abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122231729
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:16 schreef Specularium het volgende:
Je kunt het ook direct in het belachelijke trekken.

Daar wordt ook niemand vrolijk van.
Niet minder absurd dan de speculaties waar een heel radiouitzending aan gewijd is. Dat heb je wel vaker met (complot)theorieën zonder concrete aanwijzingen.
pi_122239224
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

[..]

Dat is wél wat je beweert. Jij impliceert dat die note in de GSM niet echt zou zijn omdat dat geen 'normale' manier van schrijven is voor een afscheidsbrief:

[..]

Je tekst is toch echt maar op één manier interpretabel, nl. dat jij de echtheid van de note in twijfel trekt omdat het anders is dan 'normaal' (whatever that may be, in het geval van zelfmoord),

Nou niet terugkrabbelen als je op je eigen woorden wordt gewezen hè.
Je mag me best op m'n eigen woorden wijzen, maar je moet me geen woorden in de mond leggen die ik niet heb gezegd. Je zou op zich kunnen twijfelen aan de echtheid van de notitie, maar wil niet zeggen dat Tim geen zelfmoord heeft gepleegd. Je zou op zich daar ook nog aan kunnen twijfelen, maar dat doe ik niet.

Ik wijs alleen op de deskundige die aangeeft dat de afscheidsnotitie van Tim erg afwijkt van wat mensen "normaal gesproken" vlak voor hun zelfverkozen dood op papier zetten. En ik gaf als mogelijke verklaring daarvoor ook nog aan dat een notitie in de telefoon weinig ruimte biedt en bewerkelijker is dan snel een aantal zinnen op papier zetten.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:57:16 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_123070607
Kickje:

Uit de papieren NRC Next:

quote:
Intern onderzoek VARA reportage Tim Ribberink

De VARA heeft een intern onderzoek ingesteld naar de radioreportage Het Zwijgen van Tilligte van VARA-programma DeGids.fm. De documentaire van Bert Molenaar reconstrueerde de dood van de 20-jarige Tim Ribberink, die in november vorig jaar zelfmoord pleegde nadat hij gepest werd. Molenaar betwijfelde of de afscheidsbrief van Ribberink, die in een rouwadvertentie werd afgedrukt, echt was. Het onderzoek wordt gedaan door Thom Meens, die eerder de berichtgeving van NRC over prins Friso tegen het licht hield.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_123072968
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef Copycat het volgende:
Kickje:

Uit de papieren NRC Next:

[..]

Prima.
Laat ze de maker hiervan maar eens naar zijn echte motieven vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')