Maar wel flirten en haar nummer geaccepteerd. Sukkelquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
Ja, na een hoop geflirt gaf een meisje mij haar nummer. Maar nooit wat mee gedaan want ik had al een vriendin
Wat is er nou weer mis met flirten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maar wel flirten en haar nummer geaccepteerd. Sukkel
In Indiaquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee, ik ben wel ooit aangerand in de trein, telt dat ook?
Dan wisselen ze nummers uit om samen te zweren tegen de NS.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:53 schreef HenkvdStap het volgende:
Ik denk momenteel in Nederland dat niemand iemands nummer zou vragen. Ik lees al veel berichten over mensen die boos zijn op de dienstregeling Treinreizigers-zijn-het-beu Ik denk dat momenteel veel mensen geïrriteerd naar elkaar kijken i.p.v. flirtend
Nederlandquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, maar wel nageroepen door 3 negers dat ze me gingen verkrachten in de buurt van Bijlmer, telt dat ook?
Haha die berichtjes waren dan ook geniaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef 2cv het volgende:
Wel eens geprobeerd om via Rails (dat blaadje, niet dat spul waar de treinen op zouden moeten rijden) in contact te komen met een leuke meid (zag er tof uit, niet mee gesproken). Nooit meer iets van gehoord.
Wat is zo'n gast nou denkende.quote:Drie jaar geleden nam ik, alternatief geklede jongen van 1.64m met Nirvana-shirt en paardenstaart, de trein van 11.51u van Amsterdam Centraal naar Den Helder. Bij Amsterdam Sloterdijk stapte jij in. Blond meisje, kort rokje, vrouwelijke vormen, en lezend in de Viva van 23 februari 2010. Je keek me enkele seconden onderzoekend aan en sindsdien ben ik verliefd op je. Lange tijd durfde ik niets te ondernemen, maar nu trek ik de stoute schoenen aan. Koffie? Groetjes, Wilbert.
Ligt eraan, was het spannend?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee, ik ben wel ooit aangerand in de trein, telt dat ook?
Nee, want dan was het allang gebeurd ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, maar wel nageroepen door 3 negers dat ze me gingen verkrachten in de buurt van Bijlmer, telt dat ook?
Neequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef 2cv het volgende:
Wel eens geprobeerd om via Rails (dat blaadje, niet dat spul waar de treinen op zouden moeten rijden) in contact te komen met een leuke meid (zag er tof uit, niet mee gesproken). Nooit meer iets van gehoord.
echte liefde ditquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, maar ze riepen het wel met hartstocht
Ik voelde rillingen
Dat is nog eens emancipatie, meisjes die jongens aanranden. Hoewel, was het wel ongewenst?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:52 schreef Aldo-MC het volgende:
Ben een keer aangerand, paar jonge meiden van ca 15/16 die bij het uitstappen in mn kont knepen
Laatst wel een leuk gesprek met een meidje en nummer gekregen, maar die had een kind en praatte net als Ali B dus misschien was ze wel een hoer
Dat blad wordt niet meer uitgegeven of wel? Er zijn wel een aantal sites waarop je berichten kan plaatsen als je een bepaald persoon nog is zou willen ontmoeten nadat je hem/haar in de trein tegenkwam. Ik vind dat wel wat hebben...:)quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef 2cv het volgende:
Dat klinkt nogal opdringerig en slijmerigquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:32 schreef Tegan het volgende:
Keer een jongen gehad die me op mijn been ging wrijven op het perron. *ril*
En een kerel die een heel gesprek met me aanging (irritant), en toen hij uitstapte zei hij ''dag mooie meid'' ofzo.
Verder probeer ik zo min mogelijk met mensen te praten, als iemand een gesprek begint doe ik gewoon alsof ik het niet hoorde.
Dat is ook wel een paar keer gebeurd. Oogcontact en allebei van kleur verschieten / van elkaar door hebben dat het niet gewoon een vluchtige blik is. Maar dan net op het moment dat jij/zij de trein uit moetquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:50 schreef Starr_003 het volgende:
Een keer gehad dat de trein stopte bij een station waar ik niet uit hoefde maar er liep een jongen langs me, die ineens omdraaide en me aankeek, hij verschoot van kleur, ikke ook, daarna stapte hij uit, en bleef nog even kijken door het raam tot de trein wegreed. Heel apart!
![]()
Daarna nooit weer gezien!
Bizar eigenlijk, dat zoiets in een paar seconden kan gebeurenquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is ook wel een paar keer gebeurd. Oogcontact en allebei van kleur verschieten / van elkaar door hebben dat het niet gewoon een vluchtige blik is. Maar dan net op het moment dat jij/zij de trein uit moet .En dan nog de halve dag denken of er wat gebeurd zou zijn als je even een station langer was blijven zitten
Is zoiets niet eerder eng dan charmant?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef Mylene het volgende:
Een keer meegemaakt dat een vent in de trein van Utrecht naar A'dam tegenover mij ging zitten. Hij vroeg of ie met mij mocht meerijden. Ik antwoordde jawel hoor. Hij probeerde de hele tijd oogcontact te krijgen en ging ook wijdbeens zitten. Hij moest op een gegeven moment naar het toilet en vroeg of ik op zijn tas wilde letten. Hij kwam terug en gaf een knipoog en zei dank je schoonheid. Hij stapte bij A'dam Amstel uit en legde een kaartje neer met op de achterzijde zijn telefoonnummer en de woorden bel even als je interesse hebt.
Epic failurequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:46 schreef shazaam het volgende:
"Over enkele ogenblikken Leiden CS" waarop ik opstond gedag zei en wegliep, toen ik op het perron stond en de trein wegreed kon ik me wel voor me kop rammen
Ik heb niet als eng ervaren. Ik maak het wel vaker mee dat soort gasten. Ik vind het kwalijker als ze aan mijn lijf zitten. In het uitgaansleven van die jongens die even expres langs je opschuren of hun handen niet thuis kunnen houden. Maar, die vent in de trein was eigenlijk nog maar een jonge gozer. Ik vond het wel grappig. Ik vertelde het ook mijn man. Ik dacht van hij zal vast wel boos worden. Nee hoor. hij noemde hem een baasquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is zoiets niet eerder eng dan charmant?
Als je er vaak last van hebt dan misschien iets minder sexy voor de dag komen? Zou niet moeten uitmaken hoe je erbij loopt, maarja, toch werkt het niet altijd zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb niet als eng ervaren. Ik maak het wel vaker mee dat soort gasten. Ik vind het kwalijker als ze aan mijn lijf zitten. In het uitgaansleven van die jongens die even expres langs je opschuren of hun handen niet thuis kunnen houden. Maar, die vent in de trein was eigenlijk nog maar een jonge gozer. Ik vond het wel grappig. Ik vertelde het ook mijn man. Ik dacht van hij zal vast wel boos worden. Nee hoor. hij noemde hem een baas.
De grap is dat het vaak ineens gezellig wordt als alles fout looptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:33 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ken nu ik er zo over nadenk toch al 2 stelletjes die elkaar in de trein ontmoet hebben, best veel nu ik erover nadenk..
Vooral omdat ik zelf altijd het idee heb als ik in de trein iemand aanspreek ik eerder een klap voor mn kop kan verwachten dan een vriendelijk antwoord terug.. God wat kijken al die mensen chagrijnig..
Het begint altijd met oogcontactquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:33 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ken nu ik er zo over nadenk toch al 2 stelletjes die elkaar in de trein ontmoet hebben, best veel nu ik erover nadenk..
Vooral omdat ik zelf altijd het idee heb als ik in de trein iemand aanspreek ik eerder een klap voor mn kop kan verwachten dan een vriendelijk antwoord terug.. God wat kijken al die mensen chagrijnig..
Dat vond ik altijd een afknapper, geen hoofdzaken van bijzaken kunnen onderscheiden en maar wat kleuren om toch een schijn van vordering te markeren. Dus ik snap je ironische glimlach wel, maar ik zou het niet aantrekkelijk vinden denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:04 schreef Hexagon het volgende:
Mij is het een keer gebeurt in de trein in de tijd dat ik in een andere stad stage liep dan dat ik studeerde. Er kwam een leuk meisje tegenover me zitten. Lang en zeer dik blond haar en blozende wangen. En door een redelijk grote bril met ronde glazen keken twee van de mooiste soort ogen die er zijn. En voor zich een of ander studieboek waarin ze met een merkstift allerlei zinnen aan het markeren was. En dat deed ze met een enorme gretigheid. Zo ongeveer het halve boek werd gekleurd.
Die smartphones werken ook niet echt mee wat dat betreftquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef shazaam het volgende:
[..]
De grap is dat het vaak ineens gezellig wordt als alles fout looptStaat de trein ineens stil in een weiland ofzo dan is het ijs ineens gebroken en gaat iedereen eerst klagen en dan gezellig kletsen.
Maar ik verbaas me er ook wel is over (doe er zelf net zo goed aan mee) dat iedereen altijd maar zo stoicijns voor zich uit zit te staren en vooral probeert elkaar niet recht in de ogen te kijken.
Wat volgens mij sowieso wel is is dat hoe langer je naast elkaar zit zonder iets te zeggen hoe groter de barriere wordt. Dus als je in de trein een gesprekje wilt hebben moet je gewoon gaan zitten en "hoi" zeggenHeeft vaak zat voor me gewerkt
En of!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:33 schreef Henno het volgende:
[..]
Die smartphones werken ook niet echt mee wat dat betreft
Iets soortgelijks hebben ze een tijdje gedaan - een coupe waarin het de bedoeling was dat je met je medereizigers ging praten. Werkten ook nog een aantal semi-bekende Nederlanders aan mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:20 schreef shazaam het volgende:
[..]
En of!
Ze zouden bij de NS is de gezelligheids coupe moeten uitvinden, zonder telefoon ontvangst en met een verplichte glimlach ofzo
Grappig, ik heb vaak hetzelfde gehad op station amersfoortquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:59 schreef AnnaTralala het volgende:
Ben op station Amersfoort herhaaldelijk een leuke jongen tegengekomen. Halflang bruin haar, normaal postuur. Elkaar lang aanstaren, zowel op het perron als in de trein. Maar hij sprak me nooit aan en ik durfde ook niet
Voordat mobiele telefoons en internet er was. Dat waren nog eens tijdenquote:Op zondag 27 januari 2013 11:31 schreef oLexie het volgende:
Voordat de smartphones en Facebook er was. Het waren nog eens tijden.
quote:Op zondag 27 januari 2013 08:59 schreef Grouch het volgende:
Zal ik ook maar dan ?
Situatie: het sneeuwt weer eens en de treinen rijden met enorme vertraging. Op het perron van station Haarlem raak ik in gesprek met een Engels sprekende Italiaanse die hier vakantie vierde. Zij staat te rillen want haar kousen waren niet echt afgestemd op de sneeuw.. dus ik bied haar de trainingsbroek uit mijn sporttas aan. Die ze graag aantrekt, ook al is deze veel te groot. Echt charmant staat het niet, maar het is wel warmer. Wat grapjes over "getting in eachothers pants" volgen. Eenmaal in Amsterdam aangekomen nodigt ze mij als dank nog uit voor "een kopje warme koffie" op haar hotelkamer. Alwaar niet alleen de trainingsbroek uitging
Maar nee, haar nummer heb ik niet
Welkom in het digitale tijdperk.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik bijna op 31 december. Leuk meisje tegenover de bus. Zat te straren, speels kijken, met haar handen in het haar. Wilde me nummer geven terwijl ik uitstapte, had geen papier
Dat is inmiddels al vele decennia terug?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:41 schreef Karina het volgende:
Vroeger 1 keer meegemaakt. Elke morgen stond ik bij de bushalte en daar stond elke dag dezelfde jongen. Keer een praatje gemaakt en afgesproken in de stad. Toen bleek dat hij een vriendin had en hij een ongelofelijke player wasIk ben naar huis gegaan en heb hem bij die bushalte nooit meer terug gezien.
Tijdens die date was hij trouwens ook aardig aan het pillen poppen en blowen, waar ik ook al niet zo gecharmeerd van was. Ja dat was in de tijd dat je in clubs nog gewoon mocht roken
Dat was in de tachtiger jarenquote:Op zondag 27 januari 2013 14:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is inmiddels al vele decennia terug?
Toen afspreken nog een waarlijk avontuur was, zonder moderne media en communicatiemiddelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was in de tachtiger jarenDus ja.
Precies, gewoon bij de bushalte, niks geen MSN of SMS of wat dan ook. Hooguit even bellen.quote:Op zondag 27 januari 2013 14:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Toen afspreken nog een waarlijk avontuur was, zonder moderne media en communicatiemiddelen.
Vroeger had je nog de rookcoupe dus dan heb je al meteen iets gemeenschappelijks, en is roken iets wat veel mensen met praten associeren. Dan had je nog zo'n karretje met koffie wat langs kwam, en dus veel meer een idee van lekker ontspannen en gezellig, meer dan alleen vervoerd worden. Ik zat dan meestal 2 tot 3 uur in de trein en veel mensen op dat traject , krant mee (crypto), boek mee, en genoeg ruimte, meestal zat je met zijn 2-en in zo'n vierzits. Dus dan ontstaan er heel gemakkelijk gesprekken, in ieder geval contact (krant lenen, aansteker lenen, ruimte maken om de koffie neer te zetten etc., ) Als ik dan zo'n reis had gemaakt en geen leuk gesprek met iemand had gehad, was dat de uitzondering.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:23 schreef Grouch het volgende:
[..]
Iets soortgelijks hebben ze een tijdje gedaan - een coupe waarin het de bedoeling was dat je met je medereizigers ging praten. Werkten ook nog een aantal semi-bekende Nederlanders aan mee.
Maar helaas, die is niet meer
Ik had een leraar die ging trouwen met zijn treinliefde.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:27 schreef Cue_ het volgende:
Zat in de trein, loopt een jongen langs, we kijken elkaar aan, hij loopt voorbij. Komt even later terug onder het mom van "hier is het gezelliger"
Gaat in de rij tegenover me zitten. Kijkt af en toe nog en probeert gesprek aan te knopen. Gaat tegenover me zitten en zocht ook wat fysiek contact (been aanraken enzo)
Tja ik vond het wel geinig voor een keer. Dus uiteindelijk hebben we zitten zoenen in de trein.![]()
In Amersfoort moesten we er beiden uit, hebben toen nog even gepraat en elk ons eigen weg op gegaan.
Werd vervolgens toegevoegd op hyves (ja dat bestond toen nog). Kreeg ik later bericht van zijn vriendin!
Wat ik wel niet van hem moest en dat ie een vriendin had en dat hij dergelijke zaken wel vaker geflikt had
.
Heb haar maar succes met hem gewenst
Vind het sowieso nogal onbeleefd om geen hallo tegen je "buren" te zeggen. Als in een vierzitje ga zitten waar al mensen zitten maak ik wel even oogcontact en zeg hallo of goed middag. (of een hoofdknikje als ik of zij een koptelefoon dragen) Wel zo beleefd toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef shazaam het volgende:
[..]
De grap is dat het vaak ineens gezellig wordt als alles fout looptStaat de trein ineens stil in een weiland ofzo dan is het ijs ineens gebroken en gaat iedereen eerst klagen en dan gezellig kletsen.
Maar ik verbaas me er ook wel is over (doe er zelf net zo goed aan mee) dat iedereen altijd maar zo stoicijns voor zich uit zit te staren en vooral probeert elkaar niet recht in de ogen te kijken.
Wat volgens mij sowieso wel is is dat hoe langer je naast elkaar zit zonder iets te zeggen hoe groter de barriere wordt. Dus als je in de trein een gesprekje wilt hebben moet je gewoon gaan zitten en "hoi" zeggenHeeft vaak zat voor me gewerkt
Idem hier. Bij mensen die niet terug gedag zeggen (meestal jongeren) heb ik meteen iets van 'Ik weet genoegquote:Op maandag 18 februari 2013 22:58 schreef borbit het volgende:
[..]
Vind het sowieso nogal onbeleefd om geen hallo tegen je "buren" te zeggen. Als in een vierzitje ga zitten waar al mensen zitten maak ik wel even oogcontact en zeg hallo of goed middag. (of een hoofdknikje als ik of zij een koptelefoon dragen) Wel zo beleefd toch?
Ja inderdaad echt aso om mensen te negeren. Alleen als ik wou eten in de trein (niet bammetje maar een "maaltijd"die je op het station hebt gekocht. Maar dan ga ik op een solo plek zitten of een leeg 2 zitje.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:00 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Idem hier. Bij mensen die niet terug gedag zeggen (meestal jongeren) heb ik meteen iets van 'Ik weet genoeg![]()
"
Jij rijdt zwart? Sorry, maar dit vind ik dieptriest. Iedereen moet godverdomme al genoeg betalen voor die zooi.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:11 schreef borbit het volgende:
[..]
Ja inderdaad echt aso om mensen te negeren. Alleen als ik wou eten in de trein (niet bammetje maar een "maaltijd"die je op het station hebt gekocht. Maar dan ga ik op een solo plek zitten of een leeg 2 zitje.
Voordeel van een beetje met de mensen om je heen praten is dat ze je dan ook meestal bijstaan als de conducteur langskomt en je doet alsof je je kaartje kwijt bent geraakt. Best wel vaak zo'n oud vrouwtje die dan doet alsof ze je moeder is ofzo__! Veel makkelijker dan de hele tijd weg lopen als de conducteur komt enzo.
Nee ik moest een beetje trollen, kan het niet tegen houden. Ik koop bijna altijd een kaartje alleen als ik echt geen geld heb rij ik zwart. Ik koop wel altijd met korting en dan vraag ik op het station aan iemand of ik met zijn/ haar (liever haar) kortingkaart mee kan liften.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:13 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Jij rijdt zwart? Sorry, maar dit vind ik dieptriest. Iedereen moet godverdomme al genoeg betalen voor die zooi.
Echt geen geld hebt?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:18 schreef borbit het volgende:
[..]
Nee ik moest een beetje trollen, kan het niet tegen houden. Ik koop bijna altijd een kaartje alleen als ik echt geen geld heb rij ik zwart. Ik koop wel altijd met korting en dan vraag ik op het station aan iemand of ik met zijn/ haar (liever haar) kortingkaart mee kan liften.
Vroeger vaak genoeg gehad. Moest ik bijvoorbeeld werken in een andere stad maar geen geld voor een kaartje. Dan moet ik daar toch heen anders kan ik de volgende keer ook geen kaartje kopen. Het is sowieso een beetje loserig gedrag om dingen te laten omdat het van de wet niet mag ofzo. Ik heb nooit ergens aangegeven dat ik het eens ben met alle wetten.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Echt geen geld hebt?![]()
Vind het toch maar triest. Iedereen gelijk voor de wet.
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef borbit het volgende:
[..]
Vroeger vaak genoeg gehad. Moest ik bijvoorbeeld werken in een andere stad maar geen geld voor een kaartje. Dan moet ik daar toch heen anders kan ik de volgende keer ook geen kaartje kopen. Het is sowieso een beetje loserig gedrag om dingen te laten omdat het van de wet niet mag ofzo. Ik heb nooit ergens aangegeven dat ik het eens ben met alle wetten.
Het gaat niet om stoer of niet. Het gaat erom of je je eigen beslissingen neemt. Of je gedraagt als een hond die alles doet wat zijn eigenaar wil. Of als een kat die zijn eigen beslissingen neemt! Dus ben je een meester of een slaag. Een winnaar of een verliezer?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:39 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Nee idd, niet stoer hé boehoe![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 23:13 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Jij rijdt zwart? Sorry, maar dit vind ik dieptriest. Iedereen moet godverdomme al genoeg betalen voor die zooi.
Zo triest is dat, zo bedelen om mee te reizen met korting.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:18 schreef borbit het volgende:
[..]
Nee ik moest een beetje trollen, kan het niet tegen houden. Ik koop bijna altijd een kaartje alleen als ik echt geen geld heb rij ik zwart. Ik koop wel altijd met korting en dan vraag ik op het station aan iemand of ik met zijn/ haar (liever haar) kortingkaart mee kan liften.
Zo triest op facebook bedelen om seks.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zo triest is dat, zo bedelen om mee te reizen met korting.
In ieder geval, hebben nog meer mensen net als ik ooit een oproep laten plaatsen op die Facebook-pagina?
Heb ik dat gedaan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:07 schreef borbit het volgende:
[..]
Zo triest op facebook bedelen om seks.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja nou echt alleen in Amersfoort. In Utrecht staan de gezichten al een stuk zuurder. Of zou dat komen door het grote (te) vaak blanco informatiescherm in de aankomsthal?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:54 schreef Inverted_World het volgende:
Wat briljant, ik heb ook het meeste meegemaakt op Amersfoort CSLijkt wel hét station te zijn voor flirten en versieren.
Vanochtend nog sjans op Amersfoort
Ik vond het wel wat elitair van je inderdaad, maar bij deze zij het je vergevenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef Cue_ het volgende:
Zelf ook nog op Amersfoort CS een gesprek gehad met een wel leuke jongen.
Alleen toen we dezelfde trein instapte vond ik het op dat moment belangrijker om op een eerste klas stoel te zitten (moe enzo) dan gezellig met hem in de tweede klas![]()
Dus dat was opzich een beetje abrupt einde van het gesprek
Gelukkigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:40 schreef rozecroc het volgende:
Ik vond het wel wat elitair van je inderdaad, maar bij deze zij het je vergeven
Dat meerijden is ook leuk. Ik ging twee jaar geleden van Groningen naar Haarlem, om daar met een vriendin van me af te spreken. Heb toen ook een kaartje met korting gekocht en met allerlei mensen zitten praten. Erg gezellig.quote:Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |