abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:07:29 #51
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_121983653
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die zogenaamde excuses stelden geen fuck voor man :') .
Zeg dan niet dat je excuses wil! 8-)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_121984108
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Eens.
Onzin natuurlijk. Vanuit de samenleving is er ook vraag naar internetverbindingen van altijd 200 mb, maar als je dat niet kunt bieden moet je het ook niet beloven.

Ze hebben al die jaren beloofd dat je geld veilig bij hen was, dat ze succesvolle ondernemers waren die zoveel mochten verdienen omdat ze hun zaakjes zo goed op orde hadden en die een hele nuttige bijdrage leverden aan de economie en daarom regelgeving moesten krijgen die hen meer vrijheid gaf. Terwijl ze in werkelijkheid zichzelf aan het volproppen waren terwijl ze op de afgrond afstormden, terwijl ze klanten bedrogen en elkaar 'producten' verkochten en lieten verkopen zonder te weten wat het was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:20:31 #53
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_121984196
Terecht Boele. Zeg het ze!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_121984899
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zeg dan niet dat je excuses wil! 8-)
Ik wil ook geen excuses, ik wil de verantwoordelijken achter tralies, levenslang. *)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:46:06 #55
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_121985258
quote:
6s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil ook geen excuses, ik wil de verantwoordelijken achter tralies, levenslang. *)
Dan klopt het dus dat banken geen sorry meer hoeven te zeggen! :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 24 januari 2013 @ 14:57:08 #56
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121985693
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee. En je bent gek.
Omdat ik wel verder kijk dan het NOS-rookgordijn ben ik gek :)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_121985782
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee. Omdat je van het serieuze nieuws niets aanneemt, en de informatie van de meest gare aluhoedjessites klakkeloos als waar aanneemt. Daarom ben je gek.
  donderdag 24 januari 2013 @ 15:03:33 #58
52357 Lambiekje
pi_121985969
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:59 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee. Omdat je van het serieuze nieuws niets aanneemt, en de informatie van de meest gare aluhoedjessites klakkeloos als waar aanneemt. Daarom ben je gek.
Wat is serieus nieuws? Van dezelfde lui die ook de banken in bezit hebben?!
Ik mag toch hopen dat je niet doelt op ANP, Reuters, Persgroep (NRC, Volkskrant, Trouw) en CNN.

Er is maar heel weinig globaaljournaille dat enigzins onafhankelijk is. Afgezien van regionale suffertjes.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_121986116
quote:
De Nederlandse banken hebben hun zaken ''voor 98 procent" op orde.
Lekker misleidend. Wat betekent die 98%?
pi_121986932
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mooi is dat he. Mensen krijgen steeds minder verantwoordelijkheidsgevoel en willen het liefst zoveel mogelijk van hun eigen falen afschuiven op een ander.
Mwoa. Niet alleen de junk die drugs koopt bij een dealer is fout, ook de dealer die willens en wetens een gevaarlijk of verrot produkt verkoopt is fout.

Banken speelden in op de hebberigheid van de consument maar brachten het daarbij ook nog eens alsof het allemaal de normaalste zaak van de wereld was om zoveel te lenen. Consumenten werden vaak niet of nauwelijks op de risico's gewezen, maar wilde deze vaak ook niet inzien.

Ik zie hier twee partijen die beiden hartstikke fout bezig waren. Maar volgens mij zijn de domme hebberige consumenten vele malen harder geraakt/gestraft dan de slimme hebberige banken. Logisch aangezien de banken slim en machtig zijn en de hebberige consumenten dom en betekenisloos. Maar dat maakt het in mijn ogen ethisch gezien niet opeens rechtvaardig.

Gevangenisstraffen voor bankdirecteurs en managers vind ik in de meeste gevallen overdreven (tenzij echt sprake is geweest van fraude of het overtreden van de wet op een andere manier. Maar ontslagen ZONDER dat zij toch nog een leuk zakcentje meekregen (wat vast wel een paar keer is gebeurd) zou toentertijd natuurlijk een begin zijn geweest.

Oh en los daarvan is de crisis in Nederland niet eens het sterkst aangewakkerd door de hebzucht van de Nederlandse consument. De hebzucht van de banken en dan met name de investeringen in de super slechte/gevaarlijke Amerikaanse (subprime)hypotheekpakketten en risicovolle investeringen in andere landen hebben volgens mij een veel grotere impact gehad. DAARdoor kwamen de banken bijna om te vallen. Iets waar de Nederlandse consument geen invloed op heeft gehad.
Krekker is de bom!
pi_121987088
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dat ze het salaris voor zichzelf en de hunnen hebben veiliggesteld (98% van al het geld in Nederland) en dat de rest van de bevolking fucked is.
pi_121987173
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:07 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dat die 1% nog steeds een roofzuchtige bende is en dat zelfs voor de 99% nog niet eens alles op orde is om ze maximaal uit te melken?
pi_121987571
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef DonJames het volgende:

[..]

De volledige post. Je ziet ze gewoon vliegen. Ga je nu weer terug naar je TRU/BNW-hol?
Jij bent in ieder geval een goeie slaaf van het systeem O+
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_121987612
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 14:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hulde _O_

Fuck dat hele minitrue met hun demagogische staatsjournaal :Y

Noord Korea zou er nog wat van kunnen leren hoe wij de bevolking hier in slaap weten te houden.
I'll sing you a lullaby.
pi_121988722
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:29 schreef Farenji het volgende:
Het getuigt wel van lef. Eerst lopen de banken het hele financiele systeem stelselmatig uit te hollen en te kannabaliseren; als ze vervolgens door hun eigen wanbeleid, veel te grote risico's en hun oplichterspraktijken in de problemen komen mag de staat ze overeind houden met belastinggeld; hiervoor hebben ze nooit "dankjewel" gezegd, en een "sorry" kon er ook niet vanaf. We zijn nu een hele tijd verder en nu blijkt dat ze nog steeds niks hebben geleerd, er is totaal niks veranderd. En nu nu is het ook nog de schuld van de samenleving. "Hoor eens even, zij wilden allemaal onze door en door verrotte oplichtersproducten hebben, wie zijn wij dan om ze dat te onthouden?"
Niets veranderd? Ik lees weer dagelijks huilie huilie dat banken te weinig krediet uitlenen omdat ze kritisch zijn over de mensen en bedrijven die die leningen willen afsluiten. Nog even en de banken worden verplicht o, wel geld uit te lenen terwijl dit eigenlijk niet goed is en over 15 jaar post jij dezelfde huilie berichten :)

quote:
En nu staat ook SNS op instorten door wanbeleid en slecht risicomanagement, en dan komt de reactie van de overheid: "nee die bank is veel te belangrijk hoor, essentieel voor Nederland, die mag echt niet omvallen hoor. Desnoods betalen we bij!"

Fucking onbegrijpelijk.
Wanbeleid? 1 slechte aankoop, bekend sinds 2008, sindsdien bezig te repareren, compenseren en op een transparante wijze in orde maken. Niet wachten tot schuld terug betaald moet worden, maar zelf in gesprek gaan om een oplossing te bedenken. Zo nu en dan tref je in het FD een weekend special aan die dit soort dingen haarfijn uitlegt. Er zijn niet alleen maar boevenbanken.
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:09:51 #66
52357 Lambiekje
pi_121988873
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:05 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Niets veranderd? Ik lees weer dagelijks huilie huilie dat banken te weinig krediet uitlenen omdat ze kritisch zijn over de mensen en bedrijven die die leningen willen afsluiten. Nog even en de banken worden verplicht o, wel geld uit te lenen terwijl dit eigenlijk niet goed is en over 15 jaar post jij dezelfde huilie berichten :)

[..]
Kijk naar waarom SNS nu gedwongen gered moet worden ....

quote:
Wanbeleid? 1 slechte aankoop, bekend sinds 2008, sindsdien bezig te repareren, compenseren en op een transparante wijze in orde maken. Niet wachten tot schuld terug betaald moet worden, maar zelf in gesprek gaan om een oplossing te bedenken. Zo nu en dan tref je in het FD een weekend special aan die dit soort dingen haarfijn uitlegt. Er zijn niet alleen maar boevenbanken.
Welke dan?
pi_121989583
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk naar waarom SNS nu gedwongen gered moet worden ....

Ze hebben bijna een jaar terug hulp gevraagd. Dat is niet dwingen. Dat het nu in ene dagelijks nieuws is, kan de realiteit niets aan doen.

quote:
Welke dan?
Niets in deze wereld voldoet aan je standaard, dat weten we ook al jaren.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:38:11 #68
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_121994836
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:45:14 #69
52357 Lambiekje
pi_121995075
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:24 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ze hebben bijna een jaar terug hulp gevraagd. Dat is niet dwingen. Dat het nu in ene dagelijks nieuws is, kan de realiteit niets aan doen.

[..]

Niets in deze wereld voldoet aan je standaard, dat weten we ook al jaren.
het zijn weer nieuwe problemen. Nieuwe lijken uit de kast.
pi_121995323
ze moeten ook geen sorry zeggen ze moeten zichzelf van het hoogste bankkantoor van nederland werpen _O_
pi_121996603
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het zijn weer nieuwe problemen. Nieuwe lijken uit de kast.
Lol, waarom weet iedereen dat al sinds 2008? :')
Echt, 16 miljoen Nederlanders krijgen precies wat ze verdienen - die ene miljoen anderen vraagt zich af of de rest ooit de ogen nog zal openen. En maar schande roepen, al vegeterende op de bank.
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:32:04 #72
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_121997407
Voor 98 procent op orde. Wat is dat voor labbekakkerige uitspraak dan? :').

O ja, en: http://www.nrc.nl/joris/2013/01/24/waar-is-het-geld/
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_122005984
Woekerpolissen waren zeker ook wat de markt wilde :')
pi_122007063
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:49 schreef CafeRoker het volgende:
Woekerpolissen waren zeker ook wat de markt wilde :')
Als de AEX nu op 650 punten stond had ik de vlag uit kunnen hangen! :D
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:13:39 #75
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_122007348
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hebben ze al sorry gezegd tegen de belastingbetalers dat die banken met belastingcenten gered moesten worden? Hebben ze sorry gezegd tegen al die bedrijven die door hun toedoen failliet zijn gegaan?
Die reddingen waren leningen met rentes van 10/15% en boetes bij afbetaling.

Het is niet zo dat de overheid gewoon geld naar de banken heeft overgemaakt.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 08:47:13 #76
52357 Lambiekje
pi_122019189
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Ze hebben het belegd , winst geboekt en terugbetaald (dat dan wel) .. maar met ons geld wordt er gegokt op extreme schaal. En worden exorbitante bonussen uitgekeerd.
pi_122022671
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ze hebben het belegd , winst geboekt en terugbetaald (dat dan wel) .. maar met ons geld wordt er gegokt op extreme schaal. En worden exorbitante bonussen uitgekeerd.
het is natuurlijk wel zo dat ze via een omweg gesubsidieerd zijn door een onnatuurlijk lage rente (kostprijs) aan inkoopkant en een soort prijskartel aan de verkoopkant. Zo kan ik ook m'n buffers versterken.
pi_122023422
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Als de AEX nu op 650 punten stond had ik de vlag uit kunnen hangen! :D
Nee, dan is het goed dat ze je stiekem allerlei onzin hebben aangesmeerd.
  FOK!Fotograaf vrijdag 25 januari 2013 @ 15:32:54 #79
13368 NiGeLaToR
pi_122032460
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 08:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee, uhhu, nee en.. Sinds 2008 niet meer, bij hen die het serieus nemen.

Helaas, je lopende band aan onwaarheden blijft stug doorlopen. Probeer eens een serieus inhoudelijk betoog, ipv nonsense populisme te blaten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, dan is het goed dat ze je stiekem allerlei onzin hebben aangesmeerd.
Meeste banken verkopen zelf niets, maar gebruiken het intermediair. Vandaar dat bijv Sns reaal en ing een eigen winkelconcept gemaakt hebben, om van het intermediair af te komen en grip op het 'aansmeren' te hebben.

Daarbij heeft mijn tussenpersoon in 2003 al netjes vermeld dat de worst case scenario 0 euro opbrengst kon zijn. Dat zou normale gang van communiceren moeten zijn, toen al. Dus of je bent slecht voorgelicht of je had poep in je oren. Beide zijn goed mogelijk :+ ik denk dat mensen met poep in hun oren nu het hardst roepen ipv toe te geven dat dit product niet bij ze past.
pi_122033917
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:32 schreef NiGeLaToR het volgende:

Meeste banken verkopen zelf niets, maar gebruiken het intermediair. Vandaar dat bijv Sns reaal en ing een eigen winkelconcept gemaakt hebben, om van het intermediair af te komen en grip op het 'aansmeren' te hebben.
Het lijkt mij ook wel zo netjes om dat duidelijk te maken, het lijkt mij namelijk dat heel veel mensen dachten dat de bank hen aan het adviseren was, terwijl die aan het verkopen was.

quote:
Daarbij heeft mijn tussenpersoon in 2003 al netjes vermeld dat de worst case scenario 0 euro opbrengst kon zijn. Dat zou normale gang van communiceren moeten zijn, toen al. Dus of je bent slecht voorgelicht of je had poep in je oren.
Als je mensen bij een zgn woekerpolis gewoon voorlicht dat 80% ervan gewoon kassa is voor de bank dan nemen ze die echt niet. En ik had begrepen dat er ook mensen zijn die onder 0 uitkwamen zonder dat ze wisten dat dan kon.

quote:
Beide zijn goed mogelijk :+ ik denk dat mensen met poep in hun oren nu het hardst roepen ipv toe te geven dat dit product niet bij ze past.
Ik ben met je eens dat hebzucht niet alleen valsheid naar boven brengt maar ook blindheid en doofheid. Dat doet echter niet af aan de valsheid.
pi_122034088
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:13 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Zal best, maar het pure feit dat deze instellingen gewoonweg niet failliet kunnen gaan, geeft aan hoe verrot het systeem is natuurlijk.
pi_122034278
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Eens.
Ow ja... het is de schuld van iemand anders. Zorgplicht anyone? Dit soort arrogant gelul geeft aan dat er nog steeds niks in het gedrag veranderd is. Ze staan boven de partijen, terwijl de failures opgevangen moeten worden door de belastingbetaler.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:48:25 #83
52357 Lambiekje
pi_122035627
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 15:32 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Nee, uhhu, nee en.. Sinds 2008 niet meer, bij hen die het serieus nemen.

Helaas, je lopende band aan onwaarheden blijft stug doorlopen. Probeer eens een serieus inhoudelijk betoog, ipv nonsense populisme te blaten.

Welke wat voor onwaarheden?
  vrijdag 25 januari 2013 @ 16:56:03 #84
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_122036020
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:12 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Zal best, maar het pure feit dat deze instellingen gewoonweg niet failliet kunnen gaan, geeft aan hoe verrot het systeem is natuurlijk.
Uiteraard.
Dat is het kernpunt van kapitalisme onderuit halen.
pi_122062024
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook wel zo netjes om dat duidelijk te maken, het lijkt mij namelijk dat heel veel mensen dachten dat de bank hen aan het adviseren was, terwijl die aan het verkopen was.

[..]

Als je mensen bij een zgn woekerpolis gewoon voorlicht dat 80% ervan gewoon kassa is voor de bank dan nemen ze die echt niet. En ik had begrepen dat er ook mensen zijn die onder 0 uitkwamen zonder dat ze wisten dat dan kon.

Mythbusters zeggen: Myth busted.
De meeste mensen snappen het verschil tussen kosten en dalende beurskoersen niet.
Mijn polis had 3% kosten over de inleg en nog een paar procent over transacties.
Er was een constructie met kans op dubbel verlies (zoek maar op, levensverzekering betalen uit beleggingsinleg) en die kwamen eerder op 0 uit. Onder 0 uitkomen heb ik nog niet gehoord, ben wel benieuwd naar voorbeelden. Is geen aandelen lease he, daar kon dat wel.

quote:
Ik ben met je eens dat hebzucht niet alleen valsheid naar boven brengt maar ook blindheid en doofheid. Dat doet echter niet af aan de valsheid.
Klopt, verzekeraars zijn een van de weinige partijen die zo collectief moet compenseren na verkoop van een twjfelachtig product. De omvang zal hier een rol in spelen, maar feit is gewoon dat mensen een deel van de kosten terug krijgen. Helaas is dat dus een deel van dat percentage, het verlies op de beurs zien ze nooit meer terug en dat is waar veel woekerpolis houders ook nog niet helemaal aan kunnen wennen.
pi_122068927
Ongezien de tyfus voor alle bankiers. :)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 19:34:42 #87
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_122082011
Xeno!
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  zaterdag 26 januari 2013 @ 20:21:03 #88
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122084181
Lekker boeiend, bankwezen was schuldig, consument was schuldig.

Alitjd maar dat vingertje richting de banken, zo sneu.
pi_122085536
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:34 schreef Sjabba het volgende:
Xeno!
Jij hebt toch ook wel een mening te ventileren over de banksters?

Kom op... gooi het in de groep :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_122085579
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:21 schreef ikjijallebei het volgende:
Lekker boeiend, bankwezen was schuldig, consument was schuldig.

Alitjd maar dat vingertje richting de banken, zo sneu.
Ho... ho... die banksters wijzen anders wel terug :7
I'll sing you a lullaby.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 20:51:23 #91
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122085624
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:50 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ho... ho... die banksters wijzen anders wel terug :7
Logisch als steeds zij (onterecht) de schuld krijgen, ze zijn niet de enige. Rot nu eens op xeno, complexC, en al je andere kloons.
pi_122085828
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:51 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Logisch als steeds zij (onterecht) de schuld krijgen, ze zijn niet de enige. Rot nu eens op xeno, complexC, en al je andere kloons.
Onterecht? Drugsdealers sluiten we toch op achter de tralies? Waarom zouden we dat dan ook niet doen met banksters? Banksters weten wel dat er een hoop kredietjunks zitten te pushen voor hun volgende kredietshotje maar ze hadden beter moeten opletten. Bij een nachtapotheker moet je namelijk wel direct boter bij de vis doen anders ga je maar lekker afkicken.
I'll sing you a lullaby.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 20:57:58 #93
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122085928
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:55 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Onterecht? Drugsdealers sluiten we toch op achter de tralies? Waarom zouden we dat dan ook niet doen met banksters? Banksters weten wel dat er een hoop kredietjunks zitten te pushen voor hun volgende kredietshotje maar ze hadden beter moeten opletten. Bij een nachtapotheker moet je namelijk wel direct boter bij de vis doen anders ga je maar lekker afkicken.
Ik ga niet eens inhoudelijk op jou reageren want jij bent helemaal gek. Blijkt uit de huizenmarkttopics, en jouw "gekick" om maar af te geven op de bancaire sector. Groetjes
pi_122085991
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Ik ga niet eens inhoudelijk op jou reageren want jij bent helemaal gek. Blijkt uit de huizenmarkttopics, daarom mijn 1e zin.
I'll sing you a lullaby.
  zondag 27 januari 2013 @ 05:58:45 #95
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_122102191
Willen ze geen sorry meer zeggen?

Ze hebben geluk dat ze nog niet tegen de muur zijn gezet. Als ik het voor het zeggen zou hebbben, zou ik dit ongedierte laten inblikken en weggeven als hondenvoer. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Oldie57 op 27-01-2013 09:53:12 ]
pi_122103291
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 05:58 schreef Oldie57 het volgende:
Willen ze geen sorry meer zeggen?

Ze hebben geluk dat ze nog niet tegen de muur zijn gezet. Als ik het voor het zeggen zou hebbben, zou ik dit ongedierte laten inblikken en weggeven als hondenvoer. ;)
wat niet is kan nog komen!
  FOK!Fotograaf zondag 27 januari 2013 @ 11:13:20 #97
13368 NiGeLaToR
pi_122104629
Heb medelijden met de zure pruimen in het topic, kan me voorstellen dat jullie leven niet leuk is.
Of het nu 'Bigpharma', 'banksters' of je moeder is - het zal ten alle tijde volledig en alleen aan een ander liggen. Er zijn therapeuten genoeg in deze wereld die je kunnen helpen om weer een gezond zelfbeeld te krijgen, zodat je niet zo bezig hoef te zijn met de rest van de wereld de schuld te geven van je ongerief.
  zondag 27 januari 2013 @ 11:48:52 #98
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_122105467
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:27 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik geef antwoord op jouw vraag, kneus.

:') :') :')
:')
Je snapt het echt niet he, als je ergens geen verstand van hebt kan je beter je mond houden.
  zondag 27 januari 2013 @ 12:26:14 #99
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_122106807
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 11:13 schreef NiGeLaToR het volgende:
Heb medelijden met de zure pruimen in het topic, kan me voorstellen dat jullie leven niet leuk is.
Of het nu 'Bigpharma', 'banksters' of je moeder is - het zal ten alle tijde volledig en alleen aan een ander liggen. Er zijn therapeuten genoeg in deze wereld die je kunnen helpen om weer een gezond zelfbeeld te krijgen, zodat je niet zo bezig hoef te zijn met de rest van de wereld de schuld te geven van je ongerief.
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')