Rond 1.00.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef Wombcat het volgende:
Tot hoe laat duurt het ongeveer? Uurtje of twaalf, of wordt het tegen enen voordat het programma afgerond is?
Echt waar? Zijn er dan zoveel ritten?quote:
vooral jammer dat mn wekker om 5:30 gaat op maandagquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het niet zo erg dat het laat is, dan zie ik er zaterdag tenminste nog wat van. Zondag is wel minder, maar zo vroeg ga ik normaal gesproken niet naar bed.
dan mag jij ze op sport plaatsenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:23 schreef borisz het volgende:
Het fijne van nog even student zijn. Maandag lekker rustig aan doen
Meer dan de helft van de schaatsuitslagen komen al van mijn handquote:
Dat vind ik ook niet tofquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:20 schreef franklop het volgende:
[..]
vooral jammer dat mn wekker om 5:30 gaat op maandag
Ik kan als ik wil tot 8:00 blijven liggen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:20 schreef franklop het volgende:
[..]
vooral jammer dat mn wekker om 5:30 gaat op maandag
Smeekens doet niet eens mee, Bos en Wennemars denken ook dat het WR komende seizoen(en) nog niet zal worden doorbroken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
pff, dat wordt alle voetbal de deur uit en schaatsen kijken. Ik zou het Richardson trouwens enorm gunnen om dit nu ook te pakken en er een record bij te pakken op de 1000. Al wordt vooral dat laatste toch lastig.
Bij de mannen belooft het wel spannender te worden. M Mulder lijkt me een serieuze kanshebber, en ook Otterspeer moet top 5 kunnen rijden. Groothuis heeft het nog niet.
Bos en Wennemars hebben overigens gelijk over WR Wotherspoon. Bij een ideale race in SLC zou Smeekens misschien 34.1, 34.2 kunnen rijden. En dat is op het moment toch wel de snelste man op de 500.
Dat weet ik. Maar die 34.03 van Wotherspoon was ook.. uniek. Dat zag toen ook niemand aankomen, zo'n tijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Smeekens doet niet eens mee, Bos en Wennemars denken ook dat het WR komende seizoen(en) nog niet zal worden doorbroken.
stekker eruit trekkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet tofgelukkig wel maandag vrij!
Uit mij? Lekker ben je :/quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:42 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
stekker eruit trekken
Maandag vrij volgens mij
uit je wekkerquote:
Hmm kan, kanquote:
ik hoop dat dat record nog even staat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat weet ik. Maar die 34.03 van Wotherspoon was ook.. uniek. Dat zag toen ook niemand aankomen, zo'n tijd.
Richardson is een geen-hersener.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:37 schreef marcodej het volgende:
Goed vermaak altijd. Ik kijk.
Ik gok op Richardson en M. Mulder.
Bij Davis komt dat natuurlijk vooral door die belachelijke regels bij de Amerikaanse sprintkampioenschappen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:02 schreef Montov het volgende:
Wel opvallend dat de best 500m rijder van het seizoen (Smeekens) en de beste 1000m rijder van het seizoen (Davis) er niet bij zijn. Zelfs voor een WK Sprint moet je al kunnen allrounden.
Inderdaad, dat toernooi ging over 2 x 500m + 1 x 1000mquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:37 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Bij Davis komt dat natuurlijk vooral door die belachelijke regels bij de Amerikaanse sprintkampioenschappen.
Lee kan er misschien nog wel onder op de 500m, maar ik zie Richardson het WR op de 1000m niet halen.quote:
Records van Wotherspoon en Davis worden natuurlijk ook niet verbroken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Lee kan er misschien nog wel onder op de 500m, maar ik zie Richardson het WR op de 1000m niet halen.
Dat lijkt me wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Records van Wotherspoon en Davis worden natuurlijk ook niet verbroken.
Richardson gaf vorige week aan dat ze op het WK wil pieken. Onder de 1.13 moet lukken...maargoed, WR staat natuurlijk wel heel erg scherp.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:46 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Lee kan er misschien nog wel onder op de 500m, maar ik zie Richardson het WR op de 1000m niet halen.
Geen Mart en dus ook geen Riaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op zo'n avond wil je gewoon Mart
DeMart is nu weg, dus...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:57 schreef MiLalaa het volgende:
nou, goed, we mogen het nu bij schaatsen ook over doping hebben
Toen Pechstein verdacht werd, mocht Ria Visser het niet zeggen...
VOor volgnde week heeft hij al een interview met Kramer opgenomen. Niet helemaal weg dusquote:
quote:
Geen tijden in Calgary gereden toch?quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef Remzz het volgende:
Commentaar loopt wat voor trouwens, irritant...
Nogal jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef Remzz het volgende:
Da's niet fijn idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef Remzz het volgende:
Inderdaad, irritant. Nog net niet teveel, maar handig is het niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:04 schreef Remzz het volgende:
Later ingeschakeld, over wie ging het?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:01 schreef Tornadovis het volgende:
Als je echt niets hebt gebruikt, moet je je best doen om eerlijk en overtuigend over te komen, omdat niemand je gelooft.
Als je wel iets hebt gebruikt, moet je je best doen om eerlijk en overtuigend over te komen, om je leugen niet te laten uitkomen.
Zoiezo dus klote als de dopingvraag wordt gesteld...
Alleen in Herenveen is er publiekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:07 schreef Paxcon het volgende:
Dit mag dan wel de snelste baan zijn maar zonder publiek is het echt een treurig boeltje...
Je zou op zich niet verrast kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:07 schreef Paxcon het volgende:
Dit mag dan wel de snelste baan zijn maar zonder publiek is het echt een treurig boeltje...
Zoiezo in het algemeen. En de dopingvraag werd aan Erben in de studio gesteld.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Later ingeschakeld, over wie ging het?
En wat zei hij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Zoiezo in het algemeen. En de dopingvraag werd aan Erben in de studio gesteld.
En Hamarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen in Herenveen is er publiek
hij heeft nooit doping gebruikt zei hij blij. En als er mensen ontdekt worden die dat wel hebben gedaan (en goud hebben gehaald waardoor hij niet), dan gaat ie persoonlijk z'n gouden medaille alsnog ophalen.quote:
De vraag werd zo tussen neus en lippen door gesteld, dat ja zeggen op dat moment totaal ongepast zou zijn. Kortom, hij zei nee. En dat is hopelijk de waarheid.quote:
PS hij gelooft wel dat er gebruikt is/word. Als in het wielrennen 90% gebruikt kan het volgens hem niet anders dat er ook in andere sporten iig zo'n 10% gebruikt.quote:
Zeauwiezeauquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:08 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Zoiezo in het algemeen. En de dopingvraag werd aan Erben in de studio gesteld.
Lijkt me nog een lage inschatting.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
PS hij gelooft wel dat er gebruikt is/word. Als in het wielrennen 90% gebruikt kan het volgens hem niet anders dat er ook in andere sporten iig zo'n 10% gebruikt.
Zoiets. Straks gaan ze er verder op door.
Daar kan ik ook wel inkomen, het is wel apart dat het alleen wielrennen zou betreffen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
PS hij gelooft wel dat er gebruikt is/word. Als in het wielrennen 90% gebruikt kan het volgens hem niet anders dat er ook in andere sporten iig zo'n 10% gebruikt.
Wel een realistisch antwoord. Gelukkig geen lulkoek als "schaatsen is een technische sport, dus hier wordt niet gebruikt."quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Als sprinter ga je geen EPO gebruiken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een realistisch antwoord. Gelukkig geen lulkoek als "schaatsen is een technische sport, dus hier wordt niet gebruikt."
ja zoiets had ik eigenlijk wel verwacht van hem. Dus ik vond hem wel verrassend 'open'. Voor de 3 zinnen die ze er tot nu toe aan hebben besteedquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel een realistisch antwoord. Gelukkig geen lulkoek als "schaatsen is een technische sport, dus hier wordt niet gebruikt."
EPO heeft het meeste effect in je training, daar heb je als sprinter ook baat bij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als sprinter ga je geen EPO gebruiken.
Tijdens trainingen kan je daar toch wel profijt van hebben?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EPO kan je gebruiken om meer te kunnen trainen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is een kwestie van tijd voordat de andere sporten eronder gaan bezwijken. Overal wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel inkomen, het is wel apart dat het alleen wielrennen zou betreffen.
Het is wachten tot de dopingbom in het voetbal barst.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is een kwestie van tijd voordat de andere sporten eronder gaan bezwijken. Overal wordt gebruikt.
Ik denk dat je daar lang op kunt wachten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is wachten tot de dopingbom in het voetbal barst.
Tennis eerst. In voetbal is het sowieso laf, zon suffe sport. Zal het gebruik ook wel meevallen. Die voetballers kunnen weinig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nooit officieel bewezen volgens mij dat Jones EPO heeft gebruikt. B-Staal was negatief.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
EPO heeft het meeste effect in je training, daar heb je als sprinter ook baat bij.
Marion Jones gebruikte het ook.
Dat wel, maar toch is het risico vrij groot. Zijn genoeg andere middelen die handiger zijn in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tijdens trainingen kan je daar toch wel profijt van hebben?
Was dat Kotyuga niet, die toen absolute wereldtop was en daarna niks meer voor elkaar kreeg?quote:
Hoezo is het risico vrij groot?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel, maar toch is het risico vrij groot. Zijn genoeg andere middelen die handiger zijn in ieder geval.
Ik vraag me nog altijd af hoe zij met haar techniek uberhaupt vooruit kwam.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat Kotyuga niet, die toen absolute wereldtop was en daarna niks meer voor elkaar kreeg?
Of allebei?
volgens mij allebei.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat Kotyuga niet, die toen absolute wereldtop was en daarna niks meer voor elkaar kreeg?
Of allebei?
Daar zit wel wat in. Ik denk teveel in het wielrennenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoezo is het risico vrij groot?
Veel out-of-competition controles zijn er bij mijn weten niet in het schaatsen en EPO is redelijk snel uit je lichaam.
Volgens mij kwam het in de Balco-zak wel naar voren dat ze ook epo had gebruikt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:18 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nooit officieel bewezen volgens mij dat Jones EPO heeft gebruikt. B-Staal was negatief.
Nou, wel net te veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:06 schreef Tornadovis het volgende:
Inderdaad, irritant. Nog net niet teveel, maar handig is het niet.
Stemgeluid klinkt ook niet heel helder...
Zal denk ik nog jaren duren, met al die absurde (sponsor) bedragen daarquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het geluid alsof ze in een mobieltje met slecht bereik praten meer storend eigenlijkquote:
Alles...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het geluid alsof ze in een mobieltje met slecht bereik praten meer storend eigenlijk
Sowieso nog geen geweldige tijden vandaag, alleen die Hongaarse een PR als ik goed heb opgelet.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:32 schreef Knipoogje het volgende:
Zuur trouwens dat Wolf nooit die 36 seconden heeft gehaald. Dat had toch wel verdiend....
Idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:32 schreef Knipoogje het volgende:
Zuur trouwens dat Wolf nooit die 36 seconden heeft gehaald. Dat had toch wel verdiend....
quote:
Ik vond het altijd zieliger dat Hänninen de 34'er nooit haaldequote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:32 schreef Knipoogje het volgende:
Alles ziet er traag uit wat een abominabele uitzendingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:36 schreef MiLalaa het volgende:
ik vond het er wat traag uitzien maar
joehoee NR
eensquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alles ziet er traag uit wat een abominabele uitzending
Beetje jaren 90 style ofzo..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alles ziet er traag uit wat een abominabele uitzending
Het geluid past iig wel bij de jaren 50quote:
2 weken geleden stond het nog wel, als gedeeld recordquote:
Van Riessen heeft maar één bal, dan kun je gewoon niet goed rijden.quote:
Zouden die ledematen in bed ook alle kanten op slingeren?quote:
verder is ze welquote:
Klopt, het voelt iig als een stap terug in de tijdquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Sateliet en de stemmen zijn er eerder dan de beelden
SLC zitten toch al die mormonen. Dus zeg maar het Staphorst van de USA?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, het voelt iig als een stap terug in de tijd
Ook Richardson kan echt wel harder.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef Aguero het volgende:
Yu, Richardson en Oenema goed, de rest valt wat tegen.
Omstandigheden zijn een stuk minder dan vorige week.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook Richardson kan echt wel harder.
Wat een kutgeluid trouwens
Klopt. Dan nog dacht ik dat ze sneller zou zijn dan de 37.28 van Lee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omstandigheden zijn een stuk minder dan vorige week.
Misschien geen HD kijkenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, het voelt iig als een stap terug in de tijd
Niet alleen de start haha. Dat ook al 37.38 kunnen zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
wat een slechte start van Nuyten dan zo'n tijd..
Dopingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
Iedereen toen! Ook Jochem, en Parra.quote:
Dat heeft haar wel een medaille gekost uiteindelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:50 schreef MiLalaa het volgende:
En die Duitser die brons op de 5k won.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Iedereen toen! Ook Jochem, en Parra.
Jochem was wel erg wisselvallig nu je het zegt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Iedereen toen! Ook Jochem, en Parra.
Jens Boden. En Sondral en Saetre? Alleen Bob De Jong gebruikte toen geen doping.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En die Duitser die brons op de 5k won.
Zelfs Smit reed bijna harder dan Bob.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jens Boden. En Sondral en Saetre? Alleen Bob De Jong gebruikte toen geen doping.
En Salt Lake smitty. Er waren toen wel heeel veel extreme resultaten als we er bij stil staanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jochem was wel erg wisselvallig nu je het zegt.
Ik durf er niets over te beweren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
En Salt Lake smitty. Er waren toen wel heeel veel extreme resultaten als we er bij stil staan
Mooiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef MiLalaa het volgende:
oh volgens Martin Hersman loopt het geluid+beeld vanaf nu weer synchroon
En de kwaliteit? Die is vervelender.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:59 schreef MiLalaa het volgende:
oh volgens Martin Hersman loopt het geluid+beeld vanaf nu weer synchroon
Die is zo te horen ook beter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:00 schreef Montov het volgende:
[..]
En de kwaliteit? Die is vervelender.
Bob had dat jaar vervuilde dopingquote:Op zaterdag 26 januari 2013 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jens Boden. En Sondral en Saetre? Alleen Bob De Jong gebruikte toen geen doping.
Kleinsman zeker ook?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bob had dat jaar vervuilde doping
Dat was 2006quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Kleinsman zeker ook?![]()
Of was dat een OS later
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom doet Smallenbroek mee op een SPRINT kampioenschap?
Dat was in 2006.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef MiLalaa het volgende:
Kleinsman zeker ook?![]()
Of was dat een OS later
bijna trager dan de snelste vrouwquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
was dat met het omkopen van die Poolse?quote:
Omdat hij geen leven heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Lee nu gewoon sneller had gereden..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:03 schreef franklop het volgende:
[..]
bijna trager dan de snelste vrouw
Yep, vooral de coach van Smit (naam?) speelde toen een bedenkelijke rol.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was dat met het omkopen van die Poolse?
Zou wat zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Lee nu gewoon sneller had gereden..
de roemeen is zelfs trager dan de top 5quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Lee nu gewoon sneller had gereden..
Was toch alleen een poging? Die poolse ging er niet op in, toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was dat met het omkopen van die Poolse?
Gerda Smit en coach was Ingrid Paul..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, vooral de coach van Smit (naam?) speelde toen een bedenkelijke rol.
Ingrid Paul?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
klopt..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was toch alleen een poging? Die poolse ging er niet op in, toch?
Gretha.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gerda Smit en coach was Ingrid Paul..
Ingrid Paul.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yep, dat was Paulquote:
Gerda? Schaatst haar zoon Jan ook?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik wel op mn 36stequote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nog iemand die een 34 wil rijden.
Kloptquote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was toch alleen een poging? Die poolse ging er niet op in, toch?
schaatsbarbaar!quote:
de bloedzakken... de whereabouts, de zakken geld, allesquote:
Jan Paul Smit?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gerda? Schaatst haar zoon Jan ook?
Die hadden toen al dezelfde betekenis, alleen wist niemand dat behalve Veldkamp zelf.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef Bruce117 het volgende:
Zouden de woorden "Dit kan niet, dit bestaat niet" van Veltkamp in 1994 over Koss na al die jaren toch een andere betekenis krijgen
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
de bloedzakken... de whereabouts, de zakken geld, alles
Veldkamp. Degene die toen hij met de wielrenners meetrainde zei dat die wel erg amateuristisch te werk gingen (hij had het weliswaar over hun trainingsmethoden, maar misschien bedoelde hij ook nog wel iets anders).quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:07 schreef Bruce117 het volgende:
Zouden de woorden "Dit kan niet, dit bestaat niet" van Veltkamp in 1994 over Koss na al die jaren toch een andere betekenis krijgen
Jantje Smitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |