Dit vooral ook vind ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
aangezien de ouders zelfs de pestkoppen gingen aanklagen
Dat hebben de ouders niet gedaan, ze hebben enkel een advertentie geplaatst. En de media buiten de deur proberen te houden. Dat steekt kennelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef Stefan het volgende:
De ouders hebben er zelf een mediahype van gemaakt dan niet meteen janken als de hype je in je kont bijt omdat er niks van klopt
Eens, maar het is nog steeds niet uitgesloten dat pesten wel een rol heeft gespeeld. En correlatie is niet hetzelfde als een 100% causaal verband, maar bij zelfdoding zullen altijd meerdere factoren meespelen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat als pesten niet de oorzaak was je dit niet in de media moet brengen
Nooit met je eens, maar nu wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:02 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat hebben de ouders niet gedaan, ze hebben enkel een advertentie geplaatst. En de media buiten de deur proberen te houden. Dat steekt kennelijk.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:48 schreef Impect het volgende:
http://bit.ly/WwFSCf een tweet van de PR van de ouders.
quote:Sorry, die pagina bestaat niet!
quote:NWS / Schokkende rouwadvertentie na zelfmoord gepeste jongen #6 PERSCO
Ik ga natuurlijk niet heel deze discussie nalezen. Maar heeft iemand zich hier afgevraagd of het allemaal wel klopt wat deze arme jongen beweerde? Hoe hard werd hij werkelijk gepest? Is daar nu al iets over bekend?
Ja, een notitie is wel logischer ook, kun je een digitale brief noemen. Maar voor de vraag of het wel of niet echt door Tim is geschreven maakt het geen verschil, lijkt me.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:49 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een gejank of het nu wel of geen sms was, een notitie is toch ook goed?
Niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, een notitie is wel logischer ook, kun je een digitale brief noemen. Maar voor de vraag of het wel of niet echt door Tim is geschreven maakt het geen verschil, lijkt me.
Dat weet je nog steeds niet, dat wordt gesuggereerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Niet?
Zijn zelfmoord blijft dramatisch en dat hij gepest is, lijkt mij ook buiten kijf te staan maar de gewekte indruk dat hij die afscheidsbrief zelf schreef maakt m.i. wel uit. Die brief kwam enorm persoonlijk over, ik had het toen anders gelezen als ik wist dat pa, ma en een derde lang nagedacht hebben over wat te schrijven om op mijn gevoel in te spelen en zijn dood dramatischer te maken
Inderdaad, nu wil ik het ook weten ook. Heeft Tim die tekst wel of niet zelf geschreven/bedachtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:00 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Dat weet je nog steeds niet, dat wordt gesuggereerd.
Ja, die heeft hij zelf geschreven. Dit is een screenshot van de tekst op zijn telefoon, gemaakt een dag na zijn overlijden (bron is de NRC):quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad, nu wil ik het ook weten ook. Heeft Tim die tekst wel of niet zelf geschreven/bedacht
Ah dus een hoop gejank om niks dusquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:02 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, die heeft hij zelf geschreven. Dit is een screenshot van de tekst op zijn telefoon, gemaakt een dag na zijn overlijden:
[ afbeelding ]
Misschien dat we meneer Molenaar maar even moeten gaan bijbrengen dat Nederland niet accepteert dat hij over de rug van Tim probeert te scoren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah dus een hoop gejank om niks dus
tuurlijk maakt dat verschilquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, een notitie is wel logischer ook, kun je een digitale brief noemen. Maar voor de vraag of het wel of niet echt door Tim is geschreven maakt het geen verschil, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |