het lijkt haast dat je baalt dat het vastgelegd is.
Is het inmiddels al mogelijk voor je om een soortgelijk incident aan te dragen zonder beelden waaruit blijkt dat men in strafsuggesties milder is?
pi_121979293
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef Re het volgende:

[..]

och de 7 andere rijkelui's kindjes (volgens GS) hadden hem geadopteerd hoor O+
Wat maakt het nou uit of het rijkelui's kindjes zijn of niet ? Was het minder erg wanneer het een stel kinderen van hardwerkende produtiemedewerkers zouden zijn ?

Daad is daad, en in dit geval misdaad.
“Three words guaranteed to humiliate men everywhere: ‘Hold my purse.’”
  Admin donderdag 24 januari 2013 @ 12:04:25 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121979303
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:59 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Je hebt toch zelf ook een besef van wat juist is en wat niet?
Op dát moment? Bedenk je bent in shock en er is een bende lui op je aan het inpraten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_121979312
nee televaag artikeltje suggesteerd dat een van de verdedigende advokaaten zoiets probeert
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_121979321
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Probeer je iets duidelijk te maken :? Het interesseert echt niemand iets zo lijkt het.
Mij wel, Dan kan ik er rekening mee houden.
pi_121979330
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:04 schreef GravitySucks het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of het rijkelui's kindjes zijn of niet ? Was het minder erg wanneer het een stel kinderen van hardwerkende produtiemedewerkers zouden zijn ?

Daad is daad, en in dit geval misdaad.
Het is dan vaak uit niet de mensen uit de middenklasse, omdat die een normale opvoeding krijgen.

Altijd van die probleemkindjes die te weinig aandacht van papa of mama hebben gekregen en daarna gaan overcompenseren. :Y
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:05:19 #107
241662 Jian
Well, well, well
pi_121979332
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef GravitySucks het volgende:

[..]

En in deze situatie vindt jij het terecht, mbt de ouders ?
Ik heb gezegd dat wanneer hiervan een preventie werking zou uitgaan, hetgeen in niet voor onmogelijk houd, (120 uur schoffelen, ha ha ha. Familie ten schande etc., shit!) dat ik bereid ben de collateral damage als acceptabel te beschouwen.
pi_121979339
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:04 schreef desiredbard het volgende:
nee televaag artikeltje suggesteerd dat een van de verdedigende advokaaten zoiets probeert
Linkje naar dat artikel dan??
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:05:40 #109
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_121979348
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef Jian het volgende:

[..]

Die man zijn naam is helemaal niet geplaatst, het was/is de naam van één van de daders die geplaatst is. Dat deze man toevallig hetzelfde heet dat is nu net pech. Dat idioten bedreigingen doen dat komt voor en is niet wenselijk, ook niet richting de werkelijke daders.
Totdat er een reactie kwam onder dat bericht, met e-mail, telefoonnummer en bedrijfje wat hij heeft... daar kan je best wat tegen doen als website zelf. maar in principe gaat het mij daar nog niet zo erg om: Iemand in dit topic zegt dat dat nadenken-gebeuren onzin is. Als nadenken is dat je iemand die Tom Kantelberg heet opbelt, gaat bedreigen, een valse order bij zijn bedrijfje zet om hem te lokken en dreigmailtjes stuurt terwijl het niet de persoon is, dan maakt de term "nadenken' een gigantische devaluatie mee. En gezien het groot aantal bedreigingen die die jongen al heeft gekregen schijnen een hoop mensen het lichtknopje in hun hersenen nog niet te hebben ontdekt. Vind ik zelf persoonlijk ook niet echt een fijne gedachte van de maatschappij.
put
your
clothes
on!
pi_121979355
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Op dát moment? Bedenk je bent in shock en er is een bende lui op je aan het inpraten.
Niet alleen die bende lui. Je ziet de publieke opinie ook als ouder. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat ik de kant van mijn kind kies als ik de beelden zou zien. Tevens doen ook niet alle ouders dit, dus het hoéft niet.
  Admin donderdag 24 januari 2013 @ 12:05:58 #111
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_121979360
Hé, er zijn wat berichtjes weg }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_121979383
quote:
15s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Waarom zeg jij dat ik zeg dat het slachtoffer het heeft uitgelokt?

Waar haal je dat uit?
Oh, mea culpa, ik dacht zoiets gelezen te hebben. Excuus.
pi_121979393
noemen en benoemen
Weten we in het vervolg meteen met wie we te maken hebben
Alle Yassin Dardakjes hebben ook pech...
pi_121979398
quote:
9s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij suggereerde het ook hoor. Alweer een tijd terug weet niet meer precies waar.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:06:59 #115
241662 Jian
Well, well, well
pi_121979399
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Joh, de mensen die voor de deur op een krat bier de dag doorbrengen hebben tegenwoordig ook internet, trek het je niet teveel aan.
_O- Lol, ik moest echt hardop lachen om zoveel zieligheid :D
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:07:14 #116
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121979410
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef Woffel het volgende:

[..]

Je hamert zo op de gemaakte beelden en bijhorende volkswoede, het lijkt haast dat je baalt dat het vastgelegd is.
Is het inmiddels al mogelijk voor je om een soortgelijk incident aan te dragen zonder beelden waaruit blijkt dat men in strafsuggesties milder is?
http://rechtennieuws.nl/2(...)eur-leidseplein.html

doodslag, 2 jaar...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121979413
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:05 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Het is dan vaak uit niet de mensen uit de middenklasse, omdat die een normale opvoeding krijgen.

Altijd van die probleemkindjes die te weinig aandacht van papa of mama hebben gekregen en daarna gaan overcompenseren. :Y
Wat een speculatie is dit zeg. Er zijn genoeg rijkelui's kinderen die niet dit soort achterlijk gedoe uithalen. Dit slaat echt als een tang op een varken.
pi_121979424
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, ik weet ook niet of ik mijn kind zou aangeven. Voor die keuze heb ik gelukkig nooit gestaan en zal er ook niet ooit voor staan.
pi_121979426
quote:
9s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Best bijzonder maar goed. Geaccepteerd.
pi_121979439
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:05 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat wanneer hiervan een preventie werking zou uitgaan, hetgeen in niet voor onmogelijk houd, (120 uur schoffelen, ha ha ha. Familie ten schande etc., shit!) dat ik bereid ben de collateral damage als acceptabel te beschouwen.
Sorry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met de preventieve werking in dit geval. Wat zou dat zijn ?
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:08:30 #121
241662 Jian
Well, well, well
pi_121979459
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:02 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Waarom plaatst Geen Stijl eigenlijk de namen van de daders i.p.v. ze enkel door te spelen naar justitie ? Die hebben er alle belang bij dat er volkshysterie ontstaat.
Om ze publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, omdat het de mening van GS is dat, je dat zou moeten doen met dit soort tuig. Of ze daarin gelijk hebben, daar verschillen de mening over :)
pi_121979486
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Linkje naar dat artikel dan??
http://www.telegraaf.nl/b(...)_niet_zomaar___.html

Met name de Titel is nogal suggestief

quote:
EINDHOVEN -
De acht jongens die begin januari hun agressie botvierden op en machteloos slachtoffer, deden dat niet zomaar, aldus de advocaat van een van hen.

Schokkend: mishandeling gefilmd

Mail Print
Reageer

Foto: TLG

Proefabonnement,
10 weken ¤ 30,-!
Ads door Google
Part Time Jobs for Cash
Take Part In Paid Online Surveys. Make 5¤ Per Survey. Register Here!
www.ie.SurveyCompare.net
Sales Jobs in Dubai
Senior job opportunities In sales and business development
GulfTalent.com
Enterprise Software Sales
Motivated sales person required Marketing thru Close ERP software
www.profitsflow.com
Een van de jongens had een trap tegen een fiets gegeven en de man had daar iets van gezegd.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:09:48 #123
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_121979505
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:09 schreef desiredbard het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)_niet_zomaar___.html

Met name de Titel is nogal suggestief

[..]

Daar is het de Telegraaf voor.
pi_121979548
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:09 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Daar is het de Telegraaf voor.
Dit is ongeloofelijk. Dus het is het slachtoffer zijn eigen schuld ? Wil die advocaat het op die manier gaan spelen ? Ik hoop dat hij snel geroyeerd zal worden uit de orde van advocaten.
pi_121979554
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:08 schreef Jian het volgende:

[..]

Om ze publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, omdat het de mening van GS is dat, je dat zou moeten doen met dit soort tuig. Of ze daarin gelijk hebben, daar verschillen de mening over :)
Ben het daar ten dele mee eens
Maar doe het dan goed...
Mugshot met geboortedatum, post adres en mobiel nummer...
Niet enkel een naam
pi_121979588
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ben het daar ten dele mee eens
Maar doe het dan goed...
Mugshot met geboortedatum, post adres en mobiel nummer...
Niet enkel een naam
Juist.

Tevens altijd online laten staan.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:13:49 #127
382130 gnaeus
pi_121979637
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef GravitySucks het volgende:

[..]

Dit is ongeloofelijk. Dus het is het slachtoffer zijn eigen schuld ? Wil die advocaat het op die manier gaan spelen ? Ik hoop dat hij snel geroyeerd zal worden uit de orde van advocaten.
Lol ?

De aanleiding was toch ook dat hij wat zei van het fietsvernielen ?

Ga lekker in Iran of Somalie wonen als je van meing bent dat het westerse rechtsysteem niet deugt. Gek genoeg zijn het ook vaak dezelfde mafklappers die van mening zijn dat onze cultuur superieur is aan die van een ander en schermen met diezelfde rechtstaat. Op basis van wat dan.
pi_121979638
quote:

[..]

Hoezo? Dat is zijn werk.
pi_121979697
quote:

[..]

Ach de man doet ook gewoon zijn werk.....
En er is voedingsbodem voor dat soort zieke argumenten... lees hier maar op fok

En dan vindt men het vreemd dat we verder afglijden.
Wie durft hier 's avonds iemand aan te spreken als je vernielingen ziet?
Wie durft zoals de passagier dat soort tuig aan te pakken http://www.rtvnh.nl/zaak/637/Passagier+valt+buschauffeur+aan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121979701
quote:

[..]

Het slachtoffer sprak de groep aan op hun vandalisme jegens een fiets. Met andere woorden; het slachtoffer deed wat juist was en werd puur en alleen om die reden blijkbaar in elkaar getrapt. Alleen daarom zouden ze al vele malen harder gestraft moeten worden.
pi_121979711
[quote]10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:13 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Lol ?

De aanleiding was toch ook dat hij wat zei van het fietsvernielen ?

Ga lekker in Iran of Somalie wonen als je van meing bent dat het westerse rechtsysteem niet deugt. Gek genoeg zijn het ook vaak dezelfde mafklappers die van mening zijn dat onze cultuur superieur is aan die van een ander en schermen met diezelfde rechtstaat. Op basis van wat dan.
[/quote

Niet zo extreem, ik wil gewoon aangeven dat ik het absurd vind.
pi_121979744
quote:
Drie verdachten al vast
Politie kent schop-tuig uit Turnhout

TURNHOUT, donderdag

Alle acht verdachten van de gruwelijke geweldsorgie in de binnenstad van Eindhoven zijn bekend bij de politie. Drie Nederlandse jongens zitten inmiddels achter slot en grendel nadat ze zich samen met hun ouders gemeld hadden op het politiebureau van Eindhoven. De vijf anderen, die net als de drie vastgezette Nederlanders in België wonen,

wachten op hun uitlevering naar ons land.

De drie Nederlandse jongens die deel uit maakten van de groep die een 22-jarige Brabander ernstig mishandelden in de Eindhovense binnenstad, zijn van ’goede komaf’, zegt de vader van Stefano B., die een florerende zaak in Eindhoven heeft. „Ik ken hun ouders.

Dat zijn net als wij succesvolle ondernemers waarop niets aan te merken valt.” Stefano B., Bob S. en Tom K. van 15, 16 en 17 jaar komen uit Eindhoven, maar wonen net als de andere vijf in de omgeving van Turnhout.

De groep was in de nacht van 4 januari samen in Eindhoven op stap gegaan. De Nederlanders Bob, Stefano en Tom kenden elkaar goed, maar waren niet echt bevriend met de vijf Belgische jongens met wie ze vanuit België in de Eindhoven verzeild raakten.

Een aantal van de groep van acht zou in de loop van de avond behoorlijk dronken zijn geraakt voordat ze op hun slachtoffer stuitten.

Uitlokken

De Brabander zou voorafgaand aan de kloppartij zelf iets geroepen hebben richting de stappers, zo zegt de vader van de 15-jarige Stefano. „Het rechtvaardigt het geweld niet, maar het is feitelijk wel zo dat die man als eerste iets riep en daarmee een reactie wilde uitlokken.”

Van de drie Nederlanders is er een die zegt dat hij die avond actief heeft deelgenomen aan de korte geweldsorgie. „Hij heeft geduwd en geschopt”, zegt advocaat Peter van de Laar van de 17-jarige Tom. „Hij begrijpt niet wat hem bezielde en vindt het allemaal verschrikkelijk. Er was geen sprake van drugsgebruik en dronken was hij evenmin.”

De 16-jarige Bob, die zich gisteren meldde op het politiebureau, verklaart via zijn advocaat niets met het geweld te maken te hebben gehad zonder dat toe te willen lichten. De vader van de 15-jarige Stefano doet dat wel. „Onze zoon heeft een week geleden al aan ons opgebiecht wat er is gebeurd.”
bron
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:16:49 #133
241662 Jian
Well, well, well
pi_121979746
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:08 schreef GravitySucks het volgende:

[..]

Sorry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met de preventieve werking in dit geval. Wat zou dat zijn ?
Deze jongens staan met naam en toenaam genoemd op internet, daar worden/zijn ze slachtoffer van, nu en in de toekomst en ook hun families worden hierdoor flink geraakt. Die straf is in mijn optiek vele malen erger dan de reguliere 120 uur schoffelen die dit soort gajes normaliter toebedeeld krijgt. Hier kan een afschrikkende werking van uitgaan. Voor een deel van dit (potentiële) tuig is 120 uur schoffelen niks, maar familie alles! Dit betekent dus dat van dit geval een afschrikwekkende werking zou kunnen uitgaan richting deze (potentiële) criminelen en als dat zo is, dan ben ik bereid de schade die die familie nu lijdt te accepteren als collateral damage. Duidelijker kan ik het niet maken.
pi_121979765
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het slachtoffer sprak de groep aan op hun vandalisme jegens een fiets. Met andere woorden; het slachtoffer deed wat juist was en werd puur en alleen om die reden blijkbaar in elkaar getrapt. Alleen daarom zouden ze al vele malen harder gestraft moeten worden.
We kunnen nog niets zeggen over de straf. Ik hoop alleen maar, en ik denk velen met mij, dat het een hoge straf zal zijn.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:17:51 #135
382130 gnaeus
pi_121979783
" Alle acht verdachten van de gruwelijke geweldsorgie in de binnenstad van Eindhoven"

Godsallemachtig, dat kan ook enkel de Telegraaf schrijven.
pi_121979784
quote:
De Brabander zou voorafgaand aan de kloppartij zelf iets geroepen hebben richting de stappers, zo zegt de vader van de 15-jarige Stefano. "Het rechtvaardigt het geweld niet, maar het is feitelijk wel zo dat die man als eerste iets riep en daarmee een reactie wilde uitlokken."
Deze vader vraagt er ook wel om...
pi_121979793
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja ..maar.
Volgens velen hier...
Wat juist is is niet altijd verstandig...en we moeten begrip hebben voor de achtergrond van de daders
Want die hebben het zo moeiulijk en zijn zo zielig
het is helemaal niet aardig om jouw viese van goed en kwaad op anderen te projecteren, dat kan agressie uitlokken en dat is dan je eigen fout
pi_121979804
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Deze jongens staan met naam en toenaam genoemd op internet, daar worden/zijn ze slachtoffer van, nu en in de toekomst en ook hun families worden hierdoor flink geraakt. Die straf is in mijn optiek vele malen erger dan de reguliere 120 uur schoffelen die dit soort gajes normaliter toebedeeld krijgt. Hier kan een afschrikkende werking van uitgaan. Voor een deel van dit (potentiële) tuig is 120 uur schoffelen niks, maar familie alles! Dit betekent dus dat van dit geval een afschrikwekkende werking zou kunnen uitgaan richting deze (potentiële) criminelen en als dat zo is, dan ben ik bereid de schade die die familie nu lijdt te accepteren als collateral damage. Duidelijker kan ik het niet maken.
Denken dat dit soort heksenjachten ertoe leiden dat geweld in de toekomst niet meer of in ieder geval minder voor gaan komen is toch wel een tikkeltje naiëf te noemen.
pi_121979813
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:16 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
1 van de vaders die dus wel degelijk het slachtoffer afschildert als degene die begon. Walgelijk.
pi_121979845
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Ok bedankt voor je uitleg. Ik begrijp nu wat je bedoelt.
Te gek eigenlijk dat het van invloed zou mogen of kunnen zijn.
pi_121979846
quote:
De vader van de 15-jarige Stefano doet dat wel. „Onze zoon heeft een week geleden al aan ons opgebiecht wat er is gebeurd
En de vader heeft zijn zoon dus niet linea reacta naar de gendarmerie/politie gemarcheerd/geschopt?

Lekkere familie
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:20:08 #142
382130 gnaeus
pi_121979871
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

1 van de vaders die dus wel degelijk het slachtoffer afschildert als degene die begon. Walgelijk.
Als je gewoon objectief naar de zaak kijkt is dat ook zo. Dat is nergens een excuus voor het gepleegde geweld. Kun je enkel vol emotie reageren ofzo ?
pi_121979878
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef desiredbard het volgende:

[..]

En de vader heeft zijn zoon dus niet linea reacta naar de gendarmerie/politie gemarcheerd/geschopt?

Lekkere familie
Uiteindelijk toch weer de opvoeding , wat de oorzaak (mede) is.
pi_121979883
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Als je gewoon objectief naar de zaak kijkt is dat ook zo. Dat is nergens een excuus voor het gepleegde geweld. Kun je enkel vol emotie reageren ofzo ?
Hoi Peter R. de Vries. :')
pi_121979899
quote:

[..]

Femke Halsema, welkom.
pi_121979906
quote:
De vader van de 15-jarige Stefano doet dat wel. „Onze zoon heeft een week geleden al aan ons opgebiecht wat er is gebeurd

Lekkere familie
quote:
Dat zijn net als wij succesvolle ondernemers waarop niets aan te merken valt.
pi_121979911
quote:

[..]

Als je objectief zou kijken naar de zaak zou je moeten zeggen dat je zoon gewezen werd op het feit dat hij vandalisme aan het plegen was door een fiets te vernielen en hij daarna buitensporig geweld gebruikte. Dat had de vader moeten zeggen. Niks 'reactie uitlokken' natuurlijk, dat is pas emotioneel en krom reageren. Daar weet jij alles vanaf he.
pi_121979917
quote:

[..]

Nee dat is niet zo. Want de dader roept juist een reactie op door tegen een fiets aan te schoppen. Het is niet iets dat normaal is, en daardoor niet ondenkbaar of abnormaal dat er daarop zal worden gereageerd. De dader die tegen de fiets aangschopte lokte dus een reactie uit.
pi_121979931
quote:
Als je nou een link had gepost van het betreffende topic op Fok had je kunnen zien dat men dan ook niet mild is..
pi_121979936
Wel echt respect voor die gast die vol in beeld zijn verhaal doet over die apen ^O^
http://www.dumpert.nl/med(...)ews_in_turnhout.html
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')