Dit wordt weer dezelfde discussie als bij de DSB, mensen die een veel te hoge hypotheeklening afsluiten en blindelings een handtekening zetten onder een overeenkomst zonder te weten wat er overeengekomen is. En als het dan ineens blijkt dat het niet zo voordelig is, proberen de schuld te leggen bij de andere partij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:09 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, je bent verantwoordelijk voor het product. Toch vraagt het kassameisje niet of ik een koemelkallergie heb als ik een pak melk afreken. En als ik te hard rij met m'n net aangeschafte 911 gaat de Porschedealer die bon echt niet betalen. Eigen verantwoordelijkheid eerst.
het probleem is de hypotheek niet... de onderpand zijn ze NIET kwijt? Waarom denkt men godsamme toch dat het door de hypotheken komt deze crisis.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:14 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dit wordt weer dezelfde discussie als bij de DSB, mensen die een veel te hoge hypotheek afsluiten en blindelings een handtekening zetten onder een overeenkomst zonder te weten wat er overeengekomen is. En als het dan ineens blijkt dat het niet zo voordelig is, proberen de schuld te leggen bij de andere partij.
Je hoorde mensen toendertijd meer moeite steken in onderzoek naar een goed restaurant waar men wilde gaan eten door het afspeuren van het internet, maar een handtekening onder overeenkomst voor een hypotheek werd vaak (bijna) blindelings gezet.
Aangepast, muggenzifter. Maar, verlicht ons eens, waardoor komt de crisis volgens jou?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het probleem is de hypotheek niet... de onderpand zijn ze NIET kwijt? Waarom denkt men godsamme toch dat het door de hypotheken komt deze crisis.
Zie eerder post...quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:22 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Aangepast, muggenzifter. Maar, verlicht ons eens, waardoor komt de crisis volgens jou?
Pas op, achter je! Een reptilian vermomd als bankier!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie eerder post...
Top der banken is private. Banken hebben geen belang bij een goed draaiende economie. Net zoals de BadPharma niet gedient is van een gezonde bevolking.
Als de elite vind dat het tijd is om te cashen zullen ze er op aansturen... Zoals de beurskrach van 1929.
Een docu bekijken als Money Masters of Money as Debt I / II / III zou niet misstaan. Of hoe een corporatie (The Corporation) werkt.
Banken en Multinationals staan boven de politiek.
Niet de overheden hebben invloed op de creatie, inflatie, circulatie van het geld. Dat hebben de private banken. Overheden moeten rente betalen op geldcreatie ... Als zaken uit de hand lopen zoals nu in EU kan een overheid geen mechanisme toepassen.
Ben bang dat we het ergste nog niet hebben gehad... de derivaten-bubble.
Wat snap je niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Pas op, achter je! Een reptilian vermomd als bankier!
De volledige post. Je ziet ze gewoon vliegen. Ga je nu weer terug naar je TRU/BNW-hol?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Waar denk je dat ik het verkeerd heb? ..Ben benieuwd?
Ik zal je uit je droom helpen. ... Centrale Banken zijn privaat. Geldcreatie is hun handen. Overheden hebben daar geen enkel invloed op.... Daar is niets spooky aan het is de realiteit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
De volledige post. Je ziet ze gewoon vliegen. Ga je nu weer terug naar je TRU/BNW-hol?
Nee. En je bent gek.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zal je uit je droom helpen. ... Centrale Banken zijn privaat. Geldcreatie is hun handen. Overheden hebben daar geen enkel invloed op.... Daar is niets spooky aan het is de realiteit.
O ik had gemist dat je überhaupt geen argumenten hebt. Wat een droeftoeter ben jij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef DonJames het volgende:
[..]
Pas op, achter je! Een reptilian vermomd als bankier!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:55 schreef HyperViper het volgende:
Sinds wanneer zijn de centrale banken in handen van overheden dan en niet privaat?
Zie hierboven. Jammer joh.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:56 schreef HyperViper het volgende:
O ik had gemist dat je überhaupt geen argumenten hebt. Wat een droeftoeter ben jij.
Toch wel, jammer joh. DNB drukt geen geld. Ook onze overheid leent gewoon bij private banken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
De staat is enig aandeelhouder van DNB NV..
[..]
Zie hierboven. Jammer joh.
Ik geef antwoord op jouw vraag, kneus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Toch wel, jammer joh. DNB drukt geen geld. Ook onze overheid leent gewoon bij private banken.
Dat hebben we geleerd van de banken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mooi is dat he. Mensen krijgen steeds minder verantwoordelijkheidsgevoel en willen het liefst zoveel mogelijk van hun eigen falen afschuiven op een ander.
En ik geef antwoord op jouw incorrect opmerking. Teringmongool.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op jouw vraag, kneus.![]()
![]()
Die zogenaamde excuses stelden geen fuck voor manquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarop!?Ja. Banken in het algemeen maar ook raden van bestuur, voorzitters, belangenverenigingen. Er zijn er legio die de hand ook in eigen boezem hebben gestoken. Een aantal. Een zeer terechte opmerking van Boele en vooral huilie huilie van een aantal mensen die liever roepen dan lezen.
Je geeft geen antwoord, je stelt een vraag. Te herkennen aan de woordvolgorde en het vraagteken aan het einde van de zin. Kijk maar:quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En ik geef antwoord op jouw incorrect opmerking. Teringmongool.
Dus helaas, je bent dom. Sorry man!quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:55 schreef HyperViper het volgende:
Sinds wanneer zijn de centrale banken in handen van overheden dan en niet privaat?
En ik heb het over de stelling die ik plaats. Te herkennen aan de woordvolgorde en het ontbreken van een vraagteken aan het einde van de zin. Kijk maar:quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord, je stelt een vraag. Te herkennen aan de woordvolgorde en het vraagteken aan het einde van de zin. Kijk maar:
Je slaat de plank dus wederom mis. Onze overheid drukt niets, ze lenen. Bij jawel, private banken.quote:Toch wel, jammer joh. DNB drukt geen geld. Ook onze overheid leent gewoon bij private banken.
Je onkunde komt pijnlijk aan het licht he?quote:[..]
Dus helaas, je bent dom. Sorry man!
Zeg dan niet dat je excuses wil!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die zogenaamde excuses stelden geen fuck voor man.
Onzin natuurlijk. Vanuit de samenleving is er ook vraag naar internetverbindingen van altijd 200 mb, maar als je dat niet kunt bieden moet je het ook niet beloven.quote:
Ik wil ook geen excuses, ik wil de verantwoordelijken achter tralies, levenslang.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je excuses wil!
Dan klopt het dus dat banken geen sorry meer hoeven te zeggen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil ook geen excuses, ik wil de verantwoordelijken achter tralies, levenslang.
Omdat ik wel verder kijk dan het NOS-rookgordijn ben ik gekquote:
Nee. Omdat je van het serieuze nieuws niets aanneemt, en de informatie van de meest gare aluhoedjessites klakkeloos als waar aanneemt. Daarom ben je gek.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat ik wel verder kijk dan het NOS-rookgordijn ben ik gek
Wat is serieus nieuws? Van dezelfde lui die ook de banken in bezit hebben?!quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee. Omdat je van het serieuze nieuws niets aanneemt, en de informatie van de meest gare aluhoedjessites klakkeloos als waar aanneemt. Daarom ben je gek.
Lekker misleidend. Wat betekent die 98%?quote:De Nederlandse banken hebben hun zaken ''voor 98 procent" op orde.
Mwoa. Niet alleen de junk die drugs koopt bij een dealer is fout, ook de dealer die willens en wetens een gevaarlijk of verrot produkt verkoopt is fout.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mooi is dat he. Mensen krijgen steeds minder verantwoordelijkheidsgevoel en willen het liefst zoveel mogelijk van hun eigen falen afschuiven op een ander.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |